Skocz do zawartości

520 błędów sędziowskich pozbawia Marynię awansu


Hawkeye

  

58 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie oraz wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

A Hajd pisze na forum siedząc w knajpie w tak zacnym towarzystwie sceny warszawskiej :< #warszawaisdead

Wydałem dzisiaj na Ubery w dwie strony... 21 zł :kekeke: taksówką w Warszawie jak przejedziesz 4 km to tyle płacisz ;) ale fakt faktem, że miałem skądś kupon na ubera na 15 zł, więc normalnie by wyszło trochę więcej, co i tak nie zmienia faktu, że kurs poniżej 20 zł w Wawie to jest mega luksus.

 

Taka cena będzie obowiązywać tylko dopóki Uberowi starczy 10 mld $, które wyciągnął od VC. Analitycy mówią, że dzięki temu Uber jest w stanie dopłacać do każdego kursu tak, że klienci płacą obecnie tylko 41% realnego kosztu kursu. Natomiast sam model biznesowy Ubera, poza inflacją wywołaną przez napompowanie go kapitałem inwestorskim, nie wspomaga w żaden sposób niższych cen.

Odnośnik do komentarza

 

A Hajd pisze na forum siedząc w knajpie w tak zacnym towarzystwie sceny warszawskiej :< #warszawaisdead

Wydałem dzisiaj na Ubery w dwie strony... 21 zł :kekeke: taksówką w Warszawie jak przejedziesz 4 km to tyle płacisz ;) ale fakt faktem, że miałem skądś kupon na ubera na 15 zł, więc normalnie by wyszło trochę więcej, co i tak nie zmienia faktu, że kurs poniżej 20 zł w Wawie to jest mega luksus.

 

Taka cena będzie obowiązywać tylko dopóki Uberowi starczy 10 mld $, które wyciągnął od VC. Analitycy mówią, że dzięki temu Uber jest w stanie dopłacać do każdego kursu tak, że klienci płacą obecnie tylko 41% realnego kosztu kursu. Natomiast sam model biznesowy Ubera, poza inflacją wywołaną przez napompowanie go kapitałem inwestorskim, nie wspomaga w żaden sposób niższych cen.

 

To nie może być prawda. To plotka albo pochodząca od Ubera z przekazem "korzystaj, póki możesz", albo przez korporacje taksówkowe z informacją o próbie wycięcia konkurencji przez dumping. Prawda jest taka, że dumping jest obecnie nielegalny, to by przez żadną księgowość nie przeszło. O ile kilka procent poniżej kosztów jeszcze by się dało zaksięgować, to na pewno nie 60%. Po drugie mimo wszystko te 10 mld na długo by nie wystarczyło, a po trzecie aż tak mocny dumping byłby zwyczajnie nieopłacalny. Mimo różnicy w cenach nie zauważam całkowitego wycinania konkurencji w postaci taksówek. Dalej jeździ ich dużo, a jak nawet by wycięli tym dumpingiem wszystkie, to i tak wróciłyby zaraz po podniesieniu cen nie dając czasu na odzyskanie tej kwoty.

Odnośnik do komentarza

W Szczecinie 4km niecałe 10 zł taksówką :P.


Stanowski i Wilkowicz potwierdzają, więc to chyba prawdziwa informacja.

O zmarłych dobrze albo wcale, a więc nie znając go osobiście i znając tylko jego dorobek zawodowy nie powiem o nim nic.

 

 

 

Mam tylko nadzieje, ze zaraz nie bedzie wielkiego idealizowania Zarzecznego i stawaiania go za wzor dziennikarza. U nas ogolnie jest problem z krytycznym podejściem do zmarlych i np o Kaczyńskim tylko Korwin cos mówi, a publicznie JP2 chyba tylko Szumi potrafi skrytykować.

Przecież z Zarzecznego zrobiono najlepszego polskiego dziennikarza sportowego ever jeszcze za życia, żeby bardziej mu doslodzic po smierci musieliby mu dac posmiertnego Nobla z literatury, albo pulitzera chociaż.
Zjawisko uwielbienia dla Zarzecznego przez szereg naprawdę znamienitych publicystów było i jest dla mnie nierozwiklana zagadką.

 

 

 

 

E tam osłabianie, myślę że Stan Futbolu miał taką oglądalność także ze względu na Pawła Zarzecznego. Nadawał on rozrywkowego tonu programowi, który bez tego byłby chłodną debatą. Jestem przekonany, że świadomie przyjął taką rolę, mi tam to w większości momentów nie przeszkadzało :)

Tu się nie zgodzimy - spośród moich znajomych tylko jedna osoba oglądała to regularnie (choć pracuje w branży, więc to go usprawiedliwia ;) ), a ja co najwyżej incydentalnie w razie, gdy był zapraszany. Reszta nie była w stanie go zdzierżyć. Biorąc to pod uwagę moim zdaniem program miałby znacznie wyższą oglądalność, gdyby postawiono na profesjonalizm. Patrząc po tt stawiam, że to na siłę kreowanie się przez Zarzecznego na inteligentnego i lepszego od innych drażniło tych, którzy na siłę kreować się na nic nie muszą. To mi z drugiej strony pozwala zrozumieć tych mniej inteligentnych, dla których był gigantem zapewne przez (mniej lub bardziej udolnie) obraną pozę, bo przez lata (aż do IMO Steca, bo Atlas to co innego) nikt o piłce tak nie pisał - tyle że np. o polityce tak pisał każdy, prawie zawsze znacznie lepiej.

Od siebie dodam, że tylko na tym forum widziałem np. Feanora czy Profesora (acz nie tylko), którzy pisząc o równie przyziemnych rzeczach (często nawet bardziej) podniosłym językiem zdawali się znacznie bardziej naturalni i dużo przyjemniejsi w odbiorze.

 

 

 

 

 

Jak Zieliński ma grać dobrze, jak on kupę grał we Włoszech na AMC i dopiero po przesunięciu na pozycję a'la Gattuso, RMC zaczął wymiatać? Naprawdę nie ogarniam tego uporu Nawałki z ustawianiem go tam, gdzie on od lat nie gra.

Nawałka mu robi więcej krzywdy wystawianiem na złej dla niego pozycji niż jest pożytku z jego gry.


Krytykujecie Hajtę za paplanie bzdur, a może on po prostu dla upamiętnienia Zarzecznego wszedł w jego buty, przyjmując też coś mocniejszego przed meczem?

 

 

xD

Odnośnik do komentarza

Kurwa, w dwie strony całe 4km przejechałeś? :rotfl: szkoda by mi było baterii w telefonie marnować na zamawianie...

Tak jak już zostałeś później wypunktowany, czytanie ze zrozumieniem się kłania :P

 

 

A Hajd pisze na forum siedząc w knajpie w tak zacnym towarzystwie sceny warszawskiej :< #warszawaisdead

Wydałem dzisiaj na Ubery w dwie strony... 21 zł :kekeke: taksówką w Warszawie jak przejedziesz 4 km to tyle płacisz ;) ale fakt faktem, że miałem skądś kupon na ubera na 15 zł, więc normalnie by wyszło trochę więcej, co i tak nie zmienia faktu, że kurs poniżej 20 zł w Wawie to jest mega luksus.

 

Taka cena będzie obowiązywać tylko dopóki Uberowi starczy 10 mld $, które wyciągnął od VC. Analitycy mówią, że dzięki temu Uber jest w stanie dopłacać do każdego kursu tak, że klienci płacą obecnie tylko 41% realnego kosztu kursu. Natomiast sam model biznesowy Ubera, poza inflacją wywołaną przez napompowanie go kapitałem inwestorskim, nie wspomaga w żaden sposób niższych cen.

 

Potwierdzam, moim zdaniem planem Ubera jest dojście całkowicie do modelu samochodów autonomicznych, które już jeżdżą w kilku miastach w Stanach (choć w Arizonie chyba właśnie w ten weekend zostały wycofane, bo jeden miał wypadek, ale nie doczytałem z czyjej winy). Wtedy masz tylko koszt wejścia z pojedynczą jednostką jeżdżącą + eksploatacja i kursy robią się prawie czystym profitem.

 

Co nie zmienia faktu, że nawet tak zaawansowana technologicznie firma może upaść przez głupotę prezesów i menedżerów, przez których w ostatnim miesiącu były chyba ze 3 kryzysy wizerunkowe. A nawet najlepszy model biznesowy może upaść przez kryzys w PR :>

 

 

 

A Hajd pisze na forum siedząc w knajpie w tak zacnym towarzystwie sceny warszawskiej :< #warszawaisdead

Wydałem dzisiaj na Ubery w dwie strony... 21 zł :kekeke: taksówką w Warszawie jak przejedziesz 4 km to tyle płacisz ;) ale fakt faktem, że miałem skądś kupon na ubera na 15 zł, więc normalnie by wyszło trochę więcej, co i tak nie zmienia faktu, że kurs poniżej 20 zł w Wawie to jest mega luksus.

 

Taka cena będzie obowiązywać tylko dopóki Uberowi starczy 10 mld $, które wyciągnął od VC. Analitycy mówią, że dzięki temu Uber jest w stanie dopłacać do każdego kursu tak, że klienci płacą obecnie tylko 41% realnego kosztu kursu. Natomiast sam model biznesowy Ubera, poza inflacją wywołaną przez napompowanie go kapitałem inwestorskim, nie wspomaga w żaden sposób niższych cen.

 

To nie może być prawda. To plotka albo pochodząca od Ubera z przekazem "korzystaj, póki możesz", albo przez korporacje taksówkowe z informacją o próbie wycięcia konkurencji przez dumping. Prawda jest taka, że dumping jest obecnie nielegalny, to by przez żadną księgowość nie przeszło. O ile kilka procent poniżej kosztów jeszcze by się dało zaksięgować, to na pewno nie 60%. Po drugie mimo wszystko te 10 mld na długo by nie wystarczyło, a po trzecie aż tak mocny dumping byłby zwyczajnie nieopłacalny. Mimo różnicy w cenach nie zauważam całkowitego wycinania konkurencji w postaci taksówek. Dalej jeździ ich dużo, a jak nawet by wycięli tym dumpingiem wszystkie, to i tak wróciłyby zaraz po podniesieniu cen nie dając czasu na odzyskanie tej kwoty.

 

A jednak to jest prawda ;] Nie wiem czy ta liczba 41% jest poprawna, ale fakt, że Uber jest rok w rok na minusie, to jak najbardziej informacja prawdziwa. Zresztą kupa tych super nowych technologicznie zaawansowanych firm przyszłości jest od lat pod kreską, choćby Salesforce, czyli najsłynniejszy CRM na świecie. Gdzieś miałem fajną stronkę to prezentującą, ale chyba jej nie odkopię :-k

Odnośnik do komentarza

Man_iac: https://ftalphaville.ft.com/2016/12/01/2180647/the-taxi-unicorns-new-clothes/ — źródło liczby 41% (aczkolwiek artykuł poniżej podaje też liczbę 78% po dodaniu appendixu do swojego posta)

 

(Uber jednak wziął też 15 mld $ od inwestorów, a nie 10 mld, źle zapamiętałem liczbę).

Uber w zeszłym tygodniu był zmuszony zawiesić swój program samochodów samojezdzacych po kolejnym wypadku drogowym. Co więcej, istnieje groźba ze bedą musieli zarzucić cała swoją własność intelektualna zbudowana do tej pory ponieważ najwyraźniej ukradli ja z Google: https://danielcompton.net/2017/03/14/uber-bombshell

 

Reaper: chodzi Ci najprawdopodobniej o to https://www.zoho.com/lp/ipo/

Odnośnik do komentarza

Hm, najwyraźniej ten artykuł z Financial Times jest za paywallem, w każdym razie cytuje bardzo ciekawą serię "Can Uber Ever Deliver?": http://www.nakedcapitalism.com/2016/11/can-uber-ever-deliver-part-one-understanding-ubers-bleak-operating-economics.html— 9 części pełnych mięcha (stamtąd też chyba bierze liczbę 41%, jeśli dobrze pamiętam) Man_iac, znajduje się tam również P&L Ubera 2012-2015.

"Uber passengers were paying only 41% of the actual cost of their trips; Uber was using these massive subsidies to undercut the fares and provide more capacity than the competitors who had to cover 100% of their costs out of passenger fares."

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...