Morpheus Napisano 18 Marca 2015 Udostępnij Napisano 18 Marca 2015 Problem francuskich aut jest taki, że są cholernie skomplikowane, a momentami przekombinowane. Za przykład można postawić głupią zmianę żarówek, gdzie niekiedy trzeba demontować zderzak albo całe bebechy. Nie twierdzę oczywiście, że tylko Peugeot tak ma, bo moje Stilo 1,9JTD 115km też potrafi człowieka wkurwić. U francuzów dość często może się pojawiać problem z elektroniką ze względu na fakt, iż sporo motoryzacyjnych unowocześnień wprowadzali właśnie oni eksperymentując na swoich autach. Mimo wszystko sam planuje w bliskim czasie przerzucić się na C4 1,6i 115km. Cytuj Odnośnik do komentarza
Fenomen Napisano 18 Marca 2015 Udostępnij Napisano 18 Marca 2015 Potwierdzam. Nie bez przyczyny krazy opinia, ze auto francuskie jest tak dlugo dobre, dopoki nie zacznie sie w nim psuc elektronika. Jak juz cos sie zacznie z elektronika pieprzyc, to z kazda kolejna naprawa zwykle wychodza kolejne usterki. Zeby nie bylo - sam jezdze Laguna :P Cytuj Odnośnik do komentarza
Hajd Napisano 18 Marca 2015 Udostępnij Napisano 18 Marca 2015 Jeśli chodzi o elektronikę to fakt, prawa szyba opuszcza się wolniej niż lewa, a raz na kilka miesięcy radio samo z siebie potrafi się wyłączyć na amen i pomaga jedynie odpięcie klemy xD Cytuj Odnośnik do komentarza
Xaerok Napisano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2015 Panowie proszę was o radę. Przymierzam się do kupna pierwszego samochodu, przeglądam różne aukcje ale sam nie wiem na jakie modele się zdecydować bo zbyt dobrze się na tym nie znam. Poszukuję auta do 10 000 zł, diesel, 4-drzwiowy, rocznik 2002+, hatchback, ważne żeby mało palił i był w miarę tani w utrzymaniu. Możecie doradzić jakieś konkretne modele? Cytuj Odnośnik do komentarza
Fenomen Napisano 19 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2015 Czy z rozbitymi (nie calkiem, jest pajeczynka) lusterkami i zbitym tylnim reflektorem (lampa cala, swieci) przejdzie przeglad rejestracyjny? Cytuj Odnośnik do komentarza
klinsmann Napisano 19 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2015 imho nie powinien z drugiej strony w szpachlowozie nie mam wsteczne swiatla tylko drugie przeciw mgielne, raz mi kiedys zwrocili uwage, a podbijaja co roku lusterka moga sie na przymkniecie oka nie zalapac 50/50 Cytuj Odnośnik do komentarza
Brachu Napisano 19 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2015 Czy z rozbitymi (nie calkiem, jest pajeczynka) lusterkami i zbitym tylnim reflektorem (lampa cala, swieci) przejdzie przeglad rejestracyjny? Przejdzie, jak masz znajomego diagnostę ;) Jednak imho za lusterka przejść nie powinien. Cytuj Odnośnik do komentarza
Counter Napisano 19 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2015 Co do reflektora zależy jak zbite, jak w całości to może być problem u niektórych, ja w moim świętej pamięci Lanosie miałem delikatnie nadtłuczoną i dziure taką 2cmx3cm to nie zwrócili mi uwagi przez 4 lata. :P Cytuj Odnośnik do komentarza
Fenomen Napisano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2015 Przeszlo :P Rozbitych lusterek ziomek nawet nie zauwazyl Do reflektora sie przyczepil, ale obiecalem, ze jeszcze dzisiaj wymienie reflektor i po problemie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza
jmk Napisano 16 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2015 Coś mi zaczęło hmm trzeszczeć albo trochę trzeć w tylnym lewym kole, gadałem ze znajomym mówi, że to nic wielkiego, musi być jakiś luz, może w klockach. Dźwięku nie ma cały czas, raz na jakiś czas, przy skręcaniu kierownicą w lewo, gdy wyprostuję albo skręcam w prawo to nic nie słychać. W sobotę jadę do mechanika na przegląd (miałem już wykupiony taki gratis z grupouna), wiecie może na jaki wydatek się nastawiać i co to może być? Cytuj Odnośnik do komentarza
Vitaliss Napisano 16 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2015 Jak słychać przy skręcaniu to może przeguby do wymiany? Cytuj Odnośnik do komentarza
jmk Napisano 16 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2015 Jaki to koszt? Jest to dość głośny odgłos, takiego albo uderzania o metal albo tarcia o metal. Tylko jedno, lewe tylne koło. Cytuj Odnośnik do komentarza
Vitaliss Napisano 16 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2015 Hmm myślę jednak, że to nie przeguby. Przeguby bardziej wydawały by dźwięk takiej trajkotki niż ocierania. A Może masz klocki do wymiany? Zużyły się i słychać tarcie? Tak czy siak bez kogoś kto Ci to dokładnie sprawdzi się nie obejdzie Cytuj Odnośnik do komentarza
klinsmann Napisano 16 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Lipca 2015 tarcza moze byc krzywa(wymiana calej pary + klocki) Cytuj Odnośnik do komentarza
Kuchar Napisano 17 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2015 A jak przy hamowaniu? Identycznie miałem w Toyocie, okazało się, ze trzeba było wymienić tarcze. Cytuj Odnośnik do komentarza
jmk Napisano 18 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2015 Wróciłem właśnie od mechanika, robiłem taki ogólny przegląd. Załamka trochę. Wyszło, że mam do wymiany klocki i tarcze (tył na już, przód jeszcze może poczekać), regenerację zacisku, wymianę gum stabilizatora, wymianę tulei wahaczy, geometrię i konserwację podwozia ... Cytuj Odnośnik do komentarza
Scorpio Napisano 18 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2015 Zachcialo Ci sie kupowac jakies ceraty :/ Cytuj Odnośnik do komentarza
jmk Napisano 18 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2015 W Audi hamulce się same regenerują?;) Cytuj Odnośnik do komentarza
Scorpio Napisano 18 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2015 Nie, ale tarcze mam chyba od nowosci. W zawieszeniu na 100% nic nie bylo wymieniane a auto ma juz 14 lat i nalatane prawie 250k km. Cytuj Odnośnik do komentarza
jmk Napisano 18 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2015 Moja KIA ma 10 lat i 220k km, w sumie wiedziałem, że w końcu będę musiał wymieniać, ale nie wszystko naraz;) Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.