Dix__ Napisano 31 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2007 Tym razem dałem spalić na stosie Abigail i chyba nigdy w grach się tak podle nie czułem :| Ciekawe, czy tak samo będę się czuł po ubiciu Vincenta Wilkołaka... Ja to zrobię za czwartym razem , gdy będę miał wreszcie prawdziwe PCI-Ex x16 z podkręconą grafą i procem Za czwartym razem będę wybierac same najgorsze rozwiązania - może finał będzie wreszcie lepszy ? Cytuj Odnośnik do komentarza
tio Napisano 31 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2007 Ja tam jakiejś poprawy działania na nowym patchu nie zauważyłem, parę razy się wykrzaczyła (granie na średnich detalach pomogło). Chociaż lokacje wgrywają się chyba trochę szybciej, szczególnie przy "powrotach" - czyli jak wpadamy do budynku i za chwile z niego wychodzimy. Czy u Was tez tak jest, że niektóre wiadomości pojawiają się w dzienniku jeszcze zanim zdążymy tę wiadomość uzyskać? Na przykład w dzienniku napisane jest, że w sprawie Alvina mam porozmawiać z Julianem a dopiero po chwili o tym mówi mi Jaskier czy ktoś. Cytuj Odnośnik do komentarza
misjurg Napisano 1 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2008 Mam pytanie. Co muszę zrobić, żeby móc zebrać płatki białego mirtu? Przeczytałem tą książkę od Abigail, ale jeszcze nie mogę ich zebrać. Czytałem gdzieś, że Abigail musi mnie nauczyć je zbierać, ale nie mam u niej podczas rozmowy takiej opcji. Wiem, że można je kupić (bo już to zrobiłem ), ale chciałbym umieć je zbierać. Będę wdzięczny za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza
Vetr Napisano 1 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2008 Mam pytanie. Co muszę zrobić, żeby móc zebrać płatki białego mirtu? Przeczytałem tą książkę od Abigail, ale jeszcze nie mogę ich zebrać. Czytałem gdzieś, że Abigail musi mnie nauczyć je zbierać, ale nie mam u niej podczas rozmowy takiej opcji. Wiem, że można je kupić (bo już to zrobiłem ), ale chciałbym umieć je zbierać. Będę wdzięczny za pomoc. Wykupić odpowiedni talent [w Inteligencji], albo kupić u zielarza Cytuj Odnośnik do komentarza
misjurg Napisano 1 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2008 Dzięki. Tak myślałem, że może coś w talentach, ale jakoś tak wyszło, że nie sprawdziłem. Jeszcze raz, wielkie dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza
me_who Napisano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2008 Hmmm, udało sie Wam zakończyć questa z krasnoludzkim dentystą z aktu III?? Na moje oko nie da się go zakończyć. Chyba, że ktoś wie jak go "dorwać" w akcie V Cytuj Odnośnik do komentarza
Paulus Napisano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2008 Hmmm, udało sie Wam zakończyć questa z krasnoludzkim dentystą z aktu III?? Na moje oko nie da się go zakończyć. Chyba, że ktoś wie jak go "dorwać" w akcie V W V akcie znajdziesz go w Wieży Kata, ode mnie odkupił ząb mistrza boksu, tego z jaskini na cmentarnych bagnach. Coś jeszcze chyba jest do zrobienia, bo po tym quest się jeszcze nie skończył Cytuj Odnośnik do komentarza
Dix__ Napisano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2008 Hmmm, udało sie Wam zakończyć questa z krasnoludzkim dentystą z aktu III?? Na moje oko nie da się go zakończyć. Chyba, że ktoś wie jak go "dorwać" w akcie V Oczywiście, że tak. w V akcie musisz wybrac sie do Wieży Kata (znajdziesz na mapie, ale poznasz jedynei po konturach - chyba jest niepodpisana). Aby do niej dojśc trzeba rozwalić Aardem trochę barchła zagradzającego drogę. Wyrwiząb siedzi na pierwszym pięterku i w zamian za komplet zebów (w tym ząb Zdenka) dotaniesz miecz ignorujący zbroje przeciwnika i +100% do obrażeń). Cytuj Odnośnik do komentarza
me_who Napisano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2008 Aaaaa, no to fajnie. U mnie podpowiedzi na mapce wskazywały wyjście ze Starej Wyzimy na Groblę, z którego skorzystać się nie da. Dziękówka :* Cytuj Odnośnik do komentarza
Dix__ Napisano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2008 Aaaaa, no to fajnie. U mnie podpowiedzi na mapce wskazywały wyjście ze Starej Wyzimy na Groblę, z którego skorzystać się nie da.Dziękówka :* A quest z grą w kości zakończyłeś wreszcie? Cytuj Odnośnik do komentarza
me_who Napisano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2008 Aaaaa, no to fajnie. U mnie podpowiedzi na mapce wskazywały wyjście ze Starej Wyzimy na Groblę, z którego skorzystać się nie da.Dziękówka :* A quest z grą w kości zakończyłeś wreszcie? Tak, po spaczowaniu do 1.1a i wygraniu z Foltestem gra oświadczyła, że jestem debeściak Wcześniej po ograniu Foltesta nie dostałem żadnego info. Został mi jeszcze quest z sanitariuszką z III aktu. Ubijam dla niej fleddera, a ona gdzieś znika :| Chyba, że siedzi gdzieś w domu babci, bo tam nie szukałem. Cytuj Odnośnik do komentarza
Dix__ Napisano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2008 Został mi jeszcze quest z sanitariuszką z III aktu. Ubijam dla niej fleddera, a ona gdzieś znika :| Chyba, że siedzi gdzieś w domu babci, bo tam nie szukałem. Własnie jestem w tym miejscu, grając po raz trzeci. Cytuj Odnośnik do komentarza
krystiaan Napisano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2008 Panowie, mam problem. W II akcie muszę porozmawiać z Zoltanem o srebrnym mieczu, ale nigdzie nie mogę go spotkać. Niby jest na mapie zaznaczone, że w "Misiu" go powinienem szukać, ale w żadnej porze go tam nie ma. Druga sprawa, to wydobycie informacji o drugim wiedźminie, Beregarze(?), od Colemana. Nie wiem, jak je z niego wyciągnąć. Mam nadzieję, że będziecie wiedzieli, co zrobić . Cytuj Odnośnik do komentarza
Dix__ Napisano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2008 Panowie, mam problem. W II akcie muszę porozmawiać z Zoltanem o srebrnym mieczu, ale nigdzie nie mogę go spotkać. Niby jest na mapie zaznaczone, że w "Misiu" go powinienem szukać, ale w żadnej porze go tam nie ma. Około godziny 9-10 rano Zoltan przemieszcza się koło szpitala zmierzając do "Misia" więc możesz go tam zahaczyć. Jak tak zawsze robiłem. Z Colemanem możesz pogadać, ale wczesneij musisz pogawędzić z Baraniną bo o ile pamiętam, to Coleman to wtyczka Baraniny Cytuj Odnośnik do komentarza
krystiaan Napisano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2008 Panowie, mam problem. W II akcie muszę porozmawiać z Zoltanem o srebrnym mieczu, ale nigdzie nie mogę go spotkać. Niby jest na mapie zaznaczone, że w "Misiu" go powinienem szukać, ale w żadnej porze go tam nie ma. Około godziny 9-10 rano Zoltan przemieszcza się koło szpitala zmierzając do "Misia" więc możesz go tam zahaczyć. Jak tak zawsze robiłem. Z Colemanem możesz pogadać, ale wczesneij musisz pogawędzić z Baraniną bo o ile pamiętam, to Coleman to wtyczka Baraniny Rozmowa z Baraniną nie pomogła. Coleman nadal mówi, że nie może o tym gadać.. Z Zoltanem się udało . Teraz w tej Dolinie z gliną, gdzie kazali mi szukać tego drugiego wiedźmina, próbuję go znaleźć, ale nie pojawia się tam - mam na niego czekać, czy odpuścić to sobie? Cytuj Odnośnik do komentarza
Dix__ Napisano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2008 Rozmowa z Baraniną nie pomogła. Coleman nadal mówi, że nie może o tym gadać.. Z Zoltanem się udało . A Talara przycisnąłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza
krystiaan Napisano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2008 Rozmowa z Baraniną nie pomogła. Coleman nadal mówi, że nie może o tym gadać.. Z Zoltanem się udało . A Talara przycisnąłeś? Niby tak, ale jak chcę jeszcze raz z nim pogadać, to każe mi sie odchędożyć . W tym momencie mam problem ze zdobyciem tych 10 sefir. Utknąłem na 9 - tej z pylonami. Gdy zapalam trzecią, dwie poprzednie gasną. Nie mam pojęcia, co w tym miejscu zrobić.. Cytuj Odnośnik do komentarza
Dix__ Napisano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2008 Niby tak, ale jak chcę jeszcze raz z nim pogadać, to każe mi sie odchędożyć . W tym momencie mam problem ze zdobyciem tych 10 sefir. Utknąłem na 9 - tej z pylonami. Gdy zapalam trzecią, dwie poprzednie gasną. Nie mam pojęcia, co w tym miejscu zrobić.. Dziewiąta sefirę znajdziesz w golemie, gdy go zabijesz. Dziesiątą otrzymasz od detektywa, gdy wyjaśnisz sprawę "Podejrzany...". Cytuj Odnośnik do komentarza
krystiaan Napisano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2008 Dziewiąta sefirę znajdziesz w golemie, gdy go zabijesz. Tyle, że u mnie golem jest nieaktywny, tzn. jest po prostu skałą(?).. Czy może mówisz o jakimś innym, który znajduje się gdzie indziej? Edit: Ok, już wiem jak "obudzić" golema . Cytuj Odnośnik do komentarza
Guli Napisano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2008 Mam problem. Wreszcie zabrałem się poważnie za grę, bo jakoś nigdy nie miałem dostatecznie dużo czasu. Akt III - jaskinia z kikimorami. Zabiłem Magistra, zawaliłem AARD-em 3 stropy na królową kikimor, wybiłem kikimory robotników i wojowników i...coś się zablokowało. Nie mogę się ruszyć, bo zawalony strop mnie blokuje. Próbowałem poprawić AARD-em, ale nic to nie dało. Czasem ziemia lekko drży i sypie się piasek z góry, ale poza tym nic. Bug, czy jakiś hak? Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.