T-m Napisano 2 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2010 Co do napraw to z książki serwisowej (prowadzonej do 2009, wynika, że nawet oleju nie trzeba zmieniać). 13-to letnie auto i ma prowadzoną książkę serwisową? :o Chyba, że mówisz o jakiś własnych notatkach. Bo jakoś nie chce mi się wierzyć, że ktoś do tej pory serwisował to auto. Zrobisz jak uważasz. Ale nie raz widziałem ludzi, którzy za całe oszczędności kupowali sobie BMW, a jak przyszło wymienić wycieraczki, to odchodzili sprzed kasy, bo nie mieli z 50 zł na takie pierdoły. A takich pierdół uzbiera się zapewne kilka. Ja sprzedawałem Skodę Felicię 97 z książką. Tylko rok byłem na usługach innych niż ASO. Cytuj Odnośnik do komentarza
Escort Napisano 3 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2010 Słyszał ktoś o oleju Gulf? Opinie jakieś? Ciężko się dokopać w internecie, a na dodatek nic nie pisze o Gulfie w BMW na google. Bardzo niewiele. Cytuj Odnośnik do komentarza
Bebok Napisano 3 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2010 A po co Ci to? Przeca oleja sa mieszalne. Chcesz dobry olej to kup Liqui Moly albo Motula. Cytuj Odnośnik do komentarza
tio Napisano 4 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2010 Właśnie zrobiłem przegląd swojego forda. Po roku użytkowania, przebieg 17 tys., focus kombi 1,6 benzyna. Rok właściwie bez żadnych nieprzyjemnych niespodzianek - musiałem tylko raz udać się do serwisu - wymienili mi klamkę w tylnych drzwiach bo nie chciała się zamykać pilotem. Poza tym żadnych niespodzianek. Silnik 1,6 100 koni jest trochę słaby jak na kombi ale nie przeszkadza mi to jakoś strasznie. Spalanie w granicach 8l/100 km też można znieść. Generalnie jestem zadowolonym użytkownikiem. Na drugi rok dostałem ubezpieczenie OC + AC za 1200 zł co też jest niezłą ofertą w porównaniu do konkurencji. Cytuj Odnośnik do komentarza
klinsmann Napisano 5 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Listopada 2010 Właśnie zrobiłem przegląd swojego forda. Po roku użytkowania, przebieg 17 tys., focus kombi 1,6 benzyna. Rok właściwie bez żadnych nieprzyjemnych niespodzianek - musiałem tylko raz udać się do serwisu - wymienili mi klamkę w tylnych drzwiach bo nie chciała się zamykać pilotem. Poza tym żadnych niespodzianek. Silnik 1,6 100 koni jest trochę słaby jak na kombi ale nie przeszkadza mi to jakoś strasznie. Spalanie w granicach 8l/100 km też można znieść. Generalnie jestem zadowolonym użytkownikiem. Na drugi rok dostałem ubezpieczenie OC + AC za 1200 zł co też jest niezłą ofertą w porównaniu do konkurencji. ubezpieczenia "fordowskie" dla nowych aut sa bardzo korzystne, nie da sie temu zaprzeczyc Cytuj Odnośnik do komentarza
Sk8ter Napisano 10 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2010 Czy mógłby mi ktoś doradzić w sprawie zakupu czujników parkowania? Mam na myśli np. jakiegoś konkretnego i porządnego producenta. Cytuj Odnośnik do komentarza
jmk Napisano 15 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2010 Potrzebuję rady Mam 12 tysięcy do wydania (aczkolwiek samochód nie dla mnie), mam poszukać ofert w internecie, żeby się mniej więcej przygotować, rozejrzeć. Poszukiwany samochód to Golf. Jaki? Nie ma znaczenia, ma się zmieścić w cenie. A teraz co jest istotne - najlepiej, aby mało palił, nie wiem czy są golfy diesel, ale to by było najlepsze rozwiązanie, druga sprawdza - łatwość "naprawy" tzn, żeby nie trzeba było jeździć do specjalnych serwisów, bo znajomi są mechanikami, wiadomo jak to na wsi;) No i oczywiście, żeby części do niego były powszechne, żeby nie było problemu z ich sprowadzeniem. Samochód będzie używany głównie do krótszych tras praca/dom. Pomoże ktoś? Cytuj Odnośnik do komentarza
T-m Napisano 15 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2010 Jeśli chodzi o golfy, to z doświadczenia wiem, że ich gro jest obite, jak morda boksera. Warto oglądać krawędzie, belki i sprawdzać czy nie zostawiają czterech śladów po przejechaniu kawałka po piasku. Z zasady samochody, których zdjęcia zgrabnie omijają belki i progi, mają z nimi coś nie tak. Części do golfa są wszędzie, bo to jedno z najpopularniejszych aut dresiarzy, więc skoro dresy potrzebują, to jest :-) Silniki? Jak nie zajechany, to 1.9 tdi ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza
jmk Napisano 15 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2010 Co sądzisz o tym: http://otomoto.pl/volkswagen-golf-iv-zarejestrowany-w-pl-C12979516.html ? Cytuj Odnośnik do komentarza
szramek Napisano 15 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2010 Ja tak z perspektywy laika pytam. Skoro samochód do krótszych tras to po co diesel? Cytuj Odnośnik do komentarza
kasza gryczana Napisano 15 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2010 Bo mało pali, przecież to logiczne Cytuj Odnośnik do komentarza
Gabe Napisano 15 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2010 Bo mało pali, przecież to logiczne Rower jeszcze mniej pali :> Mnie też się wydaje diesel dziwny na krótkie trasy, ale jestem takim samym dyletantem jak szramek - być może się technologia zmieniła, ale niegdyś diesle potrzebowały do optymalnej pracy dłuższych dystansów. Cytuj Odnośnik do komentarza
jmk Napisano 15 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2010 Powiem tak, jak to na wsi bywa - do diesla jest łatwiejszy dostęp, na przykład kombajny na to jeżdżą, można się czasem doładować;) Aczkolwiek, brak diesla nie będzie decydujący. Cytuj Odnośnik do komentarza
_adrian Napisano 16 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2010 Powiem tak, jak to na wsi bywa - do diesla jest łatwiejszy dostęp, na przykład kombajny na to jeżdżą, można się czasem doładować;) Aczkolwiek, brak diesla nie będzie decydujący. Tylko kombajn pojedzie na "wszystkim" a diesel już nie koniecznie. Ja bym się zastanowił nad laniem takiego paliwa z nie pewnego źródła bo może się to skończyć nie za ciekawie, a wtedy diesel nie będzie już taki tani w utrzymaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rothman Napisano 16 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2010 Dobra dobra, też bym się zastanowił nad tym poważnie i w wyniku zastanowienia stwierdziłbym, że jednak zdecyduję się na ropę za 2 zł/litr i zaryzykuje to zniszczenie silnika. Trza znać realia - silnik się niszczy, no to trudno. Jak masz tanią ropę, to na niej jeździsz :> Cytuj Odnośnik do komentarza
Gabe Napisano 16 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2010 Dobra dobra, też bym się zastanowił nad tym poważnie i w wyniku zastanowienia stwierdziłbym, że jednak zdecyduję się na ropę za 2 zł/litr i zaryzykuje to zniszczenie silnika. Trza znać realia - silnik się niszczy, no to trudno. Jak masz tanią ropę, to na niej jeździsz :> Owszem, ale ja nie kupiłbym wtedy samochodu za 12k, tylko za 2-3k ;) Cytuj Odnośnik do komentarza
Vami Napisano 17 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2010 Mam problem z autem. Jak postoi 4-5 dni, to nie odpala. Silnik się kręci, ale nie zaskakuje. Za którymś razem się dławi, a za zylionowym nawet nie kręci. Trzeba mu dać dodatkowy power z czyjegoś akumulatora. Mój akumulator ma 4,5 roku, marki Banner. Czy to możliwe, że już się zużył? Świece są w porządku - wymieniane rok temu. Cytuj Odnośnik do komentarza
Scorpio Napisano 17 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2010 Mam problem z autem. Jak postoi 4-5 dni, to nie odpala. Silnik się kręci, ale nie zaskakuje. Za którymś razem się dławi, a za zylionowym nawet nie kręci. Trzeba mu dać dodatkowy power z czyjegoś akumulatora. Mój akumulator ma 4,5 roku, marki Banner. Czy to możliwe, że już się zużył? Świece są w porządku - wymieniane rok temu. swieci Ci sie znaczek akumulatora po wlaczeniu zaplonu? Cytuj Odnośnik do komentarza
Vami Napisano 17 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2010 Ta, a po chwili także "check engine" Cytuj Odnośnik do komentarza
Scorpio Napisano 17 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2010 Ta, a po chwili także "check engine" no to zapewne jednak akumulator jest slaby. sprobuj podlaczyc inny, jezeli masz. moze tez byc cos z alternatorem albo paskiem klinowym, ale ja jednak stawialbym na akumulator. 4,5 roku to juz leciwy wiek jak na to urzadzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.