demrenfaris Napisano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2009 Dają, Niepoznana jest moc topora Cytuj Odnośnik do komentarza
me_who Napisano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2009 Takich fantów to chyba w Native nie dają Broń jest niewiele zmieniona. Tarcze, hełmy i zbroje owszem, ale broń w niewielkim stopniu. To chyba zwyczajny high-endowy topór Edyta mówi, że on się nazywa Heavy Great Axe Cytuj Odnośnik do komentarza
Profesor Napisano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2009 Ja mam pytanie, jak Profesor zabierasz ze sobą 2 kołczany strzał? Wkładasz zamiast tarczy tam czy jak? Chętnie bym sobie zabrał 2x więcej bełtów do jakiegoś oblężenia, czy obrony. Ano. Półtorak, łuk i dwa kołczany strzał. W czołówce szturmu umieszczam grupkę Khergitów, żeby z ich trupów zbierać kolejne strzały, a w tarczę zaopatruję się na murach. Cytuj Odnośnik do komentarza
Dix__ Napisano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2009 Kurna chata... Póki zamku mieć nie będę to Khergici nie padną. Był moment, że w więzach miałem sześciu lordów i Sanjar Chana. Jako jednak, że celi nie posiadam, połowa zwiała, połowę sprzedałem (bo i tak by uciekli), a że Vaegirowie nie spieszyli się z dobiciem ciężko rannego zwierza to Khergici szybko odbudowali potęgę i znowu zaczyna się jazda :x Co gorsza nie widać wojny z Nordami a ja tak chętnie wygalcowałbym czaszki huskarlom Edyta: Możecie podać swój poziom oraz orientacyjną liczebność i skład kadry, z którą jeździcie? Cytuj Odnośnik do komentarza
Rufi Napisano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2009 Zakupiłem wczoraj grę i po nocy spędzonej nad grą jestem wręcz zafascynowany tą grą. Jest to absolutny hit poprzedniego i obecnego roku a i pewnie kilku ostatnich lat.Z utęsknieniem czekam teraz i szczerze liczę na to, że ktoś tam na "górze" zrobi mmo tego PS.Jak właściwie dobrze rozpocząć grę? Za każdym razem mój "team" kończy w niewoli u tych wstrętnych bandziorów górskich albo morskich...jakieś porady dla początkującego? Kiedy będę w stanie zostać wasalem? Cytuj Odnośnik do komentarza
Profesor Napisano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2009 Zacznij od lutowania lootersów, są najłatwiejsi do sklepania. Potem bierz się za małe ekipy bandytów leśnych. Taktyka - miecz w łapę, przejazd w galopie obok skrzydłowego i jebs, i tak do skutku, jak Cię opadną, po Tobie. Górscy mają konnych, więc zostaw ich sobie na później, a sea raiderzy są ciężko opancerzeni, więc poczekaj, aż się podpakujesz (walki na arenie pomagają), ale za to możesz się wyposażyć w niezły sprzęt. Cytuj Odnośnik do komentarza
me_who Napisano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2009 Edyta: Możecie podać swój poziom oraz orientacyjną liczebność i skład kadry, z którą jeździcie? Mój dzielny Szkot Jak widać w drużynowe skille w ogóle nie ładuję punktów, bo szkoda - od tego są NPC. Mój tropiciel ma po 6 w najważniejszym pathfindingu, tropieniu i spostrzegawczości. Od taktyki jest kolejny, od inżynierii jeszcze jeden i dwóch zmiksowanych na leczenie i handel. Druzyna może mieć 114 ludzi. Oprócz mnie jest 5 wyselekcjonowanych NPCów (na początku brałem wszystkich, ale się skłócili i większe były straty niż zyski) każdy w okolicach 15 levelu. Skład - jako że gram na Britain, to nic nie powie. Większość najlepszej ciężkiej jazdy w połączeniu z zaciężna piechota. Łuczników "hoduję" tylko do garnizonu zamkowego. Nie umiem z nich korzystać Cytuj Odnośnik do komentarza
Profesor Napisano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2009 Ja jeżdżę różnie. Teraz korzystam z pokoju z Khergitami i wędruję w ekipie 20+, rozwijając do maksimum piechotę stanowiącą załogi zamków i miast. W czasie wojny 100-130 chłopa, z czego 8 NPCów i około 70-80 ciężkiej jazdy (rycerze/lansjerzy) oraz ich niższe szczeble w celu rozwijania i bieżącego uzupełniania strat. Łuczników w polu nie używam. Mój rycerz; skille rozwijałem trochę na dziko, w końcu pierwsza kariera. Poziom trudności 31%. Właśnie stoczyłem zarąbistą bitwę - 40 moich, w tym 15 piechoty, kontra 62 lansjerów-dezerterów, w gęstej mgle. Czad. Cytuj Odnośnik do komentarza
Vend Napisano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2009 Mój rycerz Mój oddział Wczytałem zapis sprzed rebelii, w takie coś pobawię się później Cytuj Odnośnik do komentarza
tio Napisano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2009 Mam pytanie: w instrukcji napisano, że jeżeli nie podam kodu to będę mógł grać w wersji ograniczonej (postać nie rozwinie się powyżej 6 poziomu). Problem w tym, że podczas instalacji gra nie wołała ode mnie klucza a w żadnych menusach też nie znajduję miejsce gdzie to można zrobić. ocb? Cytuj Odnośnik do komentarza
verlee Napisano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2009 Klucz wpisuje się po uruchomieniu launchera - wyskakuje wtedy odpowiednie okienko z kilkoma opcjami do wyboru, w tym zarówno z wpisaniem, jak i kupieniem nowego klucza. Cytuj Odnośnik do komentarza
Dix__ Napisano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2009 Czy "umiejętności oddziału" poszczególnych osób się sumują? Tzn. czy "Taktyka" na 2 pkt. u mnie i na 2 pkt. u Deshavi daje razem = 4 pkt. dla ekipy? Cytuj Odnośnik do komentarza
Vend Napisano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2009 Nie, umiejętność oddziału jak sama nazwa wskazuje to umiejętność całego oddziału. Sumuje się np. szkolenie. Cytuj Odnośnik do komentarza
demrenfaris Napisano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2009 Wojna z Vaegirami przyniosła oblężenie Reyvadin i cholerne straty w ludziach. 150 wyszkolonych łuczników wycięło w pień armię 400 Rhodoków :picard: Huskarle dostali się na pole bitwy - podobnie jak reszta moich oddziałów (pierwsze były królewskie, potem inni lordowie), gdy było już po zupie :picard: Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość MitnickMike Napisano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2009 Wnerwiają mnie questy w stylu "złap mi 6 jednostek takich a takich", zawsze muszę ich powybijać w pień niestety a w ferworze walki trudno kopią celować w dany typ wojaka, co by go ogłuszyć. Jak sobie radzicie z takimi zadaniami ? Cytuj Odnośnik do komentarza
Profesor Napisano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2009 Masz na to 90 dni, jakoś się zawsze uzbiera . Cytuj Odnośnik do komentarza
sefko1 Napisano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2009 Mam pytanie: w instrukcji napisano, że jeżeli nie podam kodu to będę mógł grać w wersji ograniczonej (postać nie rozwinie się powyżej 6 poziomu). Problem w tym, że podczas instalacji gra nie wołała ode mnie klucza a w żadnych menusach też nie znajduję miejsce gdzie to można zrobić. ocb? W pudełkowej wersji nie wpisuje się klucza. Klucz jest potrzebny jeśli chciałbyś rozszerzyć wersje demo. Cytuj Odnośnik do komentarza
dacek Napisano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2009 pewno jak duzo walczysz to luzik zostałem marszałkiem Vaegirow w stosunku glosow 15-4 zbieram teraz ekipa na rush w glab terytorium Chantu wlasnie Tulge chcialem zdobyc ale niestety z moich 110 wojakow zostalo 35 skubance na murach niezle sie bronili bo na bezpośrednią walke rzucili jakies mieso a z daleka siali strzałami ale trup sie scielał gesto Cytuj Odnośnik do komentarza
tio Napisano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2009 Mam pytanie: w instrukcji napisano, że jeżeli nie podam kodu to będę mógł grać w wersji ograniczonej (postać nie rozwinie się powyżej 6 poziomu). Problem w tym, że podczas instalacji gra nie wołała ode mnie klucza a w żadnych menusach też nie znajduję miejsce gdzie to można zrobić. ocb? W pudełkowej wersji nie wpisuje się klucza. Klucz jest potrzebny jeśli chciałbyś rozszerzyć wersje demo. Ale właśnie wg instrukcji nie wpisując klucza gram w wersję demo. Cytuj Odnośnik do komentarza
Dudek Napisano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2009 Wnerwiają mnie questy w stylu "złap mi 6 jednostek takich a takich", zawsze muszę ich powybijać w pień niestety a w ferworze walki trudno kopią celować w dany typ wojaka, co by go ogłuszyć. Jak sobie radzicie z takimi zadaniami ? Kup sobie jakiś drewniany młot czy coś w tym stylu. Zdecydowanie łatwiej trafić. Na dodatek możesz także wyposażyć swoich NPC w broń obuchową, co zwiększy szanse, że wśród ogłuszonych przez nich przeciwników znajdą się akurat ci, których potrzebujesz. No i oczywiście F11 czyli rozkaz walki tylko bronią obuchową, ale to raczej już pod koniec bitwy bo mało kto z Twojej armii posiada taką broń i po prostu będą stali w miejscu i patrzyli jak ich nawalają Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.