adamus Napisano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2007 Czyli mówicie, że najlepiej pojechać na hardach na jeden pit? Mam jeszcze dylemat jakie części wymienić. Zużycie części w moim bolidzie. Zastanawiam się czy nie zaryzykować i nie wymienić tylko skrzyni biegów i zawieszenia, dalej jechać na zerowych riskach i liczyć na to że dojadę do końca. Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2007 Nie przesadzaj. Akurat w tym wyścigu 2 pity nie miały racji bytu Ja tam na moją taktykę nie narzekam. Przez 3/4 wyścigu byłem liderem stawki i skończyłem na 4 miejscu (wiedziałem, że nie wygram) I właśnie dlatego nie miały racji bytu. Gdybym pojechał quale na 1 pit na hardach, to pewnie zaczynałbym z okolic 10 miejsca, co patrząc po wynikach startujących z tych miejsc... najlepszy z nich był piąty - więc wyszedłem na tym lepiej. A patrzeć na siebie liderującego w wyścigu - bezcenne Odnośnik do komentarza
Abaddon Napisano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2007 Mam problemy z ustawieniem skrzydeł w adelajdzie. Pojechałem wszystkie 8 okrązeń i mój driver nadal nie jest zadowolony, a ja nie mam pomysłu w którą strone iść. Probowałem z przeróżnymi wartościami i nic. Pierwszy raz mi się to zdarza i chętnie poczytam jak wy zdecydowaliście się ustawić wingsy. Odnośnik do komentarza
Joszi Napisano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2007 Mojego zadowoliły wingi 900 i 970 Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2007 Muciek weź przyjmij kogoś do Teamu. Podobno kilka osób złożyło swoje podania Będzie nas 10, będzie więcej punktów Odnośnik do komentarza
Rufi Napisano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2007 Starczy 265l przy 4levelu engine'u ? Odnośnik do komentarza
adamus Napisano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2007 Ja na 2lvl biorę 240litrów paliwa Odnośnik do komentarza
Rufi Napisano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2007 Czyli mówisz,że przy 2 levelu bierzesz 240l, to 230 przy 4 levelu spokojnie starczy? Odnośnik do komentarza
rabandzia Napisano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2007 Czyli mówisz,że przy 2 levelu bierzesz 240l, to 230 przy 4 levelu spokojnie starczy? koledzy koledzy . fuel consumption : low . a nie medium . przy najwyzszym przeliczniku low ok.0.7 * trasa wychodzi niecale 210 l . do tego jakis zadatek mozna wziac. ja biore 210. . czemu wy az tyle planujecie brac? mam 5 lvl engine . Odnośnik do komentarza
Andrew Napisano 19 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2007 970-940-550-425-225-675, Hardy, 2x105l Q1 - 1.20.643 Q2 - 1.24.275 Q1+Q2 - 2.44.918 Odnośnik do komentarza
Muciek Napisano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2007 Mamy jedno wolne miejsce w zespole. Wszystkich chętnych proszę żeby się w tym temacie zgłosili. Jeżeli chodzi o to czy ktoś się już do mnie dobijał. Jasne, ale były to osoby nie związane z CMF. Obecnie do CMF Team'u trzy osoby z GPRO złożyły aplikacje. Jeżeli ktoś z forum złożył takie podanie niech mi to napisze. To tyle z mojej strony. Jak sobie coś przypomnę to napiszę. Odnośnik do komentarza
Leon Napisano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2007 Ja złożyłem apply. Odnośnik do komentarza
handballer Napisano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2007 Ma ktoś zużycie częsći na najbliższy wyścig ? Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2007 Mam zapiski z dwóch sezonów Poziom części, zużycie w Adelajdzie 6 - 24 (24%) 6 - 28 (28%) 7 - 12 (12%) 8 - 16 (16%) 6 - 18 (18%) 6 - 9 (9%) 6 - 22 (22%) 8 - 29 (29%) 6 - 15 (15%) 6 - 18 (18%) 4 - 13 (13%) 4 - 24% 3 - 29% 4 - 12% 3 - 15% 2 - 19% 3 - 10% 4 - 23% 5 - 25% 4 - 16% 4 - 18% 3 - 14% Hmm... no i jeszcze lista części, do których odnoszą się cyferki Front Wing Rear Wing Engine Brakes Gear Suspension Chassis Underbody Sidepods Cooling Electronics Odnośnik do komentarza
binki Napisano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2007 Jestem bardzo mile zaskoczony szybkością księgowania pieniędzy na GPRO. Dzisiaj postanowiłem doładować sobie konto używając pierwszy raz tych ich moneybookers i zaksięgowali już 1,5 godziny po wysłaniu kasy. Swoją drogą myślałem, że prowizje są wyższe... Odnośnik do komentarza
Abaddon Napisano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2007 Z tym różnie bywa. JA 3 razy wpłacałem dotychczas, raz używając moneybrookers i dwa razy Nettellera. Raz zaksiegowali po kilkudziesięciu minutach, raz dopiero na drugi dzien, a za pierwszym razem czekalem koło 3 dni Odnośnik do komentarza
binki Napisano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2007 Dzień w tą, czy dzień w tą nie robi już chyba różnicy. Najważniejsze, że koszt wysyłki praktycznie żaden, a karta kredytowa wcale nie jest potrzebna. Odnośnik do komentarza
binki Napisano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2007 Uuuu Buła, przyinwestowałeś pięknie i jeszcze Ci punkty z testów spłyneły. Bolid jak marzenie, ale z takim sprzętem minimum w pierwszej piątce musisz być, bo inaczej straszny wstyd. Odnośnik do komentarza
larry Napisano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2007 q1 1:20.866s 800 850 550 450 350 700 Hard q2 1:23.726s 780 830 550 470 350 700 110l Hard risk a lot za kazdym razem. biore 230l dla pewnosci. narazie jestem 11. ladnie - moze przy szczesciu beda punkty wie ktos co daje experience u kierowcy? i czy trening pit crew w amatorach cos da- czy szkoda czasu na to? ktos kiedys pisal ze w rookie i amatorach to losowe czasy... Odnośnik do komentarza
binki Napisano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2007 i czy trening pit crew w amatorach cos da- czy szkoda czasu na to?ktos kiedys pisal ze w rookie i amatorach to losowe czasy... Kiedyś pewnie będziesz chciał awansować do master i wyżej, a tam zdecydowanie ten trening już jest przydatny. Cały problem polega na tym, że zanim zobaczysz jakiekolwiek pozytywne skutki takiego treningu musisz władować lekką ręką jakieś 60 milionów. Na szczęście później jest już z górki, bo się przyzwyczajasz do takich wydatków. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi