Abaddon Napisano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2007 Myslę, że różnica w proporcjach jest na tyle niewielka, że da się wcisnąć w kategorię "zbyt ciężka noga na niektórych torach" u tego konkretnego kierowcy. E tam, idziesz na łatwizne z takim wytłumaczeniem Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2007 Kurde, nie zachowały mi się żadne dane z Jerez... Będę jechał na czuja... cholera. Myślicie, żeby jechać na hardach na 1 pit? Odnośnik do komentarza
binki Napisano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2007 Myslę, że różnica w proporcjach jest na tyle niewielka, że da się wcisnąć w kategorię "zbyt ciężka noga na niektórych torach" u tego konkretnego kierowcy. E tam, idziesz na łatwizne z takim wytłumaczeniem Lepsze to niż spiskowa teoria dziejów. @Willow: hardy na 1 pit wydaja się rozsądne. Odnośnik do komentarza
larry Napisano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2007 binki, jako ze ty taki doswiadczony - podziel sie informacjami nt. roznic miedzy q1 a q2, wydaje mi sie ze powinno byc tak: Qual2: - Wingi + Brakes - Suspension ale mnie popraw albo dodaj cos wiecej dodatkowo ostatnio myslalem ze o ile np. miedzy Q1 a Q2 te wartosci zmieniac miedzy 30-40, to na wyscig np. tylko o 10-20, dobrze mysle? czy w amatorach nalezy rozbudowac baze? [jestem 1 sezon], i jezeli tak to na co zwrocic uwage a takze mam dylemat miedzy kierowcami - obecnie mam: Overall: 111 Concentration: 250 Talent: 120 Aggressiveness: 162 Experience: 69 Technical insight: 83 Stamina: 6 Charisma: 86 Motivation: 0 Weight(kg): 97 Age: 25 placa 700k/race a mysle nad tym: Overall: 105 Concentration: 249 Talent: 77 Aggressiveness: 147 Experience: 41 Technical insight: 94 Stamina: 2 Charisma: 115 Motivation: 55 Weight(kg): 82 Age: 26 placa 108k/race prosze o jakies podpowiedzi - ewentualnie sugestie Odnośnik do komentarza
binki Napisano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2007 binki, jako ze ty taki doswiadczony - podziel sie informacjami nt. roznic miedzy q1 a q2, wydaje mi sie ze powinno byc tak: Qual2: - Wingi + Brakes - Suspension ale mnie popraw albo dodaj cos wiecej dodatkowo ostatnio myslalem ze o ile np. miedzy Q1 a Q2 te wartosci zmieniac miedzy 30-40, to na wyscig np. tylko o 10-20, dobrze mysle? czy w amatorach nalezy rozbudowac baze? [jestem 1 sezon], i jezeli tak to na co zwrocic uwage a takze mam dylemat miedzy kierowcami - obecnie mam: prosze o jakies podpowiedzi - ewentualnie sugestie Buła jest tak samo doświadczony jak ja, a może bardziej. Ja między q1, a q2 jeśli nie ma deszczu nie zmieniam nic. Amatorzy to pierwszy poziom gdzie wypada zacząć planować rozwój, więc tak - warto pomyśleć o pierwszych elementach bazy i o treningu ekipy. Na co zwracać uwagę? Myślę, że na początku w gre wchpdzą tylko Commercial ,albo Pit Traning Centre, ale na natychmiastowe efekty się nie nastawiaj. Żadnego z podanych przez Ciebie kierowców bym nie wziął nawet gdyby mi dopłacali. Powód - stamina. Może w amatorach się z takim driverem utrzymasz, ale prędzej dzięki szczęściu i błędom innych niż własnemu kierowcy. Szukaj staminy, nawet kosztem koncentracji. Odnośnik do komentarza
michal85 Napisano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2007 Stamina jest nadspodziewanie ważna, ale nie można jej przeceniać. Osobiście zakontraktowałem w końcówcę poprzedniego sezonu kierowcę z zerową staminą ale koncentracją oraz talentem ponad 200. Wiele również mu nie płacę bo 1,5 mln. W każdym razie zdążył już dwukrotnie stanąć na podium, więc chyba to nie najgorszy wynik. Oczywiście staminę trenuję po każdym GP, ale póki co ma 7, więc nie ma się czym chwalić Jeśli jest dość tani kierowca z dobrą koncentracją oraz talentem to ja bym brał. MOżna przecież poświęcić tekilka GP na treningi, a na pewno później będą efekty. Odnośnik do komentarza
binki Napisano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2007 Poziom Amator jest dość chaotyczny i obok bardzo mocnych zawodoników jest sporo "przypadkowych rookie", zwłaszcza w tym sezonie po kolejnym rozszerzaniu grup, ale zapewniem Cię, że lepsze efekty osiągniesz kierowcą który ma koncentrację i talent na 160-170 i staminę na 100 niż koncentrację i talent na 200+, a staminę mniejszą niż powiedzmy 40. EDIT: Powiem więcej imho talent < stamina. Odnośnik do komentarza
Andrew Napisano 14 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2007 Mój nowy kierowca testowy: Overall: 97 Concentration: 213 Talent: 45 Aggressiveness: 0 Experience: 59 Technical insight: 225 Stamina: 53 Charisma: 100 Motivation: 93 W kwalifikacjach szału nie zrobił. Zobaczymy, jak będzie w wyścigu. Odnośnik do komentarza
adamus Napisano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2007 spróbował ktoś jazdy na softach? bo zastanawiam się czy dałyby radę na dwa pity. Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2007 Oj oj... paliwko będzie na styk... albo go nie starczy Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2007 EDYTA: jednak może być krucho z paliwem... damn it! :| Niestety PIT na 68 okrążeniu. i zamiast 4 punktów będą 2. Trudno, w tym sezonie i tak nie chcę awansować Odnośnik do komentarza
Leon Napisano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2007 Jest ok. 5 miejsce Odnośnik do komentarza
Rufi Napisano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2007 Jaki trening odpowiada za koncentrację? Odnośnik do komentarza
Abaddon Napisano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2007 Czy ktoś moze potwierdzić, czy mediumy wystarczyły na jeden pit w którymś z poniższych wyścigów: Suzuka - sezon 6 Szanghaj - sezon 6 Sepang - sezon 7 Odnośnik do komentarza
korlek Napisano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2007 Wie ktoś jakie wziąść opony? Odnośnik do komentarza
adamus Napisano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2007 Silnik 82% Hamulce 81% Zawieszenie 70% Wszystkie części na pierwszym levelu, wymieniać wszystkie z nich czy coś jeszcze powinno wytrzymać następny wyścig? Odnośnik do komentarza
millo Napisano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2007 imho do wymiany u mnie do wymiany: Engine 78% (lvl 4) Brakes 76% (lvl 6) choć zużycia z Sakhir nie posiadam :roll: Odnośnik do komentarza
handballer Napisano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2007 Zużycie na Sakhir z poprzedniogo sezonu: Nazwa (level)-Przed wyścigiem-Po wyścigu Chassis (6)------10-----26 Engine(6)--------19-----54 Front Wing(6)----16----31 Rear Wing(6)----16----31 Underbody(8)----13----28 Sidepods(7)------9------27 Cooling(7)--------8------29 Gearbox(6)------21-----39 Brakes(8)--------16----38 Suspension(7)---15----39 Electronics(5)----9-----15 Odnośnik do komentarza
adamus Napisano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2007 ryzykuję i nie wymieniam zawieszenia w takim razie ciekawe czy twarda mieszanka wytrzyma na jeden pit... Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi