Skocz do zawartości

GPRO - Sezon 7 i 8


Rekomendowane odpowiedzi

Myslę, że różnica w proporcjach jest na tyle niewielka, że da się wcisnąć w kategorię "zbyt ciężka noga na niektórych torach" u tego konkretnego kierowcy. :)

 

E tam, idziesz na łatwizne z takim wytłumaczeniem :P

 

 

Lepsze to niż spiskowa teoria dziejów. ;)

 

@Willow: hardy na 1 pit wydaja się rozsądne. :)

Odnośnik do komentarza

binki,

jako ze ty taki doswiadczony - podziel sie informacjami nt.

roznic miedzy q1 a q2,

wydaje mi sie ze powinno byc tak:

Qual2:

- Wingi

+ Brakes

- Suspension

 

ale mnie popraw albo dodaj cos wiecej :)

dodatkowo ostatnio myslalem ze o ile np. miedzy Q1 a Q2 te wartosci zmieniac miedzy 30-40, to na wyscig np. tylko o 10-20,

dobrze mysle?

 

czy w amatorach nalezy rozbudowac baze? [jestem 1 sezon], i jezeli tak to na co zwrocic uwage :)

a takze mam dylemat miedzy kierowcami - obecnie mam:

Overall: 111

Concentration: 250

Talent: 120

Aggressiveness: 162

Experience: 69

Technical insight: 83

Stamina: 6

Charisma: 86

Motivation: 0

Weight(kg): 97

Age: 25

placa 700k/race

 

a mysle nad tym:

 

Overall: 105

Concentration: 249

Talent: 77

Aggressiveness: 147

Experience: 41

Technical insight: 94

Stamina: 2

Charisma: 115

Motivation: 55

Weight(kg): 82

Age: 26

placa 108k/race

 

prosze o jakies podpowiedzi - ewentualnie sugestie :)

Odnośnik do komentarza
binki,

jako ze ty taki doswiadczony - podziel sie informacjami nt.

roznic miedzy q1 a q2,

wydaje mi sie ze powinno byc tak:

Qual2:

- Wingi

+ Brakes

- Suspension

 

ale mnie popraw albo dodaj cos wiecej :)

dodatkowo ostatnio myslalem ze o ile np. miedzy Q1 a Q2 te wartosci zmieniac miedzy 30-40, to na wyscig np. tylko o 10-20,

dobrze mysle?

 

czy w amatorach nalezy rozbudowac baze? [jestem 1 sezon], i jezeli tak to na co zwrocic uwage :)

a takze mam dylemat miedzy kierowcami - obecnie mam:

 

 

prosze o jakies podpowiedzi - ewentualnie sugestie :)

 

Buła jest tak samo doświadczony jak ja, a może bardziej. ;)

 

Ja między q1, a q2 jeśli nie ma deszczu nie zmieniam nic.

 

Amatorzy to pierwszy poziom gdzie wypada zacząć planować rozwój, więc tak - warto pomyśleć o pierwszych elementach bazy i o treningu ekipy. Na co zwracać uwagę? Myślę, że na początku w gre wchpdzą tylko Commercial ,albo Pit Traning Centre, ale na natychmiastowe efekty się nie nastawiaj.

 

Żadnego z podanych przez Ciebie kierowców bym nie wziął nawet gdyby mi dopłacali. :) Powód - stamina. Może w amatorach się z takim driverem utrzymasz, ale prędzej dzięki szczęściu i błędom innych niż własnemu kierowcy. Szukaj staminy, nawet kosztem koncentracji. :)

Odnośnik do komentarza

Stamina jest nadspodziewanie ważna, ale nie można jej przeceniać. Osobiście zakontraktowałem w końcówcę poprzedniego sezonu kierowcę z zerową staminą ale koncentracją oraz talentem ponad 200. Wiele również mu nie płacę bo 1,5 mln. W każdym razie zdążył już dwukrotnie stanąć na podium, więc chyba to nie najgorszy wynik. Oczywiście staminę trenuję po każdym GP, ale póki co ma 7, więc nie ma się czym chwalić ;)

 

Jeśli jest dość tani kierowca z dobrą koncentracją oraz talentem to ja bym brał. MOżna przecież poświęcić tekilka GP na treningi, a na pewno później będą efekty.

Odnośnik do komentarza

Poziom Amator jest dość chaotyczny i obok bardzo mocnych zawodoników jest sporo "przypadkowych rookie", zwłaszcza w tym sezonie po kolejnym rozszerzaniu grup, ale zapewniem Cię, że lepsze efekty osiągniesz kierowcą który ma koncentrację i talent na 160-170 i staminę na 100 niż koncentrację i talent na 200+, a staminę mniejszą niż powiedzmy 40.

 

EDIT: Powiem więcej imho talent < stamina. :)

Odnośnik do komentarza

Zużycie na Sakhir z poprzedniogo sezonu:

 

Nazwa (level)-Przed wyścigiem-Po wyścigu

 

Chassis (6)------10-----26

Engine(6)--------19-----54

Front Wing(6)----16----31

Rear Wing(6)----16----31

Underbody(8)----13----28

Sidepods(7)------9------27

Cooling(7)--------8------29

Gearbox(6)------21-----39

Brakes(8)--------16----38

Suspension(7)---15----39

Electronics(5)----9-----15

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...