Skocz do zawartości

GPRO - Sezon 7 i 8


Rekomendowane odpowiedzi

Powiedzcie jak to jest, że driver dostaje 5 litrów więcej paliwa na picie niż na starcie, a jedzie na nim tylko jedno kółko więcej, wam też spala więcej im bliżej mety? Bo już nie wiem jak ustalać limit paliwa, wyścig wcześniej mi zostało 17 litrów , a teraz zabrakło 14 i pit na 4 kółka przed metą. :doh!: Ile bierzecie paliwa na Spain ?

 

 

Wyścig w sepang z tego sezonu może byćocno mylący, bo tam zużycie paliwa było zadziwiająco niskie. tak jak w seoznie 5 z tym samym poziomem silnika spalilem 220L, to w tym sezonie raptem 196L. Na dłuższym torze w Brand Hatch, gdzie na dodatek spalanie jest na 'low', poszło mi 197 litrów.. Dziwne rzeczy póki co z paliwem sie dzieją w tym sezonie.

Odnośnik do komentarza

Grrr... nie kminie tego. Jerez było pod koniec poprzedniego sezonu. Kierowce mam tego samego co wtedy, bolid taki sam... mimo tego setup z tamtego wyścigu kompletnie mu nie pasował. :doh!: Miej więcej też dlatego wziąłem tego samego kierowce, żeby mieć w niektórych wyścigach łatwiej z setupem, a tu taki zonk :/ Jak na razie jedynym racjonalnym dla mnie wytłumaczeniem to opony. No ale k***a bez przesady, chyba aż tak wielkiej różnicy między mediumami, a hardami to nie ma, żeby każda część mu nie pasowała i zrobił o ponad 5 sekundy gorszy czas ... :(

Odnośnik do komentarza

A jaki wy macie czasy w tym sezonie na Jerez w porównaniu z poprzednim sezonem ? Może coś zmienili czy cuś, bo to aż nie możliwe co wyczynia mój kierowca. Jakby wykręcił takie czasy w kwalifikacjach jak w poprzednim sezonie to bym miał dziś Pole Position :rotfl: Jakiegoś zaćmienia dostał ? Chory jest ? A może zastrajkował, bo obniżyłem mu pensje o 200 tys. ? :lol:

Odnośnik do komentarza
Grrr... nie kminie tego. Jerez było pod koniec poprzedniego sezonu. Kierowce mam tego samego co wtedy, bolid taki sam... mimo tego setup z tamtego wyścigu kompletnie mu nie pasował. :doh!: Miej więcej też dlatego wziąłem tego samego kierowce, żeby mieć w niektórych wyścigach łatwiej z setupem, a tu taki zonk :/ Jak na razie jedynym racjonalnym dla mnie wytłumaczeniem to opony. No ale k***a bez przesady, chyba aż tak wielkiej różnicy między mediumami, a hardami to nie ma, żeby każda część mu nie pasowała i zrobił o ponad 5 sekundy gorszy czas ... :(

 

Jest kilka powodów Buła. :) Po pierwsze Twój kierowca troszke stracił w statystykach w przerwie międzysezonowej, a nawet drobna różnica dość dużo w setupie

zmienia. Po drugie, masz chyba innego TD? A TD zmienia bardzo dużo w setupie. :)

 

edit: coś mi opera głupieje przy wstawianiu i edycji postów...

 

A jaki wy macie czasy w tym sezonie na Jerez w porównaniu z poprzednim sezonem ? Może coś zmienili czy cuś, bo to aż nie możliwe co wyczynia mój kierowca. Jakby wykręcił takie czasy w kwalifikacjach jak w poprzednim sezonie to bym miał dziś Pole Position :rotfl: Jakiegoś zaćmienia dostał ? Chory jest ? A może zastrajkował, bo obniżyłem mu pensje o 200 tys. ? :lol:

 

Ja miałem w zeszłym sezonie gorszy czas na softach niż teraz na hardach. ;))) Ale wtedy jeździłem rozwaloną bryką. ;)

Odnośnik do komentarza
Po drugie, masz chyba innego TD? A TD zmienia bardzo dużo w setupie. :)

Hmm, to jakaś potwierdzona teza, czy ot tak sobie przypuszczasz ? :kekeke: No w sumie to by po części wyjaśniało sytuacje. Tylko dlaczego mnie nikt wcześniej o tym nie poinformował ! ;(

 

:keke:

 

 

 

Powdel: To ja się zastanawiałem czy hardy starczą, a ty masz zamiar na medach jechać ? :P

Odnośnik do komentarza
Po drugie, masz chyba innego TD? A TD zmienia bardzo dużo w setupie. :)

Hmm, to jakaś potwierdzona teza, czy ot tak sobie przypuszczasz ? :kekeke: No w sumie to by po części wyjaśniało sytuacje. Tylko dlaczego mnie nikt wcześniej o tym nie poinformował ! ;(

 

:keke:

 

 

100% potwierdzona teza własnymi obserwacjami, a nikt Ci nie powiedział bo to teoretycznie FOBY. :kekeke:

 

Ponieważ mój kierowca słabo jeździ kwalifikacje to chce jechać na jeden pit tylko czy mediumy wystarczą ? Ile tak bierzecie paliwka np. przy 4 poziomie silnika.... Zgadzam się z tobą Abaddon "Dziwne rzeczy póki co z paliwem sie dzieją w tym sezonie"

 

Tu się nie do końca zgodzę. Moje obserwacje zgadzają się z wynikami z poprzednich sezonów. A Brands Hatch od początku miało kontrowersyjną kategorię "low fuel consumption" :)

Odnośnik do komentarza
No dobra, a jak wyjaśnisz fatalne czasy mojego kierowcy i to nie tylko na Jerez ? Setup miej więcej z practice mu odpowiadał. Chyba nie wytłumaczysz kilku sekund, spadkiem kilku pkt umiejętności. :> Chyba jednak obstawiałbym na strajk :kekeke::kekeke:

 

W poprzednim sezonie Twój driver miał staminy ponad 90. Teraz ma 8x, do tego przytył. Taki spadek umiejętności to od ręki spora strata prędkości. Mój też póki co nie zachwyca, bo quale wciąż jeżdżę gorzej niż practice, a nadrabiam dopiero w wyścigu, ale przy sumiennym treningu to się wkrótce zmieni. :) A różnica kilku sekund to kombinacja spadku umiejętności+twardości mieszanki+warunków atmosferycznych+TD+błąd kierowcy. Tak naprawdę to jak zaczniesz bardzo dokładnie analizować to zauważysz że w tej grze nawet teoretycznie bardzo drobna zmiana jakiegokolwiek z tych czynników potrafi skutkować olbrzymimi róznicami w czasach. :)

 

Edit: Sprawdziłem jeszcze dokładnie i chyba troche przesadziłeś z tym "ponad 5 sek", bo gdyby Twój obecny czas miał być o 5 sek gorszy niż sezon wcześniej to znaczy że rywalizowałeś łeb w łeb z aktualnym mistrzem gpro o rekord toru, a wybacz... w to nie uwierzę. ;)

Odnośnik do komentarza
Edit: Sprawdziłem jeszcze dokładnie i chyba troche przesadziłeś z tym "ponad 5 sek", bo gdyby Twój obecny czas miał być o 5 sek gorszy niż sezon wcześniej to znaczy że rywalizowałeś łeb w łeb z aktualnym mistrzem gpro o rekord toru, a wybacz... w to nie uwierzę. ;)

Mówiłem, że o ponad 5 sekund gorszy czas miałem na takim samym setupie dzisiaj co sezon temu. A kwalifikacji na tym setupie nie jechałem, bo bym się jeszcze bardziej zbłaźnił niż teraz :lol: O practice mówiłem.

 

Ale i tak różnica jest spora:

 

Poprzedni wyścig Jerez

Czas Q1 1:24.394s

Czas Q2 1:25.405s

 

Dzisiejszy qual:

Czas Q1 1:26.926s

Czas Q2 1:28.936s

 

Przypomnę jeszcze, że bolid mam taki sam, a nawet o jedną część lepszy niż wtedy :>

Odnośnik do komentarza
Edit: Sprawdziłem jeszcze dokładnie i chyba troche przesadziłeś z tym "ponad 5 sek", bo gdyby Twój obecny czas miał być o 5 sek gorszy niż sezon wcześniej to znaczy że rywalizowałeś łeb w łeb z aktualnym mistrzem gpro o rekord toru, a wybacz... w to nie uwierzę. ;)

Mówiłem, że o ponad 5 sekund gorszy czas miałem na takim samym setupie dzisiaj co sezon temu. A kwalifikacji na tym setupie nie jechałem, bo bym się jeszcze bardziej zbłaźnił niż teraz :lol: O practice mówiłem.

 

Ale i tak różnica jest spora:

 

Poprzedni wyścig Jerez

Czas Q1 1:24.394s

Czas Q2 1:25.405s

 

Dzisiejszy qual:

Czas Q1 1:26.926s

Czas Q2 1:28.936s

 

Przypomnę jeszcze, że bolid mam taki sam, a nawet o jedną część lepszy niż wtedy :>

 

łeee w practice 5s to żadna różnica. :)

A co do wyścigu to imho całkowicie normalne różnice. Twój kierowca jest słabszy lekko licząc 0,6-0,7s niż sezon temu + 0,5s błąd kierowcy (przy tych statach b. prawdopodobny) + twardsze opony i wyszło to samo. :)

Odnośnik do komentarza
Tu się nie do końca zgodzę. Moje obserwacje zgadzają się z wynikami z poprzednich sezonów. A Brands Hatch od początku miało kontrowersyjną kategorię "low fuel consumption" :)

 

 

Sepang, sezon 5

 

Silnik 7 poziom - zuzycie paliwa 219L

 

Sepang sezon 7

 

Silnik 7 poziom (ogólnie bolid niemal identyczny) - zużycie paliwa 196L

 

 

Brand Hatch, sezon 5

 

Silnik 7 poziom - zuzycie paliwa 212L

 

Brand hatch, sezon 7

 

Silnik 7 poziom - zucyie paliwa 197L

 

Chcesz mi powiedziec, że to jest normalne? I mój obecny kierowca spala o 20L mniej paliwa od poprzednika?

Odnośnik do komentarza
To wytłumacz mi teraz dlaczego poprzedni kierowca spalil na BH o 8 litrów mniej niż na Sepang, a nowy, na BH spalił o 1litr wiecej niż w Malezji? :>

 

Przecież mówiłem, że określenie "low consumption" dla BH było od poczatku bardzo kontrowersyjne. :) A tak naprawdę to różnica może wynikać ze zmienionego systemu risków w engine gry, a to przecież weszło w życie w tym sezonie. :)

Odnośnik do komentarza

No ok, rozumiem ze low dla BH jest mylące, ale w tej sytuacji poprzedni kierowca na BH też powienien spalić wiecej niż na Sepang. Ilośc spalanego paliwa powinna byc w obu przypadkach proporcjonalna, a nie jest. Zmieniony system risków? Dziwne, że tylko u mnie tak wywrócił do góry nogami kwestie paliwa, skoro piszesz, że u ciebie wsio jest ok.

 

No nic, zobaczymy najbliższe wyscigi. Teraz biore 220L, nieco mniej niz mój poprzedni driver spalał na torach ze żuzyciem "high". Zobaczymy ile zostanie :)

Odnośnik do komentarza
No ok, rozumiem ze low dla BH jest mylące, ale w tej sytuacji poprzedni kierowca na BH też powienien spalić wiecej niż na Sepang. Ilośc spalanego paliwa powinna byc w obu przypadkach proporcjonalna, a nie jest. Zmieniony system risków? Dziwne, że tylko u mnie tak wywrócił do góry nogami kwestie paliwa, skoro piszesz, że u ciebie wsio jest ok.

 

Myslę, że różnica w proporcjach jest na tyle niewielka, że da się wcisnąć w kategorię "zbyt ciężka noga na niektórych torach" u tego konkretnego kierowcy.:) A u mnie faktycznie wszystko do tej pory przebiega zdecydowanie prawidłowo. Ani spalanie, ani zużycie opon nie jest odmienne od wcześniej obserwowanego.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...