Skocz do zawartości

GPRO - Sezon 7 i 8


Rekomendowane odpowiedzi

8 ostatnich wyścigów czyli miejsca 29 35 31 27 20 21 29 17

 

No i teraz interesuje mnie rubryczka Driver race position. :]

 

To to jest proste... Nawet pytać nie musiałeś wystarczyło w zasady zerknąć. ;) Za najgorsze z tych miejsc jest 9,7M, a za najlepsze coś ponad 13M.

 

Teraz dolicz sobie swoich sponsorów, wydatki na płace, utrzymanie facilities i staff i już masz. :)

Odnośnik do komentarza

U mnie średnia przekraczała 12M na czysto z każdego wyścigu. :) Owszem to niezła sumka, ale imho za wcześnie jeszcze na manewr z odpuszczaniem do końca sezonu. W tym sezonie też zamierzam odpuścić jakieś 7 wyścigów, ale inaczej będę rozkładał je w czasie. Chcę być w formie na 3 ostatnie wyścigi żeby zbudować motywację przed następnym sezonem. :)

 

Edit: Tak na marginesie to jak sie planuje odpuszczać wyścigi to się TD na zbity pysk wylewa. ;)

Odnośnik do komentarza
Edit: Tak na marginesie to jak sie planuje odpuszczać wyścigi to się TD na zbity pysk wylewa. ;)

 

A nie jest przypadkiem tak, że to właśnie posiadanie TD ma olbrzymi wpływ na to, że mimo dymku dojeżdzą się do mety? Porównaj sobie sytuację w Amatorach i Masterach. W amatorach trzeba miec niesamowitego fuksa zeby mimo dymka przejechać te 40-50 okrazeń i dojechac do mety. Ja odpusciłem tak koło 20 wyścigów i tylko 5 razy mi się udało :) W masterach natomiast większość dojeżdza :)

Odnośnik do komentarza

Gdyby tak było to bym nie miał 100% skuteczności dojazdów z obecnym kierowcą. Za każdym razem jechałem bez TD (oszczędność kasy).

 

Edit: Policzyłem dokładnie i z obecnym kierowcą mam już "przejechane z dymkiem" 14 wyścigów, z czego 11 z wszystkimi częsciami zjechanymi na 99%.

Odnośnik do komentarza

Nie wiem jak u Was, ale u mnie nastepny wyścig wywołuje bardzo szeroki uśmiech na twarzy. :) Tylu pułapek i możliwości taktycznych oraz okazji do zepsucia wyścigu to już dawno nie było. Dla słabszych ten wyścig może być swietną okazją do przyjechania w punktach, wystarczy zgadnąć właściwą strategię. ;)

Odnośnik do komentarza

Mnie niestety nie wypada odpuszczać wyścigu po tych wszystkich słownych gierkach z Bułą. ;) Zdecydowałem się jednak, że nie będę szedł na szybkość, a raczej na ograniczenie ewentualnej roli deszczu w mojej strategii. ;) Chociaż znając przewrotność gpro to w następnym wyścigu wcale nie będzie padać. ;)

Odnośnik do komentarza

A moja, robiona na szybko i bez pomysłu taktyka już się nie sprawdziła :)

 

Ale biorąc pod uwagę mnogość możliwości i to, że szansa z trafieniem w taktykę była bardzo mała, to zrobiłem downgrade wszystkich części prawie i jadę na zerowym ryzyku, aby dojechać. Nie było warto wydawać 30-40 mln :)

 

Pierwsza 15-stka mnie zadowoli. Na razie pit - najgorszy :kekeke: i 27 miejsce.

Odnośnik do komentarza
Teraz najważniejsze kto trafi ze strategią... Mnie szczególnie ciekawi jaką wybrał Buła, ale jak sam się nie pochwali to wytrzymam żeby zobaczyć na własne oczy. :)

Eee no ja standard ;) Medki jeden pit, deszcz nie będzie padać :D Nic nie kombinowałem, bo mi się nie chciało i tak co bym nie wymyślił to będzie kiepski wynik :kekeke:

Odnośnik do komentarza
Teraz najważniejsze kto trafi ze strategią... Mnie szczególnie ciekawi jaką wybrał Buła, ale jak sam się nie pochwali to wytrzymam żeby zobaczyć na własne oczy. :)

Eee no ja standard ;) Medki jeden pit, deszcz nie będzie padać :D Nic nie kombinowałem, bo mi się nie chciało i tak będzie kiepski wynik :]

 

To co sie tak z tyłu wleczesz??? Ja tez jadę na medach na 1 pit. :) I nie mów nic o bolidzie, bo teraz masz znacznie mocniejszy od mojego. :)

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...