Skocz do zawartości

Marynia przygotowuje AC Milanowi listę 566 napastników, którzy są lepsi niż Krzysztof Piątek


krzysfiol

Kto powinien zagrać w Milanie w miejscu Krzysztofa Piątka?  

58 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie oraz wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

Just now, Hajd said:

Wyobraź sobie, że każdy mieszkaniec Poznania (faktyczny, nie zameldowany) kupuje sobie w tym samym momencie Dodge'a Rama 3500 i zaczyna nim jeździć do pracy w centrum. Urocza perspektywa.

Tego typu rozwiązanie to dla mnie nic innego, jak rozwinięcie przepisów drogowych – ktoś mógłby powiedzieć, że ograniczenie do 50 km/h w obszarze zabudowanym to też pomysł wrednych komuchów, bo nikt mi nie będzie mówił, ile mogę zapierdalać.

ja bym brał pod uwagę mieszkańców gmin ościennych, którzy do domu wracają tylko spać, a resztę czasu spędzają w Poznaniu

jest ich drugie tyle co samego mieszkańców Poznania ;)

Odnośnik do komentarza
17 minut temu, Hajd napisał:

Kryterium rozmiaru samochodu przy planowaniu ograniczenia ruchu samochodowego w centrach miast to najlepszy pomysł z możliwych - o wiele lepszy niż ten biorący pod uwagę normę emisji spalin albo rodzaj napędu.

I na przykład zakaz dopuszczenia do miejskiego ruchu tych wszystkich potworów po 500-600 KM. Po co to komu, na co to potrzebne jak w zabudowanym max 50 km/h. Do prędkości autostradowej też spokojnie da się jeździć autem co ma te przykładowo 70 KM max :) Mniej to wszystko pali, środowisko mniej zatruwane.

Odnośnik do komentarza
20 minut temu, Misiek napisał:

I na przykład zakaz dopuszczenia do miejskiego ruchu tych wszystkich potworów po 500-600 KM. Po co to komu, na co to potrzebne jak w zabudowanym max 50 km/h. Do prędkości autostradowej też spokojnie da się jeździć autem co ma te przykładowo 70 KM max :) Mniej to wszystko pali, środowisko mniej zatruwane.

 

A wszystkie 1.0 zakaz wstępu na autostradę, no bo tylko blokują ruch xD

 

 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza

Ale ja się nie wlokłem ;) Zlotowicze potwierdzą ;)

 

Na razie mam wypożyczony peugeot 407 SW, klooooc. Zbieram na hyundai i30, ale nie wiem do końca czy przy nim zostanę jako wyborze.

1 minutę temu, me_who napisał:

Wszystkie względnie nowe 1.0 bez problemu jadą 140 km/h, a jak nie, to śmiało mogą jechać miedzy dużymi mobilkami, bo one walą 90 maks.

 

No okej, to ograniczenie koni mechanicznych niech będzie ;-)

 

Odnośnik do komentarza

Moj pierwszy samochod to byla Corsa 95' silnik 1.2, 45 km :D No ideal dla swiezego kierowcy - wszystko proste, nie da sie nim pajacowac, wyprzedzac nie ma co, bo sie balem ;) do 100 jak sie rozpedzil gdzies to z gorki to trzeba bylo hamowac, bo sie trzeslo ;-)

 

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Hajd napisał:

Wyobraź sobie, że każdy mieszkaniec Poznania (faktyczny, nie zameldowany) kupuje sobie w tym samym momencie Dodge'a Rama 3500 i zaczyna nim jeździć do pracy w centrum.

Ale wtedy gdyby tak bylo, to zadzialalaby niewidzialna reka rynku - wyindywidualizowane jednostki w celu maksymalizacji swoich korzysci ekonomiczno-spolecznych zorientowalyby sie, ze jazda RAM-em jest nieefektywna, totez wszyscy natychmiast pokupowaliby smarty, wzglednie lobbowali za skasowaniem niepotrzebnych przestrzeni miejskich typu sciezka rowerowa, trawnik czy chodnik aby zaanektowac je celem budowy nowych parkingow, ku uciesze stuprocentowej wiekszosci.

  • Lubię! 1
  • Hurra! 1
Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, Kinas napisał:

ja bym brał pod uwagę mieszkańców gmin ościennych, którzy do domu wracają tylko spać, a resztę czasu spędzają w Poznaniu

jest ich drugie tyle co samego mieszkańców Poznania ;)

dlatego dla PeZetów trzeba postawić bramki na wjazdówce ;)

Odnośnik do komentarza
36 minut temu, SZk napisał:

Ale wtedy gdyby tak bylo, to zadzialalaby niewidzialna reka rynku - wyindywidualizowane jednostki w celu maksymalizacji swoich korzysci ekonomiczno-spolecznych zorientowalyby sie, ze jazda RAM-em jest nieefektywna, totez wszyscy natychmiast pokupowaliby smarty, wzglednie lobbowali za skasowaniem niepotrzebnych przestrzeni miejskich typu sciezka rowerowa, trawnik czy chodnik aby zaanektowac je celem budowy nowych parkingow, ku uciesze stuprocentowej wiekszosci.

Dokładnie. Gdyby stosować warunki ceteris paribus a nie przymus administracyjny, to już dawno by było sto razy więcej parkingów i sto razy mniej ścieżek rowerowych. Niestety, obecny system promuje rządy motłochu, więc dwóch hipsterów na holenderce ma więcej do powiedzenia niż jeden przedsiębiorca w Ramie.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...