Skocz do zawartości

Bilans Maryni z drużyną X to 5-3-7


Reaper

Z jaką drużyną Marynia ma taki bilans?  

44 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie oraz wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

34 minuty temu, Fenomen napisał:

a ja wlasnie po paru latach grania na 3d wrocilem teraz do kulek :) kulki sa duzo bardziej pomocne do zrozumienia tego, co dzieje sie na boisku i co mozna skorygowac

W jaki niby sposób? Nie widać choćby w którym kierunku ustawiony jest zawodnik, czy gra tyłem do bramki, itd.

Odnośnik do komentarza

ale to dalej są programiści

 

gdyby AI istniało w FM to "komputer" sam ingerowałby we własny kod i go zmieniał tak by osiągać lepsze wyniki - gdyby to było nawet średnio rozgarnięte AI to po kilkunastu sezonach nie byłbyś w stanie wygrać meczu

Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, Kinas napisał:

ale to dalej są programiści

 

gdyby AI istniało w FM to "komputer" sam ingerowałby we własny kod i go zmieniał tak by osiągać lepsze wyniki - gdyby to było nawet średnio rozgarnięte AI to po kilkunastu sezonach nie byłbyś w stanie wygrać meczu

nie wiem jakie masz doswiadczenie i kompetencje w zakresie sztucznej inteligencji, ale to co piszesz nie jest prawda; AI wcale nie oznacza, ze komputer ingeruje we wlasny kod

  • Lubię! 4
Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, lad napisał:

Co do tego AI to na pewno menedżerowie maja przypisane na sztywno kilka formacji, którymi się posługują. A role i mentalność pewnie są dobierane na podstawie ich atrybutów.

No ale to bardzo ciekawe, że w późniejszych sezonach (tak +10) generują się tylko chujowi trenerzy, którzy robią kretyńskie transfery (np. 5 lewych obrońców i żadnego skrzydłowego, a środkowi obrońcy z dośrodkowaniami 3 na bokach obrony to norma). Zdaje się, że nadal tego nie naprawili, prawda?

Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, lad napisał:

A na 3D tego nie widać? Właśnie dzięki rożnym ustawieniom kamery ma się lepszy podglad na wszystko.

moze i widac, ale mi przeszkadza ten pseudoizometryczny rzut, ktory troche zaklamuje plaszczyzne boiska, a poza tym w 3d masz widoczny tylko fragment boiska, co czasem jest niewystarczajace, zwlaszcza przy dlugich przerzutach, gdy kamera szybko sie przesuwa i trudniej ogarnac ruchy formacji - mi wygodniej patrzy mi sie na boisko w 2d, gdzie jest widoczna cala plyta boiska i nie ma ruchow kamery

Odnośnik do komentarza
11 minut temu, lad napisał:

W jaki niby sposób? Nie widać choćby w którym kierunku ustawiony jest zawodnik, czy gra tyłem do bramki, itd.

 

A kapselki nie mają (nie miały) oznaczonych na sobie "nóżek", które oznaczają front?

  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza
6 minut temu, kuab napisał:

No ale to bardzo ciekawe, że w późniejszych sezonach (tak +10) generują się tylko chujowi trenerzy, którzy robią kretyńskie transfery (np. 5 lewych obrońców i żadnego skrzydłowego, a środkowi obrońcy z dośrodkowaniami 3 na bokach obrony to norma). Zdaje się, że nadal tego nie naprawili, prawda?

Nie wiem, nie gram tyle sezonów xd

  • Lubię! 4
  • Haha 6
  • Uwielbiam 2
Odnośnik do komentarza
No ale to bardzo ciekawe, że w późniejszych sezonach (tak +10) generują się tylko chujowi trenerzy, którzy robią kretyńskie transfery (np. 5 lewych obrońców i żadnego skrzydłowego, a środkowi obrońcy z dośrodkowaniami 3 na bokach obrony to norma). Zdaje się, że nadal tego nie naprawili, prawda?
Albo przedłuża co rok kontrakt z zawodnikiem, który gnije w rezerwach.
Odnośnik do komentarza

a tymczasem wspolpraca z n.p.m. nabiera rozpedu :) po ledwie dwoch artykulach dla gazety w zeszlym roku, w tym jeden zostal opublikowany w lutym, kolejny czeka na poskladanie juz w redakcji, a juz dostalem zapytanie o przygotowanie kolejnego do czerwcowego numeru :) jeszcze troche i bede mial tam stala rubryke :D

  • Lubię! 2
Odnośnik do komentarza

AI to przecież standard w grach komputerowych, przez wiele lat w ogóle to była jedna z głównych branż, która szeroko wykorzystywała jakiekolwiek odkrycia naukowe w tej dziedzinie, wiadomo, że SI używa technik AI tak, jak każdy twórca gier singleplayer w sumie. AI to nie tylko sieci neuronowe w chmurze i machine learning.

  • Lubię! 3
Odnośnik do komentarza
30 minutes ago, krzysfiol said:

No, kuab ma rację. Największą bolączką FM od wielu lat jest nieumiejętność budowania składów przez komputerowych managerów. W FM 17 przejąłem bodajże Juventus w 15 sezonie. Miałem 6 prawych obrońców i 1 napastnika.

 

Z tym samym problemem nie mogą sobie poradzić Visual Concepts robiąc NBA 2k...

  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza
  • Reaper zablokował ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...