Meler Napisano 16 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2016 560 tysięcy złotych? To chyba jakiś żart :) Cytuj Odnośnik do komentarza
Makk Napisano 18 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2016 Panowie: zaczynam szukać autka. Interesuje mnie coś w granicach do 10 tys zł, na bank kombi- muszę zmieścić rodzinę i dwa psy. Auto z tańszymi czesciami w razie wymiany. Zasadniczo malo jezdzone bedzie. Samochodem najwiecej poruszam sie tylko w okresie letnim. Cos polecacie? Cytuj Odnośnik do komentarza
tio Napisano 18 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2016 focus - dość tani w eksploatacji (nawet serwis w ASO nie przeraża). Jeździłem 7 lat kombiakiem i nic się z nim nie działo Cytuj Odnośnik do komentarza
Hajd Napisano 18 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2016 Tak, Focus zajebisty, niech się Reaper jeszcze wypowie Cytuj Odnośnik do komentarza
opona Napisano 18 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2016 Focus bardzo dobre auto, silniki benzynowe najpewniejsze, jedynym minusem korozja tylnej klapy i w miejscu połączenia tylnego zderzaka z tylnym błotnikiem. No ewentualnie droga naprawa zawieszenia tylnego. Cytuj Odnośnik do komentarza
tio Napisano 18 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2016 W swoim focusie (rocznik 2009) nie miałem żadnych problemów z korozją (mimo, że miałem sporo rys i wgniecenie na klapie). Cytuj Odnośnik do komentarza
Makk Napisano 18 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2016 Na razie jestem na etapie ogladania Oplow Astra, Skody oraz Audii A4 B5. Moja zona przypatruje sie im. Te Ople calkiem calkiem so. Cytuj Odnośnik do komentarza
opona Napisano 18 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2016 W swoim focusie (rocznik 2009) nie miałem żadnych problemów z korozją (mimo, że miałem sporo rys i wgniecenie na klapie). Ja miałem rocznik 2008, przebieg 280 tyś i korozja była na tylnej klapie, oczywiście klapa oryginalna nie naprawiana ani nie malowana. Cytuj Odnośnik do komentarza
Reaper Napisano 18 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2016 Mam Focusa Kombi w dieslu, 2005 rok, obecnie 180k km przebiegu. Do tej pory nie było nic takiego, co mógłbym uznać za jakąś typową wadę Fordów. Jedynie ostatnia moja przygoda ze świecami, chyba zresztą opisana ze dwie strony temu, była trochę kosztowna. Inne to musiałem wymieniać jedną gumową rurę, dwa osobne elementy, więc super drogo nie wyszło, bo znajdowały się zamienniki do 100 zł. Mi się jeździ bardzo dobrze, bardzo komfortowo, mam fajną wersję z tempomatem, podgrzewanymi siedzeniami itp. Taki model pewnie koło 10k jest obecnie wart na rynku. Cytuj Odnośnik do komentarza
T-m Napisano 18 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2016 Na razie jestem na etapie ogladania Oplow Astra, Skody oraz Audii A4 B5. Moja zona przypatruje sie im. Te Ople calkiem calkiem so. Skody do 10K w wersji kombii, żeby nie było bombą wydatków to chyba tylko Fabia. Octavie, chociaż sam koszt utrzymania jest rozsądny, to może wymagać pewnej inwestycji, żeby doprowadzić do stanu zadowalającego. Cytuj Odnośnik do komentarza
ajerkoniak Napisano 18 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2016 Na pewno tanie w naprawie i ogólnie są Fiaty, ale ciężko polecić Cytuj Odnośnik do komentarza
Reaper Napisano 19 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2016 Panowie, jeśli chciałbym odłączyć akumulator na noc, to odłączam minusową klemę i po prostu ją odkładam na bok i się niczym nie martwię? Bo im więcej czytam internet, tym mniej rozumiem działanie akumulatora... Cel tego zabiegu: mam podejrzenie, że musi mi się skasować błąd w komputerze pokładowym i słyszałem, że to jest najprostszy sposób bez jeżdżenia po serwisach. Cytuj Odnośnik do komentarza
Scorpio Napisano 19 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2016 W starym aucie to moze jeszcze przejdzie, ale z tego co pamietam, to w nowych nic juz Ci to nie da. Cytuj Odnośnik do komentarza
tio Napisano 19 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2016 Podejrzewam, że odłączenie akumulatora spowoduje pojawienie się nowych błędów. No i upewnij się, że masz kod do radia. Cytuj Odnośnik do komentarza
Reaper Napisano 19 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2016 Kod do radia mam. Samochód 2005 rok, więc nie wiem czy stary czy nowy. Gdzieś w necie czytałem, że ludziom tak pomagało z tym błędem. Ale żaden z Was na pytanie nie odpowiedział :> Cytuj Odnośnik do komentarza
Scorpio Napisano 19 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2016 Odlacz minus. Cytuj Odnośnik do komentarza
tio Napisano 19 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2016 Albo plus Cytuj Odnośnik do komentarza
Hajd Napisano 19 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2016 Plus i minus to jedyne co widzę Cytuj Odnośnik do komentarza
klinsmann Napisano 20 Listopada 2016 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2016 Kod do radia mam. Samochód 2005 rok, więc nie wiem czy stary czy nowy. Gdzieś w necie czytałem, że ludziom tak pomagało z tym błędem. Ale żaden z Was na pytanie nie odpowiedział :> w Twoim modelu nie jest tak jak u mnie, że połowa akumulatora jest trudno dostępna, w tym przysłowiowy minus? imho wystarczy minus odłączyć, chociaż z drugiej strony lepiej plus i minus(do plusa jest latwy dostep) Cytuj Odnośnik do komentarza
tio Napisano 22 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2016 Kupiłem w końcu tego mondeo. Trochę drogo ale sprzedawcę polecał Smętek, w dodatku samochód ma certyfikat dekra i gwarancję w ASO forda więc mam nadzieję, że nie będe miał z nim problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.