Ingenting Napisano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2011 już nie eufi, tylko way of war :P Cytuj Odnośnik do komentarza
Jabol Napisano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2011 To jest jeszcze jakiś inny dodatek? :P Wersja do In Nomine na pewno będzie kompatybilna z moją? Cytuj Odnośnik do komentarza
demrenfaris Napisano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2011 Nie, strona, po niedawnej zmianie, nazywa się wayofwar.org. Wchodzisz w zakładkę EU III - Mody, wciskasz DeI i szukasz wersji na IN. Najlepiej zainstaluj patcha (3.2, jak dobrze pamiętam). Ale musisz mieć dużo mocniejszy sprzęt od tego wymaganego do podstawki, mnie EU III z trzema (HTTT) dodatkami działa okej; natomiast z DeI + IN, DeI + HTTT etc. - koszmarnie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Lagren Napisano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2011 Mi tam się zawsze fajnie grało w EU normalne ;) Owszem gra, ma pewne wady, ale gadanie, że bez modów nie da się grać, to głupota. Cytuj Odnośnik do komentarza
Kinas Napisano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2011 no tak, chińsko-mongolskie wojny o Zakaukazie to coś normalnego :roll: EU3 z IN bez modów było absolutnie niegrywalne, Francja ZAWSZE biła się z sukcesami od Lizbony po Łabę, Chińczycy wchodzili do Azji Mniejszej, Szwedzi dochodzący pod Ural, jednoczące się Indie... duże państwa miały zdecydowanie za łatwo, a stając się jeszcze większe stawały się jeszcze mocniejsze, mogąc znów zdobywać i tak w kółko Cytuj Odnośnik do komentarza
martin Napisano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2011 już nie eufi, tylko way of war :P Stary adres nadal działa, więc jakoś nie odczuwam potrzeby zapamiętania nowej nazwy :P Grać bez modów oczywiście się da i dalej jest to świetna gra, tylko... po co, skoro gra na DeI albo MM jest znacznie lepsza pod każdym względem? Cytuj Odnośnik do komentarza
Feanor Napisano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2011 no tak, chińsko-mongolskie wojny o Zakaukazie to coś normalnego :roll: EU3 z IN bez modów było absolutnie niegrywalne, Francja ZAWSZE biła się z sukcesami od Lizbony po Łabę, Chińczycy wchodzili do Azji Mniejszej, Szwedzi dochodzący pod Ural, jednoczące się Indie... duże państwa miały zdecydowanie za łatwo, a stając się jeszcze większe stawały się jeszcze mocniejsze, mogąc znów zdobywać i tak w kółko Oo przepraszam, w moim sejwie Szwecja podbijana jest przez Danię! ;P Ale Francja, Francja to monstrum Cytuj Odnośnik do komentarza
Lagren Napisano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2011 No zgadzam się, duże państwa mają za łatwo, ale na moich dwóch sejwach są mocno różne sytuacje. Na jednym Francja faktycznie jest potęgą, ale już na drugim prawie nie istnieje, rozbita przez koalicję Angielsko - Burgundzką. Na pierwszym Portugalia całkiem nieźle sobie radzi w Europie, i jest potęgą kolonialną, a na drugim jej prawie nie ma, bo większość prowincji jej zabrała Hiszpania... Jedną rzeczą, która jeszcze bardziej ułatwia granie Europejskimi potęgami jest to, że prawie zawsze mają sojusze między sobą, i niczym dziwnym niestety nie jest wspólny atak Francji, Hiszpanii i Anglii, podczas gdy powinny raczej ze sobą rywalizować ;) Co nie zmienia faktu, że fajnie mi się gra(EU+NA+IN+HTTT), więc pewnie lepiej się gra na modach, ale nie zgodzę się, że nie da się grać. No i realizm, realizmem, ale bez sensu by było, jakby zawsze wszystko działo się tak samo jak to było IRL... Cytuj Odnośnik do komentarza
Keith Flint Napisano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2011 Ale twórcy DeI odżegnują się od realizmu jak tylko mogą. Wiele jest decyzji państwowych ahistorycznych w Dei przecież (choćby zjednoczenie Włoch i Niemiec w czasach rozgrywki) Cytuj Odnośnik do komentarza
Feanor Napisano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2011 Dobra, pytanie laika: co właściwie trzeba zrobić, by zainstalować Magna Mundi? Zainstalowałem a moda i tak nie widzi (do wyboru mam tylko Default i DeI). Cytuj Odnośnik do komentarza
martin Napisano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2011 Ale twórcy DeI odżegnują się od realizmu jak tylko mogą. Wiele jest decyzji państwowych ahistorycznych w Dei przecież (choćby zjednoczenie Włoch i Niemiec w czasach rozgrywki) A kto powiedział, że zjednoczenie Niemiec czy Włoch nie byłoby możliwe, gdyby wystąpiły inne warunki? Wiem, że nie było wtedy czegoś takiego jak nacjonalizm i nie istniały oddolne tendencje zjednoczeniowe, ale przecież można wyobrazić sobie scenariusz, że znalazł się w Rzeszy zdolny władca, któremu udało się podbić sporą część Cesarstwa (oczywiście przeciwko czemuś takiemu byłyby sąsiednie mocarstwa, ale w przypadku prowadzenia mocarstwowej polityki i w grze konfrontacja z tymi państwami jest nieunikniona) i ogłosił się władcą Niemiec. Nie wydaje mi się to jakieś strasznie nierealne. Cytuj Odnośnik do komentarza
Feanor Napisano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2011 No cóż, Francja ostatecznie się zjednoczyła (i to nawet dwukrotnie właściwie, licząc proces sprzed i pod koniec wojny stuletniej). W przypadku Niemiec było to między innymi o tyle trudniejsze, iż czynnik jednoczący (cesarze) nie do końca potrafili się zdecydować czy unifikować Niemcy, czy też ambitniej: Święte Cesarstwo. Cytuj Odnośnik do komentarza
Icon Napisano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2011 Ja z Francją miałem kiedyś taką sytuację, że przez wiele lat miałem dwie Francje ;) republikę, która się nazywała Francja Rewolucyjna i królestwo. Trochę to komicznie wyglądało kiedy obie zawarły ze sobą sojusz Cytuj Odnośnik do komentarza
martin Napisano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2011 No cóż, Francja ostatecznie się zjednoczyła (i to nawet dwukrotnie właściwie, licząc proces sprzed i pod koniec wojny stuletniej). W przypadku Niemiec było to między innymi o tyle trudniejsze, iż czynnik jednoczący (cesarze) nie do końca potrafili się zdecydować czy unifikować Niemcy, czy też ambitniej: Święte Cesarstwo. Swoją drogą, w EU (a przynajmniej w HTTT i na DeI) są możliwe obie drogi. Cesarstwo można stopniowo unifikować decyzjami, Niemcy - podbojem. Cytuj Odnośnik do komentarza
Jabol Napisano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2011 Ok, mam mały problem - ściągnąłem sobie DEI polecony mi pod tym adresem http://wayofwar.org/showthread.php?t=35447 i ściągnąłem takze to spolszczenie - http://wayofwar.org/showthread.php?t=25979&page=1 . Problem polega na tym że jakoś niezbyt chce ono działać. Próbowałem już chyba wszystkiego, podmieniłem pliki w folderze steamapps\common\europa universalis iii - complete\localisation; steamapps\common\europa universalis iii - complete\mod\Divide et Imper\localisation - nie wiem co jeszcze mam zrobić i skąd on (komputer) bierze tą angielską wersję . Rady? Nie było pytania ;) Cytuj Odnośnik do komentarza
Jabol Napisano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2011 Tamtego nie było za to jest inne. Sory za kolejny post pod postem ale jakbym tylko zedytował to nikt by nie zauważył. Zainstalowałem DEI, wszystko działa ok. Zainstalowałem też spolszczenie ale z nim mam mały problem. Mianowicie brak polskich znaków. Spowodowane jest to tym, że podstawowa wersja gry kupionej przez Steama to angielska i czcionka nie obsługuje naszych ogonków. W zwiazku z tym mam prośbę czy ktoś mógłby wrzucić lub podesłać na maila enzojabol(małpencja)interia.pl zawartość swojego foldera z polską czcionką? Jest to bodajże gfx/fonts. Z góry wielkie dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza
Lagren Napisano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2011 Jako że edytuje sobie EU, przydałaby mi się pomoc ;) Gdzie można znaleźć plik odpowiedzialny za zmianę relacji między krajami/rodzaje akcji dyplomatycznych. Np. różna religia daje -1.2 relacji rocznie... Druga sprawa(również związana z relacjami). Jest opcja sponsorowania powstania(szpieg), no i armia rewolucyjna jest przyjazna sponsorowi. Ale przykładowo, jak nasz sponsorowany pretendent wygra i przejmie władzę w państwie, to kraj ten ma dalej to samo nastawienie do nas co miał. A jest to bez sensu, bo wywołując rewoltę(a żeby była skuteczna to trzeba przeważnie kilku szpiegów wysłać) niszczymy sobie stosunki z krajem, więc w sumie sponsorujemy wroga... Cytuj Odnośnik do komentarza
Jabol Napisano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2011 Tamtego nie było za to jest inne. Sory za kolejny post pod postem ale jakbym tylko zedytował to nikt by nie zauważył. Zainstalowałem DEI, wszystko działa ok. Zainstalowałem też spolszczenie ale z nim mam mały problem. Mianowicie brak polskich znaków. Spowodowane jest to tym, że podstawowa wersja gry kupionej przez Steama to angielska i czcionka nie obsługuje naszych ogonków. W zwiazku z tym mam prośbę czy ktoś mógłby wrzucić lub podesłać na maila enzojabol(małpencja)interia.pl zawartość swojego foldera z polską czcionką? Jest to bodajże gfx/fonts. Z góry wielkie dzięki! Poradziłem sobie z problemem, niestety musiałem przy tym sięgnąć po nielegalne metody. Ściągnąłem piracką wersję EU3 PL, zainstalowałem, przekopiowałem folder czcionek i odinstalowałem grę . Teraz wszystko działa bardzo fajnie, czcionki są ładne, bez żadnych krzaczków ;) Cytuj Odnośnik do komentarza
Icon Napisano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2011 Takie pytanie. Czy komuś udało się z Azteków przejść do państwa Meksykańskiego? Czy to jest w ogóle możliwe? Bo z tego co wiem wszystkie państwa plemienne nie mogą w grze przechodzić w królestwa czy inne formy rządów, jednak zauważyłem raz przejście Timurydów w Wielką Mogołę. Musiały być spełnione pewne warunki, jak posiadanie wyznaczonych prowincji. Kraj z kaganatu stał się Imperium i mógł się normalnie rozwijać stając się potęgą. No ale właśnie, w przypadku indiańskich plemion nie zauważyłem nigdzie opcji zamiany w inny kraj. Z drugiej strony pamiętam, że kiedyś powstał mi Meksyk w grze, ale w wyniku buntu kiedy te ziemie były w posiadaniu Hiszpanii. Byłoby to w sumie historycznie logiczne, ale chciałbym się upewnić czy może ktoś nie posiada wiedzy jak ukrócić ten proces. Cytuj Odnośnik do komentarza
demrenfaris Napisano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2011 Na standardowym EU to niemożliwe, Meksyk powstaje jedynie przez bunt kolonialnych separatystów. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.