beeres Napisano 8 Października 2013 Udostępnij Napisano 8 Października 2013 Nie. Nawet słowem w starostwie się nie odezwali na ten temat. A z policją nie miałem przyjemności się spotkać przez ten okres. Cytuj Odnośnik do komentarza
jmk Napisano 8 Października 2013 Udostępnij Napisano 8 Października 2013 Ja niestety do smutnych panów mam pecha ;) No nic, wymienię jak najszybciej, ale bez spiny skoro tak Cytuj Odnośnik do komentarza
Vami Napisano 29 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2013 Jak ma się sprawa z urlopem w umowie o pracy tymczasowej? Mówię także o urlopie bezpłatnym. Czytałem, że przez 6 miesięcy nie musi pracodawca dać urlopu. Ale czy np. może pracownik wziąć na żądanie bezpłatny? Cytuj Odnośnik do komentarza
tio Napisano 29 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2013 Jeżeli jesteś zatrudniony na okres krótszy niż 6 miesięcy to pacodawca musi udzielić Ci urlopy, przy krótszym okresie zatrudnienia agencja pracy tymczasowej i pracodawca użytkownik mogą uzgodnić wykorzystanie przez pracownika tymczasowego urlopu wypoczynkowego, w całości lub w części, w okresie wykonywania pracy tymczasowej na rzecz tego pracodawcy użytkownika, ustalając zarazem tryb udzielenia tego urlopu. Urlop bezpłatny jest możliwy za zgodą pracodawcy. Jeżeli więc jesteś zatrudniony na okres krótszy niż 6 miesięcy to urlop tylko za zgodą pracodawcy. Cytuj Odnośnik do komentarza
Vami Napisano 30 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2013 Umowa miałaby być na rok. Czyli nie ma możliwości wzięcia urlopu na żądanie w ogóle? Jak tak, to jest voluntary servitude. Bleh. Cytuj Odnośnik do komentarza
tio Napisano 30 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2013 Przy umowie na rok przysługuje Ci normalny urlop, powinieneś przy podpisaniu umowy ustalić też plan urlopów. Cytuj Odnośnik do komentarza
Ernie Souchak Napisano 30 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2013 A przy pierwszej umowie o pracę w życiu danej osoby nie ma czasem narastającego wymiaru urlopu? Cytuj Odnośnik do komentarza
tio Napisano 30 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2013 Ale nie zakładam że Vami podejmuje pierwszą pracę w życiu. Cytuj Odnośnik do komentarza
Vami Napisano 30 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2013 Na etat nigdy nie pracowałem. Smierdzimi to co piszecie niewolnictwem Cytuj Odnośnik do komentarza
Gabe Napisano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2013 Jakim niewolnictwem? Swiadomie podpisujesz kontrakt z pracodawca, dni wolne od pracy sa okreslone w umowie (najczesciej tak samo jak w kodeksie pracy), jesli sie umowisz z pracodawca np na prawo do dwoch dni bezplatnego urlopu miesiecznie w twoim terminie, to prosze bardzo. Negocjuj. Cytuj Odnośnik do komentarza
jmk Napisano 10 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2013 Kupiłem jakiś miesiąc - dwa temu mikrofalę marki Amica (tak myślałem, że to będzie syf, w końcu Poznań ;) ) w MediaMarkcie i... zepsuła się, tzn. działa w dość dziwaczny sposób, ale o tym napiszę w temacie o AGD, żeby nie robić offtop. Pytanie moje jest takie: mam rachunek, mam kartę gwarancyjną, mogę z nią jechać, oczywiście umytą i tak dalej, żądać reklamacji? Zwrotu kasy czy wezmą ją do naprawy tylko? Cytuj Odnośnik do komentarza
Reaper Napisano 10 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2013 IMHO do zwrotu już trochę za późno - wiem, że w internecie do końca 2013 roku jest 10 dni na zwrot, w realu chyba trochę krócej. Będą naprawiać, a jeśli dalej się będzie psuła, to po 3 naprawach dadzą Ci nowy egzemplarz. Mam nadzieję, że się nie mylę i nie wprowadzam w błąd Cytuj Odnośnik do komentarza
zovalik Napisano 10 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2013 W realu nie ma zwrotów. To tylko dobra wola sprzedawcy. Cytuj Odnośnik do komentarza
Brachu Napisano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2013 W realu nie ma zwrotów. To tylko dobra wola sprzedawcy. potwierdzone z autopsji i tak jest w ustawie. Cytuj Odnośnik do komentarza
jmk Napisano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2013 Oddalem dzies do naprawy, zgodnie z gwarancja, mam czekac do 3 tygodni, troche lipa z czasem, zwlaszcza, ze to w sumie przedmiot uzytku codziennego :P Cytuj Odnośnik do komentarza
trojkatny Napisano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2013 Oddalem dzies do naprawy, zgodnie z gwarancja, mam czekac do 3 tygodni, troche lipa z czasem, zwlaszcza, ze to w sumie przedmiot uzytku codziennego :P tym lepiej dla Ciebie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza
me_who Napisano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2013 Wczoraj kupiłem komputer, dzisiaj już musiałem zawieźć do serwisu, bo pierdolnęła karta graficzna. Smutny pan z serwisu wyjaśnił, że on musi czekać na decyzję centrali czy wymienić czy serwisować. Powiedziałem, że w dupie mam jego serwisowanie, bo nie chcę mieć karty graficznej serwisowanej po 5h użytkowania. Nawet chciałem zostawić im ten szajs i kupić inną, to zwrotu też nie chciał przyjąć "bo to zależy od centrali". We wniosku zgłoszeniowym niby dopisał, że jego zdaniem konieczna jest wymiana na nową kartę, ale uczciwie dodał, że może centrala będzie chciała ją serwisować. A ja na takie coś nie pójdę. Teraz tak, jak odmówię serwisowania, to czy mogę się od nich domagać wymiany na inną kartę/zwrotu pieniędzy? Przecież jakaś rękojmia czy coś istnieje, prawda? W ostateczności kupię sobie nową kartę, a z tymi parówami będę dochodził praw przed sądem konsumenckim, tylko jakie są szanse na końcowy sukces? Cytuj Odnośnik do komentarza
zovalik Napisano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2013 Jak Kupowane w sklepie internetowym czy stacjonarnym? Wymiana lub zwrot kasy dopiero bodaj po 3 naprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Guli Napisano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2013 Kupuję na własność garaż. Czy notariusza muszę opłacać ja - jako kupujący, czy jest to kwestia umowy między sprzedającym a kupującym? Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.