Skocz do zawartości

Kącik prawny


Icon

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc później...

Jeżeli jesteś zatrudniony na okres krótszy niż 6 miesięcy to pacodawca musi udzielić Ci urlopy, przy krótszym okresie zatrudnienia agencja pracy tymczasowej i pracodawca użytkownik mogą uzgodnić wykorzystanie przez pracownika tymczasowego urlopu wypoczynkowego, w całości lub w części, w okresie wykonywania pracy tymczasowej na rzecz tego pracodawcy użytkownika, ustalając zarazem tryb udzielenia tego urlopu.

Urlop bezpłatny jest możliwy za zgodą pracodawcy.

 

Jeżeli więc jesteś zatrudniony na okres krótszy niż 6 miesięcy to urlop tylko za zgodą pracodawcy.

Odnośnik do komentarza

Jakim niewolnictwem? Swiadomie podpisujesz kontrakt z pracodawca, dni wolne od pracy sa okreslone w umowie (najczesciej tak samo jak w kodeksie pracy), jesli sie umowisz z pracodawca np na prawo do dwoch dni bezplatnego urlopu miesiecznie w twoim terminie, to prosze bardzo. Negocjuj.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Kupiłem jakiś miesiąc - dwa temu mikrofalę marki Amica (tak myślałem, że to będzie syf, w końcu Poznań ;) ) w MediaMarkcie i... zepsuła się, tzn. działa w dość dziwaczny sposób, ale o tym napiszę w temacie o AGD, żeby nie robić offtop. Pytanie moje jest takie: mam rachunek, mam kartę gwarancyjną, mogę z nią jechać, oczywiście umytą i tak dalej, żądać reklamacji? Zwrotu kasy czy wezmą ją do naprawy tylko?

Odnośnik do komentarza

IMHO do zwrotu już trochę za późno - wiem, że w internecie do końca 2013 roku jest 10 dni na zwrot, w realu chyba trochę krócej. Będą naprawiać, a jeśli dalej się będzie psuła, to po 3 naprawach dadzą Ci nowy egzemplarz.

 

Mam nadzieję, że się nie mylę i nie wprowadzam w błąd :)

Odnośnik do komentarza

Wczoraj kupiłem komputer, dzisiaj już musiałem zawieźć do serwisu, bo pierdolnęła karta graficzna. Smutny pan z serwisu wyjaśnił, że on musi czekać na decyzję centrali czy wymienić czy serwisować. Powiedziałem, że w dupie mam jego serwisowanie, bo nie chcę mieć karty graficznej serwisowanej po 5h użytkowania. Nawet chciałem zostawić im ten szajs i kupić inną, to zwrotu też nie chciał przyjąć "bo to zależy od centrali". We wniosku zgłoszeniowym niby dopisał, że jego zdaniem konieczna jest wymiana na nową kartę, ale uczciwie dodał, że może centrala będzie chciała ją serwisować. A ja na takie coś nie pójdę.

Teraz tak, jak odmówię serwisowania, to czy mogę się od nich domagać wymiany na inną kartę/zwrotu pieniędzy? Przecież jakaś rękojmia czy coś istnieje, prawda? W ostateczności kupię sobie nową kartę, a z tymi parówami będę dochodził praw przed sądem konsumenckim, tylko jakie są szanse na końcowy sukces?

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...