millo Napisano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2007 biore 230l dla pewnosci. Jaki lvl engine? Ja na 4 lvl planuję zabrać na pokład 215l Odnośnik do komentarza
larry Napisano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2007 ja mam 6lvl ale w tym sezonie mam jakies cyrki z paliwem. prawdopodobnie dlatego ze kierowca ma ponad 160 agresywnosci i jezdze z riskami po ok. 20... w adelaidzie dawno temu spalilem 233l z silnikiem lvl 1 ale na ostatnim wyscigu w shakhir mialem porownanie: lvl1 - 268l lvl5 - 246l chociaz moze obnize do 225l albo 220, ale tego sie juz boje Odnośnik do komentarza
Buła Napisano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2007 Uuuu Buła, przyinwestowałeś pięknie i jeszcze Ci punkty z testów spłyneły. Bolid jak marzenie, ale z takim sprzętem minimum w pierwszej piątce musisz być, bo inaczej straszny wstyd. Jakby ten kierowca jeździł tak jak w poprzednim sezonie to by pewnie byłoby i jeszcze wyżej niż 5 miejsce. Teraz mam o wiele lepszy bolid, a i tak zajmuje gorsze miejsca niż sezon temu. No albo jest coś nie tak, albo rywale są o wiele wiele wiele lepsi w tym sezonie... No a już faktu, że w moim pierwszym sezonie w Master na Adelaide miałem lepsze czasy niż teraz to już zupełnie nie rozumiem, mimo, że wtedy miałem kiepskiego kierowce ( stamina 13 ) i gorszy bolid. :| Odnośnik do komentarza
binki Napisano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2007 Jakby ten kierowca jeździł tak jak w poprzednim sezonie to by pewnie byłoby i jeszcze wyżej niż 5 miejsce. Teraz mam o wiele lepszy bolid, a i tak zajmuje gorsze miejsca niż sezon temu. No albo jest coś nie tak, albo rywale są o wiele wiele wiele lepsi w tym sezonie... Dla mnie to zupełnie normalne. Nawet zdziwiłbym się gdyby było inaczej. W tej grze podstawą jest przecież rozwój, jeżeli nie inwestowałeś w swojego kierowcę to nie ma szans żeby osiągał takie same wyniki jak sezon wcześniej. Brak inwestycji = cofanie się w rozwoju. Odnośnik do komentarza
Rufi Napisano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2007 225l przy 4levelku jest to bezpieczne czy ryzykowne? Odnośnik do komentarza
Abaddon Napisano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2007 i czy trening pit crew w amatorach cos da- czy szkoda czasu na to?ktos kiedys pisal ze w rookie i amatorach to losowe czasy... Kiedyś pewnie będziesz chciał awansować do master i wyżej, a tam zdecydowanie ten trening już jest przydatny. Cały problem polega na tym, że zanim zobaczysz jakiekolwiek pozytywne skutki takiego treningu musisz władować lekką ręką jakieś 60 milionów. Na szczęście później jest już z górki, bo się przyzwyczajasz do takich wydatków. I znowu musze sie nie zgodzić z byłym kolegą z druzyny Ja póki co zainwestowałem może maks 10, a poprawę czsów mam juz bardzo widoczną. W amatorach średnia pita wynosiła u mnie ponad 30 sekund. Poniżej tej granicy to było święto. teraz lekko zainwestowałem i 3 ostatnie pity to 18 sek, 18 sek i 24 sek. Więc postęp jest znaczny Pewnie najwieksza w tym zasługa TD, no ale postep jest widoczny Odnośnik do komentarza
szramek Napisano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2007 Hmm, zmieniłem kierowcę, poprzedni miał 45 a obecny 5 staminy i ten nowy dużo lepiej w Q się spisał Start z siódmego, liczę dziś może nawet na podium Odnośnik do komentarza
binki Napisano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2007 i czy trening pit crew w amatorach cos da- czy szkoda czasu na to?ktos kiedys pisal ze w rookie i amatorach to losowe czasy... Kiedyś pewnie będziesz chciał awansować do master i wyżej, a tam zdecydowanie ten trening już jest przydatny. Cały problem polega na tym, że zanim zobaczysz jakiekolwiek pozytywne skutki takiego treningu musisz władować lekką ręką jakieś 60 milionów. Na szczęście później jest już z górki, bo się przyzwyczajasz do takich wydatków. I znowu musze sie nie zgodzić z byłym kolegą z druzyny Ja póki co zainwestowałem może maks 10, a poprawę czsów mam juz bardzo widoczną. W amatorach średnia pita wynosiła u mnie ponad 30 sekund. Poniżej tej granicy to było święto. teraz lekko zainwestowałem i 3 ostatnie pity to 18 sek, 18 sek i 24 sek. Więc postęp jest znaczny Pewnie najwieksza w tym zasługa TD, no ale postep jest widoczny Miło, że zauważyłeś rolę TD. Ale nie zmienia to faktu, że różnica jest, a kwestia czy zauważalna czy nie to już jest bardzo subiektywne odczucie. Niewątpliwie obaj się zgadzamy, że trenować warto. Odnośnik do komentarza
Abaddon Napisano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2007 To jest chore. Od 3 kółek nie moge minac palącego sie gościa, chociaz overtaking risk mam ustawiony na 25 :doh!: Odnośnik do komentarza
handballer Napisano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2007 Bo Twój kierowca może ma niską agresywność ?? Ja mam riski wszystkie na 1 i już trzech gości wyprzedziłem Odnośnik do komentarza
binki Napisano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2007 Spoko, w M3 to ja się paliłem i 5 kółek się ze mną męczyli, a mam riski 0 ustawione i skopany setup. To przez to, że większość kierowców ma agresywność zblizoną do 0. Odnośnik do komentarza
Abaddon Napisano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2007 No agresywnościa na pewno nie grzeszy, ale żeby aż tak sie meczył? Odnośnik do komentarza
binki Napisano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2007 No co chcesz? Dym go gryzie w oczy to agresywność mu się ujemna robi. Odnośnik do komentarza
Abaddon Napisano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2007 Opłacas się trenowac agresywnośc, skoro on i tak za kazdym razem jak sie kończy w czubie spada? Odnośnik do komentarza
binki Napisano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2007 Myślę, że są znacznie ciekawsze cechy do trenowania... Odnośnik do komentarza
Abaddon Napisano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2007 Dlatego sie pytam W sumie u obecnego nie bardzo mam co trenowac poza dalszym żyłowaniem staminy (która i tak jest wystarczająca póki co ) i ewentualnie charyzmą Odnośnik do komentarza
binki Napisano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2007 U mojego charyzma sama rośnie. Dziś mam najważniejszy wyścig sezonu i modle się żeby za bardzo nie urosła. Odnośnik do komentarza
handballer Napisano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2007 Tak patrzę sobie na pasek Fuel left i chyba będę miał jeszcze jednego pita Odnośnik do komentarza
Abaddon Napisano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2007 Mojemu w sumie tez charyzma sama rosnie. Urosła o cały 1 punkt w przeciagu 4 wyscigów Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2007 Dobry pit i mogę być 3, zły i spadnę na 11... oj loteria... Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi