Abaddon Napisano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2007 ryzykuję i nie wymieniam zawieszenia w takim razie ciekawe czy twarda mieszanka wytrzyma na jeden pit... Wytrzyma i jeszcze w ch*** zostanie Mysle ze nawet mdiumy na 1 by wystarczyły, no ale to już opcja dla ryzykantów. Odnośnik do komentarza
adamus Napisano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2007 No nie powiedziałbym żeby medki starczyły, w ostatnim wyścigu temp była podobna, Tyre wear na low i jadąc na dwa pity na mediumach zaczynały mi się kręcić na lap przed pitem. Odnośnik do komentarza
Abaddon Napisano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2007 No nie powiedziałbym żeby medki starczyły, w ostatnim wyścigu temp była podobna, Tyre wear na low i jadąc na dwa pity na mediumach zaczynały mi się kręcić na lap przed pitem. Tyre wear było very high w Jerez. Odnośnik do komentarza
binki Napisano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2007 Miałbym małą prośbę do autora tematu. Jak będziesz poprawiać literówki w pierwszym poście to byłbym wdzięczny o aktualizację mojej przynależności teamowej. W dniu dzisiejszym opuściłem BH, a może ktoś będzie chciał złożyć aplikację na moje miejsce. Odnośnik do komentarza
Andrew Napisano 16 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2007 470-440-480-775-400-325, Hardy, 2x120l Q1 - 1.34.143 Q2 - 1.37.985 Q1+Q2 - 3.12.128 Miałbym małą prośbę do autora tematu. Jak będziesz poprawiać literówki w pierwszym poście to byłbym wdzięczny o aktualizację mojej przynależności teamowej. W dniu dzisiejszym opuściłem BH, a może ktoś będzie chciał złożyć aplikację na moje miejsce. Dzięki za przypomnienie. Odnośnik do komentarza
binki Napisano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2007 Brawo Buła! Nareszcie się w qualach obudziłeś. Oby tak dalej. Odnośnik do komentarza
Buła Napisano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2007 Brawo Buła! Nareszcie się w qualach obudziłeś. Oby tak dalej. Nawet obecnie jestem w Top 10 Master w Q2 No ale bolid już lekko podrasowany, więc musiał być dobry wynik. Odnośnik do komentarza
millo Napisano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2007 250-350-450-740-515-260-130 / Hardy mam zamiar zalać 270l (engine 4 lvl) tylko się waham czy wystarczy... Odnośnik do komentarza
adamus Napisano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2007 ja tyle leje na 2lvl Odnośnik do komentarza
binki Napisano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2007 Nawet obecnie jestem w Top 10 Master w Q2 No ale bolid już lekko podrasowany, więc musiał być dobry wynik. To nie zasługa nowego bolidu. To zasługa nowego avatara. Btw. mogę Cię solennie zapewnić, że w tym i kolejnym wyścigu bedziesz przede mną, ale nie przyzwyczajaj się, bo od 6 wszystko wraca do normy. Odnośnik do komentarza
larry Napisano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2007 moj setup: q1 1:34.184s 265 365 505 775 515 325 Hard q2 1:38.332s 245 345 505 795 515 315 120l Hard w obu przypadkach risk a lot. silnik lvl 6 ale biore 120+130... bo juz w 2 pierwszych wyscigach mi bralko na ostatnim kolku - kierowca ma duza agresywnosc, a w ostatnim wzialem wiekszy zapas i bylo na styk. marza mi sie punkty... ale na to troche za wczesnie jeszcze chyba za co odpowiada talent i experience u kierowcow? Odnośnik do komentarza
Buła Napisano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2007 Nawet obecnie jestem w Top 10 Master w Q2 No ale bolid już lekko podrasowany, więc musiał być dobry wynik. To nie zasługa nowego bolidu. To zasługa nowego avatara. Btw. mogę Cię solennie zapewnić, że w tym i kolejnym wyścigu bedziesz przede mną, ale nie przyzwyczajaj się, bo od 6 wszystko wraca do normy. Słusznie zauważyłeś, że wszystko wraca do normy I to od dziś, a nie od 6 wyścigu Do normy z poprzedniego sezonu ofkors. No i mam nadzieję, że przez te 3 wyścigi się zbytnio nie przyzwyczaiłeś do wyższej pozycji. Bo jak tak, to będziesz się musiał niestety szybko odzwyczaić ... i to na dłużej niż 2 wyścigi Odnośnik do komentarza
binki Napisano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2007 Słusznie zauważyłeś, że wszystko wraca do normy I to od dziś, a nie od 6 wyścigu Do normy z poprzedniego sezonu ofkors. No i mam nadzieję, że przez te 3 wyścigi się zbytnio nie przyzwyczaiłeś do wyższej pozycji. Bo jak tak, to będziesz się musiał niestety szybko odzwyczaić ... i to na dłużej niż 2 wyścigi Pogadamy po 6 wyścigu. Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2007 Ryzykuję. Jadę na 2 pity na softach. Kilka sezonów temu pogoda była bardzo podobna (temp. niższa tylko o 3-4 stopnie) i wtedy oponki zużyłem w okolicach 12-15%). Ryzykuję, bo większość pewnie na 1 pit jedzie, ale mam bardzo dobrą pozycję startową - zaczynam za dwójką niedoścignionych liderów (narazie 3 wyścigi kończyli na 2 pierwszych miejscach z gigantyczną przewagą). Nikt nie będzie mnie blokował, więc liczę na to, że driver ucieknie jednopitowcom jadącym na hardach i po pierwszym picie wyskoczę przed wiekszością. Się zobaczy Odnośnik do komentarza
Buła Napisano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2007 +2 na starcie i 3 czas na 2 lapie Szykuje się udany wyścig. Odnośnik do komentarza
adamus Napisano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2007 jazda na jeden pit to chyba nie byl dobry pomysł... Odnośnik do komentarza
binki Napisano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2007 Mógłbym sie już zacząć palić.... Odnośnik do komentarza
Leon Napisano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2007 Softy na 2 pity powinny wystarczyć, tylko co z tego, jadę sobie drugi, i tylko czekam na to, jak zacznę się palić :( Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2007 Pit o okrążenie później niż myślałem. Pytanie tylko, czy będę teraz jechał za słabiakami, bo wypadłem na 14 pozycji, mimo całkiem znośnego pitu (23 sek) Odnośnik do komentarza
binki Napisano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2007 Nareszcie! Dymek. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi