beeres Napisano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2017 Niestety, ale reklama jest skuteczna. To nie jest przypadek, że od 2-3 lat co raz częściej pojawiają się tego typu akcje. Cytuj Odnośnik do komentarza
Man_iac Napisano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2017 Pytanie, kto jest targetem ich produktu - bo jeśli - jak mi się wydaje - te same Sebiksy, które kupują Super Ruchacza, to trochę sobie strzelają w stopę. :-k Co prawda jest spora grupa ludzi, których nic nie obchodzi Powstanie Warszawskie - coraz mniej ludzi żyje je pamiętających, a do pełnoletności dochodzi czwarte i piąte pokolenie po uczestnikach powstania, dla nich to historia z książek, a nie wspomnienia bliskich - ale akurat napoje energetyczne dziwnie korelują z młodzieżą patriotyczną, co zresztą wymieniony drugi producent stara się skwapliwie wykorzystać: Tylko tu nie o to chodzi. Za miesiąc nikt nie bedzie pamiętał reklamy, a logo sobie przypomni jak będzie stał przed lodówka w sklepie. To na tym tego rodzaju reklamy bazują. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gabe Napisano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2017 Widzisz, to nie musi tak do końca działać - ja pamiętam reklamę sprzed dwóch lat, tej ze śmiertelnie pobitym protestującym z Solidarności, pamiętam, że to reklama wódki była, ale za cholerę nie mogłem sobie przypomnieć marki bez sprawdzania w internecie. Żeby mózg powiązał reklamę z marką, musi powstać jakieś skojarzenie: albo muzyczne (patrz "dłuższe życie każdej pralki"), albo słowne (często powtarzana nazwa), a w reklamach wizualnych albo przez eksponowanie logotypu/nazwy, albo przez zabawne czy dziwne skojarzenie albo grę słów (np. "zimny Lech"). Producent napoju przeprosił za reklamę, została ona usunięta z Instagrama. Zapewne dali agencji reklamowej wolną rękę i wyszło co wyszło. Cytuj Odnośnik do komentarza
ajerkoniak Napisano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2017 To Żytnia była wtedy. A wątpię czy wyszło co wyszło i nie mieli nad tym kontroli. Tiger już sobie śmieszkował ze Smoleńska i ogólnie reklamuje się dosyć żenująco (hasło rozpierdol) więc raczej to dalej Ci sami ludzie się bawią ;) Cytuj Odnośnik do komentarza
beeres Napisano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2017 Zapewne dali agencji reklamowej wolną rękę i wyszło co wyszło. W obecnych czasach rzadko kiedy firmy dają wolną rękę. IMO tutaj było podobnie, że ktoś z góry musiał tę grafikę klepnąć. Szczególnie mając na uwadze, że to nie pierwszy raz. Cytuj Odnośnik do komentarza
Kinas Napisano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2017 Niestety, ale reklama jest skuteczna. To nie jest przypadek, że od 2-3 lat co raz częściej pojawiają się tego typu akcje. Jeśli uważasz, że takie reklamy są skuteczne, to jesteś prawdziwym Januszem Biznesu. Cytuj Odnośnik do komentarza
beeres Napisano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2017 Niestety, ale reklama jest skuteczna. To nie jest przypadek, że od 2-3 lat co raz częściej pojawiają się tego typu akcje. Jeśli uważasz, że takie reklamy są skuteczne, to jesteś prawdziwym Januszem Biznesu. Przecież spełniają swój cel, więc są skuteczne. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza
Kinas Napisano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2017 Jeśli ich celem jest samo pokazanie się to tak. Jeśli natomiast maja wpłynąć na sprzedaż produktu to są to źle wydane pieniądze. Cytuj Odnośnik do komentarza
Man_iac Napisano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2017 Mnie uczono, że rozpoznawalność produktu sama w sobie też wpływa pozytywnie na sprzedaż. No ale ugiąłem się pod ciężarem Twojej argumentacji. Już wiem, że tak nie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza
beeres Napisano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2017 Myślę, że firma, która nie robi takiego ruchu pierwszy raz, plus ma możliwość oceny podobnego ruchu innej firmy na podstawie ich produktu (ale z tej samej branży), posiada całkiem niezły obraz co chce osiągnąć i jak wyglądają prognozy. Cytuj Odnośnik do komentarza
Man_iac Napisano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2017 Widzisz, to nie musi tak do końca działać - ja pamiętam reklamę sprzed dwóch lat, tej ze śmiertelnie pobitym protestującym z Solidarności, pamiętam, że to reklama wódki była, ale za cholerę nie mogłem sobie przypomnieć marki bez sprawdzania w internecie. Żeby mózg powiązał reklamę z marką, musi powstać jakieś skojarzenie: albo muzyczne (patrz "dłuższe życie każdej pralki"), albo słowne (często powtarzana nazwa), a w reklamach wizualnych albo przez eksponowanie logotypu/nazwy, albo przez zabawne czy dziwne skojarzenie albo grę słów (np. "zimny Lech"). Producent napoju przeprosił za reklamę, została ona usunięta z Instagrama. Zapewne dali agencji reklamowej wolną rękę i wyszło co wyszło. To, że zapytany nie pamiętasz nazwy to nie znaczy że nie przypomnisz jej sobie patrząc w sklepie na puszkę tego napoju. A wtedy to już jest dla Ciebie znana marka pośród no-nejmów. Cytuj Odnośnik do komentarza
T-m Napisano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2017 Jeśli ich celem jest samo pokazanie się to tak. Jeśli natomiast maja wpłynąć na sprzedaż produktu to są to źle wydane pieniądze. Dodaj "wg mnie" i będzie OK. Cytuj Odnośnik do komentarza
jmk Napisano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2017 Zachowali twarz: https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/20664857_881617475338128_1884113733839447027_n.jpg?oh=ed3caa4e82eb78890498a1651148bbe4&oe=5A26034D Cytuj Odnośnik do komentarza
Reaper Napisano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2017 Chciałbym kiedyś spontanicznie zrobić przelew na pół miliona. Cytuj Odnośnik do komentarza
jmk Napisano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2017 To daj znać podam swoj nr konta :)))) Cytuj Odnośnik do komentarza
Misiek Napisano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2017 Zachowali twarz: https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/20664857_881617475338128_1884113733839447027_n.jpg?oh=ed3caa4e82eb78890498a1651148bbe4&oe=5A26034D gówno nie zachowali... część akcji marketingowej... Cytuj Odnośnik do komentarza
jmk Napisano 10 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2017 Zachowali twarz: https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/20664857_881617475338128_1884113733839447027_n.jpg?oh=ed3caa4e82eb78890498a1651148bbe4&oe=5A26034D gówno nie zachowali... część akcji marketingowej... Wiesz, może i tak. Ale pół miliona dla Powstańców to mega kwota, nawet jeśli w takich warunkach. Kto ma rozum to nie kupi tego badziewia, ale przynajmniej skorzystają na tym potrzebujący. Cytuj Odnośnik do komentarza
Misiek Napisano 10 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2017 Zachowali twarz: https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/20664857_881617475338128_1884113733839447027_n.jpg?oh=ed3caa4e82eb78890498a1651148bbe4&oe=5A26034D gówno nie zachowali... część akcji marketingowej... Wiesz, może i tak. Ale pół miliona dla Powstańców to mega kwota, nawet jeśli w takich warunkach. Kto ma rozum to nie kupi tego badziewia, ale przynajmniej skorzystają na tym potrzebujący. https://twitter.com/Polityka_wSieci/status/895514646769156096 połowa w kieszeni, połowa dla powstańców... jak ktoś będzie robił podśmiechujki z Jezuska w PL to rozbije bank :-k Cytuj Odnośnik do komentarza
FYM Napisano 14 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2017 http://www.wspolczesna.pl/wiadomosci/augustow/a/urazil-kierowce-forda-musi-to-odpracowac,12363150/ Ale jaja :D Cytuj Odnośnik do komentarza
ajerkoniak Napisano 24 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2017 http://plus.dziennikzachodni.pl/wiadomosci/a/nowy-kanon-lektur-szkolnych-20172018-poeta-prawicy-zamiast-iwaszkiewicza-i-conrada,12414754 Jedziemy z propagandą :) Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.