Skocz do zawartości

Kącik absurdalny


paszczaq

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanie, kto jest targetem ich produktu - bo jeśli - jak mi się wydaje - te same Sebiksy, które kupują Super Ruchacza, to trochę sobie strzelają w stopę. :-k

 

Co prawda jest spora grupa ludzi, których nic nie obchodzi Powstanie Warszawskie - coraz mniej ludzi żyje je pamiętających, a do pełnoletności dochodzi czwarte i piąte pokolenie po uczestnikach powstania, dla nich to historia z książek, a nie wspomnienia bliskich - ale akurat napoje energetyczne dziwnie korelują z młodzieżą patriotyczną, co zresztą wymieniony drugi producent stara się skwapliwie wykorzystać:

ffb17be888cb75fb6964999801d0aeff976cf2e3

Tylko tu nie o to chodzi. Za miesiąc nikt nie bedzie pamiętał reklamy, a logo sobie przypomni jak będzie stał przed lodówka w sklepie. To na tym tego rodzaju reklamy bazują.
Odnośnik do komentarza

Widzisz, to nie musi tak do końca działać - ja pamiętam reklamę sprzed dwóch lat, tej ze śmiertelnie pobitym protestującym z Solidarności, pamiętam, że to reklama wódki była, ale za cholerę nie mogłem sobie przypomnieć marki bez sprawdzania w internecie.

 

Żeby mózg powiązał reklamę z marką, musi powstać jakieś skojarzenie: albo muzyczne (patrz "dłuższe życie każdej pralki"), albo słowne (często powtarzana nazwa), a w reklamach wizualnych albo przez eksponowanie logotypu/nazwy, albo przez zabawne czy dziwne skojarzenie albo grę słów (np. "zimny Lech").

 

Producent napoju przeprosił za reklamę, została ona usunięta z Instagrama. Zapewne dali agencji reklamowej wolną rękę i wyszło co wyszło.

Odnośnik do komentarza

 

Niestety, ale reklama jest skuteczna. To nie jest przypadek, że od 2-3 lat co raz częściej pojawiają się tego typu akcje.

Jeśli uważasz, że takie reklamy są skuteczne, to jesteś prawdziwym Januszem Biznesu.

 

Przecież spełniają swój cel, więc są skuteczne. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza

Widzisz, to nie musi tak do końca działać - ja pamiętam reklamę sprzed dwóch lat, tej ze śmiertelnie pobitym protestującym z Solidarności, pamiętam, że to reklama wódki była, ale za cholerę nie mogłem sobie przypomnieć marki bez sprawdzania w internecie.

 

Żeby mózg powiązał reklamę z marką, musi powstać jakieś skojarzenie: albo muzyczne (patrz "dłuższe życie każdej pralki"), albo słowne (często powtarzana nazwa), a w reklamach wizualnych albo przez eksponowanie logotypu/nazwy, albo przez zabawne czy dziwne skojarzenie albo grę słów (np. "zimny Lech").

 

Producent napoju przeprosił za reklamę, została ona usunięta z Instagrama. Zapewne dali agencji reklamowej wolną rękę i wyszło co wyszło.

To, że zapytany nie pamiętasz nazwy to nie znaczy że nie przypomnisz jej sobie patrząc w sklepie na puszkę tego napoju. A wtedy to już jest dla Ciebie znana marka pośród no-nejmów.
Odnośnik do komentarza

 

Wiesz, może i tak. Ale pół miliona dla Powstańców to mega kwota, nawet jeśli w takich warunkach. Kto ma rozum to nie kupi tego badziewia, ale przynajmniej skorzystają na tym potrzebujący.

Odnośnik do komentarza

 

 

Wiesz, może i tak. Ale pół miliona dla Powstańców to mega kwota, nawet jeśli w takich warunkach. Kto ma rozum to nie kupi tego badziewia, ale przynajmniej skorzystają na tym potrzebujący.

 

https://twitter.com/Polityka_wSieci/status/895514646769156096 połowa w kieszeni, połowa dla powstańców... jak ktoś będzie robił podśmiechujki z Jezuska w PL to rozbije bank :-k

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...