Skocz do zawartości

Marynia zauważa, że 549 to niesamowicie szalona liczba, ponieważ 5+4=9 i 9-4=5. Niezwykle łatwo to oszacować.


krzysfiol

Który MATEMATYCZNY ŻART uważasz za najśmieszniejszy?  

50 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie oraz wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

49 minut temu, Counter napisał:

Jak nie zrobią jakiejś rewolucji po tym sezonie, to w następnym też Q3 będzie sukcesem. :P  Obok Force India mieli zdecydowanie najsłabszy samochód w tym roku. 

Force India miała najlepszy bolid ze środka stawki i Ocon z Perezem zrobili sporo punktów, więc coś Ci się pomieszalo.

 

Williams miał najsłabszy bolid w tym sezonie ale w przyszłym może być już inaczej. W tym roku skopali podłogę I z tego też powodu mieli problemy przez cały sezon, bo tego właściwie nie da się poprawić w ciągu sezonu a projekt nowego, że względu na koszty, nie wchodził w grę.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
17 minut temu, Misiek napisał:

Ja na black friday poluje na dysk SSD 500GB Cruciala MX500. Na razie będzie za 289zł w x-komie i może jakąś grafikę się uda wyrwać w rozsądnych pieniądzach :-k 

 

To nie będziesz miał nigdzie taniej, bo Morele miało dzisiaj w "promce" za 299.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza

Co dzisiaj odjebawszy to ja nawet nie :( 

Pojechalem do oddziału w Łodzi odebrać wolne auto, wbijam do biura i wpadam na szefowa tego oddziału, której nie widziałem od roku. Warto zaznaczyć, ze pani była zawsze bardzo słusznych rozmiarów a widze przed sobą szczypiora. Żeby od progu być miły, bo wiadomo jak kobiety reagują na pochowały na temat utraty wagi, rzucam:

- Cześć Gabrysia, ale ciebie malutko, dietka, ćwiczenia czy oba?

- Rak

 

Nigdy więcej nie będę miły.

  • Lubię! 1
  • Smutny 3
  • Zmieszany 7
Odnośnik do komentarza
Cytat

Do zakupu wymagane będzie podanie amerykańskiego adresu wysyłki (najlepiej ze stanu Delaware gdzie nie ma podatku). Adres zmieniacie w tym miejscu – http://prntscr.com/llk83l

Do aktywacji klucza będziecie potrzebowali amerykańskiego konta PSN. Instrukcję jak założyć takie konto znajdziecie w tym miejscu.

 

 

:keke:

1 minutę temu, me_who napisał:

Co dzisiaj odjebawszy to ja nawet nie :( 

Pojechalem do oddziału w Łodzi odebrać wolne auto, wbijam do biura i wpadam na szefowa tego oddziału, której nie widziałem od roku. Warto zaznaczyć, ze pani była zawsze bardzo słusznych rozmiarów a widze przed sobą szczypiora. Żeby od progu być miły, bo wiadomo jak kobiety reagują na pochowały na temat utraty wagi, rzucam:

- Cześć Gabrysia, ale ciebie malutko, dietka, ćwiczenia czy oba?

- Rak

 

Nigdy więcej nie będę miły.

 

Fo-pa winner of the day :keke:

  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, me_who napisał:

Co dzisiaj odjebawszy to ja nawet nie :( 

Pojechalem do oddziału w Łodzi odebrać wolne auto, wbijam do biura i wpadam na szefowa tego oddziału, której nie widziałem od roku. Warto zaznaczyć, ze pani była zawsze bardzo słusznych rozmiarów a widze przed sobą szczypiora. Żeby od progu być miły, bo wiadomo jak kobiety reagują na pochowały na temat utraty wagi, rzucam:

- Cześć Gabrysia, ale ciebie malutko, dietka, ćwiczenia czy oba?

- Rak

 

Nigdy więcej nie będę miły.

Hyh, zdecydowanie mogła to lepiej rozegrać, ale może ma już wyjebane :( 

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, Gacek napisał:

Skuteczność reklam a skuteczność sponsoringu to zupełnie różne tematy, bo inne są motywacje odbiorców obu komunikatów, inne są też nakłady. Tego się nie da porównać.

Reklama jest częścią sponsoringu. Orlen płaci za możliwość umieszczenia reklam na bolidach, budowy swojego wizerunku, czy pewnie też za występy Kubicy w reklamach telewizyjnych, pewnie jakiś wyścig pokazowy, czy udział Kubicy w akcjach promocyjnych. Budowa wizerunku ma też duże znaczenie, bo jest to sygnał nie tylko dla potencjalnych klientów, ale też dla akcjonariuszy, co zresztą widać na wykresie wartości akcji w ostatnich dwóch miesiącach - czyli od momentu, kiedy spekulacje o powrocie Kubicy przybrały na sile (nie twierdzę, że to jedyny powód wzrostów). 

 

Nie wiem, czy kwota, którą Orlen za to zapłacił jest odpowiednia, bo na pewno polityka również swoją rolę odegrała, ale twierdzenie, że Orlen żadnego interesu w tym nie ma to bzdura. Marketing to nie tylko gazetka Tesco i ulotka z pizzerii. 

  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza

No nie jest miło, ja też idę do klienta, którego nie widziałem x czasu, bo tylko przez telefon kontakt, a oni od razu ''ooo ale Pan schudł". No i co powiedzieć, jak się streścić, a ważyłem już 55 graniczne. Zresztą na zlocie co drugi tak mi mówił :keke: 

 

A Azoty jako przykład dobry? 33% spółka państwa.

Odnośnik do komentarza
9 minutes ago, Reaper said:

Dlatego też liczę, że jutro będzie jeszcze taniej gdzieś :) Dzisiaj wszystkie sklepy z elektroniką w Polsce wrzuciły tę samą cenę, czy one się serio dogadują? :roll: 

 

Mam dalszego znajomego, który sprzedaje duże ilości konsol i gier w swoim sklepie. Duża część tych promocji jest narzucana odgórnie przez Sony i producentów gier.

Odnośnik do komentarza
13 minut temu, Man_iac napisał:

Reklama jest częścią sponsoringu. Orlen płaci za możliwość umieszczenia reklam na bolidach, budowy swojego wizerunku, czy pewnie też za występy Kubicy w reklamach telewizyjnych, pewnie jakiś wyścig pokazowy, czy udział Kubicy w akcjach promocyjnych. Budowa wizerunku ma też duże znaczenie, bo jest to sygnał nie tylko dla potencjalnych klientów, ale też dla akcjonariuszy, co zresztą widać na wykresie wartości akcji w ostatnich dwóch miesiącach - czyli od momentu, kiedy spekulacje o powrocie Kubicy przybrały na sile (nie twierdzę, że to jedyny powód wzrostów). 

Maniek... Daj spokój, ok? ;)

Nie mam czasu Ci tego tłumaczyć, zresztą mógłbym to zrobić niefachowo, bo opierając się tylko na własnym doświadczeniu, więc ograniczę się do tego, że Twój wywód o marketingu (a przecież nie o całym zjawisku mówiliśmy, tylko o sponsoringu) ma mniej-więcej tyle sensu, co hasło o wzrostach akcji Orlenu, które nadal nie wróciły do poziomu sprzed ponad dwóch miesięcy, a po tym, jak padła informacja o hipotetycznym sponsoringu (15.10), akcje zanotowały gwałtowny spadek  ;) Oczywiście nie ma co jednego wiązać ściśle z drugim, bo przyczyn może być sto (a każda z nich dużo ważniejsza), lecz po samym kursie akcji widać, że bardziej uprawniona jest teza o szkodliwości sponsoringu Kubicy niż o potencjalnych zyskach ;)

  • Haha 1
  • Nie lubię! 1
Odnośnik do komentarza

Coś ostatnio za dobrze idzie kilka rzeczy:

- budowa- daszek się już prawie zrobił,

- info, że od pierwszego stycznia będzie podwyżka trzycyfrowa,

- kupno i wymiana opon nie całkiem drogo (tak mi się wydaje),

- nowa umowa z Orange całkiem mnie satysfakcjonująca,

- żona z nową robotą i lepszymi warunkami.

 

edit: a i jeszcze Kubica wraca do F1 :keke:

 

Ciekawe co pierwsze i drugie zaraz jebnie :/

  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza
11 minut temu, Gacek napisał:

Maniek... Daj spokój, ok? ;)

Nie mam czasu Ci tego tłumaczyć, zresztą mógłbym to zrobić niefachowo, bo opierając się tylko na własnym doświadczeniu, więc ograniczę się do tego, że Twój wywód o marketingu (a przecież nie o całym zjawisku mówiliśmy, tylko o sponsoringu) ma mniej-więcej tyle sensu, co hasło o wzrostach akcji Orlenu, które nadal nie wróciły do poziomu sprzed ponad dwóch miesięcy, a po tym, jak padła informacja o hipotetycznym sponsoringu (15.10), akcje zanotowały gwałtowny spadek  ;) Oczywiście nie ma co jednego wiązać ściśle z drugim, bo przyczyn może być sto (a każda z nich dużo ważniejsza), lecz po samym kursie akcji widać, że bardziej uprawniona jest teza o szkodliwości sponsoringu Kubicy niż o potencjalnych zyskach ;)

Ostatni raz akcje PKN Orlen na poziomie wyższym, niż obecnie były 11 września. Znacznie przed nasileniem się spekulacji o tej inwestycji. Mocne spadki od 2 października dziwnie zbiegają się natomiast datami z ujawnieniem taśm Morawieckiego. Polecam najpierw sprawdzać informacje. 

  • Lubię! 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
  • lad zablokował ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...