Lakers Napisano 18 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2007 Hmmm, to jak chłopaki, startujemy na rainach ? Właśnie myślę o tym samym i nie wiem co robic ? Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 18 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2007 No w sumie to się zastanawiam jednak nad suchymi. Gdy sytuacja była odwrotna - padało na początku, ale tylko na 10-15% to po 8 okrążeniach robiło się taką przewagę, że nawet dodatkowy pit nie zrzucił mnie na niższą pozycję. Problemy mogą pojawić się dwa: - gdy nie pada i jedzie się na rainach to traci się mniej niż jakby było odwrotnie, a co za tym idzie zmiana pogody musiała by być później... - deszcz zacznie padać zbyt szybko Zastanawiam się tylko, ile można zyskać na jednym okrążeniu nad tymi, co będą jechać na rainach odrazu... Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 18 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2007 Pojechałem quale: 650-600-630-500-400-300 ESy Q1 - 1:30.319 Q2 - 1:32.385 (60 litrów) W drugim qualu mój kierowca najprawdopodobniej popełnił błąd, bo liczyłem, że jednak zejdę poniżej 1:32. Generalnie cały czas zastanawiam się nad oponami, bo tu można wygrać lub przegrać wszystko. Późniejsze zmiany w pogodzie są na tyle nieprzewidywalne, że raczej będzie trzeba liczyć na farta. Chyba jednak zdecyduję się na start na rainach, poczekam aż zacznie padać. Potem będę liczył na to, że: a) już nie przestanie (jest taka szansa) b) przestanie padać przed drugim planowanym pitem Koniec deszczu przy szansie na opady 10-15% nie wchodzi w rachubę Odnośnik do komentarza
Jabol Napisano 18 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 18 Lipca 2007 A ja mam takie pytanie. Jak zaczniecie wyścig na rainach a na początku przecież padać nie będzie to czy wasi kierowcy już po pierwszym okrążeniu automatycznie nie zjadą do pitów aby zmienić opony na suche? Ja pierwszy qual już mam za sobą i jestem zadowolony. Czas 1:34.717s i w swojej grupie na razie pierwsze miejsce, w całym Rookie 16/503. Z drugim poczekam do piątku. Odnośnik do komentarza
larry Napisano 18 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2007 ja jutro zatrudnie nowego kierowce, to sprobuje przejeachac quala1 zeby zobaczyc co i jak... piszcie na jakie opony sie decydujecie, bo chyba bedzie padac jednak moze mi sie uda uplasowac za jabolem btw. gratuluje pole'a j(na chwile obecna) Odnośnik do komentarza
Leon Napisano 18 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2007 A ja mam takie pytanie. Jak zaczniecie wyścig na rainach a na początku przecież padać nie będzie to czy wasi kierowcy już po pierwszym okrążeniu automatycznie nie zjadą do pitów aby zmienić opony na suche? Nie, nie zjadą. W końcu jest pewne, że na starcie padać nie będzie. Odnośnik do komentarza
szramek Napisano 19 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2007 1:34.643s w Q1, 1/13 w grupie, 15 czas w rookie. Teraz zastanawiam się jak pojechać Q2. Biorąc pod uwagę że może szybko zacząć padać. Może np. wziąć tylko 40 l paliwa, żeby potem przy zmianie opon dolać do 60-70. Razem ile powinno zejść paliwa Ja biorę chyba przelicznik 0.75l/km. Odnośnik do komentarza
Jabol Napisano 19 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 19 Lipca 2007 Takie małe spostrzeżenie. Widać że brytole zajarali się Hamiltonem bo jak w zeszłym sezonie w swojej grupie miałem jedynie jednego ich przedstawiciela tak teraz jest ich piątka czyli tylu ilu Polaków i Portugalczyków a więcej niż Litwinów . Odnośnik do komentarza
devil162 Napisano 19 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2007 ej jaka strategie macie na wyscig ?? oplaca sie pojechac na 1 pit na mediumach ?? na starcie 70 litrów a potem pit i 150 litrów ?? jak myslicie da to jakies rezultaty ?? Odnośnik do komentarza
michal85 Napisano 19 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2007 Jeden pit? Jak dla mnie to wykluczone. Niemal pewne jest przeciez, ze bedzie padac, wiec albo zaczynasz na rainach i jedziesz tak jakies ok 17 okrazen(wtedy powinno byc juz sucho) i zmieniasz na ESy(pozniej bedzie potrzebny jeszcze jeden pit) , albo ruszasz na es-ac z niwielka ilosci paliwa liczac, ze deszcz spadnie gdzies po 5-ciu/10-ciu minutach W jednym i drugim wariancie nie ma mozliwosci jechac na jeden pit Przynajmniej ja to tak widze ;] Odnośnik do komentarza
rabandzia Napisano 19 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2007 a ja zaczynam na esach . i ch** . jakos to bedzie. odrazu nie bedzie padac zeby udalo mi sie zatrudnic jakiegos dobrego kierowce :( bo jak nie to lipa . a talent zeby mial troszke ;d bo obecny ma moze 12 Odnośnik do komentarza
adamus Napisano 19 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2007 Jak na tę chwilę przejechałem tylko Q1 setup: 580 630 580 485 480 360 Extra Soft nie wiem jak ze startem zrobić (z oponami) więc na razie nie jadę Q2 Odnośnik do komentarza
michal85 Napisano 19 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2007 nie wiem jak ze startem zrobić (z oponami) więc na razie nie jadę Q2 A nad czym sie tutaj zastanawiac ? Przeciez nie bedziesz chyba jechal quali na rainach Odnośnik do komentarza
adamus Napisano 19 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2007 nie wiem jak ze startem zrobić (z oponami) więc na razie nie jadę Q2 A nad czym sie tutaj zastanawiac ? Przeciez nie bedziesz chyba jechal quali na rainach ale chodzi o ilość paliwa Odnośnik do komentarza
Jabol Napisano 19 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 19 Lipca 2007 Ja startuje na ES'ach i jadę oczywiście na dwa pity. Paliwo chce rozłożyć 70-100-70 a jak będzie z deszczem to nie wiadomo. Loteria i tyle, trzeba liczyć na szczęście. Odnośnik do komentarza
Brudinho Napisano 19 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2007 Ups w Qualach 10 na 11 Cieńko to widze Na jakich oponach zacząć ? Odnośnik do komentarza
handballer Napisano 19 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2007 Jeśli to Wam pomoże, to ja zaczynam na deszczówkach. W trzecim sezonie był podobny wyścig, tylko że prawdopodobieństwo deszczu było 50-60% na starcie. Wtedy też zacząłem na rainach, po 5-ciu kółkach zaczęło padać, ja objąłem prowadzenie, ale szybko je straciłem, bo mój ówczesny driver był cienki w deszczu Odnośnik do komentarza
maregs Napisano 19 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2007 A czy jezeli driver zjedzie zmieniac opony z suchych na mokre to bolid bedzie dotankowany (jak tak, to czy taka ilosci jaka podalem w danym picie?)? Odnośnik do komentarza
Jabol Napisano 19 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 19 Lipca 2007 Jeżeli zaznaczysz żeby nie byl dotankowywany to paliwanie doleją ani kropli. I lepiej to zaznacz, to jest chyba "dont refuel when the car have technical problem" albo coś w ten deseń. Odnośnik do komentarza
Vend Napisano 19 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2007 Już ktoś napisał, że zmiana opon to nie technical problem Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi