Skocz do zawartości

GPRO - sezon 5


Rekomendowane odpowiedzi

A ja spokojne 4 zwycięstwo z rzędu i pewny awans do zacnego grona Amatorów ;) Możliwe, że nawet zostanę mistrzem Rookie 9 ;)

 

Przez te 3 wyścigi będę jechał tylko by zdobyć pieniądze, raz już awansowałem z 8 milionami i spadłem z hukiem do Rookie, chciałbym teraz wejść z ok. 20 milionami, tym bardziej, iż zużycie części się chyba zeruje po sezonie.

 

Może patrzę zbyt daleko w przyszłość, ale w sezonie 6 chciałbym rozbudować commercial i ulepszyć bolid do 7 poziomu, ale przede wszystkim chciałbym się utrzymać ;) Zobaczymy, co wyjdzie z tych planów ;)

Odnośnik do komentarza
A ja spokojne 4 zwycięstwo z rzędu i pewny awans do zacnego grona Amatorów ;) Możliwe, że nawet zostanę mistrzem Rookie 9 ;)

 

Przez te 3 wyścigi będę jechał tylko by zdobyć pieniądze, raz już awansowałem z 8 milionami i spadłem z hukiem do Rookie, chciałbym teraz wejść z ok. 20 milionami, tym bardziej, iż zużycie części się chyba zeruje po sezonie.

 

Może patrzę zbyt daleko w przyszłość, ale w sezonie 6 chciałbym rozbudować commercial i ulepszyć bolid do 7 poziomu, ale przede wszystkim chciałbym się utrzymać ;) Zobaczymy, co wyjdzie z tych planów ;)

tak kasuje. a ja w sezonie nr 6 chce ku...a wkoncu do tych amatorow wskoczyc i ro......c ta bande xD . hehe kurcze myslalem ze po sezonie spedzonym w rookie awansuje . przez jeden glupi wyscig nie awansuje ;/

Odnośnik do komentarza

A ja kurczę, okazuje się, niespodziewanie mam spore szanse na awans. W pierwszym sezonie, i to mimo, że zacząłem dopiero w 7 wyścigu :). Teraz mam 20 mln, części najgorsze na poziomie 70% i zastanawiam się, czy coś rozbudować czy oszczędzać? :-k Czy wymieniać części i zwiększyć szanse na awans czy zaryzykować i liczyć że i tak awansuję i wejdę do amatorów z około 30 mln? Nie wiem co robić :-k.

Odnośnik do komentarza
A ja kurczę, okazuje się, niespodziewanie mam spore szanse na awans. W pierwszym sezonie, i to mimo, że zacząłem dopiero w 7 wyścigu :). Teraz mam 20 mln, części najgorsze na poziomie 70% i zastanawiam się, czy coś rozbudować czy oszczędzać? :-k Czy wymieniać części i zwiększyć szanse na awans czy zaryzykować i liczyć że i tak awansuję i wejdę do amatorów z około 30 mln? Nie wiem co robić :-k.

 

Znajdź złoty środek, tak abyś mógł dojechać na punktowanych miejscach, ale nie za wszelką cenę na pierwszym miejscu. Zwycięstwa liczą się tylko w Elite, w innych grupach najważniejszy jest awans.

 

Ja mam 20 mln i bolid na 8 poziomie. Zostały 3 wyścigi, jeśli będę zdobywał punkty, zarobię około 30 mln, ale żeby mieć pewność, że tak się stanie (oczywiscie nie wliczając zdarzeń losowych) muszę wydać około 20 (oczywiście mógłbym wydać ze 35 gdybym musiał ostro walczyć o awans do Master). A tak naprawdę wystarczy, że w następnym wyścigu zgranę 5-6 punktów i przyklepię i tak już pewny awans.

Odnośnik do komentarza

Najgorsze, że awans nie do końca zależy tylko ode mnie. Teraz jestem 9, dzięki powiekszeniu Amatorów 6 miejsce powinno dać awans a 4 osoby przede mną są na minusie (w tym jedna już nie gra, więc już się nie wygrzebie). Czyli na dzień dzisiejszy bym awansował, ale wszystko zależy od tego, czy pozostali wyjdą z długów, czy nie. Z drugiej strony jak będę dobrze jechał to spokojnie mogę awansować o 2 pozycje (do 7. i 8. mam 3 punkty straty), a wtedy awans byłby pewny. Ale żeby jechać dobrze trzeba powymieniać części, a awans do Amatorów z małą ilością kasy mija się z celem. Zresztą, oto tabelka:

01. Michał Leżoń 1 18 1 3 2 2 1 2 1 2 1 1 2 1 - - - 116

02. Adriano Rodrigues N 2 1 2 1 1 1 14 1 11 24 24 2 6 7 - - - 79

03. Drew Londeen 3 14 9 2 4 5 4 7 4 15 5 5 3 8 - - - 50

04. Atis Praudins N - - - - 15 18 7 3 9 1 2 6 1 3 - - - 45

05. Jose Mouga N 4 2 4 20 3 4 8 4 7 - - - - - - - - 37

06. Nuno Miguel N - - - - - 3 2 8 8 - 3 13 16 2 - - - 30

07. Sotiris Hatzisavas 6 3 3 15 14 8 6 11 23 8 6 8 14 16 - - - 24

08. Yannis Trian 8 5 5 7 5 12 3 6 16 22 18 22 15 29 - - - 24

09. Marcin Sz - - - - - - 19 19 6 5 14 3 5 5 - - - 21

10. Marc Roigé N - - - - - 11 5 10 21 17 4 - 4 4 - - - 19

 

Oczywiście N przy nawisku oznacza minus na koncie. I co mam robić? Ryzykować czy pewnie awansować bez pieniędzy?

Odnośnik do komentarza

ja musze sie pochwalic i swojego drivera.

startowalem z 10 miejsca.

jechalem na 1 pit.

 

niestety na 12 kolku mialem awarie (Lap 11 One of the wheels seemed to be loose and had to be fixed), i spadlem z 8 na 26 miejsce....

i tu zaczely sie dziac jakies cuda, bo dojechalem na 7 miejscu.

gdyby nie awaria bylbym prawdopodobnie na pudle - 3 miejsce ( pierwsze moje pudlo, bo koles co jechal przede mna przed awaria byl 2).

no coz, szczescie w nieszczesciu mozna rzec.

 

bula - co do wyliczen paliwa - wlasnie zwykle nikt nie chce dodawac tych 10l ktorych potem brakuje :P

przypuszczam ze wszyscy chca jechac idealnie na 0

ja teraz np. dodalem zapasowe 5l i idealnie na koniec zostalo 5l w baku.

 

teraz musze cala kase wydac zeby przypadkiem nie awansowac :P

a driver juz ma overal 84, wiec tez nie moge przesadzic.

pojezdze sobie testy chyba

 

pytanie czy jak ma rowne 85 to zostanie driver czy odejdzie ???

Odnośnik do komentarza
Softy starczyły, na mecie 3% paliwa, sie nie spaliłem, dojechałem na bardzo dobrym 16 miejscu... Udany wyścig ;)

 

ps. co wy macie z tym paliwem, że zawsze komuś musi zabraknąć. Już tyle było wyścigów w tym sezonie, więc macie potrzebne dane do jego ustawienia :> Obliczcie zużycie paliwa z toru o takim samym współczynniku spalania, pomnóżcie przez długość wyścigu, dodajcie ze 10l. zapasu i włala. Proste co nie ? :kekeke:

 

Oczywiście bierzesz pod uwagę skromny fakt, że temperatura, opony i masa wlanego paliwa się różnią? Oraz że Very High na jednym torze nie wynosi tyle samo co Very High na drugim? :>

Odnośnik do komentarza
Ja miałem aż 4 pitstopy, pomyliłem się z paliwem o 30litrów. Planowałem zmieścić się w 180l a moj kierowca spalił 208litrów :(

 

A mój driver spalił w tym wyścigu 190 litrów, czyli przelicznik 0,623. Zostało mi 17 litrów (w ostatniej chwili dołożyłem 7 - niepotrzebnie jak widać :P)

 

Kolejny wyścig z bardzo trudnym wyprzedzaniem i z bardzo niskim zużyciem paliwa. Najlepsza taktyka to jazda na jeden pit z bardzo agresywną obroną pozycji. Dobre kwalifikacje dają bardzo dużą możliwość punktowania.

Odnośnik do komentarza
Softy starczyły, na mecie 3% paliwa, sie nie spaliłem, dojechałem na bardzo dobrym 16 miejscu... Udany wyścig ;)

 

ps. co wy macie z tym paliwem, że zawsze komuś musi zabraknąć. Już tyle było wyścigów w tym sezonie, więc macie potrzebne dane do jego ustawienia :> Obliczcie zużycie paliwa z toru o takim samym współczynniku spalania, pomnóżcie przez długość wyścigu, dodajcie ze 10l. zapasu i włala. Proste co nie ? :kekeke:

 

Oczywiście bierzesz pod uwagę skromny fakt, że temperatura, opony i masa wlanego paliwa się różnią? Oraz że Very High na jednym torze nie wynosi tyle samo co Very High na drugim? :>

Oczywiście, że nie biorę tych skromnych faktów pod uwagę. Oraz zupełnie nie wiem skąd żeś wytrzasnął tezę, że Very High na jednym torze, różni się od Very High na innym :ke: Przykład jak ustawiam paliwo ^^

 

W tym sezonie były już wyścigi ze spalaniem low, w Zandvoort spaliłem 197 litry. W pierwszym stincie zużycie wyniosło ~0,65, w drugim ~0,63. Silnik lvl7. W Brands Hatch zużyłem 200l. Zarówno w pierwszym jak i drugim stincie zużycie wyniosło ~0,64. Silnik lvl9. Przyjmuje współczynnik 0,64*305(dł. wczorajszego wyścigu)=195,2 litrów. Wczoraj w Meksyku zużyłem 194,4. Dziękuję za uwagę :P

Odnośnik do komentarza
Najgorsze, że awans nie do końca zależy tylko ode mnie. Teraz jestem 9, dzięki powiekszeniu Amatorów 6 miejsce powinno dać awans a 4 osoby przede mną są na minusie (w tym jedna już nie gra, więc już się nie wygrzebie). Czyli na dzień dzisiejszy bym awansował, ale wszystko zależy od tego, czy pozostali wyjdą z długów, czy nie. Z drugiej strony jak będę dobrze jechał to spokojnie mogę awansować o 2 pozycje (do 7. i 8. mam 3 punkty straty), a wtedy awans byłby pewny. Ale żeby jechać dobrze trzeba powymieniać części, a awans do Amatorów z małą ilością kasy mija się z celem. Zresztą, oto tabelka:

01. Michał Leżoń 1 18 1 3 2 2 1 2 1 2 1 1 2 1 - - - 116

02. Adriano Rodrigues N 2 1 2 1 1 1 14 1 11 24 24 2 6 7 - - - 79

03. Drew Londeen 3 14 9 2 4 5 4 7 4 15 5 5 3 8 - - - 50

04. Atis Praudins N - - - - 15 18 7 3 9 1 2 6 1 3 - - - 45

05. Jose Mouga N 4 2 4 20 3 4 8 4 7 - - - - - - - - 37

06. Nuno Miguel N - - - - - 3 2 8 8 - 3 13 16 2 - - - 30

07. Sotiris Hatzisavas 6 3 3 15 14 8 6 11 23 8 6 8 14 16 - - - 24

08. Yannis Trian 8 5 5 7 5 12 3 6 16 22 18 22 15 29 - - - 24

09. Marcin Sz - - - - - - 19 19 6 5 14 3 5 5 - - - 21

10. Marc Roigé N - - - - - 11 5 10 21 17 4 - 4 4 - - - 19

 

Oczywiście N przy nawisku oznacza minus na koncie. I co mam robić? Ryzykować czy pewnie awansować bez pieniędzy?

 

mnie juz raczej nie dogonisz :)

Odnośnik do komentarza
A nie wiem, skąd mi się to wzięło. Może miałem halucynacje, jak sobie porównywałem High Anderstorp (0.83) z Hockenheim (0.80).

 

Pewnie z tego, że miałeś silnik na innych poziomach, a to naprawdę robi wielką różnicę. Aczkolwiek różnic w zużyciu paliwa różnych torów o tych samych parametrach spalania nie da się określić tylko tym.

 

Shanghai GP - 0,838 (Engine 2)

Fiorano GP - 0,846 (Engine 3)

Sakhir GP - 0,807 (Engine 4)

 

Wszystkie wyścigi odbywały się bez deszczu, nie miałem też na nich problemów technicznych. Pewnie wksaźnik zużycia very high zawiera w sobie pewną grupę liczb (np. 0,82-0,85 dla silnika na 2 poziomie) i do tego wskaźnika dodawane/odejmowane są inne czynniki - pogoda, agresywność kierowcy, taktyka itp.

Odnośnik do komentarza
Spokojnie, tak źle ze mną nie jest, oba wyścigi były na silniku 2.

 

:przytul:

 

No to jest tak jak mówiłem, pewnie inne czynniki mają również wpływ na zużycie paliwa :)

 

 

A mam inne pytanie. Czy ktoś potrafi mi powiedzieć coś na temat sponsorów? Wpływu ich statystyk na szybkość negocjacji, kwoty proponowanej? Jaki sponsor będzie zadowolony z Engine Cover, a który z Wingów? Który będzie zadowolony z miejsca w czołówce, a który ucieszy się z ogórkowej jazdy?

 

Ogólnie to sobie mogę wymyśleć co jest do czego, ale ni huhu nie przekłada się to na progres moich negocjacji, a kwoty proponowane przez sponsora oscylują zazwyczaj na poziomie 700 tys (niezależnie od jego "bogactwa").

 

Help?

Odnośnik do komentarza
Jakie w przybliżeniu można przyjąć zużycie paliwa na very low? I jakiego zużycia części mozna się spodziewać? :>

W tym sezonie był tylko bodajże jeden wyścig na very low, na silniku 7 mi wyszło ~0,61 i ~0,63 :] A co to zużycia części, to nie mam pojęcia. Nie mam danych z tego toru.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...