Dix__ Napisano 26 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2009 Btw - ile przedmiotów opisanych w kodeksie znaleźliście? Ja 6/18 i się zastanawiam co z resztą? Zostawili miejsce na DLC czy są jakoś pobunkrowane? 10/18 Cytuj Odnośnik do komentarza
me_who Napisano 26 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 26 Listopada 2009 Vetr - lokacja, z której można popłynąc łódką do Wiezy Maginów - jak się schodzi z tej skarpy do karczmy i jeziorka, to na niej, na samej górze, przy samym wyjściu z lokacji stoi taki koleś co cośtam grzebie w krzakach czy w ziemi i wie o mieczu to i owo. Cytuj Odnośnik do komentarza
Vetr Napisano 26 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2009 10/18 Ja chyba 7/18, ale nie dam sobie ręki uciąć. Cytuj Odnośnik do komentarza
Dix__ Napisano 26 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2009 Hmm, nie wiem, może później wychodza "uroki" trudnego? Bo gra ma progresywny poziom stworów i np. od 5 levelu sa niewrażliwi na czary :-k A nie chcieli, żeby od razu zniechęcić gracza. Pożyjemy, zobaczymy. Na razie drugi raz wchodzę do Lothering, bo gra była uprzejma się podwiesić :x 10/18 (lista) 1) Litania Adralli 2) Yusaris: Zabójca smoków 3) Miecz Lata 4) Pożeracz życia 5) Łuk Złocistego Słońca 6) Egida Havarda 7) Starodawna elficka Zbroja 8) Aodh 9) Taneczne Buty Barda 10) Tarcza Magistra Cytuj Odnośnik do komentarza
me_who Napisano 26 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 26 Listopada 2009 10/18 Ciekawe :-k Aż 4 różnicy to jednak duzo :/ Cytuj Odnośnik do komentarza
Vetr Napisano 26 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2009 Hmm, dzięki, Michu. Poszukam jak tylko to Redcliff zakończę :P Cytuj Odnośnik do komentarza
Dix__ Napisano 26 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2009 10/18 Ciekawe :-k Aż 4 różnicy to jednak duzo :/ O ile pamietam, znaczną część sprzętu zdobywa się na padłych, "pomarańczowych" wrogach. Jeśli więc wybierasz pokojowe rozwiązania (a wielokrotnie jest to możliwe), nie masz co liczyć na sprzęt :-k Cytuj Odnośnik do komentarza
me_who Napisano 26 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 26 Listopada 2009 No to ja nie mam, jeśli dobrze pamiętam: Miecz Lata, łuku, laczków barda i Tarczy Magistra Fakt, np. tę "wariatkę" od teyrna z krytykami na 130 zostawiłem przy życiu :-k Swoją droga, to ja nie wiem dlaczego ona jest "sir" a nie "dame" Cytuj Odnośnik do komentarza
Dix__ Napisano 26 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2009 No to ja nie mam, jeśli dobrze pamiętam: Miecz Lata, łuku, laczków barda i Tarczy Magistra Fakt, np. tę "wariatkę" od teyrna z krytykami na 130 zostawiłem przy życiu :-k Miecz Lata ma przy sobie "dupa" Loghaina. Ta, która zarządza odwrót pod Ostagarem i ta sama, która maskaruje w zadaniu z uwolnieniem Anory. W końcowej fazie gry są dwie możliwości jej zarżnięcia (Anora oraz wstęp do Zjazdu Możnych), lub nie. Łuk, o ile dobrze pamiętam, posiada pewna agresywna cizia w zadaniu n.t. handlu niewolnikami w Obcowisku. Pozostałych artefaktów obecnie nie kojarzę. Cytuj Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 26 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2009 Krótkie pytanie, czy po Lothering jest jakaś "dobra" kolejność odwiedzania lokacji? bo... Jeden druh mówi, że mam iść do Radcliff, drugi, że mam pójść za zdrajcą króla, aby go zarżnąć... a mam jeszcze 2 lokacje dodatkowe (DLC i kod promo z pudełka)... Jakieś wskazówki? Czy to jest bez znaczenia? Poszedłem po Lothering do wieży magów, bo... ten kawałek najczęściej był opisywany podczas zapowiedzi i recenzji gry i jakoś mi się wymyśliło, że to będzie dobra ścieżka Czy jest tu taki sam patent jak w KOTOR? Każdą planetę mogłeś odwiedzać w dowolnej kolejności, bo gra i tak się dostosowywała i jak miałeś kogoś spotkać (wtedy jakiegoś płatnego zabójcę, który podążał za Tobą) to i tak spotykałeś, tyle że w różnych lokacjach... i gra "nie karała" za wybór złej kolejności, nie "cierpiałeś" ze względu na niezrozumienie niektórych wątków, nie było z tego powodu mega łatwiej/trudniej itp itd... Czy w Dragon Age jest tak samo? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza
me_who Napisano 27 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 27 Listopada 2009 Klasyczna BioWare'owa dowolność odwiedzani poszczególnych lokacji. Większość i tak odwiedzisz kilkukrotnie. Ba, możesz ponabijać ekspy i wynieść graty z powiedzmy połowy questów w niemal każdej lokacji, sprzedać i iść do nastepnej - wyjątkiem tu chyba tylko wieza Maginów. Nie wiem czy w DLC są stopniowane poziomy umiejętności rywali w zależności od naszych umiejętności, czy sa ustawione odgórnie, ale jeśli pozwalają się dostać na dowolnym poziomie, to proponuję szybko odbić Wieżę Strażnika, co odblokowuje bardzo przyjemny gadżet pt. skrzynia na graty Mój szlak bojowy wyglądał tak (pomijam powroty do lokacji i nie wymieniłem tych co się odkrywają w międzyczasie, żeby nie burzyć Ci wątków fabularnych) - Redcliffe, Wieza Maginów, Orzammar, DLC z Shale, Dalijczycy, DLC z Wieżą Strażnika, Denerim Cytuj Odnośnik do komentarza
Vetr Napisano 27 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2009 Łuk, o ile dobrze pamiętam, posiada pewna agresywna cizia w zadaniu nt. handlu niewolnikami w Obcowisku. Dobrze pamiętasz. Grając dalijską elfką, z przyjemnością tą babę zatłukłem :] Bo żeby swój swemu takie cuda robił? No wai! :] Cytuj Odnośnik do komentarza
Vend Napisano 27 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2009 Niektóre przedmioty trzeba zwyczajnie kupić, żeby dostać wpis do Codexu. Np. Buty Barda są chyba u Gorima w Denerim. BTW dawałem już link do moda, który dodaje skrzynię na przedmioty w obozie. Bardzo przydatna rzecz, jeśli chce się iść do Wieży Strażników dopiero w późniejszej fazie gry. Cytuj Odnośnik do komentarza
Dix__ Napisano 27 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2009 Niektóre przedmioty trzeba zwyczajnie kupić, żeby dostać wpis do Codexu. Np. Buty Barda są chyba u Gorima w Denerim. Są do kupienia w obozie, w owego kupca z synem (przy grze dalijskim elfem). Kosztują około 7 suwerenów. Cytuj Odnośnik do komentarza
Feanor Napisano 27 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2009 No to znowu mam blokadę. poważniejszą chyba niż poprzednio. Ta tajemna zmora czy jak jej tam w podziemiach świątyni Brocilan. No po prostu masakruje mnie jak chce, tym bardziej że ciągle się teleportuje :/ I te fale martwiaków, z którymi przy okazji trzeba się potykać... Igram z myślą o zmniejszeniu poziomu trudności, cholera Cytuj Odnośnik do komentarza
Dix__ Napisano 27 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2009 No to znowu mam blokadę. poważniejszą chyba niż poprzednio. Ta tajemna zmora czy jak jej tam w podziemiach świątyni Brocilan. No po prostu masakruje mnie jak chce, tym bardziej że ciągle się teleportuje :/ I te fale martwiaków, z którymi przy okazji trzeba się potykać... Igram z myślą o zmniejszeniu poziomu trudności, cholera Jeśli nie masz kilku łuków, którymi mógłbyś ostrzelać bestię z dystansu, z poziomu schodów, to sugeruję przebiegnięcie obok niej i salwowanie się ucieczką w jeden z bocznych korytarzy (masz je po prawej i po lewej). Truposze pobiegną za tobą, zaś Zmora już nie da rady (może pojawiać się jedynie z czterech miejscach teleportacji). Wybijasz więc truposze, leczysz ekipę i zabierasz się za Zmorę. Sugerowałbym rozprawić się z nią magiem, niejako zza ściany, tak byś ją "trochę" widział, a ona Ciebie nie bałdzo. Możesz używać uścisków zimy, wysysania etc., ale wcześniej pamiętaj o rzuceniu czaru osłabiającego. Zaklęcia ofensywne działać będą wówczas w dwójnasób. Cytuj Odnośnik do komentarza
Feanor Napisano 27 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2009 Poskutkowało! Został mi Orzammar. Ale to już nie na dziś, jestem trochę otępiony po kilku godzinach z DA W podziemiach pod świątynią w finale jest jakiś wybór? To znaczy: czy wyrżnięcie wilkołaków pozwala przeżyć temu Opiekunowi? Bo ja ująłem się za wilkami... Cytuj Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 27 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2009 Klasyczna BioWare'owa dowolność odwiedzani poszczególnych lokacji. Większość i tak odwiedzisz kilkukrotnie. Ba, możesz ponabijać ekspy i wynieść graty z powiedzmy połowy questów w niemal każdej lokacji, sprzedać i iść do nastepnej - wyjątkiem tu chyba tylko wieza Maginów. Nie wiem czy w DLC są stopniowane poziomy umiejętności rywali w zależności od naszych umiejętności, czy sa ustawione odgórnie, ale jeśli pozwalają się dostać na dowolnym poziomie, to proponuję szybko odbić Wieżę Strażnika, co odblokowuje bardzo przyjemny gadżet pt. skrzynia na graty Mój szlak bojowy wyglądał tak (pomijam powroty do lokacji i nie wymieniłem tych co się odkrywają w międzyczasie, żeby nie burzyć Ci wątków fabularnych) - Redcliffe, Wieza Maginów, Orzammar, DLC z Shale, Dalijczycy, DLC z Wieżą Strażnika, Denerim Me_who a'propos DLC Twierdzy strażnika: Jak i gdzie mogę znaleźć tę skrzynię na graty? Bo przeszedłem ten quest (zabiłem demona najpierw się z nim dogadując , zostawiłem przy życiu tego starego dziadka - czarodzieja i otrzymałem stuff szarego strażnika, no i po jakimś tam quescie dostałem jeszcze miecz jednego z szefów straży, ale o tej skrzyni nic nie wiadomo. Dodatkowo jak mówię temu Leuviemu, że chcę zobaczyć co ma na sprzedaż to nie ładuje mi się ekran kupna/sprzedaży... może powinienem pójść do obozu i potem wrócić znów? Cytuj Odnośnik do komentarza
Feanor Napisano 27 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2009 Musisz dać mu trochę czasu na odbudowę Twierdzy Cytuj Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 27 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2009 Musisz dać mu trochę czasu na odbudowę Twierdzy Czyli odwiedzić jakąś lokację, "wyczyścić ją" i potem powrót, si? Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.