klinsmann Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 FYM rodzi się pytanie czy kwota wynikająca z tego "fantu" jest na tyle znaczna żeby iść do RPK Cytuj Odnośnik do komentarza
FYM Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 Smętek, kwota kwotą, ale chodzi oto co z tym zrobić? Mam przestać łączyć się z YouTube, bo operator coś zjebał w swoim systemie i nie potrafi klientowi wytłumaczyć co? Cytuj Odnośnik do komentarza
klinsmann Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 moim zdaniem na 95% wina leży po stronie słuchawki, a nie operatora czy Plus ma jakiś pakiet, który jest dedykowany tylko youtube lub ogólnie multimedia ? Cytuj Odnośnik do komentarza
FYM Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 No dobra, niech będzie nawet po stronie słuchawki, ale byłoby miło, żeby Plus mi wytłumaczył czemu na wykazie użycia są pozycje podane jako MMS, a nie ma numeru telefonu, który miałby być po drugiej stronie tej usługi i czemu ta usługa jest liczona w minutach, za które obciążają mnie kosztami. Cytuj Odnośnik do komentarza
klinsmann Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 No dobra, niech będzie nawet po stronie słuchawki, ale byłoby miło, żeby Plus mi wytłumaczył czemu na wykazie użycia są pozycje podane jako MMS, a nie ma numeru telefonu, który miałby być po drugiej stronie tej usługi i czemu ta usługa jest liczona w minutach, za które obciążają mnie kosztami. nie znam litery prawa, ale jeszcze masz usługę rachunku szczegółowego to powinni Ci objaśnić w salonie co to za MMS bez numeru czy przy tej pozycji masz podaną ilość kB/kb ? Cytuj Odnośnik do komentarza
FYM Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 Nie, tylko liczbę minut. Cytuj Odnośnik do komentarza
klinsmann Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 nie wiem kto projektował sieć pakietową polkomtela, ale billing pokazuje dobre jajca. MMS przez systemy billingowe powinien być widoczny jako paczka danych, jeden MMS to średnio 60kB, zazwyczaj są rozliczane analogicznie jak SMS, czyli 1 MMS kosztuje x PLN, wskazanie minut w pozycji MMS zakrawa o farsę, jestem ciekaw jak logicznie Ci to wytłumaczą Cytuj Odnośnik do komentarza
19since45 Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 czym może być spowodowane zamulanie internetu w Samsungu Galaxy S+ ? Pakiet nie wyczerpany a net muli strasznie i nawet wifi ostatnio się rozłącza mimo że siedzę koło routera. Cytuj Odnośnik do komentarza
klinsmann Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 zapchana pamiec telefonu, przywroc ustawienia fabryczne telefonu - powinno pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza
19since45 Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 robiłem to i niestety nie pomogło Cytuj Odnośnik do komentarza
Counter Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 A jakiego masz softa? Bo mam ten telefon i znam ten problem. :P Cytuj Odnośnik do komentarza
19since45 Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 android 2.3.6 Cytuj Odnośnik do komentarza
Counter Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 Sam aktualizowałeś? To jest ten value pack, który nie został wydany w Polsce, mam ten sam soft i ten sam problem, poczytałem na forach to tylko zmiana oprogramowania może pomóc. Ja tego nie robię, bo nie jest to dla mnie tak bardzo uciążliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza
19since45 Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 podłączyłem pod kompa odpaliłem program Samsung Kies i jakąś aktualizacje zrobiłem. Dzięki poczytam i wgram nowego softa Cytuj Odnośnik do komentarza
Counter Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 Tak na przyszłość, nie zmieniaj juz softu Kiesem, wejdz sobie na forum s plusa albo androida i tam masz instrukcje jak to zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza
Enigma Napisano 12 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2012 NIe wiem czy to odpowiedni temat ale chciałem zapytać czy ktos się orientuje jak wygląda sprawa z kosztami połączeń w przypadku kiedy ustawie sobie przekierowanie numeru z sieci orange do play. Czy osoby dzwoniące na numer orange i przekierowane na numer play będą płaciły tak jakby dzwoniły do orange czy do play. Z góry dziękuje za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza
zovalik Napisano 12 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2012 Osoby dzwoniące do Ciebie płacą normalnie jak za połączenie z Orange. Natomiast Ty płacisz za przekierowanie jakbyś dzwonił z Orange do Play. Cytuj Odnośnik do komentarza
Wujek Przecinak Napisano 17 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2012 Mój ojciec zastanawia się nad zmianą telefonu. Myśli o Nokii Lumia 610. Dobry jest ten telefon? Cytuj Odnośnik do komentarza
Kamtek Napisano 17 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2012 Znam dwoje użytkowników tego telefonu. Jedna z osób (on) nie chce o nim nawet mówić, druga (ona) deklarowała ostatnio chęć nauczenia Lumii latania. Oboje narzekają na spowolnianie i zwieszanie się telefonu, problemy z łączeniem w sieci Wi-Fi, itd. Powszechne są opinie, że jeśli już Lumia, to tylko z tych "wyższych" modeli. Cytuj Odnośnik do komentarza
Counter Napisano 17 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2012 Wujek, jakie inne telefony jeszcze wchodzą w grę? No i czy ma być to raczej prosty telefon czy dla faceta z kryzysem wieku średniego? Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.