Willow Napisano 9 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 9 Listopada 2007 Mam 9 z 11 części zużyte w 99% Mam 31 mln. Na naprawy wydam w wersji a) 52 mln, w wersji b) 63 mln. I w ostatnich 4 wyścigach pojadę w średnim lub dobrym bolidzie. Zastanawiam się teraz nad taktyką i myślę, że decyzję podejmę przed samym wyścigiem we wtorek - zobaczę ilu kierowców odpuści sobie końcówkę. Będę miał -21 lub -32 mln, a przy średnim dochodzie rzędu 10-11 mln, nie powinno być problemu z wyjściem na "0". gorzej jeśli przytrafi się przypadkowy problem - tyre puncture, albo inne gówienko. Nie mam jednak wyjścia - muszę ryzykować. Odnośnik do komentarza
M3l0 Napisano 9 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2007 podawajcie setupy na nastepny wyscig (A1-RING) poprosze tez o opisanie na jakich oponach ile mozna przejechac i przy jakiej temperaturze i na jakich zamierzacie jechac Odnośnik do komentarza
binki Napisano 9 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2007 Mam 9 z 11 części zużyte w 99% Pocieszę Cię. Juz w tym wyscigu startowałem ze wszystkim oprócz elektroniki (ta była na 74%) na 99%. Jakoś kierowcy w master lepiej sobie radza z dojeżdżaniem na zepsutych cześciach. Do końca sezonu też nic nie naprawiam, a licze że minimum 2 razy do mety dojadę. Silnik gpro jest na szczęście tak skonstruowany, że jak już zzłapiesz jakąś awarię to nowej mieć nie będziesz. Tym razem np. całkowicie wysiadły mi hamulce, a widziałeś że całkiem przyzwoicie jechał. Odnośnik do komentarza
devil162 Napisano 10 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2007 startowalem z 21 pozycji doejchalem na 10 wiec jestem zadowolony mogły być punkty no ale nie udało się Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 10 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 10 Listopada 2007 A1 Ring. Zużycie opon medium, wysoka temperatura... myślicie, że mediumy na 1 pit wystarczą? Odnośnik do komentarza
szramek Napisano 10 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2007 podawajcie setupy na nastepny wyscig (A1-RING) poprosze tez o opisanie na jakich oponach ile mozna przejechac i przy jakiej temperaturze i na jakich zamierzacie jechac Może jeszcze zalogować się za Ciebie i pojechać quale Willow: Overtaking Easy więc chyba jazda na 1 pit nie jest specjalnie opłacalna. Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 10 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 10 Listopada 2007 szramek - tja... ale przy słabych qualach i starcie z okolic 20 miejsca żadna inna taktyka nie przynosi efektu. Mój kierowca nie potrafi wyprzedzać (nawet na very easy) i jak trafi na jakiegoś ślimaka, to toczy się za nim kilka kółek tracąc po 2-3 sek na okrążeniu. Najlepsze wyniki miałem jadąc na 1 pit. Poza tym temp jest bardzo wysoka i różnica w oponach nie będzie znaczna w dwóch różnych taktykach (2 pity - softy, 1 pit - mediumy, o ile starczą. Starczą? ) Odnośnik do komentarza
Andrew Napisano 10 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2007 W Interlagos GP, przy średnim zużyciu opon, temperaturze 26-31 i wilgotności 41-44, na pierwszy i jedyny pit zjechałem z 2% opon (mediumy), a wyścig zakończyłem z 6%. Ryzyko: 10-15-10-0. Agresywność kierowcy: 95. Może to pomoże. Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 10 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 10 Listopada 2007 Hmm... w takim razie mediumy mogą nie wystarczyć, bo temp jest wyższa. W takim razie chyba softy na 2 pity zaryzykuję. Odnośnik do komentarza
rabandzia Napisano 10 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2007 podajcie ktos setupka ; )please:) Odnośnik do komentarza
Leon Napisano 12 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2007 600-400-800-700-540-530 Ja mam taki setup. Ale mój driver się za bardzo nie zna na rzeczy. Odnośnik do komentarza
Joszi Napisano 12 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2007 570-500-695-785-640-500. Ale mój driver jeszcze mniej zna się na ustawieniach Odnośnik do komentarza
larry Napisano 13 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2007 Q1: 1:19.526s 570 470 695 795 640 525 Soft Q2: 1:21.822s 545 445 695 825 640 490 80l Soft Odnośnik do komentarza
devil162 Napisano 13 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2007 ma ktos zuzycie czesci ?? ile paliwa bierzecie ? napiszcie jaki poziom bolidu Odnośnik do komentarza
michal85 Napisano 13 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2007 Ja mam silnik na siodmym poziomie, ale biore bezpiecznie 235 L. Ostatnio - wprawdzie miałem dużo bardziej agresywnego kierowcę - spaliłem 230 L. Wiem, że co niektózy spalali na podobnych torach (mając silnik na tym smaym poziomie) ok 220 L. Odnośnik do komentarza
Buła Napisano 13 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2007 No Willow szykują się chyba punkty Po raz pierwszy jesteś wyżej w kwalifikacjach niż ja (no ale w sumie średnio mi wyszły te kwale, czas w Q1 miałem tylko o 0,2 s. lepszy niż w practice, a zdarzało się nawet w niektórych wyścigach, że czas był lepszy o prawie sekundę) ma ktos zuzycie czesci ?? ile paliwa bierzecie ? napiszcie jaki poziom bolidu Hmm, chyba co wyścig zadajesz takie same pytania Już tyle było wyścigów w tym sezonie ze spalaniem hard, że to chyba już wstyd pytać o takie rzeczy Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 13 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2007 Się zobaczy z tymi punktami A jeśli chodzi o spalanie, to na spalaniu high (nie hard ) zużyłem ostatnio 0,69 i 0,68 litra na km, więc wyszło mi jakieś 215 - wziąłem bezpiecznie 220. Hmm... start w normie. Wyprzedziłem tylko gapy, które nie zmieniły opon z poprzedniego wyścigu. Jadę 13 - opony teoretycznie powinny wystarczyć, choć będzie blisko. Paliwo raczej styk. No to teraz tylko potrzebuję mnóstwo szczęścia, błędów menedżerów przede mną i palących się aut przeciwników i zdobędę punkty Odnośnik do komentarza
szramek Napisano 13 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2007 Pit z dupy i marzenia o utrzymaniu chyba prysły Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 13 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2007 Hmm... paliwo coś za szybko schodzi... modlę się teraz o pit na 22 okrążeniu (planowo miał być na 23... ). Opony też już powoli się kończą, ale powinny wytrzymać Cholera, mimo iż jadę 10 może być słabo... No i ciekawe jaką taktykę wybrała większość przeciwników Odnośnik do komentarza
rabandzia Napisano 13 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2007 gdybym mial sprawny woz to punktowal bym co wyscig . ale mam na 99 % all wiec nie da rady .od 2 wyscigow chyba 15 osob sie kopci ;d nikt juz nie wymienia czesci ja tez juz nie tylko czekam czy wyjde na plus : )oby oby : ) z 4pkt chyba sie utrzymie . chociaz niewiadomo jak tak kazdy sie pali ;d to ci gorsi jeszcze mnie wyprzedza:D Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi