Skocz do zawartości

GPRO - Sezon 6


Willow

Rekomendowane odpowiedzi

Mam 9 z 11 części zużyte w 99% :)

 

Mam 31 mln. Na naprawy wydam w wersji a) 52 mln, w wersji b) 63 mln. I w ostatnich 4 wyścigach pojadę w średnim lub dobrym bolidzie. Zastanawiam się teraz nad taktyką i myślę, że decyzję podejmę przed samym wyścigiem we wtorek - zobaczę ilu kierowców odpuści sobie końcówkę.

 

Będę miał -21 lub -32 mln, a przy średnim dochodzie rzędu 10-11 mln, nie powinno być problemu z wyjściem na "0". gorzej jeśli przytrafi się przypadkowy problem - tyre puncture, albo inne gówienko. Nie mam jednak wyjścia - muszę ryzykować.

Odnośnik do komentarza
Mam 9 z 11 części zużyte w 99% :)

 

Pocieszę Cię. Juz w tym wyscigu startowałem ze wszystkim oprócz elektroniki (ta była na 74%) na 99%. :) Jakoś kierowcy w master lepiej sobie radza z dojeżdżaniem na zepsutych cześciach. Do końca sezonu też nic nie naprawiam, a licze że minimum 2 razy do mety dojadę. :) Silnik gpro jest na szczęście tak skonstruowany, że jak już zzłapiesz jakąś awarię to nowej mieć nie będziesz. Tym razem np. całkowicie wysiadły mi hamulce, a widziałeś że całkiem przyzwoicie jechał. :)

Odnośnik do komentarza
podawajcie setupy na nastepny wyscig (A1-RING)

 

poprosze tez o opisanie na jakich oponach ile mozna przejechac i przy jakiej temperaturze i na jakich zamierzacie jechac

Może jeszcze zalogować się za Ciebie i pojechać quale :>

Willow: Overtaking Easy więc chyba jazda na 1 pit nie jest specjalnie opłacalna.

Odnośnik do komentarza

szramek - tja... ale przy słabych qualach i starcie z okolic 20 miejsca żadna inna taktyka nie przynosi efektu. Mój kierowca nie potrafi wyprzedzać (nawet na very easy) i jak trafi na jakiegoś ślimaka, to toczy się za nim kilka kółek tracąc po 2-3 sek na okrążeniu.

 

Najlepsze wyniki miałem jadąc na 1 pit. Poza tym temp jest bardzo wysoka i różnica w oponach nie będzie znaczna w dwóch różnych taktykach (2 pity - softy, 1 pit - mediumy, o ile starczą. Starczą? :) )

Odnośnik do komentarza

No Willow szykują się chyba punkty :> Po raz pierwszy jesteś wyżej w kwalifikacjach niż ja :keke: (no ale w sumie średnio mi wyszły te kwale, czas w Q1 miałem tylko o 0,2 s. lepszy niż w practice, a zdarzało się nawet w niektórych wyścigach, że czas był lepszy o prawie sekundę)

 

ma ktos zuzycie czesci ?? ile paliwa bierzecie ? napiszcie jaki poziom bolidu

Hmm, chyba co wyścig zadajesz takie same pytania :kekeke: Już tyle było wyścigów w tym sezonie ze spalaniem hard, że to chyba już wstyd pytać o takie rzeczy :]

Odnośnik do komentarza

Się zobaczy z tymi punktami :)

 

A jeśli chodzi o spalanie, to na spalaniu high (nie hard :keke: ) zużyłem ostatnio 0,69 i 0,68 litra na km, więc wyszło mi jakieś 215 - wziąłem bezpiecznie 220.

 

 

Hmm... start w normie. Wyprzedziłem tylko gapy, które nie zmieniły opon z poprzedniego wyścigu. Jadę 13 - opony teoretycznie powinny wystarczyć, choć będzie blisko. Paliwo raczej styk. No to teraz tylko potrzebuję mnóstwo szczęścia, błędów menedżerów przede mną i palących się aut przeciwników i zdobędę punkty :)

Odnośnik do komentarza

gdybym mial sprawny woz to punktowal bym co wyscig . ale mam na 99 % all :D wiec nie da rady .od 2 wyscigow chyba 15 osob sie kopci ;d nikt juz nie wymienia czesci :D ja tez juz nie :D tylko czekam czy wyjde na plus : )oby oby :P : ) z 4pkt chyba sie utrzymie . chociaz niewiadomo jak tak kazdy sie pali ;d to ci gorsi jeszcze mnie wyprzedza:D

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...