Willow Napisano 24 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 24 Września 2007 No dobra Buła, oto mój kierowca Overall: 144 Concentration: 250 Talent: 216 Aggressiveness: 51 Experience: 70 Technical insight: 155 Stamina: 28 Charisma: 221 Motivation: 0 Weight(kg): 82 Age: 24 Pensja: 1 555 555 na 17 wyścigów. Trening zrobi z niego niszczyciela... tylko nie wiem co mu trenować. Może ma ktoś pomysł, co odpowiada za czasy w kwalifikacjach? Exp, stamina, agresja, talent? Nie mam bladego pojęcia... Odnośnik do komentarza
Leon Napisano 24 Września 2007 Udostępnij Napisano 24 Września 2007 Prof, ja Ci się nie dziwie, że znów się kisisz w rookie jak bierzesz takich kierowników. Niski talent, niska koncentracja, to i jeździł szybko też nie będzie. Jedyny atut, to stosunkowo dobra stamina. Ale ogólnie, to ani on tani, ani dobry. Odnośnik do komentarza
Profesor Napisano 24 Września 2007 Udostępnij Napisano 24 Września 2007 Pogadamy po sezonie Odnośnik do komentarza
Jabol Napisano 24 Września 2007 Udostępnij Napisano 24 Września 2007 Michał Jabłoński - Amateur 7 (wreszcie ) Odnośnik do komentarza
Powdel Napisano 25 Września 2007 Udostępnij Napisano 25 Września 2007 Powdel -rookie 32, spadek z A- 4 Odnośnik do komentarza
szramek Napisano 25 Września 2007 Udostępnij Napisano 25 Września 2007 Tak sobie myślę na co ma wpływ przy negocjacjach ze sponsorem odpowiedz na pytanie: o co będziesz walczyć w następnym sezonie. Przecież i tak rzadko sie zdarza, żeby podpisać na tyle długi kontrakt żeby mieć jednego sponsora przez kilka sezonów. Chyba ze w wyzszych grupacj sponsorzy dają dłuzsze kontrakty? Odnośnik do komentarza
Leon Napisano 26 Września 2007 Udostępnij Napisano 26 Września 2007 Bardzo ciekawy cytat z forum GPRO Hans Barf - GPRO crew "Bottomline, weight is not a hugely important factor, and the effects of even more real but elaborate formula's will be minimal." Wychodzi na to, że waga kierowcy ma bardzo małe znaczenie, co w sumie zgadzałoby się z moimi dotychczasowymi obserwacjami. Odnośnik do komentarza
adamus Napisano 26 Września 2007 Udostępnij Napisano 26 Września 2007 @Buła, ile paliwa bierzesz na ten wyścig? Odnośnik do komentarza
Buła Napisano 26 Września 2007 Udostępnij Napisano 26 Września 2007 @Buła, ile paliwa bierzesz na ten wyścig? Jeszcze nie wiem Paliwo będę wyliczał gdy będę robił kwalifikacje, a kwalifikacje zapewne zrobię jutro Odnośnik do komentarza
Lakers Napisano 26 Września 2007 Udostępnij Napisano 26 Września 2007 Zastanawiam sie czy przy temp. 40 stopni mediumy na jeden pit wystarczą, jak myslicie ? Odnośnik do komentarza
devil162 Napisano 26 Września 2007 Udostępnij Napisano 26 Września 2007 ja jade na 1 pit na mediumach nie wiem czy wyastracza trzeba zaryzykowac Odnośnik do komentarza
maregs Napisano 27 Września 2007 Udostępnij Napisano 27 Września 2007 A ja ciagle czekam na kierowce, bo zadnego z 4 nie udalo mi sie nabyc. Teraz zlozylem jedna oferte driverowi bez innych ofert i mam nadzieje, ze tak do wieczora zostanie. Jakby ktos przed sama 19 (bo tej godziny chyba mozna skladac oferty, tak?) jednak mu zlozyl, to wtedy wezme szybko jakiegos innego bez ofert na wszelki wypadek. Lepszy slaby kierowca, niz zaden, zeby choc kase za wyscigi zgarnac. Odnośnik do komentarza
Abaddon Napisano 27 Września 2007 Udostępnij Napisano 27 Września 2007 Zapomnijcie o mediumahc na jeden pit. Rok temu temperatura byla o około 5 stopni niższa niż teraz i mediumu ledwo ledwo starczyły. Oba stinty kończyłem juz na ślizgajacych sie oponach. Odnośnik do komentarza
martin Napisano 27 Września 2007 Udostępnij Napisano 27 Września 2007 Fiu, fiu, nieźle. Na razie jestem ostatni . Ale dopiero połowa pojechała, to może ktoś będzie za mną Odnośnik do komentarza
devil162 Napisano 27 Września 2007 Udostępnij Napisano 27 Września 2007 kurde to mam problem :( chyba bede musial pojechac na 2 pity :( jak mediumy maja nie wystarczyc na 1 to nie chche ryzykowac kurde szkoda strasznie :( moglem tym 1 pitem kilku wyprzedzic martin ulepsz bolid do 3 poziomu bo bedzie strasznie ciezko z takim bolidem utrzymac Odnośnik do komentarza
martin Napisano 27 Września 2007 Udostępnij Napisano 27 Września 2007 No właśnie wiem, ale na razie, to chcę zebrać trochę kasy, a potem dopiero jak się zaczną zużywać części, ulepszyć bolid. Na razie muszę się pogodzić z kilkoma wyścigami zakończonymi na ostatnich miejscach. Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 27 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2007 Mediumy na 1 pit, może, ale tylko może wystarczą... W zeszłym sezonie pogoda bardzo podobna, 5 stopni mniej. Moje opony zużyłem na 8% i 17% na mecie. Pit miałem na 28 okrążeniu, więc prawie w połowie. Zastanawiam się tylko ile mniej okrążeń przejadę przy tej pogodzie Jeśli o 3-4, to powinno być ok, bo wtedy pity wypadną dokładnie w połowie. Inna sprawa, że mój driver ma około 50 agresji, a to może wpłynąć na zużycie opon. Mam twardy orzech do zgryzienia, bo w zeszłym sezonie dzięki takiej taktyce wygrałem Może jednak zaryzykuję softy na 2 pity? Odnośnik do komentarza
devil162 Napisano 27 Września 2007 Udostępnij Napisano 27 Września 2007 wiec jak ryzykować mediumy na 1 pit czy pojechac na 2 ? ile dajecie % ze mediumy wytrzymaja na 1 pit poradzcie cos edit przedtem byłem 11 a teraz juz 16 !! :( duzo osob pojechalo quale i spadlem troche a ty martin nadal ostatni :( kurde szkoda jak dojade na tym miejscu na ktorym jestem teraz to bede zadowolony bo to bedzie wysokie miejsce i przyblizy mnie do utrzymania sie Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 27 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2007 Nie pytajcie jak do tego doszedłem, bo wyliczenia mogą być błędne, ale... mediumy na 1 stop powinny wystarczyć na styk. Średnie zużycie opon medium w dwóch poprzednich wyścigach na Suzuce miałem takie: temp. 22-29 C. Opony niszczyłem na poziomie 3,11% na okrążenie (czyli na jednym komplecie mogłem przejechać około 32 okrążenia) temp. 29-34 C. Opony niszczyłem na poziomie 3,30% na okrążenie (czyli na jednym komplecie mogłem przejechać około 30 okrążeń) Aby mieć pewność, że opony wystarczą muszę przejechać na nich 26-27 okrążeń, czyli zużycie opon na jednym okrążeniu nie powinno przekraczać 3,70%. Idąc tym tropem. Temperatura wzrosła o 5-7 stopni, a zużycie opon o 0,20% na okrążeniu. Teraz temperatura będzie wyższa o 6-7 stopni, więc zużycie powinno wzrosnąć o 0,20 - 0,30%. Zatem opony powinny wystarczyć na 27 okrążeń... tyle ile mi potrzeba. Jadę właśnie tak. Setup: 550-550-800-450-220-600 Q1 - 1:38.405 (11/20) Q2 - 1:41.645 (13/20) Paliwa biorę 208 litrów (104-104) Mój pierwszy qual w Masterach Ryzykuję od samego początku, ale nie ma co kalkulować, bo bez tego pewnie dojechałbym na jakimś 30-40 miejscu. Może mój przydługawy wywód się przyda Odnośnik do komentarza
Buła Napisano 27 Września 2007 Udostępnij Napisano 27 Września 2007 Też ryzykuje i jadę na 1 pita na mediumach Paliwa 214 litrów. Jak na razie 9/21. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi