Skocz do zawartości

GPRO - Sezon 6


Willow

Rekomendowane odpowiedzi

No dobra Buła, oto mój kierowca :)

 

Overall: 144

Concentration: 250

Talent: 216

Aggressiveness: 51

Experience: 70

Technical insight: 155

Stamina: 28

Charisma: 221

Motivation: 0

 

Weight(kg): 82

Age: 24

 

Pensja: 1 555 555 na 17 wyścigów. Trening zrobi z niego niszczyciela... tylko nie wiem co mu trenować.

 

Może ma ktoś pomysł, co odpowiada za czasy w kwalifikacjach? Exp, stamina, agresja, talent? Nie mam bladego pojęcia...

Odnośnik do komentarza

Tak sobie myślę na co ma wpływ przy negocjacjach ze sponsorem odpowiedz na pytanie: o co będziesz walczyć w następnym sezonie. Przecież i tak rzadko sie zdarza, żeby podpisać na tyle długi kontrakt żeby mieć jednego sponsora przez kilka sezonów. Chyba ze w wyzszych grupacj sponsorzy dają dłuzsze kontrakty?

Odnośnik do komentarza

Bardzo ciekawy cytat z forum GPRO

Hans Barf - GPRO crew

 

"Bottomline, weight is not a hugely important factor, and the effects of even more real but elaborate formula's will be minimal."

 

Wychodzi na to, że waga kierowcy ma bardzo małe znaczenie, co w sumie zgadzałoby się z moimi dotychczasowymi obserwacjami.

Odnośnik do komentarza

A ja ciagle czekam na kierowce, bo zadnego z 4 nie udalo mi sie nabyc. Teraz zlozylem jedna oferte driverowi bez innych ofert i mam nadzieje, ze tak do wieczora zostanie. Jakby ktos przed sama 19 (bo tej godziny chyba mozna skladac oferty, tak?) jednak mu zlozyl, to wtedy wezme szybko jakiegos innego bez ofert na wszelki wypadek. Lepszy slaby kierowca, niz zaden, zeby choc kase za wyscigi zgarnac.

Odnośnik do komentarza

Mediumy na 1 pit, może, ale tylko może wystarczą... W zeszłym sezonie pogoda bardzo podobna, 5 stopni mniej. Moje opony zużyłem na 8% i 17% na mecie. Pit miałem na 28 okrążeniu, więc prawie w połowie. Zastanawiam się tylko ile mniej okrążeń przejadę przy tej pogodzie :-k

 

Jeśli o 3-4, to powinno być ok, bo wtedy pity wypadną dokładnie w połowie. Inna sprawa, że mój driver ma około 50 agresji, a to może wpłynąć na zużycie opon. Mam twardy orzech do zgryzienia, bo w zeszłym sezonie dzięki takiej taktyce wygrałem :)

 

Może jednak zaryzykuję softy na 2 pity?

Odnośnik do komentarza

wiec jak ryzykować mediumy na 1 pit czy pojechac na 2 ? ile dajecie % ze mediumy wytrzymaja na 1 pit poradzcie cos

 

edit

 

przedtem byłem 11 a teraz juz 16 !! :( duzo osob pojechalo quale i spadlem troche a ty martin nadal ostatni :( kurde szkoda

jak dojade na tym miejscu na ktorym jestem teraz to bede zadowolony bo to bedzie wysokie miejsce i przyblizy mnie do utrzymania sie

Odnośnik do komentarza

Nie pytajcie jak do tego doszedłem, bo wyliczenia mogą być błędne, ale... mediumy na 1 stop powinny wystarczyć na styk.

 

Średnie zużycie opon medium w dwóch poprzednich wyścigach na Suzuce miałem takie:

temp. 22-29 C. Opony niszczyłem na poziomie 3,11% na okrążenie (czyli na jednym komplecie mogłem przejechać około 32 okrążenia)

temp. 29-34 C. Opony niszczyłem na poziomie 3,30% na okrążenie (czyli na jednym komplecie mogłem przejechać około 30 okrążeń)

 

Aby mieć pewność, że opony wystarczą muszę przejechać na nich 26-27 okrążeń, czyli zużycie opon na jednym okrążeniu nie powinno przekraczać 3,70%.

 

Idąc tym tropem. Temperatura wzrosła o 5-7 stopni, a zużycie opon o 0,20% na okrążeniu. Teraz temperatura będzie wyższa o 6-7 stopni, więc zużycie powinno wzrosnąć o 0,20 - 0,30%. Zatem opony powinny wystarczyć na 27 okrążeń... tyle ile mi potrzeba.

 

Jadę właśnie tak.

 

Setup:

550-550-800-450-220-600

Q1 - 1:38.405 (11/20)

Q2 - 1:41.645 (13/20)

 

Paliwa biorę 208 litrów (104-104)

 

Mój pierwszy qual w Masterach :)

 

Ryzykuję od samego początku, ale nie ma co kalkulować, bo bez tego pewnie dojechałbym na jakimś 30-40 miejscu.

 

Może mój przydługawy wywód się przyda

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...