Skocz do zawartości

GPRO - Sezon 6


Willow

Rekomendowane odpowiedzi

kurde :D tylko 15 lapow i mialbym 90 % . a tak lipton tea ;/ Lap 26

The brakes broke and stopped functioning. kutastwo :D

 

Total: $3.304.754 : D nice : ) jakby tak w kazdym wyscigu to wychodze na 16mln . z tego 3 mln to kwalifikacje . to przez ostatnie 5 wyscigow wyjde na plus xD i sie utrzymie . oby wypalilo : )

Odnośnik do komentarza

A ja negocjuję już chyba 9 wyścigów i mam 40% :/ Chyba nawet nie zdążę do końca sezonu, ale to raczej bez znaczenia, bo wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że spadnę, mimo że wczoraj poszło mi akurat całkiem nieźle (13 pozycja), ale z kasą krucho...

Odnośnik do komentarza

Ja mam taką strategie: tankuje na start 70l, potem 80l a na koniec 90l. Czyli łącznie 240l. Pierwsze tankowanie po 1/4 wyscigu ze względu na zmiane warunków. Startuje na rain. Prawdopodobieństwo deszczu wynosi w pierszej części 80-90%. Potem nie pada. Dlatego zjeżdżam po 1/4 wyścigu dotankowuje i zmieniam opony na medium. Dlatego tak zaplanowałem tankowanie ponieważ i tak wszczyscy zjadą na zmiane opon a ja dodatkowo dotankowuje. Potem drugie tankowanie na 90l. Tak ustawiłem tankowania ze względu na to że: po dotankowaniu pierwszym opny beda sie bardziej zuzywaly a potem juz nieco mniej ( zmienia sie temp.).

 

Oto ustawienia mojego bolidu:

800 800 600 400 500 300

 

 

Życzę miłego grand prix na hockenheim!!!

Odnośnik do komentarza

po pierwsze tankowania sa DO okreslonej ilosci paliwa czyli wleja ci DO 80 l, a nie ze wlewaja 80l + to co masz w baku...

po drugie nie wiesz kiedy przestanie padac.

wiec jak zacznie przestanie padac po 2 kolkach, to ty bedizesz mial w baku 60l, doleja ci 20l do 80l i bedziesz pitowal pare razy wiecej niz zaplanowales wyscigu.

zreszta jak przestanie padac a ty nie zjedziesz do pitu, to opony wytrzymaja ci kilka kolek.

 

polecam zastanowic sie nad inna taktyka, bo na tej daleko nie pojedizesz...

 

jakies inne pomysly ?

Odnośnik do komentarza

larry conajmniej przez pierwsze 5 kółek pada. Potem na 90% bedzie padało. Jak nie bedzie padało to pech. W monako startowałem z 23 pozycji i zajalem 6 miejce. Wiesz dlaczego? bo ustawilłem taktyke pod deszcz. Mimo że descz miał padać na 70-90% czyli mniej niż teraz. Co do zjazdu jak przestanie padac to wtedy zjade. I od razu przy tym sie tankuje wiec nie ważne kiedy przestanie padac. Przestanie padac po 1/4 wyscigu. 67 okrążeń jest w wyścigu czyli 1/4 to 17 okrążeń i wtedy nastąpią zjazdy.

Odnośnik do komentarza

wazne kiedy przestanie padac, bo w zaleznosci od tego na start zabiera sie okreslona liczbe paliwa, mnie sie wydaje ze moze przestac padac wczesniej - nawet okolice 10 kolka. i co wtedy? cala taktyke w leb strzeli bo na pierwszym picie za malo doleja, i nie dojedziesz do mety z takim paliwem jak sobie zakladales.

ja w monaco tez bylem 6, wiec to nie ma nic do rzeczy, a ja mialem calkiem inna taktyke. zreszta w monaco bylo odwrotnie - bylo sucho i mialo zaczac padac - sam zdecydowalem sie na start na mokrych oponach i jazde bez zadnego pitu - mialem 180l.

teraz pada na starcie i bedzie padac z prawdopodobienstwem 70-90% jak napisales w ciagu pierwszych pol godziny. ale nie wiesz dokladnie kiedy przestanie, moze to byc 10 kolko, moze byc i 17 jak napisales, dlatego pytam kto jak kombinuje.

 

ja mysle zeby zaczac na rainach a potem 2x medium, bo jak wczesniej przestanie padac to hardy wydaje mi sie ze nie wystarcza do konca wyscigu - ale to wlasnie od tego zalezy kiedy sie spodziewacie ze przestanie padac

nad paliwem jeszcze nie myslalem, ale silnik mam na 4tym poziomie, wiec mysle ze 240l wystarczy

Odnośnik do komentarza

240l powinno jak najbardziej wystarczyć, zwłaszcza, że zużycie w deszczu jest dużo mniejsze ;)

Więc na pierwszą ćwiartkę można spokojnie zastosować niższy przelicznik.

 

Hmm, czy dobrze pamiętam, że te 0-30 min oznaczają ni mniej ni więcej, tylko czas jazdy Elite? Tzn, że szansa opadów przechodzi na 0% w momencie, kiedy Elite jedzie dłużej niż 30 min?

Odnośnik do komentarza
Binki pochwal się forumowiczom co zmieniłeś w setupie deszczowym :P Q2 wyszło ci kapitalnie :eusa_clap:

 

Klasycznie. Minimalnie zwiekszyłem wingi (30 punktów każdy), zmniejszyłem silnik (też 30), 10 hamulce na tył i 20 skrzynia biegów w dół. :) Jak widać na quale wystarczyło. W wyscigu i tak się spalę więcmi wisi. :)) To tylko dobry prognostyk przed kolejnym sezonem. :)

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...