Makk Napisano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2009 może tu będzie ktoś wiedział: wiecie może panowie czy w gierce Titan Quest można obracać albo jakkolwiek ruszać kamerą? czy jest nieruchoma jak np w Sacred? Cytuj Odnośnik do komentarza
Joszi Napisano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2009 Statyczna, dopiero jakiś mod dodawał ruchomą. Cytuj Odnośnik do komentarza
Makk Napisano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2009 a warto zakupić wyżej wymienioną grę? (TQ) tak żeby sobie posiekać troszkę czy nie bardzo? może inna propozycja? Cytuj Odnośnik do komentarza
Jabol Napisano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2009 Fable II Nabyłem sobie na święta na Xboxa Fable II i Fallouta 3. Zacząłem od Fable i jak na razie Falla jeszcze nie włączałem. Fable jest rewelacyjne, zwłaszcza jak wykonujesz wszelkie poboczne questy i obserwujesz jak pod wpływem twoich działań zmienia się otaczający cię świat. Do tego możliwości robienia różnych pierdołek jest od groma, od pracowania, handlu nieruchomościami i poszukiwaniu skarbów po ożenek (nawet homoseksualny) i posiadanie dzieci zarówno ślubnych i nieślubnych które trzeba utrzymywać z własnej kieszeni. Gry jeszcze nie ukończyłem, bajki o skończeniu jej w 10h można wsadzić...między bajki właśnie Gram już chyba tydzień i to całkiem sporo czasu dziennie. No może gdybym cały czas leciał głównym questem to skończyłbym w te 10h ale tego się nie da po prostu zrobić bo świat jest tak bogaty i tak pociąga żeby go badać, uczyć się czy zarabiać. Młodzieńcze pragnienie żeby mieć pub zmusiło mnie do ciężkiej pracy i ciułania grosz do grosza by móc pozwolić sobie na nabycie najlepszej knajpy w Bowerstone a jaka satysfakcja Jedynym mankamentem jest brak prawdziwego wyzwania - nie da się przegrać i czasem to irytuje, no ale rozumiem, że takie było założenie, że bohater baśni może dostać po ryju ale na pewno nie zginąć Ocena 8,5/10 A mógłbyś parę słów na temat trybu kooperacji w grze? Grywalne to to wogóle? Cytuj Odnośnik do komentarza
Meler Napisano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2009 Niestety jako samotnik, nie grałem w kooperacji z nikim Cytuj Odnośnik do komentarza
dacek Napisano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2009 a warto zakupić wyżej wymienioną grę? (TQ)tak żeby sobie posiekać troszkę czy nie bardzo? może inna propozycja? jesli lubisz h&s to polecam z calego serca generalnie mechanika gry jest niemal identyczna jak Diablo 2 ( zmieniaja sie kolory, swiat inny, lepsza grafika ) ale system walki, ekwipunku itp jest niemal identyczny z dodatkiem teraz pewno do kupienia za grosze a naprawde fajna gra Cytuj Odnośnik do komentarza
Greg Napisano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2009 Titan Quest mi sie bardzo podobalo. Czerpali calymi garsciami z Diablo2, ale grafika jest znacznie lepsza no i klimat. Mitologia naprawde dala tam rade. Cytuj Odnośnik do komentarza
me_who Napisano 11 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2009 Mam takie pytanie do osób, które być może zetknęły się z Age of Conan. Jakie wrażenia? Warto zacząć się bawić w tą gierkę? Co prawda nigdy nie grałem w mmorpg ale obejrzałem program na Hyperze, poczytałem trochę i Conan wydaje się bardzo ciekawą propozycją z potencjałem zasysającym Nie proszę też o rady "zostaw Conana, ONLY WoW", bo na WoW mnie nie na mówicie, bo ten świat do mnie nie przemawia a słodziuchne misie patysie kolorowiutkie skradające się po cukierkowym miasteczku z czekolady kompletnie mnie odrzucają Cytuj Odnośnik do komentarza
P0nury Napisano 11 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2009 To może WH? ;P Z tego, co dawniej słyszałem, to AoC bez rewelki się okazał. Ale to było dawno temu, jak w sumie dopiero co wszedł. Podejrzewam, że tragiczny nie będzie, ale też obawiałbym się zgrai polskich dzieciaków. Cytuj Odnośnik do komentarza
Greg Napisano 12 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2009 Mam takie pytanie do osób, które być może zetknęły się z Age of Conan. Jakie wrażenia? Warto zacząć się bawić w tą gierkę? Co prawda nigdy nie grałem w mmorpg ale obejrzałem program na Hyperze, poczytałem trochę i Conan wydaje się bardzo ciekawą propozycją z potencjałem zasysającym Nie proszę też o rady "zostaw Conana, ONLY WoW", bo na WoW mnie nie na mówicie, bo ten świat do mnie nie przemawia a słodziuchne misie patysie kolorowiutkie skradające się po cukierkowym miasteczku z czekolady kompletnie mnie odrzucają hmmm premiera gry byla w maju - mialem tzw. Early Access, czyli wczesniejszy dostep do gry. Nie da sie ukryc, ze wydali gre niedokonczona, tak naprawde wydana conajmniej 3-4 miesiace za wczesnie. Wszystko z powodu konkurencji w postaci nadchodzacego Wrath Of The Lich King, ktore wyszlo jak sie okazalo pozniej w listopadzie (doliczmy +/- 2 miesiace na ewentualny hype, ktory Blizzard tradycyjnie podgrzewal kolejnymi informacjami). Wydali w maju - efekt byl taki, ze gra miala duzo bug'ow, czesto nie dzialaly podstawowe rzeczy, a jak ktos byl wychowany na wowie (mozna lubic gre badz nie, ale co by nie mowic, gry Blizzarda sa, na tle konkurencji naprawde dopracowane), no to z ich powodu po prostu wymiekal. Nie zapomne bugu, lootowales jakis item, no i logiczne, ze chciales go "ubrac", aby pokazac kumplom. Sek w tym, ze nikt oprocz Ciebie, tego nowo zalozonego przedmiotu nie widzial Dodatkowo byly braki w content'cie - levelowalo sie do 80 poziomu o ile pamietam, a kolo 60 lvl'u byly juz powazne braki. Koniec koncow wytrwalem 2 miesiace (wielu wymieklo wczesniej) i mimo wszystko dobrze wspominam. Tzn. zal mam taki, ze Funcom nie wykorzystal szansy. Zrobili gre, ktora miala rewolucyjny, i bardzo fajny combat (wciskalo sie skile tak jak w wowie, ale moznabylo rozne comba robic, a nawet i fatality byly, poza tym, moznabylo ustawiac sobie taka jakby tarcze, czyli moznabylo zrobic, ze np. gdy ktos cie walnie z prawej strony to zada ci stosunkowo malo obrazen, natomiast jak z lewej strony Ci przyloi no to sie zlozysz w pol - to dodawalo fajnego elementu strategicznego. Po 2 latach nawalania przyciskow jak z automata w wowie, tutaj naprawde trzebabylo pomyslec i bywalo tak, ze walka miedzy 2 graczami byla pozycyjna, a wowie w tym czasie byl festiwal 2-shotowania (czyli krotkie 5 sek spiecie i mamy zwyciezce )), mozliwosc rozbudowywania budynkow gildiowych (i perspektywy na bardzo ciekawe pvp) no i grafike, ktora miazdzyla wiele single playerowych produkcji. Widoki naprawde cudne - stanac na gorce i widziec to co sie dzieje 4 km dalej - bezcenne chcialoby sie rzec No ale przez to, ze wydali gre w maju to tak naprawde gowno za ta gra ciagnie sie caly czas. Z tego co wiem, to od maja - sporo poprawili gre, jak czytam forum mmorpg.pl to ludzie nie narzekaja. Moja refleksja jest taka, ze nawet jak kupisz i po miesiacu darmowym zrezygnujesz to i tak bedzie to fajnie spedzony czas. Gra do 20 poziomu ma tez tzw. tryb fabularny, z bardzo ciekawym storyline, wiec tak naprawde przez pierwsze ~ 30 leveli mozna spokojnie grac niczym w single playerowa gre - poziom questow dawal rade, byl o niebo lepszy od bezsensownych w wowie questow, ktorych sie nawet nie czytalo. Oczywiscie im wyzsze levele tym questy tez stawaly sie durniejsze, ale tak naprawde chyba w wiekszosci mmo tak jest. Bardzo duzo ludzi pisze, ze AoC to fail bo nie da sie ukryc, w maju ta gra byla failem, choc z drugiej strony jesli porownywac wyniki sprzedazy i ilosc kont po 2 miesiacach od premiery to Warhammer okazal sie jeszcze wieksza porazka (Ci dla odmiany wydali gre za pozno, praktycznie w momencie, gdy juz ludzie szykowali sie na wotlk, byla juz masa informacji czego to nie bedzie i tak naprawde 90 % graczy traktowalo warhammera jako poczekalnie przed wotlk). Ja bym Ci w sumie polecil - abonament na polskich serwerach jest niewysoki (teraz uwzgledniajac kursy Euro to chyba prawie 2x nizszy niz np. w Wow) no i tak jak mowilem, nawet jesli po darmowym miesiacu nie zdecydujesz sie, to mysle, ze AoC przez ten miesiac da Ci calkiem sporo frajdy bo nawet jako single player rpg daje rade. Tak naprawde za ta cene (uwzgledniajac abonamenty) to jest to jakby nie patrzec, najlepsze MMO. Sam sie nawet zastanawialem czy by nie oplacic bo WOTLK mnie po prostu zdegustowal poziomem dla 5 latkow - po prostu przesadzili. W dodatku z contentem to sie tez nie popisali - po 2 tygodniach od premiery hardcorowe gildie mialy zrobiony caly content, a tak naprawde od hmm stycznia to wiekszosc gildii juz ma dawno wszystko wyczyszczone. I teraz siedza drugi miesiac i czekaja na patch z contentem jak na manne z nieba. No ale to taka mala dygresja hehe. Jak ciagnie Cie w strone MMO to zagraj w EVE-Online Cytuj Odnośnik do komentarza
me_who Napisano 13 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2009 Dzięki Greg za wyczerpujące info :* Chyba się skusze, bo materiał na Hyper (fakt, że tylko z Tortage i okolic) strasznie się mi podobał, ale chciałem usłyszeć zdanie kogoś, kto w to łupał Cytuj Odnośnik do komentarza
Ingenting Napisano 21 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2009 Pamięta ktoś czy w Gothicu (pierwszej części) siła na coś wpływała (np. zwiększała obrażenia) czy tylko była wymagana, żeby 'utrzymać' broń? To samo ze zręcznością. Cytuj Odnośnik do komentarza
trojkatny Napisano 21 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2009 Pamięta ktoś czy w Gothicu (pierwszej części) siła na coś wpływała (np. zwiększała obrażenia) czy tylko była wymagana, żeby 'utrzymać' broń? To samo ze zręcznością. Siła była o tyle ważna, że zadawaliśmy mocniejsze ciosy w walce wręcz. Gdy miałem mocniejszego bohatera mogłem jednym sierpowym ubić ścierwojada, a co do zręczności to nie mam pojęcia . Cytuj Odnośnik do komentarza
Ingenting Napisano 21 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2009 Pamięta ktoś czy w Gothicu (pierwszej części) siła na coś wpływała (np. zwiększała obrażenia) czy tylko była wymagana, żeby 'utrzymać' broń? To samo ze zręcznością. Siła była o tyle ważna, że zadawaliśmy mocniejsze ciosy w walce wręcz. Gdy miałem mocniejszego bohatera mogłem jednym sierpowym ubić ścierwojada, a co do zręczności to nie mam pojęcia . czyli siła wpływa tylko na walkę wręcz? nie zwiększa obrażeń broni? Cytuj Odnośnik do komentarza
trojkatny Napisano 21 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2009 Pamięta ktoś czy w Gothicu (pierwszej części) siła na coś wpływała (np. zwiększała obrażenia) czy tylko była wymagana, żeby 'utrzymać' broń? To samo ze zręcznością. Siła była o tyle ważna, że zadawaliśmy mocniejsze ciosy w walce wręcz. Gdy miałem mocniejszego bohatera mogłem jednym sierpowym ubić ścierwojada, a co do zręczności to nie mam pojęcia . czyli siła wpływa tylko na walkę wręcz? nie zwiększa obrażeń broni? do tej pory tak myślałem (zdecydowanie więcej grałem w nastepne odsłony Gothica), ale teraz trochę poczytalem i siła podobno wpływa na siłę zadawania obrażeń krytycznych, a zręczność przyspiesza przeładowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 22 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2009 Mass Effect 2 jest planowany na pierwszy kwartał 2010, więc już lada moment A pod linkiem pierwszy trailer... dość intrygujący i stawiający pod znakiem zapytania udział... wiadomo kogo w dwójce Cytuj Odnośnik do komentarza
me_who Napisano 23 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2009 Jak na teaser przystało, rzeczywiście "droczy" się z widzem No ciekawe, ciekawe. Boję się tylko, że to oznacza nie mniej ni więcej tylko amnezję głównego bohatera, bo nie chce mi się wierzyć by Shepard poległ. Ale geth w mundurze Widma "troszkę" mnie zdziwił Wcześniej czytałem też, że twórcy chcą zrobić tak, by ME2 zaczynało się od...loadu ostatniego sejwa z ME, który zdeterminuje przygody w dwójce To byłoby dość rewolucyjne posunięcie. Z innych spraw - Dragon Age miał prezentację prasową i pojawiają sie dość sprzeczne relacje. Jedni są zachwyceni bogactwem i zróżnicowaniem świata, oraz możliwościami oddziaływania na nie (w zależności od wybranej rasy będzie otrzymywać różne questy, NPC będą na nas inaczej reagować itp) drudzy narzekają ze gra wygląda jak ME, słabe walki i że na pewno nie będzie jak Baldur's Gate bo na pewno się skupią tylko na grafica, a panie Planescape Torment to była gra i takich już nie robią i blablabla... Tak czy siak, premierę przesunięto na IV kwartał :( ale wolę poczekać te kilka miesięcy i dostać dopracowaną grę a nie niezoptymalizowanego babola z masą bugów. Cytuj Odnośnik do komentarza
me_who Napisano 2 Marca 2009 Udostępnij Napisano 2 Marca 2009 Do pre-paidu trafił nowy dodatek do NWN2 - Storm of Zehir Dodatek można kupić sam lub z jeszcze innym dodatkiem (czy tez może modem - Mysteries of Westgate). Za całość takiej "kolekcji" gram.pl życzy sobie (zniżka wPLN + przesyłka) 95,80 - niestety takie teraz ceny :| Już się ciesze na powrót na Wybrzeże Mieczy, tym bardziej, ze rozgrywka w SoZ wygląda na trochę bardziej przyziemną niż baaaardzo uduchowiona Maska Zdrajcy, która trochę przygniatała mnie swoim patosem Wolę prać się po gębach w portowych tawernach niż toczyć pojedynki z bogami na Polach Wiecznych Snów Cytuj Odnośnik do komentarza
Vend Napisano 2 Marca 2009 Udostępnij Napisano 2 Marca 2009 Mnie SoZ odrzuca tym, że trzeba na początku tworzyć całą drużynę Wolę "zdobywać" towarzyszy w trakcie gry. Ale pewnie kiedyś zagram Cytuj Odnośnik do komentarza
dacek Napisano 12 Marca 2009 Udostępnij Napisano 12 Marca 2009 w nowym CDA bedzie na coverku Legend: Hand of God znajdliwy h'n's Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.