klinsmann Napisano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2013 masz na myśli zamówienie ze swojego konta na jej adres ? Cytuj Odnośnik do komentarza
Karpin Napisano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2013 Nie, nie. Zamówienie ze swojego konta, lecz korzystając z jej komputera. Żeby Allegro nie potraktowało tego jako "oszustwo", do czego myślę są zdolni. Cytuj Odnośnik do komentarza
Kinas Napisano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2013 Allegro będzie robić tyle szumu o jedną aukcję? i to aukcję, na której zarobi? Cytuj Odnośnik do komentarza
klinsmann Napisano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2013 Nie, nie. Zamówienie ze swojego konta, lecz korzystając z jej komputera. Żeby Allegro nie potraktowało tego jako "oszustwo", do czego myślę są zdolni. nie histeryzuj tylko zamawiaj ;) Cytuj Odnośnik do komentarza
Karpin Napisano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2013 Kiedyś miałem nieprzyjemną sytuację z Allegro, zablokowali konto, z którego korzystało młodsze rodzeństwo i po wyjaśnieniu sprawy pozwolili założyć ojcu. Po jakimś czasie zablokowali również to drugie tłumacząc, że korzystamy z dwóch. Dlatego wolałbym uniknąć sytuacji, w której zablokowaliby oba konta. Cytuj Odnośnik do komentarza
klinsmann Napisano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2013 przez wiele lat korzystałem z jednego kompa z ojcem, obaj mieliśmy swoje konta, paczki dochodziły pod ten sam adres... nigdy nie dokonaliśmy żadnej transakcji między sobą Cytuj Odnośnik do komentarza
Kuchar Napisano 4 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2013 Jak to jest z PayU? Kupujący wpłacił mi pieniądze właśnie na konto PayU, zleciłem wypłatę na moje prywatne konto. Allegro pokazuje, że wpłata została zrealizowana, jednak na moim koncie pieniędzy nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza
Dudek Napisano 4 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2013 Bo to zazwyczaj trwa jakiś czas. Maks dwa, trzy dni. Cytuj Odnośnik do komentarza
Kuchar Napisano 4 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2013 Nawet przy adnotacji, że przelew został zrealizowany? Cytuj Odnośnik do komentarza
Perez Napisano 4 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2013 Z tego co pamiętam, po prostu jest to transakcja międzybankowa, więc kasa "idzie" teraz od nich na Twoje konto. Cytuj Odnośnik do komentarza
Kuchar Napisano 4 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2013 Miałeś rację, dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza
Ingenting Napisano 12 Marca 2013 Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 http://allegro.pl/sony-ericsson-w995-nowy-z-foliami-oryginal-kpl-8gb-i3077709047.html Kupiłem ten telefon na Allegro. W opisie jest napisane, że jest nowy i ma kartę pamięci 8GB. Dzisiaj do mnie przyszedł i... Pudełko było rozwalone. Na telefonie były folijki, ale na nowy wcale nie wyglądał. Podpurka lata luźno, a pokrywa od baterii jest wyrobiona i sama się otwiera. Karty oczywiście nigdzie nie ma. Dopiero teraz zobaczyłem, że pod wklejonym opisem od producenta jest opis sprzedawcy (prawie w żaden sposób nie wyróżniony, a na pewno nie graficznie), gdzie jest napisane, że telefon był odnowiony. Napisałem już do sprzedającego z prośbą o wyjaśnienie, bo może nastąpiła pomyłka; ale wątpię, żeby tak się skończyło, więc od razu pytam co w takiej sytuacji, w razie czego, mogę zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza
Kaczy Napisano 12 Marca 2013 Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 A mnie ciekawi kwestia tego czy można używać takiego określenia "nie używany" w kontekście tego całego odnawiania, bo to chyba regeneracja używanego jednak sprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gabe Napisano 12 Marca 2013 Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 http://allegro.pl/so...3077709047.html Kupiłem ten telefon na Allegro. W opisie jest napisane, że jest nowy i ma kartę pamięci 8GB. Dzisiaj do mnie przyszedł i... Pudełko było rozwalone. Na telefonie były folijki, ale na nowy wcale nie wyglądał. Podpurka lata luźno, a pokrywa od baterii jest wyrobiona i sama się otwiera. Karty oczywiście nigdzie nie ma. Dopiero teraz zobaczyłem, że pod wklejonym opisem od producenta jest opis sprzedawcy (prawie w żaden sposób nie wyróżniony, a na pewno nie graficznie), gdzie jest napisane, że telefon był odnowiony. Napisałem już do sprzedającego z prośbą o wyjaśnienie, bo może nastąpiła pomyłka; ale wątpię, żeby tak się skończyło, więc od razu pytam co w takiej sytuacji, w razie czego, mogę zrobić? Jak nie ma karty, to towar niezgodny z umową, Art. 556. § 1. Kodeksu Cywilnego. Cytuj Odnośnik do komentarza
Ingenting Napisano 12 Marca 2013 Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 Zapomniałem dodać, że w opisie aukcji jest napisane, że sprzedający wystawia paragon; a paragonu w przesyłce nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza
Kinas Napisano 12 Marca 2013 Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 AFAIK Allegro od jakiegoś czasu wymaga, by przypisać produkt do kategorii nowy/używany. Telefon został przypisany do tej pierwszej, a w oczywisty sposób nie jest on nowy. Powinieneś otrzymać zwrot pieniędzy. A mnie ciekawi kwestia tego czy można używać takiego określenia "nie używany" w kontekście tego całego odnawiania, bo to chyba regeneracja używanego jednak sprzętu. Czysty przypadek refurbished. Koleś miał "genialny" pomysł wystawiając go jako nowy Cytuj Odnośnik do komentarza
Ingenting Napisano 12 Marca 2013 Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 Najlepsze jest to, że wszystkie wystawione W995 są regenerowane i wrzucone do kategorii nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza
trojkatny Napisano 20 Września 2013 Udostępnij Napisano 20 Września 2013 Panowie, Kupiłem produkt, kliknąłem kup teraz i przeniosło mnie do kolejnego okienka, gdzie nacisnąłem dalej. Jednak spostrzegłem się, że nie zaznaczyłem "chcę otrzymać punkty payback", więc nacisnąłem wstecz. Po zaznaczeniu żądanej opcji, ponownie kliknąłem dalej, lecz w moim koszyku znalazły się dwie sztuki produktu. Jak się z tego wycofać? Dodam może, że zakupiony przedmiot to 1, a właściwie 2 z 20 sztuk produktu wystawionego na aukcji. Cytuj Odnośnik do komentarza
Głosik Napisano 20 Września 2013 Udostępnij Napisano 20 Września 2013 Też miałem kiedyś taką sytuację i technicznie opcji takiej allegro nie ma, jedyne wyjście to ugadanie się ze sprzedającym. W przypadku gdy nie wycofujesz się całkiem z zakupu, tylko chcesz ograniczyć to do jednej sztuki nie powinno być z tym problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza
Zimny Napisano 17 Października 2015 Udostępnij Napisano 17 Października 2015 kupilem dwa miesiace temu telefon, wszystko z nim w porzadku, jednak okazalo sie, ze w pudelku nie ma faktury (ktora miala byc). oczywiscie zapytalem o to sprzedajacego i tlumaczyl sie tym, ze fakture ma u ksiegowej, bo mu niby cos tam odpisuje i ze w ciagu tygodnia bede ja mial. od tamtej pory minely, tak jak pisalem, 2 miesiace i mimo moich zapytan do kupujacego nie ma od niego zadnej odpowiedzi. co zrobic? Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.