tio Napisano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2009 O co chodzi z tym 3letnim leasingiem dla samochodu max 3 letniego? Cytuj Odnośnik do komentarza
Fugazi Napisano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2009 O co chodzi z tym 3letnim leasingiem dla samochodu max 3 letniego? Po prostu firmy leasingowe w przypadku aut uzywanych daja leasing tak by na koniec leasingu samochod mial max 6-7 lat. Cytuj Odnośnik do komentarza
lukas Napisano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2009 Panowie, roztrzaskałem swojego Asterixa i najprawdopodobniej bedzie szkoda calkowita. Szukam wiec czegos nowego i licze na pomoc znawcow motoryzacji - czego szukam -samochod max 2006 r., cena 35 - 40 tyś (2006 r pozwoli na 3 letni leasing). Przegladalem co jest w tych cenach na allegro i widze glownie astry, fordy i francuzy - francuzy odpadaja, astre nie wiem czy jeszcze chce wiec mysle na focusem ale w dieslu 1.6 TDCi ale widzialem tez kilka octavi 1.9 TDI - i ten samochod mnie inetresuje - jakies plusy i minusy - jak kupie auto z przebiegiem 70-80 tys km to chcialbym pojezdzic nim te 3 lata (robie okolo 25 - 30 tys rocznie) bez wiekszych stresow, ze cos sie powaznego zaraz zrypie. Octavia to dobry wybór (zwłaszcza silnik TDI) - ale będzie bardzo ciężko wyhaczyć rocznik 2006 do 40 tys zł - oj bardzo ciężko zwłaszcza z takim przebiegiem (realnym a nie kręconym przez naszych rodaków) Cytuj Odnośnik do komentarza
tio Napisano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2009 Octavia to chyba najpopularniejszy samochód flotowy i większość trzyletnich aut ma przebieg powyżej 100 tys.Ale nowa Skoda Octavia Tour kosztuje od 40470 zł (silnik 1,4) do 54070 (1.9 TDI). W dodatku upusty na pakiety wyposażenia dodatkowego. Wydaje to się dość ciekawą ofertą tym bardziej, że w Nowej Octavii poza nowymi światłami i zagłówkami nie ma większych zmian. Cytuj Odnośnik do komentarza
T-m Napisano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2009 Octavia to chyba najpopularniejszy samochód flotowy i większość trzyletnich aut ma przebieg powyżej 100 tys. Chyba raczej Fabia, a nie Octavia Cytuj Odnośnik do komentarza
tio Napisano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2009 Chyba raczej Fabia, a nie Octavia Wg SAMAR w pierwszym kwartale tego roku Octavia zajęła 2 miejsce w rankingu sprzedaży (za oplem astrą) a Fabia trzecie Cytuj Odnośnik do komentarza
Bebok Napisano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2009 w Nowej Octavii poza nowymi światłami i zagłówkami nie ma większych zmian. Hmm, chyba mylisz Octavie II z Octavia Tour czyli Octavia pierwszej generacji. Mylisz facelifting z zmiana generacji. Pierwsza Octavia byla oparta o plyte podlogowa i podzespoly Golfa IV, druga to siostra Golfa V. Efektem jest znacznie wiekszy rozstaw osi i duzo przestronniejsze wnetrze w II wzgledem I. Cytuj Odnośnik do komentarza
tio Napisano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2009 Hmm, chyba mylisz Octavie II z Octavia Tour czyli Octavia pierwszej generacji. Mylisz facelifting z zmiana generacji. Pierwsza Octavia byla oparta o plyte podlogowa i podzespoly Golfa IV, druga to siostra Golfa V. Efektem jest znacznie wiekszy rozstaw osi i duzo przestronniejsze wnetrze w II wzgledem I. Chyba rzeczywiście mylę. Cytuj Odnośnik do komentarza
Fugazi Napisano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2009 Octavia to chyba najpopularniejszy samochód flotowy i większość trzyletnich aut ma przebieg powyżej 100 tys.Ale nowa Skoda Octavia Tour kosztuje od 40470 zł (silnik 1,4) do 54070 (1.9 TDI). W dodatku upusty na pakiety wyposażenia dodatkowego. Wydaje to się dość ciekawą ofertą tym bardziej, że w Nowej Octavii poza nowymi światłami i zagłówkami nie ma większych zmian. Odwiedziłem wczoraj salon Skody i za 48 tys (do negocjacji - mysle ze jeszcze z 1 tys i radio da sie wyszarpac) mozna kupic Octavie Tour 1,6 z instalacja gazowa (instalowana w salonie) co jest niezla alternatywa do zarowno nowej 1.9 TDI jak i 3 letniej 1.9 TDI - spalanie w mieszanym cyklu to ok. 9l gazu. Co prawda samochod w srodku nie ma nic specjalnego (niestety bez komputera pokladowego - zalezy mi na czasie a na taki bym musial czekac do konca sierpnia), ale jest klima, dwie poduszki, sterowane elektrycznie szyby i podgrzewane lusterka. W srodku troche topornie, malo schowkow (szczegolnie brak pod kierownica, gdzie zwykle trzymalem klucze od domu ) Odbylem jazde probna i mnie nie powalilo, ale za ta cene nie mozna sie spodziewac jakis fajerwerkow - ot zwykly standard, ale dynamika nawet niezla jak na tak duzy samochod, na tyle, ze nie strach wyprzedzac i chyba zbiera sie nawet lepiej niz moja astra 1.6 16V. Cytuj Odnośnik do komentarza
tio Napisano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2009 @Fugazi: czy ta Octavia ma homologację ciężarową (co by sobie VAT odliczyć)? Jakie warunki leasingu? Cytuj Odnośnik do komentarza
Fugazi Napisano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2009 Tio - homologaca ciezarowa tylko w Combikach - to sedan (limuzyna). Combik cena wyjsciowa jest o 4 tyś wyższa + 2,1 tyś za homologacje więc za 54 tys mozna z homologacją i pelnym vatem do odliczenia. Warunki leasingu to nie wiem, ale zwykle najlepiej sprawdzić jeszcze ze 2 oferty oprocz tej VW leasing (uderzajac po oferte osobiscie, a nie przez salon - bo bedzie taniej o prowizje dla salonu) bo roznica moze byc nawet 3 tys zl w okresie leasingu. Cytuj Odnośnik do komentarza
Bebok Napisano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2009 Octavia to chyba najpopularniejszy samochód flotowy i większość trzyletnich aut ma przebieg powyżej 100 tys.Ale nowa Skoda Octavia Tour kosztuje od 40470 zł (silnik 1,4) do 54070 (1.9 TDI). W dodatku upusty na pakiety wyposażenia dodatkowego. Wydaje to się dość ciekawą ofertą tym bardziej, że w Nowej Octavii poza nowymi światłami i zagłówkami nie ma większych zmian. Odwiedziłem wczoraj salon Skody i za 48 tys (do negocjacji - mysle ze jeszcze z 1 tys i radio da sie wyszarpac) mozna kupic Octavie Tour 1,6 z instalacja gazowa (instalowana w salonie) co jest niezla alternatywa do zarowno nowej 1.9 TDI jak i 3 letniej 1.9 TDI - spalanie w mieszanym cyklu to ok. 9l gazu. Co prawda samochod w srodku nie ma nic specjalnego (niestety bez komputera pokladowego - zalezy mi na czasie a na taki bym musial czekac do konca sierpnia), ale jest klima, dwie poduszki, sterowane elektrycznie szyby i podgrzewane lusterka. W srodku troche topornie, malo schowkow (szczegolnie brak pod kierownica, gdzie zwykle trzymalem klucze od domu ) Odbylem jazde probna i mnie nie powalilo, ale za ta cene nie mozna sie spodziewac jakis fajerwerkow - ot zwykly standard, ale dynamika nawet niezla jak na tak duzy samochod, na tyle, ze nie strach wyprzedzac i chyba zbiera sie nawet lepiej niz moja astra 1.6 16V. A jakies wersje specjalne? Slabo cos to wyposazone, nawet bocznych poduszek nie ma. IMHO warto doplacic do kombi chyba, ze bardzo nie chcesz/nie potrzebujesz. Gazu powinna Ci w trasie palic 7,5/100 km bo ta instalacja to dedykowane sekwencyjne Landirenzo. Cytuj Odnośnik do komentarza
lukas Napisano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2009 A jakies wersje specjalne? Slabo cos to wyposazone, nawet bocznych poduszek nie ma. Dlatego taka cena - coś za coś - sam się zdziwiłem, że nowe autko za 48 tyś więc cudów nie można oczekiwać Cytuj Odnośnik do komentarza
Bebok Napisano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2009 A jakies wersje specjalne? Slabo cos to wyposazone, nawet bocznych poduszek nie ma. Dlatego taka cena - coś za coś - sam się zdziwiłem, że nowe autko za 48 tyś więc cudów nie można oczekiwać Za 50k mozna kupic roczne/poltoraroczne Megane II FL dci wiec tu bym sie grubo zastanowil... Cytuj Odnośnik do komentarza
Bebok Napisano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2009 Fugazi: podbijam, jak juz byles w skodzie to IMHO przemysl Fabke II Combi zamiast tej Octavii. Wg cennika: Fabka II Combi Classic 1,6 16V - 46900 Octavia Tour Combi Classic 1,6 - 47970 Z kilku powodow warto to rozwazyc. Po pierwsze fabka jest duzo nowoczesniejsza konstrukcja niz octavia tour, po drugie octavia jest w srodku troszku ciasnawa (z tylu) co jest efektem krotkiego rozstawu osi. Co do bagaznikow - Octavia ma wiekszy ale ten w Fabce tez jest przepastny i ustawny. Poza tym kombi mozesz ladowac po dach i kolo jezdzace w bagazniku mniej zawadza. Co do samego auta - mialem do czynienia z fabka II combi na dystansie jakis 500 km, wersja chyba classic, diesel 1,4 70 km. Naprawde wygodna, swietna widocznosc, dobre swiatla, silnik jak na 70 KM super - ciagnie bez zarzutu, klekocze ale nie jest to jakos mega uciazliwe. No i najlepsze - na 500 km trasie (pyrzowice - bratyslawa), 2 osoby w aucie, klima non-stop, nie zalowalem sobie (zero ecodrovingu) - na autosradach i ekspresowkach 130-160, na jednojezdniowych zgodnie z przepisami - srednie spalanie 5,6 l/100 km. Cytuj Odnośnik do komentarza
Fugazi Napisano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2009 Dzieki Bebok za rady. Fabia odpada - po prostu mi sie nie podoba, a poza tym combic mi do niczego nie potrzebny - dziciaka z wozkiem nie mam i przez najblizsze 9 miesiecy miec nie bede (przynajmniej nic mi o tym nie wiadomo ), poza laptopem i koszykiem na zakupy nic w bagazniku nie woze, a na wakacje to sie spokojnie w sedanie mieszcze. Ale poszedlem za rada i mam namierzona u dealera Meganke 1.5 DCI za 43k z 2008 r. i jutro jade zobaczyc. Cytuj Odnośnik do komentarza
Bebok Napisano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2009 Jedyny feler meganki II jaki ja znam to debilnie idiotyczny dostep do zarowki reflektorow - najlatwiej sie tam dostac od nadkola wsadzajac lape od dolu. Generalnie z wymiana zarowki jest w ciul pieprzenia sie. Z gory uprzedzajac pytanie - wymiana H7 w serwisie 69,00 PLN. Ja mialem do czynienia z Megane II FL sedan i kombi - ZTCP te wersje maja nieco dluzszy rostaw osi niz hatch wiec sa przestronniejsze. Moje spostrzezenia (1,5 dCi 105 KM) - silnik super, cichy, milo pracuje, przyjemnie dynamiczny jak na taka pojemnosc, zbiera sie bez protestowania nawet w kombi - auto ma swobode rozpedzania - czyt. nie trzeba go krecic i zmuszac, spalanie: 6l/100 km w miescie z klima przy sensownej jezdzie jest do zrobienie, na trasie mozna zejsc nawet do 4,5 (caly czas z klima) - przyjemne wnetrze (wersja expression), miekka deska, duzo schowkow, mnie bardzo pasowaly fotele, zaglowki i pozycja za kierownica, plus za podlokietnik ze schowkiem - swietnie sie na nim opiera reke - akurat zeby do skrzyni siegnac, plus - imho swietny design zegarow i ich podswietlenia wsrod naszych egzemplarzy nie spotkalem sie z zadna awaria, raz padla zarowka, tyle, ze u nas one robily maks 35kkm przebiegu - pozniej na sprzedaz ogolnie naprawde bardzo przyjemne i porzadne auto - kombi w sam raz dla rodziny. jeszcze apropos kombi - moze teraz nie potrzebujesz ale to sa generalnie nadwozia poszukiwane, moze i teraz zaplacisz wiecej ale pozniej jest mniejszy problem z odsprzedaza Cytuj Odnośnik do komentarza
Fugazi Napisano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2009 Ta meganka jest 85 KM, wersja? Alize - jakis opinie o tej wersji? Cytuj Odnośnik do komentarza
Bebok Napisano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2009 85 km - ta sama pojemnosc ale mniejsza moc, na htb wystarczy ale bez rewelacji, alize to ztcw wersja podstawowa + AC + elektryka - wnetrze takie samo moze nieco gorsze materialy i mniej wypasow itd... Ten silnik montuja tez w Nissanie Note i w Modusie - jezdzilem jednym i drugim - spisuja sie bez zarzutu, dynamiczne, malo pala tyle, ze w Nissanie skrzynia jest zle dobrana do diesla bo w trasie trzyma go na zbyt wysokich obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza
SZk Napisano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2009 Sluzbowe renault megane ojca z 1.5 dCi psulo sie 3 razy w ciagu pol roku - problemy z przewodami paliwowymi, wycieki paliwa z ukladu etc. Obecnie jezdzi bez zarzutu, ale na liczniku dopiero 50 tysiecy. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.