michal85 Napisano 11 Października 2007 Udostępnij Napisano 11 Października 2007 LEpiej od 2 wyprzedzających mnie w generalce gości. Jeśli dobrze policzyłem paliwo (Eng 6 poz.) będzie dobrze. To akurat jest całkiem zrozumiałę, bo co najmniej jeden z nich na pewno jedzie na 1 pit Odnośnik do komentarza
larry Napisano 11 Października 2007 Udostępnij Napisano 11 Października 2007 myslal ktos nad softami na 2 pity ? w tym roku w shanghaju przy temp 40-43 softy byly na 110km, i 36-41 na 113km... Odnośnik do komentarza
Tuszyna Napisano 11 Października 2007 Udostępnij Napisano 11 Października 2007 550-600-613-835-511-465 na 2 pity mediumy Q1 - 1:35.304s Q2 - 1:38.347s Narazie 1 na 20 Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 11 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2007 Zupełnie się pogubiłem... Czy myślicie, że mediumy na 1 pit wystarczą? Odnośnik do komentarza
binki Napisano 11 Października 2007 Udostępnij Napisano 11 Października 2007 Zupełnie się pogubiłem... Czy myślicie, że mediumy na 1 pit wystarczą? Absolutnie bez szans. Niektórzy się nawet boja że hardy na jeden brakną, ale ja aż takim pesymistą nie jestem. Odnośnik do komentarza
Buła Napisano 12 Października 2007 Udostępnij Napisano 12 Października 2007 Zupełnie się pogubiłem... Czy myślicie, że mediumy na 1 pit wystarczą? Absolutnie bez szans. Niektórzy się nawet boja że hardy na jeden brakną, ale ja aż takim pesymistą nie jestem. Ja się poważnie zastanawiałem nad mediumami na 1 pit, jednak przestraszyło mnie ogromne Humidity Bo jak to w końcu jest ? Wilgotność też poważnie wpływa na zużycie opon ? Macie jakieś dowody ? Ja nigdy nie patrzyłem na ten wskaźnik i z oponami zazwyczaj miałem wszystko w porządku Odnośnik do komentarza
szramek Napisano 12 Października 2007 Udostępnij Napisano 12 Października 2007 Hmm, a może stamina jakoś łączy się z wilgotnością? Może kierowcy z niską staminą w dużej wilgotności jeżdżą gorzej? Odnośnik do komentarza
binki Napisano 12 Października 2007 Udostępnij Napisano 12 Października 2007 Ja się poważnie zastanawiałem nad mediumami na 1 pit, jednak przestraszyło mnie ogromne Humidity Bo jak to w końcu jest ? Wilgotność też poważnie wpływa na zużycie opon ? Macie jakieś dowody ? Ja nigdy nie patrzyłem na ten wskaźnik i z oponami zazwyczaj miałem wszystko w porządku Ja się opieram na danych z tegorocznego GP Chin. Było chłodniej, minimalnie niższa wilgotność, ale mediumki zjechaly mi się do zera dokładnie na 28 okrążeniu. Skoro teraz jest cieplej i wyższa wilgotność to nie ma szans żeby mediumy wystarczyły. Odnośnik do komentarza
Profesor Napisano 12 Października 2007 Udostępnij Napisano 12 Października 2007 Z braku czasu i chęci kończę przygodę z GPRO, jedno miejsce w CMF Team zwolnione, dzięki za wspólną zabawę Odnośnik do komentarza
Buła Napisano 12 Października 2007 Udostępnij Napisano 12 Października 2007 Ja się poważnie zastanawiałem nad mediumami na 1 pit, jednak przestraszyło mnie ogromne Humidity Bo jak to w końcu jest ? Wilgotność też poważnie wpływa na zużycie opon ? Macie jakieś dowody ? Ja nigdy nie patrzyłem na ten wskaźnik i z oponami zazwyczaj miałem wszystko w porządku Ja się opieram na danych z tegorocznego GP Chin. Było chłodniej, minimalnie niższa wilgotność, ale mediumki zjechaly mi się do zera dokładnie na 28 okrążeniu. Skoro teraz jest cieplej i wyższa wilgotność to nie ma szans żeby mediumy wystarczyły. Ja na mecie miałem jeszcze 20% mediumów w GP Chin. Teraz temp. miała być nieznacznie wyższa, dałbym mniejsze ryzyko ( bo i tak muszę takie dać, bo mam mocno części zużyte ) i pewnie by starczyło No ale nie wiedziałem co z tą wilgotnością, w dzisiejszym wyścigu jest 2 razy większa niż w Szanghaju, więc nie ryzykowałem... Chiny: Humidity 40% - 47%, 39% - 47%, 36% - 44%, 36% - 45% San Marino: Humidity 82% - 92%, 93% - 99%, 91% - 98%, 92% - 99% minimalnie niższa wilgotność to to raczej nie jest Odnośnik do komentarza
larry Napisano 12 Października 2007 Udostępnij Napisano 12 Października 2007 znowu mamy 1 miejsce - jacys chetni? driver znowu zrobil blad jak mu dalem w q1 "push a lot" i ma 17 czas:/ w q2 dalem "push a little" i jest 8.... WTF ? :( Odnośnik do komentarza
Kaczy Napisano 12 Października 2007 Udostępnij Napisano 12 Października 2007 a mi stronka sie nie chce odpalić jak to wlaczyc bo za cholere mi nie dziala moze adres zly wpisuje Odnośnik do komentarza
binki Napisano 12 Października 2007 Udostępnij Napisano 12 Października 2007 Ja na mecie miałem jeszcze 20% mediumów w GP Chin. Teraz temp. miała być nieznacznie wyższa, dałbym mniejsze ryzyko ( bo i tak muszę takie dać, bo mam mocno części zużyte ) i pewnie by starczyło No ale nie wiedziałem co z tą wilgotnością, w dzisiejszym wyścigu jest 2 razy większa niż w Szanghaju, więc nie ryzykowałem... Chiny: Humidity 40% - 47%, 39% - 47%, 36% - 44%, 36% - 45% San Marino: Humidity 82% - 92%, 93% - 99%, 91% - 98%, 92% - 99% minimalnie niższa wilgotność to to raczej nie jest Z wilgotnością owszem przesadziłem, ale jeśli chodzi o oponki to w pierwszej części było sporo cieplej niż później stąd te 20% które Ci zostało. Odnośnik do komentarza
martin Napisano 12 Października 2007 Udostępnij Napisano 12 Października 2007 Ja tam czekam z niecierpliwością na jakieś wyścigi w deszczu, bo wtedy wyniki są nieprzewidywalne i to chyba moja jedyna szansa na jakieś lepsze miejsce. Odnośnik do komentarza
Leon Napisano 12 Października 2007 Udostępnij Napisano 12 Października 2007 Wiecie co, chyba coś jest w tym, że to stamina odpowiada za wyniki quali. Trenuje koncentracje, spada mi stamina, i pomo coraz lepszego samochodu, wyniki quali coraz gorsze. Odnośnik do komentarza
rabandzia Napisano 12 Października 2007 Udostępnij Napisano 12 Października 2007 Wiecie co, chyba coś jest w tym, że to stamina odpowiada za wyniki quali. Trenuje koncentracje, spada mi stamina, i pomo coraz lepszego samochodu, wyniki quali coraz gorsze. calkiem mozliwe : ) mialem kolesia z dobra stamina .okolo 75 to jebal quale rowno:) a mial conc. 120 i juz gorzej wyscigi ale na podium bywal . Ja tam czekam z niecierpliwością na jakieś wyścigi w deszczu, bo wtedy wyniki są nieprzewidywalne i to chyba moja jedyna szansa na jakieś lepsze miejsce. no ja tez. w tamtym sezonie to talentu koles mial moj 50 to byly wszystkie w deszczu .teraz jaka ma duzo . okolo 180 to nie ma ani 1 ;| . pech ;/ Odnośnik do komentarza
Tuszyna Napisano 12 Października 2007 Udostępnij Napisano 12 Października 2007 ja chce do CMF Team Odnośnik do komentarza
rabandzia Napisano 12 Października 2007 Udostępnij Napisano 12 Października 2007 koles z A3 dokladnie Ulf Gunnarsson widac ze chce tylko utrzymac sie w A : ) Miał dobrego kierowce . placil slono . zyskal 4 pkt. zatrudnil lamusa za 90 tys / race no i teraz bedzie klepac kase: ) chyba przygotowuje sie na mastersow na next season :Da w masterach widze rzadza litwini Odnośnik do komentarza
Abaddon Napisano 12 Października 2007 Udostępnij Napisano 12 Października 2007 Z Gunnarsonem była bardzo podobna sytuacja do Pavlaviciusa. Mial zajebistego drivera, w pierwszych dwoch wyscigach mial najlepsze quale ze wszystkich amatorow, po czym.....nie przedlużył kontraktu i musiał szukac nowego. Wszystkie jego oferty zostaly przelicytowane i teraz ma jakiegos leszcza, ktorym zajmuje miejsca w okolicach trzeciej dziesiątki. Tylko teraz nie wiem, bo nie chce mi sie w rules zaglodac. jesli gosc ma ovrl. ponad 120 to mozna z nim przedluzyc kontrakt czy nie? Bo jaknie, to wszystko sie wyjasnia. Odnośnik do komentarza
Andrew Napisano 12 Października 2007 Udostępnij Napisano 12 Października 2007 Jeszcze 20 minut do rozpoczęcia wyścigu. :| Osochozi? Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi