Skocz do zawartości

Marynia przez 513 miesięcy nie płaci obiecanego wynagrodzenia za pracę, ale pracownicy nadal są uśmiechnięci, bo jest dla nich bardzo miła


krzysfiol

  

60 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie oraz wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

@SZk: najważniejsze, że masz robotę i jesteś z niej zadowolony pod każdym aspektem

No juz bez przesady... ;)

 

 

 

czyli krótko mówiąc wyżej srasz i tak dalej

A niby dlaczego? Dla mnie to logiczne, ze jak zmieniasz prace, to na lepsza/lepiej platna.

Odnośnik do komentarza

Dudek, Jazz - Sota całkiem fajny mecz :P.

Thx, ale ciekawy bo ciekawy czy muszę doliczać +3, bo się jarałeś tym wcześniej ? :P Na webisports ma ocenę 6,75.

 

It's official - RTVEuroAGD ma najgorszy helpdesk ever. Tym razem jednak zadarli ze złym skurwielem.

SamuelLJacksonholdingBMF_ft.jpg

?

Odnośnik do komentarza
?

 

Dobre, dobre ;)

Nawet bym im odpuścił ewidentne partactwo w relacjach z klientem (wydanie zamówionego towaru innemu klientowi i brak zapasu na magazynie), ale zmiana statusu mojego zamówienia ze "zrealizowano" (kobieta z helpdesku próbowała mi wmówić, że odebrałem towar, bo taką ma informację w systemie, choć brak info o sprzedaży :D ) na "anulowano przez brak odbioru w wyznaczonym terminie" przelała czarę goryczy.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...