klinsmann Napisano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2015 Pillars of Eternity. Done, jakbyś coś przeoczył to prośba o raport. Cytuj Odnośnik do komentarza
Profesor Napisano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2015 Łatka do łatki usuwa jeden drobiazg - blokowanie możliwości otwierania drzwi i skrzyń przez newgenów. Cytuj Odnośnik do komentarza
Sensei Napisano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2015 Adra Dragon to jakiś żart, drużyna na 12 lvlu nabuffowana jak rosyjski czołg po tunningu a i tak cały team pada na jednego hita, póki co wyczytałem że bez barbarzyńcy w drużynie w zasadzie można zapomnieć o pokonaniu władcy podziemi, na razie jednak straciłem cierpliwość przez te kilka godzin prób, także podejdę do tego może przed samym końcem gry. Cytuj Odnośnik do komentarza
Profesor Napisano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2015 Hard czy normal? Cytuj Odnośnik do komentarza
Joszi Napisano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2015 To raczej znaczenia, róznica w statystykach przeciwników jest przecież tylko między hardem a damned. Cytuj Odnośnik do komentarza
Profesor Napisano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2015 Liczba pomagierów i ich typ jest też inny. Cytuj Odnośnik do komentarza
Joszi Napisano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2015 A, racja, zapomniałem o tym. Z mojego doświadczenia na hardzie: Pomagiery to kilka xauripów i jakiś czarujący szit w stylu pwgry. Ale to nie one stanowią problem. Czary AOE smoka nie mają ograniczenia zasięgu - a że jeden z nich potrafi na strzała zdjąć maga/kapłana/enigmatyka/etc, a przy krytyku zjechać i Edera... Cytuj Odnośnik do komentarza
Profesor Napisano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2015 Podobno przy odpowiednim poprowadzeniu dialogu można się go pozbyć darem przekonywania. No i jest on uznawany za najtrudniejszego przeciwnika w całej grze Cytuj Odnośnik do komentarza
Profesor Napisano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2015 Mam buga - podczas zmiany składu ekipy wcięło całe wyposażenie w slotach podręcznych. Co jest bardzo niefajne, bo mialem ekstra fancik przywołujący adra spidera Wniosek - przed zmianą składu, zabierać zwalnianemu wszystkie fanty Obsidian potwierdził istnienie tego buga btw. Cytuj Odnośnik do komentarza
Feanor Napisano 8 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2015 No to jest szansa, że po następnym patchu retroaktywnie to odzyskasz, tak było afaik z jednym z bugów przed 1.03. A ja zbliżam się powolutku do końca II aktu. Dzięki robieniu różnych rzeczy bocznych mam już 46 godzin grania Niejedna inna gra płonie ze wstydu. Cytuj Odnośnik do komentarza
Profesor Napisano 15 Maja 2015 Udostępnij Napisano 15 Maja 2015 https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/t31.0-8/p480x480/11083993_884325271641361_1965622415876680069_o.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza
Hawkeye Napisano 22 Marca 2016 Udostępnij Napisano 22 Marca 2016 Są jakieś pro rady dla kompletnego nowicjusza przed startem gry (będę grał ze wszystkimi dodatkami)? Generalnie nie wiem o co pytać, więc wszystkie będą mi się podobały. Cytuj Odnośnik do komentarza
Monti Napisano 22 Marca 2016 Udostępnij Napisano 22 Marca 2016 Najsampierw zagraj w Baldur's Gate. Cytuj Odnośnik do komentarza
Hawkeye Napisano 23 Marca 2016 Udostępnij Napisano 23 Marca 2016 tak jak mówiłem, baldurs gate robi mi loda jestem boskim księżycowym magiem, wale z różdżki, i trochę lipa bo też mi się mag jakiś arogancki skurwiel na A dołączył w tym pierwszym mieście z drzewem wisielców i nie ma kto tankować, dwie walki i mamy po pół hape. Zestawy obozowe są jakimś problemem czy śmiało zużywać jakby jutra miało nie być (śr poziom trudności)? Przestanie mnie kiedyś wkurwiać limit użycia czarów do następnego odpoczynku? Mam te swoje fancy ognie, tarcze i inne chuje w dupe przeciwnikom i w sumie to się powstrzymuje przed ich używaniem prawie ciągle, bo limit i jak w przysłowiowym mu online, w które przegrywałem wczesne gimnazjum, po prostu wale ciągle z tego magicznego pocisku co to zabiera tyle samo co zwykły czar z różdżki więc tak naprawdę sam nie wiem na chuj z niego walę. W ogóle to widzę potencjał na fajną grę, tylko mnie trochę wkurwiają przeciągnięte erpegowe poetyckie opisy w oknach dialogowych, no ale ok, klimat, spróbuję w imersję, której z grą rpg nie miałem od czasu gothica i trochę skyrima. Cytuj Odnośnik do komentarza
szramek Napisano 23 Marca 2016 Udostępnij Napisano 23 Marca 2016 Zestawy są prawie u każdego handlarza, bez obawień. Limit czarów jest zawsze, ale i tak większość wrogów można pokonać bez używania magii, i zostawić sobie na twardszych bossów. Cytuj Odnośnik do komentarza
Hawkeye Napisano 23 Marca 2016 Udostępnij Napisano 23 Marca 2016 Dziękuję, jeszcze mi się jedno pytanie urodziło, jaka jest polityka gry odnośnie towarzyszy? Zmieniają się dość często czy można ich trzymać cała grę więc opłaca się w nich inwestować? Cytuj Odnośnik do komentarza
szramek Napisano 26 Marca 2016 Udostępnij Napisano 26 Marca 2016 Nawet jak kogoś odłączysz to będzie czekać w twierdzy i podczas każdej wizyty tam, będziesz mógł sobie dowolnie miksować skład ekipy. Automatycznie podniesie tej postaci level, żeby zrównać z resztą drużyny. Cytuj Odnośnik do komentarza
jmk Napisano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2016 Walka jest tutaj w czasie rzeczywistym czy tury? Cytuj Odnośnik do komentarza
schizzm Napisano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2016 AFAIK czas rzeczywisty z aktywną pauzą (typowe dla infinity engine, np. Baldurs Gate) Cytuj Odnośnik do komentarza
Hawkeye Napisano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2016 Dokładnie, faktycznie rzecz biorąc ciężko grać na wariata i w zasadzie walka jest pewnego rodzaju fałszywą turówką, bo co chwilę daje się pauzę by wybrać kolejne ataki i ich cele. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.