Willow Napisano 7 Września 2007 Udostępnij Napisano 7 Września 2007 Pit na 37 okrążeniu i dotankowanie... szkoda tylko, że o 15 litrów za dużo wleję... Oczywiście najgorszy pit wykręciłem... 33 sekundy i z 3 miejsca spadłem na 13 (zamiast 9-10) Odnośnik do komentarza
Leon Napisano 7 Września 2007 Udostępnij Napisano 7 Września 2007 Ale jaja, kierowca tego tpka, który wyprzedził mnie na pitach popełnił błąd i go łyknąłem. Ten który jest pierwszy, zaraz zjedzie na pit Odnośnik do komentarza
Profesor Napisano 7 Września 2007 Udostępnij Napisano 7 Września 2007 Czy gdzieś można w trakcie wyścigu sprawdzić, dlaczego się pituje? Mam już dwa pity po 39 okrążeniach, a ustawień nie schrzaniłem na 100%, więc coś się dzieje niedobrego z bolidem. Odnośnik do komentarza
Leon Napisano 7 Września 2007 Udostępnij Napisano 7 Września 2007 Możesz sprawdzić dopiero po wyścigu. Odnośnik do komentarza
martin Napisano 7 Września 2007 Udostępnij Napisano 7 Września 2007 Ale ze mnie palant. Wziąłem tylko 195l (65-65-65) paliwa . Ale spieprzyłem sprawę. Pewnie będę miał w sumie z 7 pitów . Bo na ewentualny 3 pit wziąłem 20 litrów. Super, nie ma co... Odnośnik do komentarza
Profesor Napisano 7 Września 2007 Udostępnij Napisano 7 Września 2007 Możesz sprawdzić dopiero po wyścigu. No to wyścig z głowy :| Odnośnik do komentarza
Leon Napisano 7 Września 2007 Udostępnij Napisano 7 Września 2007 He, prowadzę, zobaczymy na jak długo. Bo ten Rumun ciśnie mnie ostro cały czas. Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 7 Września 2007 Udostępnij Napisano 7 Września 2007 Możesz sprawdzić dopiero po wyścigu. No to wyścig z głowy :| Jeżeli pitujesz z powodów technicznych, to w picie twoi mechanicy grzebią w silniku. Jak wymieniają Ci nos, też to widać... w innych wypadkach normalnie Cię tankują. Jadę, ale liczę na pierwszą 5-tkę Odnośnik do komentarza
Leon Napisano 7 Września 2007 Udostępnij Napisano 7 Września 2007 I już po moim prowadzeniu, tak jak myślałem, ten pit roztrzygnie wszystko. EDT: No niestety, pitmeni zjebali, 30 sekund :( najprawdopodobniej 3 miejsce. Chyba że coś się stanie :( EDIT2: A niech by to wszystko ch** strzelił ... Wing problem :( popłynąłem jednym słowem. Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 7 Września 2007 Udostępnij Napisano 7 Września 2007 Właśnie utwierdziłem się w przekonaniu, że taktyka 1 stopu była słabą opcją... Ludzie jadący na 2 pity właśnie pitują i wyjeżdżają przede mną... a koleś, który miał problemy techniczne też wskoczył przede mna... grrr.... Odnośnik do komentarza
adamus Napisano 7 Września 2007 Udostępnij Napisano 7 Września 2007 jazda na 7pitów i 13. miejsce miałem nadzieje że będę dalej. Pojechałem tak żeby zbić overalla mojego kierowcy, zobaczymy ile mu spadnie. Jak coś to trzeba powtorzyć zabieg w następnym wyścigu. Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 7 Września 2007 Udostępnij Napisano 7 Września 2007 5 miejsce i w generalce nadal lideruję. Pewnie w ostatnim wyścigu spadnę na dalsze miejsce, bo na 100% go nie ukończę. A, no i awans do Master zapewniłem sobie w poprzednim wyścigu Odnośnik do komentarza
Profesor Napisano 7 Września 2007 Udostępnij Napisano 7 Września 2007 Grrr, dojechałem dziewiąty, nie mam pojęcia, co się stało :doh!: Odnośnik do komentarza
Henry Napisano 7 Września 2007 Udostępnij Napisano 7 Września 2007 "Mało" brakowało do kolejnego "polskiego" podium . Czwarte miejsce w sumie nie jest złe. Szramek drugi . Odnośnik do komentarza
Profesor Napisano 7 Września 2007 Udostępnij Napisano 7 Września 2007 No i wszystko wiem. Opony i paliwo wymierzyłem bardzo dobrze, natomiast jeden z mechaników, który poprzednio pracował w BMW Sauber, przed startem nie dokręcił śrub na jednym z kół, stąd nieplanowany pit, który kosztował mnie punkty . Odnośnik do komentarza
handballer Napisano 7 Września 2007 Udostępnij Napisano 7 Września 2007 No i wszystko wiem. Opony i paliwo wymierzyłem bardzo dobrze, natomiast jeden z mechaników, który poprzednio pracował w BMW Sauber, przed startem nie dokręcił śrub na jednym z kół, stąd nieplanowany pit, który kosztował mnie punkty . Ha, witaj w klubie. Ja tak od dwóch wyścigów mam Odnośnik do komentarza
szramek Napisano 8 Września 2007 Udostępnij Napisano 8 Września 2007 Hyhy, mimo, że padł mi silnik to i tak dojechałem na 2gim miejscu Teraz już nic nie naprawiam i ostatni wyścig olewam. Tzn. pojadę, żeby dostać 5 mln za przejechanie wszystkich wyscigów, ale nie zależy mi na miejscu. Będzie dobrze, powinienem awansować do Amatorów z bolidem na 4 poziomie i ok. 40 mln kasy Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 8 Września 2007 Udostępnij Napisano 8 Września 2007 Ja mam tak samo jak Szramek, z tym, że awansuję do Masterów z bolidem na 8 poziomie i 40 mln (po wszystkich bonusach). Olewam ostatni wyścig i pewnie nie obronię pierwszego miejsca w generalce (mam 3 i 4 pkt przewagi nad 2 i 3), ale utrzymanie się w następnym sezonie w wyższej lidze jest moim priorytetem. Odnośnik do komentarza
martin Napisano 8 Września 2007 Udostępnij Napisano 8 Września 2007 Ale zjebałem z tym paliwem . Ostatecznie skończyłem na dziesiątym miejscu, gdy przed serią 4 pitów w 10 lapach byłem 3. Tak to bym spokojnie wskoczył na 6 miejsce i raczej bym awansował. A tak będę sie jeszcze męczył w ostatnim wyścigu Odnośnik do komentarza
devil162 Napisano 8 Września 2007 Udostępnij Napisano 8 Września 2007 hehe super ani razu nie straciłem prowadzenia od startu do mety cały czas prowadziłem nawet dostalem list gratulacyjny od kolegi z Finlandii co jezdzi w mojej grupie prosze o tłumaczenie "I have played my first season in GPRO, and I'm lucky to see Your and Andriano Rodrigues's fight in almost every race. Couple times I have been drinking beer with some friends online while chatting via Ventrilo, while following your fight for the pole of our group. I've learned a lot in this way thinking, which of the variables made You guys each time the winner. Hopefully, if You came to Finland, I'd like to offer a beer one day." Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi