michal85 Napisano 19 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2007 A czy jezeli driver zjedzie zmieniac opony z suchych na mokre to bolid bedzie dotankowany (jak tak, to czy taka ilosci jaka podalem w danym picie?)? Jestem prawie pewien, ze zostanie zatankowany tyle ilo0e podales w picie. Czyli jesli przykladowo ruszysz na suchych i po chwili sie rozpada, a Twoj driver zjedzie do boksu to do bolidu zostanie wlane tyle ile poleciles w pierwszym picie. Powodzenia w nastepnym GP rywalu Odnośnik do komentarza
maregs Napisano 19 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2007 Dzieki i nawzajem 2 pozycje wyzej na starcie na razie, ale roznice czasu minimalne, wiec pewnie znow bedzie ostra walka Na razie po Q1i2 2/9, ale na pewno jeszcze troche spadne. Tym razem nalewam pare l paliwa mniej niz w Australii, bo tam zostalo mi 7l na koniec, a w Niemczech jest jeszcze mniejsze zuzycie. Jade na ES, ale zastanawiam sie nad startem na rainach... Mam jeszcze pytanie co do treningu. Czy trening PR to jest "public relations", czy moze cos innego? Poprawia to tylko charyzme? Druga sprawa to czy da sie jakos poprawic talent, czy wartosc ta jest juz przypisana dla danego drivera od poczatku? Odnośnik do komentarza
Jabol Napisano 19 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 19 Lipca 2007 Na razie po Q1i2 2/9, ale na pewno jeszcze troche spadne. Tym razem nalewam pare l paliwa mniej niz w Australii, bo tam zostalo mi 7l na koniec, a w Niemczech jest jeszcze mniejsze zuzycie. Jade na ES, ale zastanawiam sie nad startem na rainach... Ale wyścig dłuższy ... Ogarniaj wszystkie aspekty. A 7l paliwa na mecie to wynik wręcz idealny .... :| Odnośnik do komentarza
michal85 Napisano 19 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2007 Talentu nie da sie wytrenowac. To cecha wrodzona rowniez w GPRO Fakt 7 L to niezly wynik. Mnie ostatnio zostalo 14 Odnośnik do komentarza
handballer Napisano 19 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2007 600-500-560-500-450-325 ESy 67-67-67 Na razie 2/8 Odnośnik do komentarza
devil162 Napisano 19 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2007 ile bierzecie paliwa ?? pytam osoby z bolidem 1 poziom bo ja zaplanowalem sobie na starcie 70 l i potem dwa pity po 75 l nie wiem czy to wystarczy ?? Odnośnik do komentarza
larry Napisano 19 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2007 w Australli zuzylem 235l paliwa... z tym ze zaplanowalem 220 z tego co widze po postach to kazdy podaje inne zuzycie paliwa tez wystartuje na ESach. sprobuje jechac na 2 pity. jeszcze mysle nad startegia pitow. Odnośnik do komentarza
szramek Napisano 19 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2007 Hmm. Zastanawiam się. Bo jak wezmę mało paliwa na start i zacznie szybko padać to nie zdążę go zużyć i nic mi nie doleją. Przez co może mnie czekać dodatkowy pit już w trakcie deszczu. Ale w sumie potem może równie szybko minąć deszcz. Chyba wezmę na start 65l, a potem każę dolać 75 i 75. Słabo w Q2 4 miejsce i 3 na starcie, a jeszcze nie jechał lider. Odnośnik do komentarza
devil162 Napisano 19 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2007 kurde gdyby nie fatalny blad bylbym juz drugi raz na pole position :( wiecie co zrobilem ?? na pierwszym qualu pomylilo mi sie i dalem opony deszczowe :( noi najgoprszy czas :( w 2 qualu juz bylo wszytsko spoko noi najlepszy czas 2 quala noi ostatczenie 6 miejsce narazie z oponami tez przesadzilem bo wziolem mediumy :( Odnośnik do komentarza
rabandzia Napisano 19 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2007 k***a . ch** mnie strzeli . czym sie ci kierowcy sugeruja ? dalem kontrakt o 400tys wiekszy na race od kolesia i tyle samo wyscigow. dalem dodatkowe pensje a ten kierowca i tak poszedl do niego ;| no i co to k***a ma byc ? pier***e te gpro... narazie. ch** z wszystkim Odnośnik do komentarza
handballer Napisano 19 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2007 Nie narzekaj Jedź tym co masz, a jak skończy mu się kontrakt to wtedy ściągniesz kogoś lepszego. Odnośnik do komentarza
Muciek Napisano 19 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2007 Jest mam kierowcę i to całkiem dobrego. Overall - 120 Concentration - 235 Talent - 106 Aggressivenes - 0 Experience - 47 Technikal insight - 232 Stamina - 107 Charisma - 175 Motivation - 0 Weight - 96 (chyba jego największa wada) Age - 25 Płacę jemu 2,8 mln za wyścig co też jest sporym minusem, ale powinienem sobie poradzić finansowo. W wyścigu jadę takimi ustawieniami: 750 700 580 590 460 350, extra softy, 65 - 70 - 65. Startuję z drugiej pozycji, ale mogę spaść jeszcze o dwie pozycje w dół. Odnośnik do komentarza
larry Napisano 19 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2007 690 730 475 730 550 300, Xsoft, biore 230l na wyscig ale slabe czasy wykrecilem Odnośnik do komentarza
Powdel Napisano 20 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2007 No jest postęp, jak na razie 23 na 25 , a nie jak ostatnio z ostatniego m-ca Z tego co zauważyłem to większość jedzie z małą ilością paliwa licząc, że szybko zacznie padać i przy zmianie opon doleją do baku. Mam nadzieję , że tak nie będzie Odnośnik do komentarza
handballer Napisano 20 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2007 Zacznie padać po 5-7 kółkach Ryzykuję i zaczynam na deszczówkach. Odnośnik do komentarza
Joszi Napisano 20 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2007 Najciekawiej to jednak będzie, jeśli wcale nie zacznie padać Co przecież nie jest wykluczone Odnośnik do komentarza
Leon Napisano 20 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2007 Zacznie padać po 5-7 kółkach Ryzykuję i zaczynam na deszczówkach. Ja tak samo. Odnośnik do komentarza
Buła Napisano 20 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2007 Ja i tak nic nie mam do stracenia i startuję na esoftach Odnośnik do komentarza
rabandzia Napisano 20 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2007 Ja i tak nic nie mam do stracenia i startuję na esoftach ja tez;p Odnośnik do komentarza
Lakers Napisano 20 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2007 750-750-625-500-500-300 ES 70-70-70 narazie 7/31 - średnio, myślałem że będzie lepiej Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi