Abaddon Napisano 5 Września 2007 Udostępnij Napisano 5 Września 2007 Kurde, tym to dobrze Odnośnik do komentarza
Lakers Napisano 5 Września 2007 Udostępnij Napisano 5 Września 2007 525-625-700-500-600-425 Odnośnik do komentarza
Muciek Napisano 5 Września 2007 Udostępnij Napisano 5 Września 2007 q1: 1:18:161 500 810 700 500 510 530 q2: 1:19:128 esofty, 40-80-80 Bolid mocno skopany przez co raczej po pierwszych 5 okrążeniach zacznę się palić. Dzięki Lakers za setup. Odnośnik do komentarza
Jabol Napisano 5 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 5 Września 2007 Masz już zapewniony awans? Jeśli tak, to jedź bez napraw, na zerowym ryzyku, nawet bez punktów, bo kasa wpadnie (nie ma zasady 90%), a części będziesz miał wyzerowane w nowym sezonie. Tzn jak nie ma zasady 90%? Nie dotyczy ona osób mających zapewniony awans czy jak? niedotyczy to osób będących w Rookie Ja tak już od 4 wyścigów zasuwam . Awans pewny to na kiego mi punkty? Dla szpanu. Teraz ważne są $$$ żeby a Amatorach przetrwać. Cieszę się że moja taktyka na obecny sezon okazała się skuteczna. Przedstawiałem ją tu na przed pierwszymi wyścigami. Nie jest to nic odkrywczego ale może ktoś będzie chciał podłapać pomysł. Na samym początku oczywiście najważniejszy jest kierowca, im lepszy tym ... lepiej . Nie ma co liczyć się z kosztami. Jeżeli jest naprawdę dobry a trzeba mu będzie płacić 3,5 mln/wyścig to po prostu nie ma wyjścia i tyle wyłożyć trza. Ja swojemu drajwerowi po każdym wyścigu płaciłem dokładnie 3.576.032$ i nie wyszedłem na tym źle. Oczywiście trochę zależy tu również od farta no ale jak w każdym sporcie. Nawet w tym e-sporcie . Potem gdy już mamy kierowcę przed pierwszym wyścigiem wymieniamy niektóre części na lepsze aby już na starcie mieć przewagę technologiczną nad innymi graczami. Spokojnie możemy wydać na upgrade około 10-15 mln i nie powinno nam to w awansie przeszkodzić. Ja w pierwszym wyścigu nie dojechałem wogóle do mety przez o wredny losie problemy techniczne ale w następnych było już świetnie efektem czego jest spokojny awans, 3 zwycięstwa, ogólnie 6x podium, 8x pole position. Wiem że to nic odkrywczego ale może ktoś jakoś ... Odnośnik do komentarza
Jabol Napisano 6 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2007 http://img294.imageshack.us/my.php?image=0...07124648rg2.png . Zmasakrowane auto Odnośnik do komentarza
martin Napisano 6 Września 2007 Udostępnij Napisano 6 Września 2007 Hoho, jestem drugi, zaraz za devilem . Ten zupełnie poza zasięgiem, tracę do niego ponad 4 sekundy. Wszyscy z czołówki już pojechali, więc powinienem z tego miejsca startować. Odnośnik do komentarza
devil162 Napisano 6 Września 2007 Udostępnij Napisano 6 Września 2007 martin w tym sezonie jestem nie do ugryzienia Odnośnik do komentarza
Profesor Napisano 6 Września 2007 Udostępnij Napisano 6 Września 2007 520-620-720-550-410-400 Mediumy, 123-123 (246l) 2/19 na razie Odnośnik do komentarza
millo Napisano 6 Września 2007 Udostępnij Napisano 6 Września 2007 480-520-700-600-500-450; mediumy, paliwo 125-122, na razie 7/21 Odnośnik do komentarza
Leon Napisano 6 Września 2007 Udostępnij Napisano 6 Września 2007 450-550-700-500-450-560, ES paliwo 75-85-82 Dawno na 2 pity nie jechałem, zobaczę co z tego wyjdzie Jak na razie 1/15 ale Ci, którzy zwykle zdobywali PP jeszcze nie jechali Odnośnik do komentarza
larry Napisano 6 Września 2007 Udostępnij Napisano 6 Września 2007 dopiero co zamontowalem: silnik lvl3 ile paliwa wystarczy? 240? Q1: 1:21.216s 550 650 700 500 550 475 Extra Soft 3 miejsce. zapomnialem ze mam nie jechac zeby mu motywacja spadla Odnośnik do komentarza
maregs Napisano 6 Września 2007 Udostępnij Napisano 6 Września 2007 Na Estoril z dosc podobnymi parametrami mialem 80-83-83 (246) i zostalo mi 27l na koncu, wiec zuzycie bylo 219l. Mialem wtedy silnik na 4 pozimie. Teraz mam na 5 i biore 117-115 i wydaje mi sie, ze moglbym spokojnie zabrac troche mniej, ale wole nie ryzykowac. Odnośnik do komentarza
Profesor Napisano 6 Września 2007 Udostępnij Napisano 6 Września 2007 W poprzednim sezonie spaliłem tutaj 242l, silnik pewnie miałem na II albo III poziomie. Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 7 Września 2007 Udostępnij Napisano 7 Września 2007 Boże... startuję z 12 miejsca... najgorzej w tym sezonie. Odnośnik do komentarza
Leon Napisano 7 Września 2007 Udostępnij Napisano 7 Września 2007 Ja z kolei najlepiej, bo startuję z 2 Odnośnik do komentarza
rabandzia Napisano 7 Września 2007 Udostępnij Napisano 7 Września 2007 a ja jade na softach 2 pity. niezla wtopa. dobra ide .szkoda mi juz czasu na te gpro. i tak mimo 2 place w generali awansu nie bedzie. cya : ) Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 7 Września 2007 Udostępnij Napisano 7 Września 2007 Dlaczego softy na 2 pity są niezłą wtopą? Ja jadę na 1 pit i to nie był najlepszy pomysł... jadę 14 już 21 sekund straty do lidera... Odnośnik do komentarza
Leon Napisano 7 Września 2007 Udostępnij Napisano 7 Września 2007 Wygląda na to, że u mnie wszystko rozstrzygnie się w pitach (co mnie martwi ), pomiędzy pierwszą trójką nie ma nawet sekundy różnicy. Cały czas jadę drugi i wściekle atakuję pierwszego, natomiast trzeci ostro ciśnie mnie. EDIT: Paliwa wziąłem z lekka za dużo Odnośnik do komentarza
Profesor Napisano 7 Września 2007 Udostępnij Napisano 7 Września 2007 Tia, jeden pit może się boleśnie nie sprawdzić, już z 2. na 11. spadłem. Odnośnik do komentarza
rabandzia Napisano 7 Września 2007 Udostępnij Napisano 7 Września 2007 Dlaczego softy na 2 pity są niezłą wtopą? Ja jadę na 1 pit i to nie był najlepszy pomysł... jadę 14 już 21 sekund straty do lidera... no bo esofty by nie byly wtopa. a paliwa jakies 10-15 litrow za duzo . Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi