Gabe Napisano 11 Września 2012 Udostępnij Napisano 11 Września 2012 Złe porównanie. To jakby klient kupił buty leżące na półce z podpisem "buty skórzane", choć tak naprawdę były z tworzywa sztucznego - co dało się poznać po metce w środku. Cytuj Odnośnik do komentarza
Kinas Napisano 11 Września 2012 Udostępnij Napisano 11 Września 2012 szczerze? gdybym był poważnie zainteresowany skontaktowałbym się ze sprzedawcą w celu doprecyzowania Cytuj Odnośnik do komentarza
Mariolo Napisano 11 Września 2012 Udostępnij Napisano 11 Września 2012 Złe porównanie. To jakby klient kupił buty leżące na półce z podpisem "buty skórzane", choć tak naprawdę były z tworzywa sztucznego - co dało się poznać po metce w środku. Ale i tak widział co kupuje, mógł je obejrzeć z każdej strony. Po prostu sprzedawca, położył je na złej półce. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gabe Napisano 11 Września 2012 Udostępnij Napisano 11 Września 2012 Ale dlaczego szukasz na siłę usprawiedliwienia - to był głównie twój błąd, a kupujący miał prawo równie dobrze zasugerować się kategorią, w której umieszczony był przedmiot, a nie szukaniem szczegółów na zdjęciach. Jakby poszło na noże to byś przegrał z argumentem "towar niezgodny z umową". Idąc twoim tokiem rozumowania, mogę wystawić w tej samej kategorii aukcję, w której będę sprzedawał atrapę telefonu, bez żadnego opisu, tylko ze zdjęciami - jeśli się kupujący nie pozna, to tylko jego wina, prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza
Mariolo Napisano 11 Września 2012 Udostępnij Napisano 11 Września 2012 Nie szukam na siłę usprawiedliwienia, ja jak tylko zobaczyłem, że źle kliknąłem opis z Allegro to przyznałem się do błędu i chciałem oddać kasę. Ja nie dopilnowałem, kupujący też nie do końca sprawdził. A drążę dalej bo jestem ciekawy co by było, gdyby to poszło gdzieś dalej. Ale, że nie wiecie nic na 100% to chciałem poznać wasze zdanie. Cytuj Odnośnik do komentarza
rahim Napisano 12 Września 2012 Udostępnij Napisano 12 Września 2012 A czy tu przypadkiem bez gadania nie wchodzi w grę przepis z kupowaniem na odległość i zwrotem do 10 dni bez podania przyczyny? Bo to chyba najlepsza odpowiedź na pytanie co klient może zrobić. Zresztą nawet jeśli nie to jak dla mnie jest to towar niezgodny z umową. Cytuj Odnośnik do komentarza
Mauro Napisano 12 Września 2012 Udostępnij Napisano 12 Września 2012 10 dni obowiązuje jeżeli konsument kupił od przedsiębiorcy w opcji "kup teraz". Jeżeli konsument od konsumenta albo towar został wylicytowany to wtedy to prawo nie obowiązuje. A oceniając sprawę, to moim zdaniem ewidentnie wysłąny towar był niezgodny z opisem. Cytuj Odnośnik do komentarza
Wujek Przecinak Napisano 12 Września 2012 Udostępnij Napisano 12 Września 2012 kupujący też nie do końca sprawdził Nie bardzo rozumiem co miał sprawdzić kupujący. Zobaczył opis, zobaczył fotki, zdecydował się na zakup towaru. Cytuj Odnośnik do komentarza
Mariolo Napisano 13 Września 2012 Udostępnij Napisano 13 Września 2012 W opisie zaczerpniętym z katalogu produktów Allegro było 32GB, na zdjęciach widać, że to jednak 16GB. Więc fotek nie sprawdził. Ale już mniejsza z tym, sprawa załatwiona, a tu każdy mówi inaczej Cytuj Odnośnik do komentarza
klinsmann Napisano 14 Września 2012 Udostępnij Napisano 14 Września 2012 jak temat został rozwiązany ? Cytuj Odnośnik do komentarza
Hidalgoo Napisano 16 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2012 4 listopada kupiłem buty, przelew zrobiłem 4 dni później. Buty nie przyszły do dziś, napisałem parę dni temu maila z zapytaniem, potem smsa, wczoraj i dzisiaj próbowałem się dodzwonić - cisza. Nie ukrywam, że jestem zaniepokojony. Nadal będę wypatrywał kuriera i dzwonił, ale gdyby pozostało tak jak jest, co mogę zrobić, aby odzyskać pieniądze? Teraz przeglądając komentarze sprzedawcy trafiłem na ostatni - klikając na przedmiot, niemile się zdziwiłem, ponieważ były to dokładnie takie same buty, ten sam opis, kupione już przez kogoś innego. Sprzedawca nie jest sklepem internetowym. Mam nadzieję, że tylko przez pomyłkę wystawił drugi raz sprzedany przedmiot. Jak odzyskać pieniądze? Cytuj Odnośnik do komentarza
klinsmann Napisano 16 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2012 załóż spór Cytuj Odnośnik do komentarza
olfeusz Napisano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2012 Sprzedałem parę dni temu dysk. Używałem go przez ponad 2 lata, nie miałem z nim żadnych problemów. Gościu go dostał i mu nie działa poprawnie. Coś tam mówi, że zacina, chodzi wolno. Chciałby go oddać. Pytanie, co teraz zrobić? Ja jestem pewien, że wysłałem w 100% sprawnych dysk. I nie udowodni mi, że było inaczej. Równie dobrze mógł go uszkodzić on lub poczta. Ale tego za to nie mogę ja udowodnić. Cytuj Odnośnik do komentarza
klinsmann Napisano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2012 kup teraz czy licytacja ? Cytuj Odnośnik do komentarza
olfeusz Napisano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2012 Kup teraz. Cytuj Odnośnik do komentarza
klinsmann Napisano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2012 teoretycznie ma 7 dni na oddanie(tak bynajmniej było w regulaminie allegro) przy licytacji to nie obowiązywało nigdy... musisz się zagłębić w regulamin allegro albo czekać aż założy Ci spór jaka przesyłką poszła paczka ? jako "uwaga szkło"(towar delikatny) ? przesyłka pocztą czy kurierem ? jeżeli dobrze zabezpieczyłeś paczkę to nie miałbym sobie nic do zarzucenia i nie zgodziłbym się na zwrot, w końcu nie jesteś sklepem niech Ci pokaże skan healtha z hd tune chociażby Cytuj Odnośnik do komentarza
olfeusz Napisano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2012 Poszło jako zwykły list polecony priorytetowy bez żadnych dodatków. Dysk był owinięty kilkukrotnie folią bąbelkową. Do tego jeszcze dorzuciłem trochę czegoś podobnego do styropianu. Po prostu dowiedziałem się, że dysk może fizycznie na talerzu mieć jakieś braki na które mogłem ja podczas użytkowania dysku nie natrafić. Cytuj Odnośnik do komentarza
Karpin Napisano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2013 Orientuje się ktoś czy jest możliwe jednorazowe skorzystanie ze swojego konta na komputerze osoby korzystającej regularnie z Allegro jest zgodne z regulaminem czy Allegro może wtedy zawiesić oba konta? Jeśli korzystam z siostrą z jednego połączenia internetowego już dłuższy czas, ponadto mamy ten sam adres zamieszkania (również jako adres wysyłkowy na Allegro), możemy wzajemnie kupować od siebie przedmioty, czy będzie to potraktowane jako łamanie regulaminu poprzez "nabijanie" opinii? Cytuj Odnośnik do komentarza
klinsmann Napisano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2013 nie bardzo widze sens placić prowizje allegro jeśli chcesz coś kupić od siostry ;) generalnie do punktów liczy się pierwsza transakcja, możesz próbować argumentować, że chciałeś mieć ślad sprzedaży bo z osobą x/y nie żyjesz w najlepszych realacjach wiem, że allegro zdarzało się zawieszać takie konta Cytuj Odnośnik do komentarza
Karpin Napisano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2013 Pytałem tylko orientacyjnie, argumentować tak mogę, lecz Allegro niekoniecznie może się z argumentacją zgodzić. Jednak jak to wygląda w przypadku pojedynczego logowania? Planuję niedługo wyjechać do dziewczyny, która korzysta z Allegro, lecz nie ma żadnych pozytywnych komentarzy. Możliwe, że chciałbym coś zamówić, a w przypadku wybrania wysyłki za pobraniem, trzeba mieć te punkty. Myślicie, że powinienem uprzednio zgłosić tę sprawę Allegro? Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.