Man_iac Napisano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2009 Pytanko do znających się na F1. Czy dotankowanie Kubicy nie oznacza, że szykuje się na pojawienie się deszczu w trakcie wyścigu? Jest zatankowany, więc ma dużo luzu co do momentu zjazdu i może próbować zrobić programowy pit-stop w momencie początku opadów, kiedy inni będą musieli zjeżdżać ponownie, żeby założyć deszczowe opony Cytuj Odnośnik do komentarza
Johniss Napisano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2009 chyba troche przeceniasz ilosc tego paliwa w zbiorniku Kubicy. ponizej masz spodziewane zjazdy poszczegolnych kierowcow: 1. Jenson Button 23 okr. 2. Jarno Trulli 22 3. Timo Glock 22 4. Nico Rosberg 21 5. Mark Webber 21 6. Robert Kubica 24 7. Kimi Raikkonen 24 8. Fernando Alonso 32 9. Rubens Barrichello 25 10. Nick Heidfeld 37 i tak wszystko zalezy od sytuacji na torze. jesli Robert utknie za kims wolniejszym to zjedzie wczesniej Cytuj Odnośnik do komentarza
Johniss Napisano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2009 a co do KERSu to przytocze cytat samego siebie sprzed dwocha lat (a co!): jestem zwolennikiem wprowadzenia guzika power 2 pass, czyli wlasnie ten x-sekundowy dopalacz. sprawdzony w CCWS, sprawdzony w A1GP. w calosci spelnia swoje zadania. KERS to nie jest oczywiscie patent zywcem zerniety z "P2P" zza Oceanu, ale milo, ze madre pomysly sa stamtad sprowadzane i przerabiane na wlasna modle. Cytuj Odnośnik do komentarza
Counter Napisano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2009 Kurde, wymienili Kubicy przed wyścigiem silnik i to on padł po 2 okrążeniach. Ferrari się powoli gubi z własnej nieporadności, mam nadzieje, że to przejdzie, bo czym by było F1 bez szybkiego Ferrari? Zwycięstwo Buttona zasłużone, drugie miejsce Heidfelda, a trzecie Glocka - niekoniecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza
daniel90 Napisano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2009 Trybunał Arbitrażowy FIA uznał w środę, że dwustopniowe dyfuzory w bolidach Formuły 1 zespołów Brawn GP, Toyota oraz Williams są zgodne z przepisami. - W oparciu o zebrane dowody oraz na podstawie argumentów stron sąd uznał, że sędziowie zawodów mieli rację uznając samochody tych zespołów za zgodne z regulaminami Formuły 1 - napisano w oświadczeniu. Jenson Button z Brawna wygrał dwa pierwsze wyścigi, ale konstrukcja samochodów została zakwestionowana przez czołowe zespoły poprzednich sezonów - Ferrari, BMW Sauber, Renault oraz Red Bull Racing. PAP W sumie to bylo pewne, bo nie tylko Brawn uzywa dyfuzorow. Cytuj Odnośnik do komentarza
Johniss Napisano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2009 Trybunał Arbitrażowy FIA uznał w środę, że dwustopniowe dyfuzory w bolidach Formuły 1 zespołów Brawn GP, Toyota oraz Williams są zgodne z przepisami. - W oparciu o zebrane dowody oraz na podstawie argumentów stron sąd uznał, że sędziowie zawodów mieli rację uznając samochody tych zespołów za zgodne z regulaminami Formuły 1 - napisano w oświadczeniu. Jenson Button z Brawna wygrał dwa pierwsze wyścigi, ale konstrukcja samochodów została zakwestionowana przez czołowe zespoły poprzednich sezonów - Ferrari, BMW Sauber, Renault oraz Red Bull Racing. PAP W sumie to bylo pewne, bo nie tylko Brawn uzywa dyfuzorow. lol kazdy bolid F1 wyposazony jest w dyfuzor Cytuj Odnośnik do komentarza
fizolek Napisano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2009 Abstrahując od sytuacji z dyfuzorami- która tylko potwierdza, ze w F1 wygrywają auta a nie kierowcy( upraszczam, ale taki jest sens ) z nadzieja i racjonalna naiwnością patrze na pomysly wprowadzenia jednolitego silnika:)))--> a moze później jednolity bolid:)... Cytuj Odnośnik do komentarza
daniel90 Napisano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2009 lol kazdy bolid F1 wyposazony jest w dyfuzor Pomylka, chodzilo mi o podwojny dyfuzor :P Cytuj Odnośnik do komentarza
kacpergawlo Napisano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2009 Cięzko było przypuszczać aby FIA zawetowała podwójne dyfuzory, bo już raz je przyjeli, a oni mało kiedy zmieniają zdanie. Ciekawa wypowiedz brzmiala, ze FIA wybrala własnie mistrza świata i według mnie cięzko będzie innym zespolom osiagnac podobne osiagi do BrawnGP w krtokim czasie, a pozniej przewagi punktowej ciezko bedzie odrobic. Cytuj Odnośnik do komentarza
M8_Pl Napisano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2009 A ja idę o zakład, że kierowca Brawn NIE zostanie Mistrzem Świata. Za Onet.pl: Ustawienia na starcie do niedzielnego wyścigu o GP Chin: 1. linia Sebastian Vettel (Red Bull) 1.36,184 Fernando Alonso (Renault) 1.36,381 2. linia Mark Webber (Red Bull) 1.36,466 Rubens Barrichello (Brawn GP) 1.36,493 3. linia Jenson Button (Brawn GP) 1.36,532 Jarno Trulli (Toyota) 1.36,835 4. linia Nico Rosberg (Williams) 1.37,397 Kimi Raikkonen (Ferrari) 1.38,089 5. linia Lewis Hamilton (McLaren) 1.38,595 Sebastien Buemi (Toro Rosso) 1.39,321 6. linia Nick Heidfeld (BMW Sauber) 1.35,975 Heikki Kovalainen (McLarens) 1.36,032 7. linia Felipe Massa (Ferrari) 1.36,033 Kazuki Nakajima (Williams) 1.36,193 8. linia Sebastien Bourdais (Toro Rosso) 1.36,906 Nelson Piquet (Renault) 1.36,908 9. linia Robert Kubica (BMW Sauber) 1.36,996 Timo Glock (Toyota) 1.36,066 - kara za wymianę skrzyni biegów 10. linia Adrian Sutil (/Force India) 1.37,669 Giancarlo Fisichella (Force India) 1.37,672 Juz w tym momencie widać postęp Ferrari czy ML, a mieli bardzo mało czasu na "walkę" z dyfuzorami. Jeszcze max 2 wyścigi i wszystko wróci do normy. Cytuj Odnośnik do komentarza
jmk Napisano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2009 Mógłbym mi ktoś, mi laikowi F1, kibicowi sukcesu Kubicy () wyjaśnić co takiego wielkiego się zmieniło, że Ferrari i BMW tak słabo teraz jeżdżą? Niby ten KERS miał Kubica teraz i też specjalnie nie pojechał. Pytam z ciekawości Cytuj Odnośnik do komentarza
Icon Napisano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2009 Kibicu sukcesu, cały czas o tym tutaj piszemy. Wystarczy siąść i poczytać. Hint > podwójny dyfuzor. A poza tym to Kubica jechał dziś bez KERSu Cytuj Odnośnik do komentarza
jmk Napisano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2009 Kibicu sukcesu, cały czas o tym tutaj piszemy. Wystarczy siąść i poczytać. Hint > podwójny dyfuzor. A poza tym to Kubica jechał dziś bez KERSu Tak wiem, że dyfuzor, ale co to daje ;] Przyśpieszenie lepsze? Cytuj Odnośnik do komentarza
Ingenting Napisano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2009 Lepszą przyczepność. Cytuj Odnośnik do komentarza
kacpergawlo Napisano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2009 Przyczepność lepszą. A w tym weekendzie Kubica sobie zdecydowanie gorzej radził z powodu prób zamontowania mu KERSU to za dobrze nie wyszło i zdecydowano, że będzie jechał bez niego i nie było czasu na dobre ulokowanie kilogramów, które zyskano na zdemontowaniu KERSA. Ferrari dalej sobie jakoś nie radzi i po raz 3 z rzędu nie zdobyli żadnego punktu. W ogóle kolejny loteryjny wyścig, bo oprócz Vettela każdy kierowca choć raz zaliczył pobocze. Dalej BrawnGP w czubie, ale już bez zwycięstwa i się rodzi pytanie czy po tym jak inne teamy sięgną po dyfuzor ten zespół dalej będzie w czołówce. Red Bull trochę mnie zaskoczył dubletem, ale ciężko stwierdzić czy to chwilowe tryumf czy coś poważniejszego. McLaren średnio, a gdyby nie parę wypadków byliby niżej (ale oddając sprawiedliwość Hamilton też wypadał, czyli wychodzi na zero). Trzeba poczekać na bardziej miarodajny wyścig, gdzie nie będzie deszczu i wszyscy będą mieli te już legalne podwójne dyfuzory. Cytuj Odnośnik do komentarza
Johniss Napisano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2009 Co tu tak cicho, hej k..., co tu tak cicho? Dla rozluznienia: http://www.autosport.com/news/report.php/id/74843 Moze Kubica powinien pomyslec o mozliwosci startow w NASCAR? Montoya daje sobie rade A wyscigi farmerow w puszkach stana sie kolejnym naszym sportem narodowym! Cytuj Odnośnik do komentarza
Icon Napisano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2009 Co tu tak cicho, hej k..., co tu tak cicho? Kubica dołuje to zainteresowanie F1 spadło 1. Jarno Trulli Toyota 648,5 kg2 Timo Glock Toyota 643,0 kg 3. Sebastian Vettel Red Bull 659,0 kg 4 Jenson Button Brawn GP 652,5 kg 5. Lewis Hamilton McLaren 652,5 kg 6 Rubens Barrichello Brawn GP 649,0 kg 7. Fernando Alonso Renault 650,5 kg 8 Felipe Massa Ferrari 664,5 kg 9. Nico Rosberg Williams 670,5 kg 10 Kimi Raikkonen Ferrari 671,5 kg 11. Heikki Kovalainen McLaren 678,5 kg 12 Kazuki Nakajima Williams 680,9 kg 13. Robert Kubica BMW Sauber 698,6 kg 14 Nick Heidfeld BMW Sauber 696,3 kg 15. Nelson Piquet Renault 677,6 kg 16 Sebastien Buemi Toro Rosso 678,5 kg 17. Giancarlo Fisichella Force India 652,0 kg 18 Mark Webber Red Bull 656,0 kg 19. Adrian Sutil Force India 679,0 kg 20 Sebastien Bourdais Toro Rosso 667,5 kg Kubica zatankowany po korek. Różnica w wadze jego bolidu a bolidu najlżejszego w wyścigu Timo Glocka to prawie 56 kg. Pogoda jest dobra i raczej nie zapowiada się na deszcz więc można prorokować, że wbrew temu co piszą polskie gazety Kubica jeżeli pojedzie dobrze to punkty zdobyć powinien. Cytuj Odnośnik do komentarza
Johniss Napisano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2009 Co tu tak cicho, hej k..., co tu tak cicho? Kubica dołuje to zainteresowanie F1 spadło Oby! Kubica zatankowany po korek. Różnica w wadze jego bolidu a bolidu najlżejszego w wyścigu Timo Glocka to prawie 56 kg. Pogoda jest dobra i raczej nie zapowiada się na deszcz więc można prorokować, że wbrew temu co piszą polskie gazety Kubica jeżeli pojedzie dobrze to punkty zdobyć powinien. Zatankowany pod korek, ale mam wrazenie, ze nic to na tym torze nie da. Tzn. nie ma mozliwosci, aby beemki pojechaly na jednego stopa - supersofty nie wytrzymaja wiecej niz 10 kolek. No coz, decydujacy bedzie ten najdluzszy stint na hardach/mediumach, jesli Bob przejedzie go bez przygod, to punkty prawdopodobnie beda. Cytuj Odnośnik do komentarza
Icon Napisano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2009 Na jednego stopa być może nie pojadą z tego właśnie powodu, dlatego przewiduję scenariusz startu na twardych i wykręcenie jak największej ilości kółek a później dwa krótkie zjazdy. Może też być tak, że BMW jednak zaryzykuje i puszczą ich z 1 dotankowaniem ale wtedy mogą być problemy z przyczepnością w końcówce na miękkich oponach. 1 trening pokazał, że na miękkich można kręcić dobre czasy na tym torze. Cytuj Odnośnik do komentarza
kacpergawlo Napisano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2009 No i szykuje sie kolejna rewolucja w F1. Od sezonu 2010 waga bolidu z kierowcą ma maksymalnie wynosić 620 kg a nie jak do tej pory 605, oprócz tego nie będzie można używać koców grzewczych do opon no i najważniejsze nie można będzie dotankowywać bolidu w czasie wyścigu. Według mnie kolejne tego typu zmiany wnoszą tylko coraz więcej zamieszania. Zwłaszcza decyzja o tankowaniu wydaje się dziwna, bo w ostatnich latach wiele wyścigów rozstrzygnęło się właśnie w boksach, choć właściwie dzięki temu będzie oszczędniej i weług mnie sprawiedliwiej. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.