Skocz do zawartości

Formuła 1


Eddie_

Rekomendowane odpowiedzi

po tym co zrobil, ide o zaklad, ze Nelsinho w przyszlym roku zostanie :)

 

swoja droga, nie wiem co sie dzieje z tym chlopakiem. dwa lata temu do pewnego czasu jeszcze toczyl zaciete boje z Hamiltonem w GP2. owszem, zdarzaly mu sie wypadki, ale nie co weekend, jak w tym roku. w GP2 (wprawdzie w zespole swojego ojca) potrafil rowno opierdolic kazdego, gdy cos mu nie wychodzilo, rywale sie z nim liczyli, jezdzil bezkompromisowo, ale skutecznie. w Renault jest zgaszony i ciagle slysze jego "sorry mates". gdzies musial zgubic jaja

Odnośnik do komentarza
No i na koniec. Przepis o zamknięciu boksów jest kompletnie popieprzony. Według mnie, wprowadza zdecydowanie za dużą loterię i mam nadzieję, że po tym sezonie ten przepis zniknie.

 

No tak - lepiej powrocic do starych przepisow i przy SC niech sie znow wszyscy zabijaja w boksach... A Kubica mial 3 wizyty w boksie - 2 tankowania i 1 kara stop/go, dlatego widniala cyfra 3.

Może po prostu dałoby się zrobić coś takiego, że kierowca może zjechać do bosku w czasie SC, jeżeli faktycznie kończy mu się paliwo? Na pewno byłoby to łatwe do sprawdzenia.

Nie mówię, że bez tego przepisu jest dobrze, ale z nim jest jeszcze gorzej.

Jeszcze mam pomysł trochę chyba z gatunku SF, ale kto wie... Zamiast SC zatrzymanie wszystkich bolidów i ponowny start z zachowaniem odstępów, w których jechali zawodnicy przed wypadkiem. I bezpieczniej i uczciwiej :-k

 

No i miejmy nadzieje, ze to bedzie juz osttani sezon dla tak cienkiego kierowcy jakim jest Nelsinho Piquet.

Absolutnie się zgadzam. Jest kilku kierowców, którzy powinni się na dobre rozstać z F1 po tym sezonie, bo po prostu są zbyt słabi.

1. Nelsinho Piquet - niestety bolid prowadzi się kierownicą, a nie nazwiskiem.

2. Sebastian Burdais.

3. Kazuki Nakajima.

4. Kimi Raikkonen - niewątpliwie wielki kierowca, ale należy mu się już emerytura, bo po prostu jak widać w 4 ostatnich wyścigach, nie daje już rady. No i Ferrari zwolniłoby sobie wtedy miejsce na któregoś z 2 najlepszych kierowców w stawce: Kubicy, albo Alonso. Pewnie ktoś pomyśli, że w tym duecie brakuje Massy i Hamiltona, ale jednak oni nie mają moim zdaniem odpowiedniej psychiki, bo jak słabo idzie, to robią głupoty na torze.

Odnośnik do komentarza
Może po prostu dałoby się zrobić coś takiego, że kierowca może zjechać do bosku w czasie SC, jeżeli faktycznie kończy mu się paliwo? Na pewno byłoby to łatwe do sprawdzenia.

ale to powodowaloby pewne przywilieje akurat dla tych ktorym paliwo sie konczy.

 

Jeszcze mam pomysł trochę chyba z gatunku SF, ale kto wie... Zamiast SC zatrzymanie wszystkich bolidów i ponowny start z zachowaniem odstępów, w których jechali zawodnicy przed wypadkiem. I bezpieczniej i uczciwiej :-k]

Tez awykonalne. Samochody by sie po prostu przegrzaly bez wylaczania silnika. A nie sadze zeby po zakonczeniu neutralizacji mechanicy mieli by ochote pedzic do swoich zawodnikow zeby im silnik odpalic :kekeke:

 

Bourdais zbyt slaby? ilez on sie w tej F1 najezdzil zeby go oceniac? slabym kierowoca na pewno nie jest co pokazuja jego wyniki za oceanem.

Odnośnik do komentarza

Przepis jest chory, ze sportem ma niewiele wspolnego i do tego jest ironiczny. Rownie dobrze sedziowie co 15 lapow mogliby rzucac moneta i jak wypadnie np. orzel to wypuszczamy Safety Car. Ironiczny ? Czesciej z trasy wypadaja kierowcy zwyczajnie slabsi (tak, pije do Piqueta, ktory jest za slaby na F1), a nie czarujmy sie, wyjazd SC to w duzej mierze promocja maruderow jadacych na 1 stop. Wiec slabsi swoimi bledami, wyprowadzaja innych slabiakow na czolo stawki...

 

Gdyby jeszcze tory tworzono optymalnie to ten przepis by tak nie bil po oczach, a w takim Singapurze to juz groteska byla. Taki Trulli bylby za 2-3 lapy dublowany, a tu wypadeczek, wszyscy zjezdzaja i nagle gosc wolniejszy od lidera o 5 sek na lapie (to juz kurde podchodzi pod stwarzanie niebezpieczenstwa !) wyjezdza na czele - no litosci... Gdyby na torze byly miejsca do wyprzedzania to czolowka jeszcze dalaby rade wyjsc na swoje, ale przy dzisiejszych bolidach, gdzie nawet bedac o te 3 sek szybszym jest problem, to naprawde powinny byc budowane tylko tory promujace wyprzedzanie. Kurcze, nie rozumiem tego - przeciez to tak naprawde meritum wyscigow - wyprzedzanie. Widowiskowe, publika szaleje itd. ;) Co widowiskowego jest w jezdzie gesiego, na zarabiscie krzywym torze. JA rozumiem, noc, marketing, Azja (sceneria mi sie bardzo podobala, koncepcja z wyscigiem nocnym tez, ale konfiguracja toru to jak dla mnie zalamka), ale bez przesady. Ten tor to nieporozumienie. Mozna dobre uliczne tory zrobic, trzeba tylko chciec (i wydac troche kasy na przebudowe odcinkow cywilnych jesli trzeba).

 

Mogliby po prostu zlagodzic ten przepis o karze i np. umozliwic kazdemu kierowcy ze stawki 1 taki przypadek (tj. zjazd na tankowanie gdy jest to niedozwolone) na sezon. Rzadko kiedy taka sytuacja dotknie jakiegos kierowce wiecej niz raz w sezonie - z reguly pech jest rozrzucony po calej stawce ;)

Odnośnik do komentarza
:lol: Man_iac: znajdz mi jakiegos kierowce spoza F1, ktory moglby zastapic Kimasa. mam wrazenie, ze kierowcow oceniasz przez pryzmat jednego sezonu. Frank chetnie pozbedzie sie i Nakajimy, jestes gotowy sponsorowac zespol?:)

A czemu mam szukać poza F1? Do wzięcia są Kubica i Alonso. Niech sobie BMW szuka następcy poza. No i jeszcze ten Badoer może coś pokaże. Przecież za oczy go tam nie trzymają.

Nie wiem natomiast, co ma sponsoring do Nakajimy. Taki tani jest?

Tez awykonalne. Samochody by sie po prostu przegrzaly bez wylaczania silnika. A nie sadze zeby po zakonczeniu neutralizacji mechanicy mieli by ochote pedzic do swoich zawodnikow zeby im silnik odpalic

No i by była kolejna przewaga dla Ferrari, bo ich mechanicy szybko biegają :keke:

Bourdais zbyt slaby? ilez on sie w tej F1 najezdzil zeby go oceniac? slabym kierowoca na pewno nie jest co pokazuja jego wyniki za oceanem.

Piquet też podobno dobrze jeździł w słabszych seriach. To, że ktoś potrafi prowadzić malucha, nie znaczy, że poradzi sobie za kierownicą Ferrari.

Mogliby po prostu zlagodzic ten przepis o karze i np. umozliwic kazdemu kierowcy ze stawki 1 taki przypadek (tj. zjazd na tankowanie gdy jest to niedozwolone) na sezon. Rzadko kiedy taka sytuacja dotknie jakiegos kierowce wiecej niz raz w sezonie - z reguly pech jest rozrzucony po calej stawce

To by nic nie zmieniło, bo wciąż mogłoby się zdarzyć, że jeden kierowca ma dwa takie przypadki w ciągu sezonu i tak, czy tak byłby to czynnik losowy.

Odnośnik do komentarza
:lol: Man_iac: znajdz mi jakiegos kierowce spoza F1, ktory moglby zastapic Kimasa. mam wrazenie, ze kierowcow oceniasz przez pryzmat jednego sezonu. Frank chetnie pozbedzie sie i Nakajimy, jestes gotowy sponsorowac zespol?:)

A czemu mam szukać poza F1? Do wzięcia są Kubica i Alonso. Niech sobie BMW szuka następcy poza. No i jeszcze ten Badoer może coś pokaże. Przecież za oczy go tam nie trzymają.

Nie wiem natomiast, co ma sponsoring do Nakajimy. Taki tani jest?

 

:lol:

 

 

Juz sie nie pograzaj, prosze... :picard:

Odnośnik do komentarza

pokazales mi liste kierowcow do wylotu, wskaz mi tych, ktorzy ich zastapia. nie wskazesz - bo ich nie ma. ten rok wyjatkowo slabo obrodzil w potencjalnych kierowcow F1. GP2 wygral czlowiek z przeszloscia - Pantano, CCWS i IRL polaczylo sily i nie ma bata, zeby kogokolwiek teraz stamtad sciagnac. Nico Hulkenberg powinien pozostac jeszcze jeden rok w rozwojowce (zanim przejdzie do BMW probably), a Senna to fantastyczny material na Nelsinho #2. jakies inne opcje? Buemi i Di Grassi do mnie nie przemawiaja.

 

nie slyszales o pay-driverach (albo jak kto woli "wankerach" :D)? Nakajima jest jednym z nich

 

i nie mydl mi oczy Badoerem. jego czas minal, a teraz w F1 nastaly czasy mlodej generacji.

Odnośnik do komentarza

@Johniss: tak szczerze powiedziawszy to Badoer nigdy nie mial swojego czasu. Chyba ze te kilkadziesiat wyscigow w Minardi, z zerowym dorobkiem punktowym (chociaz o ile dobrze pamietam, prawie zdobyl punkt, ale nawalil mu silnik tuz przed meta; pamietam ze w tym wyscigu wygral Herbert w ś.p. Stewarcie) mozna uznac za "swoj czas".

Odnośnik do komentarza

tak, ale taka sama sytuacja jest z Pantano, ktory "promowal" sie swego czasu w Jordanie. po prostu nie jestem w stanie sobie wyobrazic, ze ktos nagle sobie o nich przypomni. Luca zarabia dobre pieniadze w Ferrari, robi to co robi, nie slyszalem by sie skarzyl :D. coz, szanse jakies sa, co udowadnia Glock (ktory tez startowal z poziomu Jordana), ale teraz jest jakis szalony ped na mlodych - gniewnych.

 

probujecie ukamieniowac Piqueta, a ja bym mu dal jeszcze sezon na wykazanie sie na slickach :) naprawde nie widac lepszych.

Odnośnik do komentarza

A co z Montoyą ? Żyje jeszcze ? :) Trochę barwniejsza byłaby F1 z nim :]

A Raikkonen to świetny kierowca, to nie przypadek, że wykręca świetne czasy okrążeń, ostatnio w słabszej formie, ale to się pewnie zmieni, jak tylko będzie mu się chciało dalej ścigać.

Odnośnik do komentarza

Myslalem, myslalem i wymyslilem;)

Przepis o zakazie zjazdu do pit-stopu w poczatkowej fazie neutralizacji, mimo ze wydaje sie niesprawiedliwy, jest sprawiedliwy i jak najbardziej sensowny.

Mialem to napisac popoludniu, bo obecnie jestem w pracy, ale poranna prasowka i tytul artykulu na onet.pl ("Najbardziej denerwujący przepis F1") zachecily mnie zeby rozpoczac dyskusje merytoryczna na ten temat. Niestety z powodu braku czasu (jako ze w pracy jestem) szczegoly moich przemyslen i proponowanych zmian (bo nie zaprzeczam ze trzeba wprowadzic zmiany - glownie ze zgledu na glupote zespolow) przedstawie pozniej (pewno po poludniu, chyba ze wczesniej bede mial czas)

Pozdrawiam:)

Odnośnik do komentarza

A ja wpadłem jeszcze na jeden pomysł, żeby przepis o zamknięciu boksów był sprawiedliwszy i chyba jest on najmniej SF ze wszystkich. Trzeba nakazać kierowcom przewożenie dodatkowego paliwa, które wystarczy na 3 okrążenia. Założenie jest takie, żeby w baku nie można było mieć mniej, niż tą ilość z wyjątkiem sytuacji, gdy na torze pojawia się SC. Auta byłyby minimalnie cięższe, ale wszystkie po równo, a taka rezerwa pozwoliłaby dotoczyć się kierowcy do boksów w sytuacji ich zamknięcia.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...