Profesor Napisano 9 Września 2008 Udostępnij Napisano 9 Września 2008 Czas na nowy sezon i nowy wątek. GPRO Sezon 11 rusza 12 września 2008 Przydatne linki Strona główna GPRO Reguły GPRO po polsku GPRO Organiser - program do automatycznego gromadzenia danych dla wrogów Excela ******** Lista startowa CMF Elite Elite - binki ([Tomasz Wypych) - The Twilight Zone Master Master 1 - Willow (Adam Wierzba) - Phantom Racing #3 Master 4 - handballer (Łukasz Dawgiert) - Lightning Fast Racing Team Pro Pro10 - huzar (Rafal Kucha) - Włatcy Much Pro 11 - Powdel (Andrzej Chmielewski) Pro 15 - Andrew (Andrzej Wyrozumski) - JButton Racing Team Amateur Amateur 21 - Ronin (Maciej Markowski) Rookie Rookie 10 - Profesor (Marcin Krygier) Rookie 49 - adamus (Adam Kruszewski) Rookie 54- Ruffi (Rafał Polaczek) Rookie 78 - Baron von Kapa (Mateusz Zaborny) Rookie 95 - martin (Marcin Szewczyk) Proszę chętnych o podanie danych w formacie [Grupa] - [Nick CMF] - [imię Nazwisko (opcjonalnie)] - [Zespół] Po przygotowaniu listy Wasze wpisy zostaną skasowane przez jakiegoś uprzejmego moda. Ride on! Cytuj Odnośnik do komentarza
Profesor Napisano 11 Września 2008 Autor Udostępnij Napisano 11 Września 2008 Ma ktoś linka do arkusza kalkulacyjnego paliwa Melera? Cytuj Odnośnik do komentarza
martin Napisano 11 Września 2008 Udostępnij Napisano 11 Września 2008 http://forumcm.net/index.php?showtopic=898...t=0&start=0 - stary temat, w pierwszym poście jest link Udało mi się upolować świetnego moim skromnym zdaniem kierowcę. Jedyna wada to to, że sporo kasy bierze, ale podpisałem kontrakt tylko na 10 wyścigów, więc jeśli już będę miał raczej pewny awans, to zmienię na tańszego Overall: 73 Concentration: 226 Talent: 7 Aggressiveness: 0 Experience: 137 Technical insight: 18 Stamina: 37 Charisma: 74 Motivation: 188 Reputation: 73 Weight(kg): 91 Age: 35 EDIT: Ach, jeszcze prośba. Mógłby ktoś wrzucić mniej więcej zużycie paliwa na very low? Bo dawno grałem, już nie pamiętam. Cytuj Odnośnik do komentarza
adamus Napisano 11 Września 2008 Udostępnij Napisano 11 Września 2008 http://forumcm.net/index.php?showtopic=898...t=0&start=0 - stary temat, w pierwszym poście jest link Myślę, że Profesor znalazł ten link co podałeś... problem w tym, że link nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza
Profesor Napisano 11 Września 2008 Autor Udostępnij Napisano 11 Września 2008 Nom Cytuj Odnośnik do komentarza
trojkatny Napisano 11 Września 2008 Udostępnij Napisano 11 Września 2008 Trophies: 0 Number of GPs: 26 Wins: 1 Podiums: 2 Points Scored: 55 Pole Positions: 0 Fastest Laps: 0 Av pts/race: 2.12 Driver skills history graph Overall: 85 Concentration: 53 Talent: 138 Aggressiveness: 38 Experience: 74 Technical insight: 99 Stamina: 13 Charisma: 32 Motivation: 222 To mój kierowca, fajnie, że jest chudy, waży tylko 67 kg Pojechałem już kwalifikacje, zaliczam je do nieudanych. Mam taki sam problem, co w zeszłym sezonie. Mimo dobrych ustawień auta kierowca średnio na okrążeniu popełnia błędy (średnio 1-2 sekundy). Przez to sporo tracę w q1, jednocześnie biorę mniej paliwa w q2... Ostatecznie 7/19. Cytuj Odnośnik do komentarza
adamus Napisano 11 Września 2008 Udostępnij Napisano 11 Września 2008 moim zdaniem popełnia błędy przez niski poziom koncentracji Cytuj Odnośnik do komentarza
trojkatny Napisano 11 Września 2008 Udostępnij Napisano 11 Września 2008 moim zdaniem popełnia błędy przez niski poziom koncentracji Hmm, nie znam statystyk mojego byłego kierowcy, napisał do nowego menadżera, czy mi ich nie poda ;]. Pewnie masz rację, ale i tak wolę się upewnić Cytuj Odnośnik do komentarza
Rufi Napisano 11 Września 2008 Udostępnij Napisano 11 Września 2008 Kierowca przyzwoity, jak na rookie spory talent, szkoda, że ma tak niską koncentrację, bo tak to pewnie by wymiatał... Cytuj Odnośnik do komentarza
binki Napisano 11 Września 2008 Udostępnij Napisano 11 Września 2008 W rookie talent spokojnie może zastąpić koncentrację. Co kierowcy Martina, to jedna uwaga jest taka, że on już jest w wieku w którym traci umiejętności po każdym wyścigu. To nie wróży nic dobrego... Cytuj Odnośnik do komentarza
trojkatny Napisano 11 Września 2008 Udostępnij Napisano 11 Września 2008 Pewnie macie rację. W zeszłym sezonie zawsze miałęm słabe kwalifikacje, ba zdołałem się z tym pogodzić. Natomiast podczas samego wyścigu szło mi wyśmienicie, awansy z 16, czy 19 miejsca do punktowanej 8-semki były super przeżyciem. Ale mimo wszystko nie zapomnę swojej złości, kiedy to po raz 3 zająłem 9 miejsce, pierwsze niepunktowane A i pamiętam też sytuację, kiedy jechałem na 5 miejscu, a za plecami miałem dwóch rywali. Broniłem się przez 10 okrążeń, nadeszło ostatnie... Wtedy błąd kierowcy i spadek o 2 miejsca, byłem zły. Cytuj Odnośnik do komentarza
martin Napisano 11 Września 2008 Udostępnij Napisano 11 Września 2008 Co kierowcy Martina, to jedna uwaga jest taka, że on już jest w wieku w którym traci umiejętności po każdym wyścigu. To nie wróży nic dobrego... Raczej nie wiążę z nim swojej przyszłości. On ma mi załatwić mnóstwo punktów w jak najkrótszym czasie. Jak na razie jest na najlepszej do tego drodze. Po kwalifikacjach jestem jak na razie na 4. miejscu . Cytuj Odnośnik do komentarza
michal85 Napisano 11 Września 2008 Udostępnij Napisano 11 Września 2008 Natomiast podczas samego wyścigu szło mi wyśmienicie, awansy z 16, czy 19 miejsca do punktowanej 8-semki były super przeżyciem. Nie chcę studzić Twojego entuzjazmu, ale w rookie jest wiele managerów, którzy popełniają straszliwe babole w taktyce, więc wyprzedzenie kilku rywali nie jest wielkim wyczynem Co do Twojego kierowcy - znowu ponarzekam, bo jak dla mnie jest mocno przeciętny. Nie wiem, czy bardziej doświadczenie koledzy się ze mną zgodzą, ale przede wszystkim w rookie, trzeba patrzeć na koncentrację oraz staminę. W wyższych grupach pewnie przydaje się talent, ale bez koncentracji min. 100 kierowca wymiataczem raczej nie będzie. Mój obecny kierowca, który w rookie wymiatał i w amatorach daje radę, ma talent ledwie 33. Martin moim zdaniem trafił dużo lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza
handballer Napisano 11 Września 2008 Udostępnij Napisano 11 Września 2008 No i rewelecja :| Jak byłem bez kierowcy i dyrektora, tak jestem i teraz . 4 bańki poszły na śmietnik. Kolejny sezon stracony w Masterach Cytuj Odnośnik do komentarza
huzar Napisano 11 Września 2008 Udostępnij Napisano 11 Września 2008 EDIT: Ach, jeszcze prośba. Mógłby ktoś wrzucić mniej więcej zużycie paliwa na very low? Bo dawno grałem, już nie pamiętam. mi spalił dokladnie 208 litrow przy silniku na 5 poziomie (tor Kaylani) Cytuj Odnośnik do komentarza
martin Napisano 12 Września 2008 Udostępnij Napisano 12 Września 2008 Eeech, tylko 8 miejsce. Szkoda, bo w sumie mogłem nawet wygrać, ale przez fatalnie wyliczone paliwo miałem dwa nadprogramowe pity. Nie spodziewałem się, że aż tyle spali bolid paliwa . Chyba coś koło 230 w sumie Cytuj Odnośnik do komentarza
trojkatny Napisano 12 Września 2008 Udostępnij Napisano 12 Września 2008 Też mi się tak wydaje, ja miałem zatankowane 65, 80, 75 czyli łącznie 220 litrów, a dodatkowy pit wypadł na 2 kółka przed metą. Szkoda, bo przez niego straciłem trochę miejsc, lecz mimo wszystko jestem zadowolony. Zdobyłem 2 punkty, przy, a w zasadzie bez risków i ulepszania auta poszło naprawdę fajnie . Miejmy nadzieję, że przyszłe wyścigi pójdą już dużo lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza
Profesor Napisano 13 Września 2008 Autor Udostępnij Napisano 13 Września 2008 W szoku jestem, zapomniałem o wyścigu, a tutaj mój misiek 3. miejsce wykręcił Cytuj Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 13 Września 2008 Udostępnij Napisano 13 Września 2008 A moje szanse na punktowaną ósemkę pogrzebały 3 rzeczy: - nieumiejętność wyprzedzania - idiota, który zatankował bak na 46 okrążeń - awaria hamulców... w zupełnie nowym aucie Teraz testing, trening i czekamy kilka wyścigów na kolejną szansę... Cytuj Odnośnik do komentarza
Profesor Napisano 15 Września 2008 Autor Udostępnij Napisano 15 Września 2008 Uwaga - deszcz podczas pierwszego quala! Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.