me_who Napisano 15 Października 2007 Udostępnij Napisano 15 Października 2007 Ponieważ w starym temacie panował bajzelek, to tutaj macie nowy temat, o który mam nadzieję zadbacie i wypracujecie sobie jakieś reguły Miłej zabawy Cytuj Odnośnik do komentarza
Żyłek Napisano 15 Października 2007 Udostępnij Napisano 15 Października 2007 [Dziękuje me_who :*] Wstępne zasady I sezonu CMF 1 liga - 5 zespołów - 10 uczestników Planuje zrobić pierwszy sezon testowy dlatego proponuje tylko 10 tras (2/3 na tydzień - do ustalenia - podobnie jak godzina - będzie do ustalenia) Aby zabawa była ciekawsza to zrobi się klasyfikacje generalną zawodników (o tym zaraz) i zespołów. Proponuje aby na 5 zespołów w pierwszej lidze spadały aż dwa (dlatego istnieje możliwość, że Pavlo mimo tego, że będzie ciągle wygrywał, a Henk nic pkt nie będzie zdobywał to zespół może spaść z ligi - dlatego dwóch kierowców musi zdobywać punkty smile.gif ). Klasyfikacja generalna będzie polegała na tym, że pierwsza ósemka zawodników z pierwszej ligi będzie brała udział w pucharze razem z ósemką zawodników z II ligi). 2 liga - 5 zespołów - 10 uczestników Taka sama ilość tras (nie wiem tylko czy inne trasy czy mają być te same co w pierwszej lidze?). Dwa zespoły po 10 trasach, które będą w klasyfikacji konstruktorów zajmować pierwsze dwa miejsca awansują do I ligi. Najlepsza ósemka indywidualnie będzie brała udział w pucharze. Puchar CMF MRO Po 5 (?) pierwszych wyścigach ósemka z I i II ligi (łącznie 16 kierowców) będzie brała udział w pucharze (system drzewkowy smile.gif ) Ustalanie par będzie losowane. Oczywiście będzie możliwość zamiany kierowców podczas sezonu, ale tylko raz na sezon. Fajnie byłoby aby tak jak w temacie Escorta w opowiadaniach (Magazyn Orange Ekstraklasa), każdy po wyścigu pisał coś w temacie (może jak się ktoś zgodzi to się założy nowy temat aby wszystko było ładne i przejrzyste smile.gif. Jakieś propozycje i zmiany? Tak jak jakubkwa wspominał w starym temacie - Puchar CMF może jeszcze transformować I LIGA CMF I liga 1. Renault F1 Team - Pavulon & Henkel 2. LegiaFans F1 Team - Grzelo & Lotokot 3. Rainbow II - qubiak & darker b 4. Kolorowe Kredki - Trzmielu & BuLa 5. Cohones - karwas & Gun II LIGA CMF II liga 1. Rainbow I - Żyłek & dviper 2. Red Naughty Bulls - Johniss & jakubkwa 3. (noname) - og02r & martin 4. Luźne gatki - Wojtmen & Muciek 5. F1 EMO Racing - Szczurek & mixerczak Wyniki pierwszego wyścigu na torze Interlagos I Liga CMF 1. Grzelo (LegiaFans) - 10 pkt2. BuŁa (Kolorowe Kredki) - 8 pkt 3. Gun (Cohones) - 6 pkt 4. Trzmielu (Kolorowe Kredki) - 5 pkt 5. lotokot (LegiaFans) - 4 pkt 6. Qubiak (Rainbow II) - 3 pkt 7. Henkel (Renault) - 2 pkt 8. karwas (Cohones?) - 1 pkt 9. pavlo (Renault) - DSQ Kategoria konstruktorów: 1. LegiaFans (Grzelo&lokot) - 14 pkt 2. Kolorowe Kredki (BuŁa&Trzmielu) - 13 pkt 3. Cohones (Gun&karwas(??) ) - 7 pkt 4. Rainbow II (qubiak&darker_b) - 3 pkt 5. Renault (Henkel&pavlo) - 1 pkt Największe zaskoczenie: Cała trójka na podium. Grzelo, BuŁa i Gun już w pierwszym wyścigu potwierdzili, że ich zespoły będą się liczyć w walce o zwycięstwo w CMF LIDZE. Zespoły takie jak Kolorowe Kredki i LegiaFans mogą stać się objawieniem tych rozgrywek. Największe rozczarowanie: pavlo. Niestety "awaria" bolidu sprawiła, że główny faworyt do wygrania wszystkiego co może być do zdobycia musiał się wycofać z wyścigu. Jakby tego było mało teraz zastanawia się nad opuszczeniem ligi. Plotki mówią, że dostał propozycje jazdy w konkurencyjnej lidze... II LIGA CMF 1. jakubkwa (Red Bull) - 10 pkt2. dviper (Rainbow I) - 8 pkt 3. martin (noname) - 6 pkt 4. Johniss (Red Bull) - 5 pkt 5. Szczurek (EMO) - 4 pkt 6. Ustian (noname) - 3 pkt 7. Wojtmen (Luźne Gatki) - DSQ 8. Żyłek (Rainbow I) - DSQ 9. Mix (EMO) - DSQ 10. Muciek (Luźne Gatki) - DSQ Kategoria konstruktorów: 1. Red Bull (jakubkwa & Johniss) - 15 pkt 2. noname (martin&Ustian/og02r) - 9 pkt 3. Rainbow I (dviper&Żyłek) - 8 pkt 4. EMO (Szczurek&mix) - 4 pkt 5. Luźne Gatki (Wojtmen&Muciek) - 0 pkt Największe zaskoczenie: jakubkwa. To co wyczyniał na torze ten uzdolniony kierowca przechodziło ludzkie pojęcie. Prawie na każdym okrążeniu był szybszy od rywali o kilka sekund. Zwyciężył z ogromną przewagą i jeśli on i jego partner z zespołu - Johniss - utrzymają taką formę to mogą być pewni awansu. Największe rozczarowanie: Ilość popełnianych błędów przez kierowców z dolnej części tabeli. Aż czterech kierowców nie ukończyło wyścigu! To prawie połowa z całej stawki! Jednak widać różnicę poziomów między I i II ligą... ----------------------------------------------------------------- Jeśli ktoś chce się wypowiadać w tym temacie proszony jest o to aby wypowiedź wyglądała w ten sposób: Żyłek, Rainbow I [tekst][tekst][tekst][tekst][tekst] Zachowa się dzięki temu ład i porządek. Następna trasa: Propozycja: Silverstone - Wtorek - godzina 20.15 Q / 20.30 wyścig. Cytuj Odnośnik do komentarza
lotokot Napisano 15 Października 2007 Udostępnij Napisano 15 Października 2007 lotokot, LegiaFans Muszę przyznać, że nasz liderowanie w klasyfikacji generalnej jest dla mnie ogromnym zaskoczeniem. Pierwszy kierowca naszego teamu, Grzelo, pokazał, że ma ogromne możliwości, które poparte odpowiednimi ustawieniami bolidu mogą dać mieszankę wybuchową. Tak się właśnie stało na Interlagos. Ze swojej strony mogę obiecać, że w następnym wyścigu postaram się pojechać o wiele lepiej niż ostatnio oraz mam nadzieję, że nie oddamy do końca pierwszego miejsca w generalce. Cytuj Odnośnik do komentarza
Ustiano Napisano 15 Października 2007 Udostępnij Napisano 15 Października 2007 Ustian, noname Jako, ze jestem zaledwie trzecim, albo az trzecim kierowca zespolu "noname" chcialbym zlozyc propozycje. Czy nie lepiej, aby kwalifikacje tez odbywaly sie z wlaczonymi wypadkami?? Bylo wczoraj widac w wyscigu na samym starcie zamieszanie, ktore w pewnym sensie zawazylo na dalszym rozwoju wydarzen. Niektorzy nie potrafia jezdzic z kolizjami i pozniej wyscig wyglada jak wyglada, dlatego qual moga byc traktowane jako trening z wlaczonymi wypadkami. Mozna tez trening dac z wypadkami, a qual bez, zeby wyciagac jak najwieksze czasy. Jak myslicie?? Cytuj Odnośnik do komentarza
martin Napisano 15 Października 2007 Udostępnij Napisano 15 Października 2007 martin, noname Żeby był zachowany "ład i porządek", będę pisał w punktach i baaardzo kulturalnie: 1. Co do propozycyji Ustiana, nie mogę nie zabrać w tej sprawie głosu i nie wyrazić swego stanowczego sprzeciwu. W czasie sesji kwalifikacyjnej wszystkim zależy na uzyskaniu jak najlepszych czasów, a nie na wyprzedzeniu rywala. Gdyby dobremu kierowcy plątał się (proszę mi wybaczyć użycie kolokwializmu) cały czas pod nogami (kołami?) jakiś słabszy kierowca, to ten pierwszy uzyskiwał by gorsze czasy, skupiając się na wyprzedzeniu tego drugiego. Gdy wypadki są wyłączone, takiego problemu nie ma, każdy zajmuje się tylko sobą. 2. W sprawie daty wyścigu. Niektóre osoby we wtorki i piątki o 20. mają wyścig w GPRO, więc wnoszę o rozważenie prośby, by w tych dniach nie organizować zawodów w grze Miniracing. Dziękuje za uwagę i proszę o rozważenie moich wniosków. Cytuj Odnośnik do komentarza
Ustiano Napisano 15 Października 2007 Udostępnij Napisano 15 Października 2007 Ustian noname Moze z tymi kwalifikacjami przesada, ale trening powinien byc z wypadkami, bo niektorzy zapominaja sie w wyscigu ze są "zniszczalni" i taranuja wszystko na swojej drodze. Wczoraj sie o tym przekonalem jak po pierwszym okrazeniu musialem zjechac do pit stopu na zmiane opon. Cytuj Odnośnik do komentarza
Pavulon Napisano 15 Października 2007 Udostępnij Napisano 15 Października 2007 Pavulon, emerytura (poprzednio Renault) Chciałbym jedynie podziękować wszystkim i życzyć dobrej zabawy. Nic nie wskazuje na to, aby coś się zmieniło w kwestii tego zacinania się gry, więc pozostaje mi zakończyć karierę. Dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza
Karwas Napisano 15 Października 2007 Udostępnij Napisano 15 Października 2007 karwas (Cohones) Chciałbym jedynie powiedzieć że jestem tylko kierowcą rezerwowym tzn. zastępowałem Szramka(?) który nie mógł wziąć udziału w wyścigu. Cytuj Odnośnik do komentarza
krystiaan Napisano 15 Października 2007 Udostępnij Napisano 15 Października 2007 Grzelo, LegiaFans Bardzo cieszę się ze zwycięstwa. Nikt się tego nie spodziewał, nawet ja sam. Osobiście nie liczyłem na wygraną, nawet przez pierwsze 7-10 kółek, gdy BuŁa "siedział mi na ogonie" i wszystko wskazywało na to, że da radę wyprzedzić niedoświadczonego kierowcę, jakim niewątpliwie jestem. Myślę, że zespół LegiaFans ma szansę na zwycięstwo w rozgrywkach, gdy będzie sumiennie pracował. Chcę bardzo podziękować mojemu koledze z drużyny - Lotokotowi. To on obmyślił ustawienia bolidu, które sprawdziły się fantastycznie. Mam nadzieję, że to moje niejedyne zwycięstwo i pokażę, na co jeszcze mnie stać Cytuj Odnośnik do komentarza
Buła Napisano 15 Października 2007 Udostępnij Napisano 15 Października 2007 Buła, Kolorowe Kredki Popieram postulaty Martina W kwalifikacjach imho wypadki trzeba zdecydowanie wyłączyć. Wystarczy jak w practice i w wyścigu będą częste wypadki A co do dni w którym mają być rozgrywane wyścigi, to mi tez zbytnio wtorki nie pasują. Moja propozycja to Środa i Sobota. Dwa wyścigi w ciągu tygodnia spokojnie wystarczą. ps. Proszę o poprawne pisanie mojego nicka B-) Cytuj Odnośnik do komentarza
Johniss Napisano 15 Października 2007 Udostępnij Napisano 15 Października 2007 Johniss, Red Hot Naughty Bulls Jechalem troche na zywiol, poniewaz nie mialem zadnych mozliwosci wczesniejszego treningu na tym torze, zreszta spoznilem sie na trening 10 minut. Sam wyscig nedzny, szczegolnie pierwsze okrazenie, gdzie, tradycyjnie zreszta, panowal chaos. Sle podziekowania kubusiowikwa za setup ps. a mi w srode nie pasuje Cytuj Odnośnik do komentarza
Muciek Napisano 16 Października 2007 Udostępnij Napisano 16 Października 2007 Muciek, Luźne Gatki Sędziowie się na mnie uwzięli. Zostałem wykluczony za jazdę pod prąd, choć cały czas poruszałem się w dobrą stronę. To zdarzenie pozbawiło mnie i mój zespołu realnej szansy na choćby punkt. Mam nadzieję, że takie rzeczy w przyszłości się nie powtórzą. W dodatku sędziowie uwzięli się także na mojego kolegę z zespołu dyskwalifikując również jego. Nie pasuje mi w środę chyba, że wyścig odbywałby się z 30 minutowym opóźnieniem. Jeżeli chodzi o te osoby którym nie pasuje we wtorek bo mają wyścig w gpro. Ja też mam. Na pewno udało by się wam trafić na drugą połowę wyścigu w gpro. MRO trwało by maksymalnie do 21:00. Więc może przemyślcie moją propozycję. Cytuj Odnośnik do komentarza
Żyłek Napisano 16 Października 2007 Udostępnij Napisano 16 Października 2007 [ Mnie się wydaje, że w GPRO nie jest potrzebne obserwowanie waszego bolidu, ktory i tak stoi w miejscu. Sam grałem w to przez 3 sezony i tak jak Muciek mówi. Sądze, że zdążyli byście pod koniec wyścigu w GPRO wrócić.] Cytuj Odnośnik do komentarza
darker_b Napisano 16 Października 2007 Udostępnij Napisano 16 Października 2007 darker_b aka Witu, Rainbow II Szkoda pavlo, że chcesz kończyć. Spróbuj jakiś reinstalek, zmiany portów w grze, zamykania zbednych aplikacji podczas grania itd itp. Jest troche możłiwosci. Żyłek w poprzednim poście, sam nie dotrzymał zasad które ustalił (wygląd posta) I pytanie ostatnie Czy dzisiaj jest ten wyścig?? I czy na torze Silverstone? Cytuj Odnośnik do komentarza
Żyłek Napisano 16 Października 2007 Udostępnij Napisano 16 Października 2007 Żyłek, Rainbow I Ciii Jakieś decyzje trzeba podejmować. Wiem, że nie będzie nigdy tak, że wszystkim będzie pasować. DZIŚ JEST WYŚCIG 20 tor Silverstone (25 okrążeń) Cytuj Odnośnik do komentarza
jakubkwa Napisano 16 Października 2007 Udostępnij Napisano 16 Października 2007 jakubkwa, Red Hot Naughty Bulls Udało mi się pojechać zgodnie z założeniami inżynierów, więc jestem zadowolony. Nie miałem żadnych problemów z samochodem, który wydaje się znakomicie przygotowany do sezonu. Szkoda natomiast, że kłopoty z bolidem nie ominęły to mojego kolegi z zespołu, który przez usterki nie wyrobił normy treningowej Jestem pełen nadziei, że na Silverstone będziemy równie silni albo i silniejsi, mimo tego, że z wcześniejszej wersji kalendarza Mistrzostw wynikało, że drugi wyścig będzie w Indianapolis Prosiłbym organizatora o opublikowanie i przesłanie faksem władzom zespołu Red Hot Naughty Bulls kalendarza wyścigów do końca sezonu Cytuj Odnośnik do komentarza
Żyłek Napisano 16 Października 2007 Udostępnij Napisano 16 Października 2007 Organizator Kolejność tras: 1. Interlagos 2. Silverstone 3. Monaco 4. Estambul 5. Bahrein 6. Monza 7. Indianapolis 8. Fuji 9. Melbourne 10. Shangai Podaje bez dokładnych dat bo wszystko się może czasem zmieniać Cytuj Odnośnik do komentarza
Henkel Napisano 16 Października 2007 Udostępnij Napisano 16 Października 2007 Marcel, Renault Niestety pierwszy wyscig sezonu okazal sie bardzo nieudany... Ogromne tudnosci z doborem ustawien bolidu, potem klopoty Pavlo, do tego do ostatniej chwili nie moglem zdecydowac sie na ile pitstopow pojechac... Wszystko to spowodowalo, iz do wyscigu przystepowalem lekko rozkojarzony co w ostatecznosci przelozylo sie na kiepska postawe - miedzy innymi przejechalem linie wyjazdu z boskow po pierwszym postoju co juz calkowicie przekreslilo moje szanse na uzyskanie dobrego miejsca. Generalnie wiec siodma pozyje postrzegam jako sukces - nie spadlem na nizsza pozycje niz startowa, a na to sie zanosilo. Mam nadzieje, ze w kolejnym wyscigu pojdzie mi o wiele lepiej. Jedyna dobra wiadomoscia jest to, iz chec na starty w barwach Renault F1 Team zglosil Smetek. Mam nadzieje, ze godnie zastapi on Pavlo, ktoremu chcialbym podziekowac za to, iz walczyl do konca... Organizator Dzis podczas sesji kwalifikacyjnej zostana wylaczone wypadki - faktycznie ostatnio qual przypominal szkole przetrwania wiec wszystkim powinno to wyjsc na dobre. Cytuj Odnośnik do komentarza
Karwas Napisano 16 Października 2007 Udostępnij Napisano 16 Października 2007 karwas (Cohones) Mam pytanie do Gun'a czy będę potrzebny w tym wyścigu, bo nie wiem co z 2 kierowcą. Cytuj Odnośnik do komentarza
Henkel Napisano 16 Października 2007 Udostępnij Napisano 16 Października 2007 Marcel, Renault Pomimo najszczerszych checi Smetek raczej nie da rady wystartowac juz w dzisiejszym wyscigu - z tego wzgledu reprezentowac Renault bedzie zapewne jeden kierowca. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.