Skocz do zawartości

Livescore Euro 2016


klinsmann

Rekomendowane odpowiedzi

 

Przecież Belgowie to najbardziej przereklamowana reprezentacja na świecie. Średniacy z marniakiem na ławce trenerskiej.

Trochę beka z Wilmotsa, że rozbił stoperów Tottenhamu, którzy ogarniali cały sezon solidnie w Anglii by wrzucić tam tego emeryta kalekę Vermaelena. XD

 

Fixed.

 

U Wilmotsa grają tylko nazwiska, forma piłkarza jest bez znaczenia.

Odnośnik do komentarza

To jeszcze ciekawsze, mając znakomitą trójkę środkowych defensorów i świetnych defensywnych pomocników, nikt nigdy się nie zastanawiał nad grą trzema obrońcami?

 

Może żaden z nich nie gra w takim ustawieniu w klubie i musieliby się uczyć automatyzmów, odległości, zachowań podczas tygodniowych zgrupowań. I do tego jeszcze wygrywać mecze.

 

Poza tym kogo dać na skrzydło, aby odnalazł się i w obronie, i w ataku?

Odnośnik do komentarza

Kanały, o których mówimy są darmowe, podejrzewam więc, że każda platforma telewizji cyfrowej w Polsce wykorzystuje to do celów marketingowych mimo, że nie płaci za to ani grosza. Jeżeli wśród kanałów gwarantowanych (sprawdziłem na stronie Polsatu - są takie) umieścili także, np. ZDF, nie mają prawa go kodować.

 

Poza tym, w jakim celu Polsat miałby to robić, skoro Polsat 2 i 3, gdzie emitowane są wszystkie mecze, jest udostępniony wszystkim abonentom cyfrowego polsatu w ramach abonamentu?

Odnośnik do komentarza

Znalazłem takie coś:

PROBLEM: Operator telewizji kablowej nie może gwarantować konsumentom jedynie liczby programów telewizyjnych, umowa powinna obejmować również konkretną zawartość programową pakietu. Stwierdził tak prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w ogłoszonej ostatnio decyzji, w której nałożył ponad 4,8 mln zł kary na Multimedia Polska (decyzja nr DDK 30/2015).

Spółka tak skonstruowała umowy z klientami, że gwarantowała im jedynie minimalną liczbę dostępnych programów. Nie wskazywała jednak konkretnych kanałów. W efekcie jeśli jakiś program był usuwany z listy dostępnych, to konsumenci nie mieli prawa bezpłatnie odstąpić od umowy. To zaś w ocenie UOKiK stanowi naruszenie zbiorowych interesów konsumentów.

Choć decyzja odnosi się do Multimedia Polska, to jednak zwiastuje ogromne problemy dla operatorów telewizji kablowych, a także dla nadawców programów. W praktyce bowiem urząd przesądził, że dotychczasowy model biznesowy wielu przedsiębiorców jest niezgodny z prawem ochrony konsumentów. Branża będzie więc musiała wypracować nowe reguły postępowania, co odbije się zarówno na jej dochodach, jak i ofercie przedstawianej klientom. W jaki sposób operatorzy kablówek będą mogli zabezpieczyć swoje interesy?

Dwie umowy z jednym operatorem

Sposobem na obejście restrykcyjnej wykładni UOKiK może być zawieranie kilku lub nawet większej liczby umów z klientami. Skoro bowiem operator powinien umożliwić konsumentowi bezkosztowe wypowiedzenie, w sytuacji gdy utracony zostanie dostęp do któregokolwiek z kanałów, to w interesie przedsiębiorcy jest zawieranie umowy na możliwie najmniejszą programów.

 

Musiałbym spojrzeć w swoją umowę, nie pamiętam co tam jest.

Odnośnik do komentarza

 

Poza tym, w jakim celu Polsat miałby to robić, skoro Polsat 2 i 3, gdzie emitowane są wszystkie mecze, jest udostępniony wszystkim abonentom cyfrowego polsatu w ramach abonamentu?

 

Nie są.

 

? Mój ojciec ma dostęp, mimo tego, że nic nie wykupował... Może to zależy od pakietu...

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...