Jabol Napisano 18 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 18 Lipca 2007 He? Jakoś sobie nie przypominam żeby były jakiekolwiek pozycje tam podawane no ale mogę się mylić. Sory ale nie bede 2x w tygodniu przeglądał profile wszystkich naszych graczy i aktualizował ich aktualne pozycje... Odnośnik do komentarza
adamus Napisano 18 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2007 nie musisz, napisałem że możesz robić jak chcesz. A z przyzwyczajenia myślałem że podałeś aktualne pozycje. Odnośnik do komentarza
rabandzia Napisano 18 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2007 jesli sie uda zalatwic kierowce to bd mu placic 2.7 mln / per race. troche duzo ale chce awansowac:) a z obecnym to bym musial go ciagle ciagle trenowac:) Odnośnik do komentarza
Buła Napisano 18 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2007 Używał już ktoś z was ten Nindza trening ? Co i ile on dokładnie trenuje ? Odnośnik do komentarza
Vend Napisano 18 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2007 wzrost koncentracji: 2 wzrost agresywnosci: 6 Coś koło tego IMO nie warto Odnośnik do komentarza
Leon Napisano 18 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2007 U mnie był wzrost koncentracji o 1 i wzrost agresji o bodajże 8. Również twierdzę, że kompletnie się nie opłaca. EDIT: handballer, ponawiam pytanie, ile staminy ma Twój drivah ? EDIT2: sorry nie zauważyłem odpowiedzi Odnośnik do komentarza
handballer Napisano 18 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2007 A który trening się opłaca ?? Żaden. Ja jedynie używałem Fitness training, aby mój kierowca zrzucił trochę kilo Edit No przecież napisałem wczoraj 57 staminy Edit 2 Profil mojego kierowcy jakby któs jeszcze się pytał Overall: 117 Concentration: 140 Talent: 230 Aggressiveness: 5 Experience: 49 Technical insight: 134 Stamina: 57 Charisma: 137 Motivation: 27 Weight(kg): 85 Age: 22 Odnośnik do komentarza
Buła Napisano 18 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2007 Ja też używam tylko Fitness. Mój ma małą staminę, więc muszę mu ćwiczyć. Tylko nie wiem czy mi się to za bardzo opłaca, 1 czy 2 punkty staminy za 700 $ ? Drogo Odnośnik do komentarza
larry Napisano 18 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2007 niech ktos zaproponuje jakies ustawienia na nurburgring - glownie opony i paliwo... bo w ostatnim wyscigu zle policzylem i zjechalem do boksu na 3 okrazenia przed koncem tracac 5 pozycje. 2 pity wystarcza ?? Odnośnik do komentarza
maregs Napisano 18 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2007 Czy przy prawdopodobienstwie 80-90% startowac na rainach? Jak rozumiec te przedzialy czasowe? Trzeba dostosowac do nich pity (bo w jednym jest duze prawdopodobienstwo deszczu, a w innym zerowe...)? I jeszcze drugie pytanie. Czy, ktoras z tych czesi warto juz wymieniac, czy wytrzymaja wszystkie jeszcze jeden wyscig? hassis 1 29% Engine 1 18% Front Wing 1 31% Rear Wing 1 35% Underbody 1 32% Sidepods 1 22% Cooling 1 25% Gearbox 1 24% Brakes 1 21% Suspension 1 16% Electronics 1 19% Odnośnik do komentarza
Jabol Napisano 18 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 18 Lipca 2007 Chłopaku, jak zmniejszysz ryzyko to i dwa wyścigi na nich wszystkich jeszcze przejedziesz. Z tymi rainami to nie wiadomo bo na starcie niby ma nie padać. A przedziały czasowe to po prostu przedziały na poszczególne etapy wyścigu. Pitów do niczego nie trzeba dostosowywać bo przecież nie wiadomo czy padać zacznie na piątym czy piętnastym okrążeniu. Odnośnik do komentarza
devil162 Napisano 18 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2007 wyrztymaja spokojnie nie ma co zmieniac Odnośnik do komentarza
maregs Napisano 18 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2007 Czy jest to normalne, ze staff'owi spadaja atrybuty. Stress handling i efficiency z 10 na 9. Da sie temu jakos zapobiec? Odnośnik do komentarza
Leon Napisano 18 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2007 Hmmm, chyba ta charyzma jednak coś daje, postęp negocjacji ze sponsorem po 1 wyścigu to 12.2% Odnośnik do komentarza
rabandzia Napisano 18 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2007 Hmmm, chyba ta charyzma jednak coś daje, postęp negocjacji ze sponsorem po 1 wyścigu to 12.2% u mnie tez:) ale mam malo charyzmy. to nie wiem czy daje Odnośnik do komentarza
szramek Napisano 18 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2007 Charyzma wpływa na popularność kierowcy. Szybkość negocjacji zależy chyba od Negotiatons u sponsora. Odnośnik do komentarza
Andrew Napisano 18 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2007 Softy wystarczą na 1 pit w Nurburgring GP? Co myślicie? Odnośnik do komentarza
Jabol Napisano 18 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 18 Lipca 2007 Pity są szybkie więc chyba lepiej pojechać na dwa na esach. Jechaliście już coś? Jakie ustawienia? Ja mam za sobą 4 okrążenia treningowe, wstępne ustawienia są takie: 750 750 500 750 575 350 Najlepszy czas na razie 1:34.838 a więc bez relacji. Odnośnik do komentarza
mixerczak Napisano 18 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2007 Softy wystarczą na 1 pit w Nurburgring GP? Co myślicie? Powinny wystarczyć bezproblemowo. Odnośnik do komentarza
Leon Napisano 18 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2007 Hmmm, to jak chłopaki, startujemy na rainach ? Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi