Andrew Napisano 1 Września 2007 Udostępnij Napisano 1 Września 2007 Ja miałem aż 4 pitstopy, pomyliłem się z paliwem o 30litrów. Planowałem zmieścić się w 180l a moj kierowca spalił 208litrów A mój driver spalił w tym wyścigu 190 litrów, czyli przelicznik 0,623. Zostało mi 17 litrów (w ostatniej chwili dołożyłem 7 - niepotrzebnie jak widać) Kolejny wyścig z bardzo trudnym wyprzedzaniem i z bardzo niskim zużyciem paliwa. Najlepsza taktyka to jazda na jeden pit z bardzo agresywną obroną pozycji. Dobre kwalifikacje dają bardzo dużą możliwość punktowania. Temperatura dość wysoka, no i Tyre wear: High. Hardy? Odnośnik do komentarza
rabandzia Napisano 1 Września 2007 Udostępnij Napisano 1 Września 2007 Ja miałem aż 4 pitstopy, pomyliłem się z paliwem o 30litrów. Planowałem zmieścić się w 180l a moj kierowca spalił 208litrów A mój driver spalił w tym wyścigu 190 litrów, czyli przelicznik 0,623. Zostało mi 17 litrów (w ostatniej chwili dołożyłem 7 - niepotrzebnie jak widać) Kolejny wyścig z bardzo trudnym wyprzedzaniem i z bardzo niskim zużyciem paliwa. Najlepsza taktyka to jazda na jeden pit z bardzo agresywną obroną pozycji. Dobre kwalifikacje dają bardzo dużą możliwość punktowania. Temperatura dość wysoka, no i Tyre wear: High. Hardy? raczej hard:) Odnośnik do komentarza
Andrew Napisano 1 Września 2007 Udostępnij Napisano 1 Września 2007 950-950-660-250-500-850, Hardy, 108-104 Q1 - 1.32.472 Q2 - 1.36.098 Q1+Q2 - 3.08.570 Odnośnik do komentarza
larry Napisano 1 Września 2007 Udostępnij Napisano 1 Września 2007 A mam inne pytanie. Czy ktoś potrafi mi powiedzieć coś na temat sponsorów? Wpływu ich statystyk na szybkość negocjacji, kwoty proponowanej? Jaki sponsor będzie zadowolony z Engine Cover, a który z Wingów? Który będzie zadowolony z miejsca w czołówce, a który ucieszy się z ogórkowej jazdy? Ogólnie to sobie mogę wymyśleć co jest do czego, ale ni huhu nie przekłada się to na progres moich negocjacji, a kwoty proponowane przez sponsora oscylują zazwyczaj na poziomie 700 tys (niezależnie od jego "bogactwa"). Help? tyle znalazlem w info, wiecej nie wiem • Finances: Pokazuje możliwości finansowe sponsora. • Expectations: Pokazuje jakich wyników oczekuje od Ciebie sponsor. • Patience: Pokazuje cierpliwość sponsora - pokazuje cierpliwość sponsora - im wyższa cierpliwość tym sponsor jest gotów iść na kompromisy w przypadku nie wypełnienia przez Ciebie oczekiwanych przez niego w kontrakcie wyników. • Reputation: Pokazuje reputacje sponosra - im wyższa reputacja tym mniejsza szansa, że sponsor zrobi Cię w bambuko. • Image: Pokazuje jaki jest imidż sponsora na rynku. • Negotiation: Pokazuje jak spokojnie będą przebiegały negocjacje ze sponsorem. Odnośnik do komentarza
Lakers Napisano 2 Września 2007 Udostępnij Napisano 2 Września 2007 Zrobiłem mały eksperyment podczas Practice i oto wyniki, takie same ustawienie a wyniki coraz gorsze - o czym to może świadczyć ? Net time są takie same tylko błędy kierowcy coraz większe ( teoretycznie powinny być coraz mniejsze) 1:32.678s --- 0.029s --- 1:32.649s -- 975-975-625-225-600-875 Hard 1:32.907s --- 0.258s --- 1:32.649s -- 975-975-625-225-600-875 Hard 1:32.980s --- 0.331s --- 1:32.649s -- 975-975-625-225-600-875 Hard Odnośnik do komentarza
larry Napisano 2 Września 2007 Udostępnij Napisano 2 Września 2007 z tego co mi sie wydaje, bo kierowca zawsze moze popelnic blad, to akurat zbieg okolicznosci ze to sie tak ulozylo Odnośnik do komentarza
Henry Napisano 2 Września 2007 Udostępnij Napisano 2 Września 2007 Zrobiłem mały eksperyment podczas Practice i oto wyniki, takie same ustawienie a wyniki coraz gorsze - o czym to może świadczyć ? Net time są takie same tylko błędy kierowcy coraz większe ( teoretycznie powinny być coraz mniejsze) 1:32.678s --- 0.029s --- 1:32.649s -- 975-975-625-225-600-875 Hard 1:32.907s --- 0.258s --- 1:32.649s -- 975-975-625-225-600-875 Hard 1:32.980s --- 0.331s --- 1:32.649s -- 975-975-625-225-600-875 Hard Też tak mam. Practice zaczynam od błędu ~0,1s., a kończę na ~0,9s. :doh!: Odnośnik do komentarza
martin Napisano 2 Września 2007 Udostępnij Napisano 2 Września 2007 Panowie, czy silnik zużyty w 73% i hamulce w 72% wytrzymają jeszcze jeden wyścig? Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 2 Września 2007 Udostępnij Napisano 2 Września 2007 Panowie, czy silnik zużyty w 73% i hamulce w 72% wytrzymają jeszcze jeden wyścig? Standardowe pytanie. Który poziom? Odnośnik do komentarza
martin Napisano 2 Września 2007 Udostępnij Napisano 2 Września 2007 Silnik drugi, hamulce pierwszy. Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 2 Września 2007 Udostępnij Napisano 2 Września 2007 Silnik drugi, hamulce pierwszy. No to nie ma szans. Moje zużycie z Buenos Aires: Engine 2 - 46% Brakes 2 - 59% Odnośnik do komentarza
martin Napisano 2 Września 2007 Udostępnij Napisano 2 Września 2007 O kurczę, tak dużo? To mógłbyś zapodać zużycie innych części, bo w takim razie mogą też nie wytrzymać (wszystkie 1-2 poziom) Odnośnik do komentarza
Buła Napisano 2 Września 2007 Udostępnij Napisano 2 Września 2007 Q1 1:29.480s 825 865 695 170 440 830 Hard Q2 1:31.455s 825 865 695 170 440 830 97 Hard Standardowo już kwalifikacje cienkie Oj jak dobrze, że się kończy ten sezon, bo już mam dość tego kierowcy Paliwa ze 195l. ps. właśnie na ulepszenia wydałem 40 mln Odnośnik do komentarza
Muciek Napisano 2 Września 2007 Udostępnij Napisano 2 Września 2007 q1: 1:30:786 999 999 640 230 515 920 Hard q2: 1:32:222 Hard Paliwo 97 - 98 Odnośnik do komentarza
Karwas Napisano 2 Września 2007 Udostępnij Napisano 2 Września 2007 Może ktoś podać na ile wyjeżdżonych litrów nadają się hardy? Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 2 Września 2007 Udostępnij Napisano 2 Września 2007 800-900-700-110-450-800 Hardy (93-107) Jakoś dupiaście mi poszło i jak na razie jestem 4/13. Oba czasy kwalifikacji słabe, mimo iż bolid mam na super poziomie. No cóż. Ustawiłem teraz niskie ryzyko, by dojechać do mety w ostatnich 3 wyścigach na jakimś punktowanym miejscu. Odnośnik do komentarza
Leon Napisano 2 Września 2007 Udostępnij Napisano 2 Września 2007 Willow !!!! Jesteś wielki !!!! :* :* :blaga: :blaga: EDIT: Jeśli będzie kiedyś możliwość spotkania się IRL to wiszę Ci wieeeelkiiee piwo ! EDT2: Powiedz mi jedynie, z jakiej pozycji startowałem w pierwszym wyścigu. Poza tym też będę miał kilka pytań, ale to już na GPRO pw. Naprawdę serdecznie dziękuję. Odnośnik do komentarza
szramek Napisano 2 Września 2007 Udostępnij Napisano 2 Września 2007 Zastanawiam się czy wytrzymają mi hamulce 69% zużycia i 5 poziom Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 2 Września 2007 Udostępnij Napisano 2 Września 2007 Willow !!!! Jesteś wielki !!!! :* :* :blaga: :blaga: EDIT: Jeśli będzie kiedyś możliwość spotkania się IRL to wiszę Ci wieeeelkiiee piwo ! EDT2: Powiedz mi jedynie, z jakiej pozycji startowałem w pierwszym wyścigu. Poza tym też będę miał kilka pytań, ale to już na GPRO pw. Naprawdę serdecznie dziękuję. Spoko Startowałeś chyba z 8 miejsca w pierwszym wyścigu. Odnośnik do komentarza
millo Napisano 4 Września 2007 Udostępnij Napisano 4 Września 2007 990 - 990 - 600 - 300 - 600 - 750 108/106 Hard Średnio, średnio, średnio, na starcie 9/28, poza top10 nie powinienem wypaśc... Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi