Skocz do zawartości

GPRO - sezon 5


Rekomendowane odpowiedzi

Ja miałem aż 4 pitstopy, pomyliłem się z paliwem o 30litrów. Planowałem zmieścić się w 180l a moj kierowca spalił 208litrów

 

A mój driver spalił w tym wyścigu 190 litrów, czyli przelicznik 0,623. Zostało mi 17 litrów (w ostatniej chwili dołożyłem 7 - niepotrzebnie jak widać)

 

Kolejny wyścig z bardzo trudnym wyprzedzaniem i z bardzo niskim zużyciem paliwa. Najlepsza taktyka to jazda na jeden pit z bardzo agresywną obroną pozycji. Dobre kwalifikacje dają bardzo dużą możliwość punktowania.

Temperatura dość wysoka, no i Tyre wear: High. Hardy? :>

Odnośnik do komentarza
Ja miałem aż 4 pitstopy, pomyliłem się z paliwem o 30litrów. Planowałem zmieścić się w 180l a moj kierowca spalił 208litrów

 

A mój driver spalił w tym wyścigu 190 litrów, czyli przelicznik 0,623. Zostało mi 17 litrów (w ostatniej chwili dołożyłem 7 - niepotrzebnie jak widać)

 

Kolejny wyścig z bardzo trudnym wyprzedzaniem i z bardzo niskim zużyciem paliwa. Najlepsza taktyka to jazda na jeden pit z bardzo agresywną obroną pozycji. Dobre kwalifikacje dają bardzo dużą możliwość punktowania.

Temperatura dość wysoka, no i Tyre wear: High. Hardy? :>

raczej hard:)

Odnośnik do komentarza
A mam inne pytanie. Czy ktoś potrafi mi powiedzieć coś na temat sponsorów? Wpływu ich statystyk na szybkość negocjacji, kwoty proponowanej? Jaki sponsor będzie zadowolony z Engine Cover, a który z Wingów? Który będzie zadowolony z miejsca w czołówce, a który ucieszy się z ogórkowej jazdy?

 

Ogólnie to sobie mogę wymyśleć co jest do czego, ale ni huhu nie przekłada się to na progres moich negocjacji, a kwoty proponowane przez sponsora oscylują zazwyczaj na poziomie 700 tys (niezależnie od jego "bogactwa").

 

Help?

 

tyle znalazlem w info, wiecej nie wiem :P

 

• Finances: Pokazuje możliwości finansowe sponsora.

• Expectations: Pokazuje jakich wyników oczekuje od Ciebie sponsor.

• Patience: Pokazuje cierpliwość sponsora - pokazuje cierpliwość sponsora - im wyższa cierpliwość tym sponsor jest gotów iść na kompromisy w przypadku nie wypełnienia przez Ciebie oczekiwanych przez niego w kontrakcie wyników.

• Reputation: Pokazuje reputacje sponosra - im wyższa reputacja tym mniejsza szansa, że sponsor zrobi Cię w bambuko.

• Image: Pokazuje jaki jest imidż sponsora na rynku.

• Negotiation: Pokazuje jak spokojnie będą przebiegały negocjacje ze sponsorem.

Odnośnik do komentarza

Zrobiłem mały eksperyment podczas Practice i oto wyniki, takie same ustawienie a wyniki coraz gorsze - o czym to może świadczyć ? Net time są takie same tylko błędy kierowcy coraz większe ( teoretycznie powinny być coraz mniejsze)

 

1:32.678s --- 0.029s --- 1:32.649s -- 975-975-625-225-600-875 Hard

1:32.907s --- 0.258s --- 1:32.649s -- 975-975-625-225-600-875 Hard

1:32.980s --- 0.331s --- 1:32.649s -- 975-975-625-225-600-875 Hard

Odnośnik do komentarza
Zrobiłem mały eksperyment podczas Practice i oto wyniki, takie same ustawienie a wyniki coraz gorsze - o czym to może świadczyć ? Net time są takie same tylko błędy kierowcy coraz większe ( teoretycznie powinny być coraz mniejsze)

 

1:32.678s --- 0.029s --- 1:32.649s -- 975-975-625-225-600-875 Hard

1:32.907s --- 0.258s --- 1:32.649s -- 975-975-625-225-600-875 Hard

1:32.980s --- 0.331s --- 1:32.649s -- 975-975-625-225-600-875 Hard

 

Też tak mam. Practice zaczynam od błędu ~0,1s., a kończę na ~0,9s. :doh!:

Odnośnik do komentarza

Q1 1:29.480s 825 865 695 170 440 830 Hard

Q2 1:31.455s 825 865 695 170 440 830 97 Hard

 

Standardowo już kwalifikacje cienkie :/ Oj jak dobrze, że się kończy ten sezon, bo już mam dość tego kierowcy :P Paliwa ze 195l.

 

ps. właśnie na ulepszenia wydałem 40 mln ;)

Odnośnik do komentarza

Willow !!!! Jesteś wielki !!!! :* :* :blaga: :blaga: :blaga: :blaga: :blaga:

 

EDIT: Jeśli będzie kiedyś możliwość spotkania się IRL to wiszę Ci wieeeelkiiee piwo !

 

EDT2: Powiedz mi jedynie, z jakiej pozycji startowałem w pierwszym wyścigu. Poza tym też będę miał kilka pytań, ale to już na GPRO pw. Naprawdę serdecznie dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Willow !!!! Jesteś wielki !!!! :* :* :blaga: :blaga: :blaga: :blaga: :blaga:

 

EDIT: Jeśli będzie kiedyś możliwość spotkania się IRL to wiszę Ci wieeeelkiiee piwo !

 

EDT2: Powiedz mi jedynie, z jakiej pozycji startowałem w pierwszym wyścigu. Poza tym też będę miał kilka pytań, ale to już na GPRO pw. Naprawdę serdecznie dziękuję.

 

Spoko :)

 

Startowałeś chyba z 8 miejsca w pierwszym wyścigu.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...