Skocz do zawartości

GPRO - sezon 5


Rekomendowane odpowiedzi

przetlumacz ktos :) bo konto kolegi zablokowali chyba bo mysla ze to jest double account :(

 

Either you used his PC to login or he used your PC to login to GPRO. This

is not allowed! His account is approved now but if you use the same PC in

the future you will have problems again.

Odnośnik do komentarza

Albo ty używasz jego komputera do logowania albo on używa twojego do logowania do gpro. To jest zabronione (nie dozwolone)! Jego konto zostało teraz zaaprobowane :P ale jeśli w przyszłości będziecie używać tego samego komputera do gry znowu będziecie mieć problemy.

Odnośnik do komentarza
mam pytanko do amatorów z jakim bolidem oplaca sie awansowac i z jaka kasa zeby byla jakas szansa na utrzymanie sie ? bolid 3-4 poziom i 10 mln kasy to wystarczy ?

 

najslabsi w amatorach maja 3-4 lvl bolidu.

z kasa to ci nie podpowiem....

 

 

GP MEXICO:

 

silnik 2gi lvl, wyliczylem ze 235l starczy.

 

mysle nad taktyka - medium na 2 pity, czy hard na 1 ? :)

 

[nie mam danych dot. mediumow w tak niskiej temp. - dadza rade na 1 pit ??]

Odnośnik do komentarza
mam pytanko do amatorów z jakim bolidem oplaca sie awansowac i z jaka kasa zeby byla jakas szansa na utrzymanie sie ? bolid 3-4 poziom i 10 mln kasy to wystarczy ?

Ja gdy awansowałem do Amatorów miałem wszystkie części lvl2 i jedną lvl1. Kasy miałem ze 7 mln no i jakoś udało się utrzymać, ba nawet zdobyłem 16 pkt. ;) Ale to było 2 sezony temu, może teraz jest trudniej :keke:

Odnośnik do komentarza

Ja awansowałem z bolidem na 3 poziomie i 35 mln. W następnym sezonie miałem już wóz na 6 poziomie i około 40 mln. Najważniejsze w Amatorach w pierwszym sezonie jest znalezienie kierowcy, który będzie łapał się do pierwszej 20, potem 15, a potem 10... (wraz ze zwiększaniem się poziomu bolidu).

 

Larry, Lakers - jeśli chodzi o taktykę, zużycie części to możesz czytać to co piszą ludzie tutaj? :)

 

GP w Meksyku jest pierwszy raz. Kilka osób powiedziało, że pojedzie na jeden pit na mediumach. Teraz masz już nawet setupy i ilość paliwa :)

Odnośnik do komentarza
Ja awansowałem z bolidem na 3 poziomie i 35 mln. W następnym sezonie miałem już wóz na 6 poziomie i około 40 mln. Najważniejsze w Amatorach w pierwszym sezonie jest znalezienie kierowcy, który będzie łapał się do pierwszej 20, potem 15, a potem 10... (wraz ze zwiększaniem się poziomu bolidu).

 

Larry, Lakers - jeśli chodzi o taktykę, zużycie części to możesz czytać to co piszą ludzie tutaj? :)

 

GP w Meksyku jest pierwszy raz. Kilka osób powiedziało, że pojedzie na jeden pit na mediumach. Teraz masz już nawet setupy i ilość paliwa :)

 

Zastanawiam się czy Suspension 70% wystarczy

Odnośnik do komentarza
Ja awansowałem z bolidem na 3 poziomie i 35 mln. W następnym sezonie miałem już wóz na 6 poziomie i około 40 mln. Najważniejsze w Amatorach w pierwszym sezonie jest znalezienie kierowcy, który będzie łapał się do pierwszej 20, potem 15, a potem 10... (wraz ze zwiększaniem się poziomu bolidu).

 

co do kierowcy :) aktualnie mam takiego kierowce :

 

Overall: 106

Concentration: 215

Talent: 133

Aggressiveness: 0

Experience: 93

Technical insight: 52

Stamina: 10

Charisma: 76

Motivation: 250

Weight(kg): 63

Age: 23

 

płace mu 2,8 mln za wyscig i nie wiem czy przedluzyc z nim kontrakt na nastepnym sezon jak bede jzu w amatorach :) zostawic czy nie ? i walsnie mam pytanie czy jak chche przedluzac kontrakt to bede mu tyle samo kasy placił ?

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...