rabandzia Napisano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2007 Myślicie że 180 litrów wystarczy przy silniku na 8lvl? loozno , ja mam 4 czy 5 i biore 200 litrow Odnośnik do komentarza
devil162 Napisano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2007 przetlumacz ktos bo konto kolegi zablokowali chyba bo mysla ze to jest double account :( Either you used his PC to login or he used your PC to login to GPRO. This is not allowed! His account is approved now but if you use the same PC in the future you will have problems again. Odnośnik do komentarza
Jabol Napisano 29 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2007 Albo ty używasz jego komputera do logowania albo on używa twojego do logowania do gpro. To jest zabronione (nie dozwolone)! Jego konto zostało teraz zaaprobowane ale jeśli w przyszłości będziecie używać tego samego komputera do gry znowu będziecie mieć problemy. Odnośnik do komentarza
larry Napisano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2007 zostajac w rookie sponsorzy sie resetuja? bo nie wiem czy walczyc o jednego czy eksperymentowac Odnośnik do komentarza
Andrew Napisano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2007 660-740-870-500-450-500, Mediumy, 105-105 Q1 - 1.18.953 Q2 - 1.22.240 Q1+Q2 - 2.41.193 Odnośnik do komentarza
devil162 Napisano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2007 ok konto mojego kolegi na 1 miejscu w oczekujacych w sobote bedzie miec konto super Odnośnik do komentarza
Jabol Napisano 29 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2007 zostajac w rookie sponsorzy sie resetuja? bo nie wiem czy walczyc o jednego czy eksperymentowac sie resetuja Odnośnik do komentarza
devil162 Napisano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2007 mam pytanko do amatorów z jakim bolidem oplaca sie awansowac i z jaka kasa zeby byla jakas szansa na utrzymanie sie ? bolid 3-4 poziom i 10 mln kasy to wystarczy ? Odnośnik do komentarza
larry Napisano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2007 mam pytanko do amatorów z jakim bolidem oplaca sie awansowac i z jaka kasa zeby byla jakas szansa na utrzymanie sie ? bolid 3-4 poziom i 10 mln kasy to wystarczy ? najslabsi w amatorach maja 3-4 lvl bolidu. z kasa to ci nie podpowiem.... GP MEXICO: silnik 2gi lvl, wyliczylem ze 235l starczy. mysle nad taktyka - medium na 2 pity, czy hard na 1 ? [nie mam danych dot. mediumow w tak niskiej temp. - dadza rade na 1 pit ??] Odnośnik do komentarza
szramek Napisano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2007 No ja muszę nieco zacząć oszczędzać przed nowym sezonem. Wymiana skrzyni biegów na 5 poziom mocno kosztowała i teraz już tylko 15 mln mam na koncie. Po następnym wyścigu chyba tylko hamulce będą do wymiany więc nieco zaoszczędzę. Odnośnik do komentarza
Muciek Napisano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2007 650 850 900 400 550 600, Medium, 100 - 100 q1: 1:17:429 q2: 1:19:243 Odnośnik do komentarza
Buła Napisano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2007 mam pytanko do amatorów z jakim bolidem oplaca sie awansowac i z jaka kasa zeby byla jakas szansa na utrzymanie sie ? bolid 3-4 poziom i 10 mln kasy to wystarczy ? Ja gdy awansowałem do Amatorów miałem wszystkie części lvl2 i jedną lvl1. Kasy miałem ze 7 mln no i jakoś udało się utrzymać, ba nawet zdobyłem 16 pkt. Ale to było 2 sezony temu, może teraz jest trudniej Odnośnik do komentarza
adamus Napisano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2007 Ja do amatorów teraz awansowałem mając bolid na 4 poziomie i 30mln kasy. Teraz mam bolid na 7lvl i niecałe 10mln, przez cały sezon byłem na plusie i można powiedzieć że jestem w czołówce swojej grupy. Po następnym sezonie mam zamiar awansować do master Odnośnik do komentarza
Lakers Napisano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2007 Ma ktoś zużycie części na Mexico City GP (Mexico) dzięki Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2007 Ja awansowałem z bolidem na 3 poziomie i 35 mln. W następnym sezonie miałem już wóz na 6 poziomie i około 40 mln. Najważniejsze w Amatorach w pierwszym sezonie jest znalezienie kierowcy, który będzie łapał się do pierwszej 20, potem 15, a potem 10... (wraz ze zwiększaniem się poziomu bolidu). Larry, Lakers - jeśli chodzi o taktykę, zużycie części to możesz czytać to co piszą ludzie tutaj? GP w Meksyku jest pierwszy raz. Kilka osób powiedziało, że pojedzie na jeden pit na mediumach. Teraz masz już nawet setupy i ilość paliwa Odnośnik do komentarza
Lakers Napisano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2007 Ja awansowałem z bolidem na 3 poziomie i 35 mln. W następnym sezonie miałem już wóz na 6 poziomie i około 40 mln. Najważniejsze w Amatorach w pierwszym sezonie jest znalezienie kierowcy, który będzie łapał się do pierwszej 20, potem 15, a potem 10... (wraz ze zwiększaniem się poziomu bolidu). Larry, Lakers - jeśli chodzi o taktykę, zużycie części to możesz czytać to co piszą ludzie tutaj? GP w Meksyku jest pierwszy raz. Kilka osób powiedziało, że pojedzie na jeden pit na mediumach. Teraz masz już nawet setupy i ilość paliwa Zastanawiam się czy Suspension 70% wystarczy Odnośnik do komentarza
devil162 Napisano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2007 Ja awansowałem z bolidem na 3 poziomie i 35 mln. W następnym sezonie miałem już wóz na 6 poziomie i około 40 mln. Najważniejsze w Amatorach w pierwszym sezonie jest znalezienie kierowcy, który będzie łapał się do pierwszej 20, potem 15, a potem 10... (wraz ze zwiększaniem się poziomu bolidu). co do kierowcy aktualnie mam takiego kierowce : Overall: 106 Concentration: 215 Talent: 133 Aggressiveness: 0 Experience: 93 Technical insight: 52 Stamina: 10 Charisma: 76 Motivation: 250 Weight(kg): 63 Age: 23 płace mu 2,8 mln za wyscig i nie wiem czy przedluzyc z nim kontrakt na nastepnym sezon jak bede jzu w amatorach zostawic czy nie ? i walsnie mam pytanie czy jak chche przedluzac kontrakt to bede mu tyle samo kasy placił ? Odnośnik do komentarza
handballer Napisano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2007 W Amatorach znajdziesz lepszego kierowcę i nawet o połowę tańszego Odnośnik do komentarza
martin Napisano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2007 8. pozycja. Tak sobie te kwalifikacje poszły . Ale jadę na 1 pit, więc jak nie będzie kłopotów technicznych, to powinienem awansować gdzieś na 5. pozycję. Odnośnik do komentarza
Karwas Napisano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2007 Na 2 poziom silnika wystarczy 240l? Jeśli tak to opłaca się jechać mediumami na 2 pity. Wyścig zaczynałbym z 60 litrami i na pitach tankowałbym 110 i 70 opłaca się czy bez sensu rozwiązanie? Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi