Skocz do zawartości

GPRO - sezon 5


Rekomendowane odpowiedzi

Co myślicie o taktyce na jeden pit w następnym wyścigu?

 

Ja myślę nad taktyką bez pita :)

 

Rainy zużywają się bardzo powoli, deszcz padać będzie praktycznie cały czas, zużycie paliwa jest low...

 

Jedyne co mnie od tego pomysłu odstręcza to fakt, że padać zacznie po kilku okrążeniach, a rainy na suchym torze bardzo się zdzierają...

 

Raczej nie zaryzykuję i pojadę na jeden pit - jedyna słuszna taktyka w Monte Carlo (zupełnie inaczej niż w F1, gdzie pozycja startowa daje gigantyczną przewagę).

bez pitu raczej nie da rady bo za wysoka temperatura no i dodatkowo możliwe że będzie parę a nie jeden lap na suchym torze.

 

Czy wingi ze zniszczeniami 66 i 70 oraz underbody 70% i elektronika 81% przezyją? Myślę żeby wymienić elektronikę a nie wiem jak z resztą

Odnośnik do komentarza
Gość Profesor
Skąd masz pewność, że na starcie nie będzie padać?

 

Ano w zakładce practice & Qualify 1 masz taki obrazek z pogodą, który opisany jest jako qualify 2/ race start. I na tym obrazku jest słoneczko :)

 

BTW - skąd taka taktyka?

 

Startuję na rainach, nie będą mnie tak łatwo wyprzedzać ci z suchymi, którzy po 2-3 lapach zjadą i pospadają. Potem szybka zmiana opon i jedziemy na nich aż do końca. Nie mam na tyle wielkich cojones, żeby jechać bez pitu, zresztą ten sezon traktuję już testowo, właśnie zrobiłem sobie wszechstronne testy na Imoli.

 

Lol, tego Qualify2/race start nie zauważyłem :oops:.

Odnośnik do komentarza

Ja wczoraj zużyłem równo 200 l. paliwa ;) A co do taktyki na Monte Carlo, to chyba się zdecyduję jednak pojechać bez pitu :keke: Opony powinny starczyć bo wyścig ma tylko 262.8 km długości. Jedyna niewiadoma to właśnie kiedy zacznie padać. Ale Rain Probability: 92% - 99%, więc myślę, że góra 3-4 okrążenie.

Odnośnik do komentarza

Zużycie części - Monte Carlo GP

Front Wing - 34

Rear Wing - 45

Engine - 11

Brakes - 29

Gear - 18

Suspension - 23

Chassis - 9

Underbody - 17

Sidepods - 6

Cooling - 9

Electronics - 8

 

To jest zużycie z poprzedniego sezonu. Wtedy padało przez większość wyścigu. Części miałem średnio na 5 poziomie. Wyciągajcie wnioski :]

Odnośnik do komentarza

Ja się tylko zastanawiam, czy wlać mało paliwa na pierwszy stint czy zrobić dwa równe... Jeżeli wleję mało, to wystartuję z dobrej, wysokiej pozycji, ale potem, po pierwszym picie najprawdopodobniej ugrzęznę za jakimiś wolniejszymi bolidami w środku stawki, które dopiero po np. 15 okrążeniach zjadą do boksów. To może kosztować nawet 20-25 sekund do czołówki.

 

Z drugiej strony, gdy wleję po równo, to wystartuję z niższego miejsca i od początku będę jechał trochę z tyłu (nie aż tak daleko jak przy strategii z krótkim pierwszym stintem), ale uniknę całkowitego środka stawki... Ciężki orzech do zgryzienia.

 

 

EDYTA pyta, jakie zmiany wprowadziliście między Q1, a Q2? Jakie części i o ile zmienialiście?

Odnośnik do komentarza

Q1: 945 995 280 610 180 400 rainy -> 13th 1:45.610s dramat

Q2: 905 945 320 610 240 450 esoft 20 -> 2nd 1:30.011s

 

20+180l.

jade liczac ze przestanie padac do 5/6okrazenia - szybka zmiana na rainy i juz jedziemy dalej do konca wyscigu :)

ryzyko male bo kierowca talentu to raczej nie ma

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...