Jump to content

Stadion


Guest Profesor

Recommended Posts

To nie jest ciekawe, a bardzo możliwe .

Klub zbudował nowy stadion, a na koncie może byc krucho z kasą i na utrzymanie stadionu może byc mało, a stary stadion mało reprezentatywny wykorzystuje się do mniej ważnych meczy, który jest tańszy w eksploatacji :)

Może się mylę ale takie jest moje zdanie! 8-)

Link to post
A stary stadion o jakiej miales pojemnosci???.... heh... ciekawe

 

stary stadion miał/ ma pojemność 3000. nowy 18000.

 

To nie jest ciekawe, a bardzo możliwe .

Klub zbudował nowy stadion, a na koncie może byc krucho z kasą i na utrzymanie stadionu może byc mało, a stary stadion mało reprezentatywny wykorzystuje się do mniej ważnych meczy, który jest tańszy w eksploatacji smile.gif

Może się mylę ale takie jest moje zdanie! glasses03.gif

 

na kancie mam dużo kaski, finanse wszystkie są jak najbardziej bardzo dobre :) A tak naprawdę to w sumie ma 3 stadiony :kekeke: - stary, nowy i dla drużyny rezerw!! Na starym gram meczyki ligowe, na nowym mecze LM i jakieś inne pucharowe.

 

Zaraz pokaże zdjęciówki tego fenomenu :keke:

Link to post
A stary stadion o jakiej miales pojemnosci???.... heh... ciekawe

 

stary stadion miał/ ma pojemność 3000. nowy 18000.

 

To nie jest ciekawe, a bardzo możliwe .

Klub zbudował nowy stadion, a na koncie może byc krucho z kasą i na utrzymanie stadionu może byc mało, a stary stadion mało reprezentatywny wykorzystuje się do mniej ważnych meczy, który jest tańszy w eksploatacji smile.gif

Może się mylę ale takie jest moje zdanie! glasses03.gif

 

na kancie mam dużo kaski, finanse wszystkie są jak najbardziej bardzo dobre :) A tak naprawdę to w sumie ma 3 stadiony :kekeke: - stary, nowy i dla drużyny rezerw!! Na starym gram meczyki ligowe, na nowym mecze LM i jakieś inne pucharowe.

 

Zaraz pokaże zdjęciówki tego fenomenu :keke:

 

 

 

 

BTW. a z ciekawości gdzie grasz mecze o Puchar Kraju... ewentualnie o Puchar Ligi

Link to post
BTW. a z ciekawości gdzie grasz mecze o Puchar Kraju... ewentualnie o Puchar Ligi

 

na nowym obiekcie. na starym tylko mecze ligowe, a reszte czyli LP i różne puchary na nowym obiekcie. I zastanawiam się czy tak będzie zawsze czy tylko na razie - taki okres przejściowy czy co? :keke:

Link to post
BTW. a z ciekawości gdzie grasz mecze o Puchar Kraju... ewentualnie o Puchar Ligi

 

na nowym obiekcie. na starym tylko mecze ligowe, a reszte czyli LP i różne puchary na nowym obiekcie. I zastanawiam się czy tak będzie zawsze czy tylko na razie - taki okres przejściowy czy co? :keke:

 

 

 

 

Powiem szczerze ze niezly ewenement, nie spotkalem sie z takim czymś w Football Managerze.... ale z tego co wiem to w realu to w Dynamie Kijów jest podobna sytuacja...

Link to post

no dobra ale to tylko gra :keke: a pozaty mi też zdarzyło się TAKIE coś poraz pierwszy!! no bo niby buduje się nowy stadion aby więcej ludzi przychodziło=więcej kaski, a tu na mecz ligowy może wejść 2900 i tyle wchodzi (max) a na mecz pucharowy z tym samym zespołem na nowym obiekcie jest 15 tys ludu :) !!

Link to post

Ja mam pytanie z innej beczki. Otoz gram Olympique Nimes, mam sezon 2013/2014 - od 3 sezonow gram w Ligue 1, stadion moj obecny prawie zawsze wypelniony jest po brzegi ( ponad 18 tys widzow), mam prawie 200 mln euro na koncie. I tu wchodzi kwesita o ktora mi chodzi, juz od kilku lat blagam zarzad miasta zeby pozwolili mi rozbudowac ten stadion jednak te osly jakos nie za bardzo chca tego i co rok mi odmawiaja;/ ( regularnie wystepuje w Pucharze Uefa- z LM odpadlem;./ ) no i wlasnie ...pytanko...ile musze miec kasy na koncie zeby byla jakakolwiek mozliwosc zeby wladze kluby postanowily zbudowac nowy stadion??- moze ktos mial podobny przypadek ?? wg mnie majac tak jak ja stadion 18 tys, wladze powinny dac propozycje budowy przynajmniej takiego na 50 tys albo cos podobnego chociaz, i zastanawia mnie ile musialbym miec kasy zeby takie cos zbudowac;p z gory wielkie dzieki za jakies odpowiedzi, byleby cos wnosily do tematu:)

Link to post

Kasa nie ma aż takiego znaczenia. Stadion mogą rozbudować nawet mając 10 mln. Tu raczej chodzi o jakieś inne powody, bliżej nieznane. Może jeśli będziesz gwałcił często zarząd prośbami o rozbudowę to w końcu zaczną się uginać pod presją i uda się stadion rozbudować.

Link to post
czy drużyna może swoje mecze w Lidze Mistrzów rozgrywać na swoim dużym stadionie a mecze ligowe na mniejszym??

 

gram Paris Est i już w 3 sezonie podjęto decyzje o budowie nowego. w 2010 dostałem nowy Stadion Miejski na 18310 ludu i....koniec. w informacji o zespole właśnie on widnieje ale jak gram mecze ligowe to widnieje nazwa starego stadionu i jest tamta frekwencja. natomiast jak gram w LM to gram na tym nowym stadionie!! ;)

 

ale chyba to coś nie tak jest??!!

 

jak coś to mogę zapodać fotki z meczów po sobie ;)

 

Również grając Paris Est miałem identyczną sytuację. Tylko, że u mnie najpierw rozbudowano stadion (Stade Dejerine się chyba nazywał, o ile mnie pamięć nie myli), a dopiero po dwóch latach zaczęto budować nowy. I tak samo mecze pucharowe grałem na nowym, a ligowe na starym.

Link to post

Tyle ze ja ich gwalce tak srednio co 2 miechy mamrotam im ze chce rozbudowac stadion, to mi zarzad odpowiada ze juz odpowiednie kroki zostaly podjete i ze sa plany na rozbudowe bla bla bla ...no a zawsze pod koniec czerwca Rada miasta smeci ze nie daje pozwolenia ;//////

 

no ale dzieki za odpowiedz...zobaczymy co sie stanie w przeciagu kilku lat;) jak uda mi sie zbudowac nowy stadion to dam znac;)

Link to post
Tyle ze ja ich gwalce tak srednio co 2 miechy mamrotam im ze chce rozbudowac stadion, to mi zarzad odpowiada ze juz odpowiednie kroki zostaly podjete i ze sa plany na rozbudowe bla bla bla ...no a zawsze pod koniec czerwca Rada miasta smeci ze nie daje pozwolenia ;//////

 

no ale dzieki za odpowiedz...zobaczymy co sie stanie w przeciagu kilku lat;) jak uda mi sie zbudowac nowy stadion to dam znac;)

 

 

 

 

Skoro dostajesz taka informacje od rady miasta to znaczy ze nie mozesz juz rozbudowac swojego stadionu... jedyna nadzieja ze ci Zarzad Nowy stadion wybuduje

Link to post

jezeli miasto lub gmina (albo co tam jeszcze moze byc) nie zgadza sie na rozbudowe stadionu to mozna tylko czekac. U mnie miasto zgodzilo sie dopiero dopiero po kilku lepszych wystepach w LM.

 

Stadion prawdopodobnie mozesz jeszcze rozbudowac.

Link to post
Tyle ze ja ich gwalce tak srednio co 2 miechy mamrotam im ze chce rozbudowac stadion, to mi zarzad odpowiada ze juz odpowiednie kroki zostaly podjete i ze sa plany na rozbudowe bla bla bla ...no a zawsze pod koniec czerwca Rada miasta smeci ze nie daje pozwolenia ;//////

 

no ale dzieki za odpowiedz...zobaczymy co sie stanie w przeciagu kilku lat;) jak uda mi sie zbudowac nowy stadion to dam znac;)

 

W bazie danych jest również zakodowana liczba mieszkańców dla miasta i jest to zapewne jeden z czynników decydujących o pojemności maksymalnej stadionu ( np. Wronki - po co ci tam stadion na 40 tys?), a dla Nimes jest to zapewne coś koło 125 tysięcy, więc nie oczekuj pięćdziesięciotysięcznika skoro nie ma warunków aby go zapełnić...

Link to post

nie chodzi o to ilu jest ludzi w miescie.

 

Prawdopodobnie gmina zablokowala rozbudowe z powodu protestow okolicznych mieszkancow. Wtedy bedziesz mial naprawde ciezko. Kilka lepzych wystaepow w LM i powinni sie zgodzic. A jak nie to moze w koncu rozbuduja ci stadion

Link to post

W sumie to te pytanie bardziej tutaj pasuje:

 

 

... czy idzie ustawic by finał Pucharu Ligi i Superpucharu Polski był rozgrywany na losowym stadionie a nie jak mam do tej pory na stadionie Legii????

Link to post

Nawiązuję do dyskusji o wielkości stadionów wobec ludności miasta. Na pewno to nie zależy jedno od drugiego. Gram w miejscowości IJmuiden , która liczy sobie ok 28600 mieszkańców. Mój prawie 4 tysięczny stadion właśnie mi rozbudowano na przełomie 2009/10 roku do liczby 18412 (bodajże). miejsc Widać więc, ze pomieści sie na nim 64% populacji miasta. Jednakże miasto IJmuiden leży w sieci innych miast, coś jak na naszym Śląsku.

 

Hipoteza: wielkość rozbudoway stadionu może zależeć od ogólnego zaludnienia regionu - nie mam teraz pod ręką gry i edytora, zeby sprawdzić np. jakie okoliczne miasto zostało wpisane do kodu gry. w przypadku IJmuiden w rzeczywistości niedaleko jest Haarlem i Amsterdam (ok 10 km) :_idea:

 

Oczywiście pamiętam też, że w kodzie jest wpisana wartość rozbudowy, ale jak wiadomo, czasem rozbudowa przekracza tę wartość., więć mam:

Hipotezę nr 2: w miarę rozwoju sytuacji gra może parametr wartość rozbudowy stadionu zwiększyć. :_idea:

 

Pewną ciekawostką jest to, że na pierwszy mecz na noworozbudowanym obiekcie zawitało mi 18408 osób, co znaczy, że albo miasto się na mecz wyludniło :rotfl: albo, przynajmniej teoretycznie, przyszli nań także mieszkańcy okolicznych miast. (o ile FM tak działa) :)

Link to post
W sumie to te pytanie bardziej tutaj pasuje:

 

 

... czy idzie ustawic by finał Pucharu Ligi i Superpucharu Polski był rozgrywany na losowym stadionie a nie jak mam do tej pory na stadionie Legii????

Nie da się, przynajmniej nie znalazłem takiej opcji w edytorze.

Link to post
Hipoteza: wielkość rozbudoway stadionu może zależeć od ogólnego zaludnienia regionu - nie mam teraz pod ręką gry i edytora, zeby sprawdzić np. jakie okoliczne miasto zostało wpisane do kodu gry. w przypadku IJmuiden w rzeczywistości niedaleko jest Haarlem i Amsterdam (ok 10 km) _idea.gif

 

Najprawdopodobniej ta hipoteza jest słuszna, gra rozpoznaje okoliczne miejscowości po współrzędnych geograficznych. No chyba, że miejscowość ma liczbę mieszkańców ustawioną jako 'nieznany' - wtedy czynnik ludności chyba nie ma znaczenia.

Link to post

nawiazujac do postu raulb'a:

To czy na mecz przychodza osoby z danego miasta, regionu czy czegos tam jeszcze napewno ma wplyw reputacja klubu. Na mecze Barcy jezdza ludzie z polowy Europy, a na mecz Annagh Utd nie chca chodzic nawet mieszkancy miasta, w k torym jest klub.

 

W edytorze wpisany jest chyba wzrost/spadek populacji w danym miescie/regionie. To tez moze miec wplyw (jezeli istnieje, a nie chce mi sie sprawdzac).

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...