Skocz do zawartości

Polityka wewnętrzna


Icon

Rekomendowane odpowiedzi

W normalnym kraju jak chcesz wozić ludzi, to wozisz. Jak coś jest nie tak, to... ludzie przestają jeździć. Albo nie - na własną odpowiedzialność. I nikomu nic do tego.

Oczywiście jeśli w busie o przebiegu miliona kilometrów odpadnie koło i zginą wszyscy pasażerowie to winni są sami sobie, bo przecież mogli obejrzeć dokładnie pojazd do którego wsiadają. Niestety te lewackie szuje wymyśliły absurdy w postaci licencji i jakichś pieprzonych obowiązkowych przeglądów. Gdyby nie oni kupił bym sobie starego transita z Niemiec pamiętającego jeszcze upadek Muru Berlińskiego założył firmę przewozową i zgodnie z paróweczkową teorią ekonomii za rok miałbym całą flotę pojazdów rozsianą po Europie. Niestety uciska mnie etatystyczny lewiatan :(

Odnośnik do komentarza

To nie państwo zamknęło to połączenie tylko konkurencja PolskiegoBusa, ktora wygrała z nim spór o to połączenie przed SKO.

Może nie rozumiem niuansów prawnych - ale co to znaczy "spór o to połączenie"? To znaczy, że może być tylko jeden właściciel połączenia czy co? Dla mnie brzmi to jak logika, że to nie państwo wykonało jakiś wyrok tylko osoba, która składała wniosek. To przecież państwo dopuściło by tak kretyński i absurdalny wniosek mógł być w ogóle zasadny.

Odnośnik do komentarza

 

W normalnym kraju jak chcesz wozić ludzi, to wozisz. Jak coś jest nie tak, to... ludzie przestają jeździć. Albo nie - na własną odpowiedzialność. I nikomu nic do tego.

Oczywiście jeśli w busie o przebiegu miliona kilometrów odpadnie koło i zginą wszyscy pasażerowie to winni są sami sobie, bo przecież mogli obejrzeć dokładnie pojazd do którego wsiadają. Niestety te lewackie szuje wymyśliły absurdy w postaci licencji i jakichś pieprzonych obowiązkowych przeglądów. Gdyby nie oni kupił bym sobie starego transita z Niemiec pamiętającego jeszcze upadek Muru Berlińskiego założył firmę przewozową i zgodnie z paróweczkową teorią ekonomii za rok miałbym całą flotę pojazdów rozsianą po Europie. Niestety uciska mnie etatystyczny lewiatan :(

 

 

Tak właśnie jest.

 

Odnośnik do komentarza

 

W normalnym kraju jak chcesz wozić ludzi, to wozisz. Jak coś jest nie tak, to... ludzie przestają jeździć. Albo nie - na własną odpowiedzialność. I nikomu nic do tego.

Oczywiście jeśli w busie o przebiegu miliona kilometrów odpadnie koło i zginą wszyscy pasażerowie to winni są sami sobie, bo przecież mogli obejrzeć dokładnie pojazd do którego wsiadają. Niestety te lewackie szuje wymyśliły absurdy w postaci licencji i jakichś pieprzonych obowiązkowych przeglądów. Gdyby nie oni kupił bym sobie starego transita z Niemiec pamiętającego jeszcze upadek Muru Berlińskiego założył firmę przewozową i zgodnie z paróweczkową teorią ekonomii za rok miałbym całą flotę pojazdów rozsianą po Europie. Niestety uciska mnie etatystyczny lewiatan :(

 

Nie wierzę, że jako człowiek pochodzący znad morza piszesz takie rzeczy. Przecież co roku jest tu MNÓSTWO dzikich przewoźników, którzy srają na jakiekolwiek licencje, pozwolenia i rozliczenia. U mnie w tamtym roku ludzi woził "wóz" na co dzień używany do przewozu kostki brukowej :D

 

I jakoś nikt nie zginął.

 

Nie mówiąc o tym, ile punktów gastronomicznych działa bez odbioru Sanepidu. Masowych zatruć też nie ma.

Odnośnik do komentarza

 

 

W normalnym kraju jak chcesz wozić ludzi, to wozisz. Jak coś jest nie tak, to... ludzie przestają jeździć. Albo nie - na własną odpowiedzialność. I nikomu nic do tego.

Oczywiście jeśli w busie o przebiegu miliona kilometrów odpadnie koło i zginą wszyscy pasażerowie to winni są sami sobie, bo przecież mogli obejrzeć dokładnie pojazd do którego wsiadają. Niestety te lewackie szuje wymyśliły absurdy w postaci licencji i jakichś pieprzonych obowiązkowych przeglądów. Gdyby nie oni kupił bym sobie starego transita z Niemiec pamiętającego jeszcze upadek Muru Berlińskiego założył firmę przewozową i zgodnie z paróweczkową teorią ekonomii za rok miałbym całą flotę pojazdów rozsianą po Europie. Niestety uciska mnie etatystyczny lewiatan :(

 

Nie wierzę, że jako człowiek pochodzący znad morza piszesz takie rzeczy. Przecież co roku jest tu MNÓSTWO dzikich przewoźników, którzy srają na jakiekolwiek licencje, pozwolenia i rozliczenia. U mnie w tamtym roku ludzi woził "wóz" na co dzień używany do przewozu kostki brukowej :D

 

I jakoś nikt nie zginął.

 

Nie mówiąc o tym, ile punktów gastronomicznych działa bez odbioru Sanepidu. Masowych zatruć też nie ma.

 

 

 

Za to pod Grójcem kilka lat temu zginęło 17 jak jechali na pace samochodu dostawczego żeby zbierać jabłka. Taki sam dowód anegdotyczny.

Odnośnik do komentarza

No ale żeby to miało jakiś sens, należałoby stwierdzić że w tych w pełni legalnych firmach przewozowych ludzie nie giną. A tak nie jest.

 

Zresztą mnie nawet nie chodzi o jakikolwiek brak kontroli - nie jestem fanem anarchii. Problem jest w tym że w tym kraju mniejsze problemy i stres ma się działając nielegalnie. Ten PolskiBus ma przesrane przez jakieś dziwne zagrywki, a pewnie korzystają na tym ci którzy mają prawo w dupsku. Zupełnie tak jak nad morzem, gdzie skarbówka i sanepid gnębią praworządnych obywateli, a lewizny nie widzą.

Odnośnik do komentarza

No ale żeby to miało jakiś sens, należałoby stwierdzić że w tych w pełni legalnych firmach przewozowych ludzie nie giną. A tak nie jest.

 

Zresztą mnie nawet nie chodzi o jakikolwiek brak kontroli - nie jestem fanem anarchii. Problem jest w tym że w tym kraju mniejsze problemy i stres ma się działając nielegalnie. Ten PolskiBus ma przesrane przez jakieś dziwne zagrywki, a pewnie korzystają na tym ci którzy mają prawo w dupsku. Zupełnie tak jak nad morzem, gdzie skarbówka i sanepid gnębią praworządnych obywateli, a lewizny nie widzą.

 

Czyi wychodzi na to, że standardy i regulacje nie są złe, tylko kliki, które wykorzystując przepisy eliminują z rynku uczciwego przewoźnika, i tu się zgadzam w całej rozciągłości.

Odnośnik do komentarza

ktoś odpowie na pytanie, co było argumentem za cofnięciem licencji dla Polskiego Busa ?

– W wyniku wprowadzenia przez firmę PolskiBus pięciu dodatkowych połączeń upadły cztery firmy przewozowe, w związku z czym z rozkładów wypadło kilkanaście kursów. W naszej ocenie, ale też jak widać, w ocenie SKO sytuacja pasażerów uległa przez to pogorszeniu. Cieszę się, ze nasze argumenty zostały uznane – mówi Olszak.

 

Odnośnik do komentarza

 

ktoś odpowie na pytanie, co było argumentem za cofnięciem licencji dla Polskiego Busa ?

– W wyniku wprowadzenia przez firmę PolskiBus pięciu dodatkowych połączeń upadły cztery firmy przewozowe, w związku z czym z rozkładów wypadło kilkanaście kursów. W naszej ocenie, ale też jak widać, w ocenie SKO sytuacja pasażerów uległa przez to pogorszeniu. Cieszę się, ze nasze argumenty zostały uznane – mówi Olszak.

 

 

dzięki

imo dyskusja powinna trafić do absurdalnego :) no skoro polskibus ma klientów(skoro 5 dodatkowych połączeń cieszyło się takim popytem) no to jacy pasażerowie mają problem ?

Odnośnik do komentarza

 

 

ktoś odpowie na pytanie, co było argumentem za cofnięciem licencji dla Polskiego Busa ?

– W wyniku wprowadzenia przez firmę PolskiBus pięciu dodatkowych połączeń upadły cztery firmy przewozowe, w związku z czym z rozkładów wypadło kilkanaście kursów. W naszej ocenie, ale też jak widać, w ocenie SKO sytuacja pasażerów uległa przez to pogorszeniu. Cieszę się, ze nasze argumenty zostały uznane – mówi Olszak.

 

dzięki

imo dyskusja powinna trafić do absurdalnego :) no skoro polskibus ma klientów(skoro 5 dodatkowych połączeń cieszyło się takim popytem) no to jacy pasażerowie mają problem ?

Z jednej strony to jest argument, który można potłuc o kant dupy, ale z drugiej mamy prawo antymonopolowe. Tutaj jest ono mocno naciągane, ale dla mnie jest to jedyne, które pasuje tutaj, jako podstawa prawna.
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...