klinsmann Napisano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 przybliży ktoś jak z punktu widzenia prawnego możliwe jest to zablokowanie Polskiego Busa ? To chyba właśnie ogranicza konkurencję ? jakie były argumenty tych innych przewoźników > Cytuj Odnośnik do komentarza
szramek Napisano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 W normalnym kraju jak chcesz wozić ludzi, to wozisz. Jak coś jest nie tak, to... ludzie przestają jeździć. Albo nie - na własną odpowiedzialność. I nikomu nic do tego. Oczywiście jeśli w busie o przebiegu miliona kilometrów odpadnie koło i zginą wszyscy pasażerowie to winni są sami sobie, bo przecież mogli obejrzeć dokładnie pojazd do którego wsiadają. Niestety te lewackie szuje wymyśliły absurdy w postaci licencji i jakichś pieprzonych obowiązkowych przeglądów. Gdyby nie oni kupił bym sobie starego transita z Niemiec pamiętającego jeszcze upadek Muru Berlińskiego założył firmę przewozową i zgodnie z paróweczkową teorią ekonomii za rok miałbym całą flotę pojazdów rozsianą po Europie. Niestety uciska mnie etatystyczny lewiatan :( Cytuj Odnośnik do komentarza
kacpergawlo Napisano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 To nie państwo zamknęło to połączenie tylko konkurencja PolskiegoBusa, ktora wygrała z nim spór o to połączenie przed SKO. Może nie rozumiem niuansów prawnych - ale co to znaczy "spór o to połączenie"? To znaczy, że może być tylko jeden właściciel połączenia czy co? Dla mnie brzmi to jak logika, że to nie państwo wykonało jakiś wyrok tylko osoba, która składała wniosek. To przecież państwo dopuściło by tak kretyński i absurdalny wniosek mógł być w ogóle zasadny. Cytuj Odnośnik do komentarza
Vami Napisano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 W normalnym kraju jak chcesz wozić ludzi, to wozisz. Jak coś jest nie tak, to... ludzie przestają jeździć. Albo nie - na własną odpowiedzialność. I nikomu nic do tego. Oczywiście jeśli w busie o przebiegu miliona kilometrów odpadnie koło i zginą wszyscy pasażerowie to winni są sami sobie, bo przecież mogli obejrzeć dokładnie pojazd do którego wsiadają. Niestety te lewackie szuje wymyśliły absurdy w postaci licencji i jakichś pieprzonych obowiązkowych przeglądów. Gdyby nie oni kupił bym sobie starego transita z Niemiec pamiętającego jeszcze upadek Muru Berlińskiego założył firmę przewozową i zgodnie z paróweczkową teorią ekonomii za rok miałbym całą flotę pojazdów rozsianą po Europie. Niestety uciska mnie etatystyczny lewiatan :( Tak właśnie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza
lad Napisano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 W normalnym kraju jak chcesz wozić ludzi, to wozisz. Jak coś jest nie tak, to... ludzie przestają jeździć. Albo nie - na własną odpowiedzialność. I nikomu nic do tego. Oczywiście jeśli w busie o przebiegu miliona kilometrów odpadnie koło i zginą wszyscy pasażerowie to winni są sami sobie, bo przecież mogli obejrzeć dokładnie pojazd do którego wsiadają. Niestety te lewackie szuje wymyśliły absurdy w postaci licencji i jakichś pieprzonych obowiązkowych przeglądów. Gdyby nie oni kupił bym sobie starego transita z Niemiec pamiętającego jeszcze upadek Muru Berlińskiego założył firmę przewozową i zgodnie z paróweczkową teorią ekonomii za rok miałbym całą flotę pojazdów rozsianą po Europie. Niestety uciska mnie etatystyczny lewiatan :( Nie wierzę, że jako człowiek pochodzący znad morza piszesz takie rzeczy. Przecież co roku jest tu MNÓSTWO dzikich przewoźników, którzy srają na jakiekolwiek licencje, pozwolenia i rozliczenia. U mnie w tamtym roku ludzi woził "wóz" na co dzień używany do przewozu kostki brukowej I jakoś nikt nie zginął. Nie mówiąc o tym, ile punktów gastronomicznych działa bez odbioru Sanepidu. Masowych zatruć też nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza
Vami Napisano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 Niektórzy jednak mają kupę w majtach jak otwiera się perspektywa, że o ich bezpieczeństwie mają decydować sami, a nie kapitan państwo. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gabe Napisano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 W normalnym kraju jak chcesz wozić ludzi, to wozisz. Jak coś jest nie tak, to... ludzie przestają jeździć. Albo nie - na własną odpowiedzialność. I nikomu nic do tego. Oczywiście jeśli w busie o przebiegu miliona kilometrów odpadnie koło i zginą wszyscy pasażerowie to winni są sami sobie, bo przecież mogli obejrzeć dokładnie pojazd do którego wsiadają. Niestety te lewackie szuje wymyśliły absurdy w postaci licencji i jakichś pieprzonych obowiązkowych przeglądów. Gdyby nie oni kupił bym sobie starego transita z Niemiec pamiętającego jeszcze upadek Muru Berlińskiego założył firmę przewozową i zgodnie z paróweczkową teorią ekonomii za rok miałbym całą flotę pojazdów rozsianą po Europie. Niestety uciska mnie etatystyczny lewiatan :( Nie wierzę, że jako człowiek pochodzący znad morza piszesz takie rzeczy. Przecież co roku jest tu MNÓSTWO dzikich przewoźników, którzy srają na jakiekolwiek licencje, pozwolenia i rozliczenia. U mnie w tamtym roku ludzi woził "wóz" na co dzień używany do przewozu kostki brukowej I jakoś nikt nie zginął. Nie mówiąc o tym, ile punktów gastronomicznych działa bez odbioru Sanepidu. Masowych zatruć też nie ma. Za to pod Grójcem kilka lat temu zginęło 17 jak jechali na pace samochodu dostawczego żeby zbierać jabłka. Taki sam dowód anegdotyczny. Cytuj Odnośnik do komentarza
Vami Napisano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 Skoro sami wsiedli, to sami podjęli takie ryzyko. Tough luck. Cytuj Odnośnik do komentarza
Draken Napisano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 Skoro sami wsiedli, to sami podjęli takie ryzyko. Tough luck.Tylko, że państwo ukarze kierowcę za to, że zginęli, a nie tych, którzy jechali na pace. Cytuj Odnośnik do komentarza
lad Napisano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 No ale żeby to miało jakiś sens, należałoby stwierdzić że w tych w pełni legalnych firmach przewozowych ludzie nie giną. A tak nie jest. Zresztą mnie nawet nie chodzi o jakikolwiek brak kontroli - nie jestem fanem anarchii. Problem jest w tym że w tym kraju mniejsze problemy i stres ma się działając nielegalnie. Ten PolskiBus ma przesrane przez jakieś dziwne zagrywki, a pewnie korzystają na tym ci którzy mają prawo w dupsku. Zupełnie tak jak nad morzem, gdzie skarbówka i sanepid gnębią praworządnych obywateli, a lewizny nie widzą. Cytuj Odnośnik do komentarza
kacpergawlo Napisano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 A budy z żarciem to chyba najgorszy przypadek, bo zazwyczaj potrawy okazują się starym gownem zalanym sosem by tego nie wyczuć. Mi nie wydawało się absurdalne to, że państwo może zabronić przewozu ale powód, czyli eliminacja dobrego przewoźnika, bo wygrał konkurencje z miejscowymi, gorszymi firmami. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gabe Napisano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 No ale żeby to miało jakiś sens, należałoby stwierdzić że w tych w pełni legalnych firmach przewozowych ludzie nie giną. A tak nie jest. Zresztą mnie nawet nie chodzi o jakikolwiek brak kontroli - nie jestem fanem anarchii. Problem jest w tym że w tym kraju mniejsze problemy i stres ma się działając nielegalnie. Ten PolskiBus ma przesrane przez jakieś dziwne zagrywki, a pewnie korzystają na tym ci którzy mają prawo w dupsku. Zupełnie tak jak nad morzem, gdzie skarbówka i sanepid gnębią praworządnych obywateli, a lewizny nie widzą. Czyi wychodzi na to, że standardy i regulacje nie są złe, tylko kliki, które wykorzystując przepisy eliminują z rynku uczciwego przewoźnika, i tu się zgadzam w całej rozciągłości. Cytuj Odnośnik do komentarza
klinsmann Napisano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 ktoś odpowie na pytanie, co było argumentem za cofnięciem licencji dla Polskiego Busa ? Cytuj Odnośnik do komentarza
kacpergawlo Napisano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 Gabe - właśnie mam wrażenie, że z dzisiejszymi przepisami coś musi być nie tak skoro pozwoliły na zamknięcie linii lepszego przedsiębiorcy. Chyba, że gdzieś jest inne uzasadnienie tej decyzji niż to na które powołuje się PolskiBus i dziennikarze (protest innych firm odnośnie "niszczenia" konkurencji). Cytuj Odnośnik do komentarza
Profesor Napisano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 ktoś odpowie na pytanie, co było argumentem za cofnięciem licencji dla Polskiego Busa ? – W wyniku wprowadzenia przez firmę PolskiBus pięciu dodatkowych połączeń upadły cztery firmy przewozowe, w związku z czym z rozkładów wypadło kilkanaście kursów. W naszej ocenie, ale też jak widać, w ocenie SKO sytuacja pasażerów uległa przez to pogorszeniu. Cieszę się, ze nasze argumenty zostały uznane – mówi Olszak. Cytuj Odnośnik do komentarza
Vami Napisano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 To jest skandal. Ludzi typu Olszak należy ostracyzować. Cytuj Odnośnik do komentarza
klinsmann Napisano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 ktoś odpowie na pytanie, co było argumentem za cofnięciem licencji dla Polskiego Busa ? – W wyniku wprowadzenia przez firmę PolskiBus pięciu dodatkowych połączeń upadły cztery firmy przewozowe, w związku z czym z rozkładów wypadło kilkanaście kursów. W naszej ocenie, ale też jak widać, w ocenie SKO sytuacja pasażerów uległa przez to pogorszeniu. Cieszę się, ze nasze argumenty zostały uznane – mówi Olszak. dzięki imo dyskusja powinna trafić do absurdalnego no skoro polskibus ma klientów(skoro 5 dodatkowych połączeń cieszyło się takim popytem) no to jacy pasażerowie mają problem ? Cytuj Odnośnik do komentarza
kacpergawlo Napisano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 Przecież to jest skandaliczna argumentacja. Równie dobrze można by napisać "Poprzez powstanie nowej restauracji serwujacej smaczne, zdrowe i tanie posiłki zamknięto cztery prywatne speluny. Spowodowało to zmniejszenie oferty dla klientów, bo nie mogą zamówić mrozonego kotleta" Cytuj Odnośnik do komentarza
Draken Napisano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 ktoś odpowie na pytanie, co było argumentem za cofnięciem licencji dla Polskiego Busa ? – W wyniku wprowadzenia przez firmę PolskiBus pięciu dodatkowych połączeń upadły cztery firmy przewozowe, w związku z czym z rozkładów wypadło kilkanaście kursów. W naszej ocenie, ale też jak widać, w ocenie SKO sytuacja pasażerów uległa przez to pogorszeniu. Cieszę się, ze nasze argumenty zostały uznane – mówi Olszak. dziękiimo dyskusja powinna trafić do absurdalnego no skoro polskibus ma klientów(skoro 5 dodatkowych połączeń cieszyło się takim popytem) no to jacy pasażerowie mają problem ? Z jednej strony to jest argument, który można potłuc o kant dupy, ale z drugiej mamy prawo antymonopolowe. Tutaj jest ono mocno naciągane, ale dla mnie jest to jedyne, które pasuje tutaj, jako podstawa prawna. Cytuj Odnośnik do komentarza
klinsmann Napisano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 polskibus do najnajtańszych nienależy, za jakość się płaci(nie wypominajcie mi przejazdów za 1zł+1zł - to dobra promocja marki), jak ktoś nie był w stanie z nimi konkurować jakością ani ceną no to się zawinął, Ci rzekomo 4ej przewoździcy to jaki procent rynku ? to nawet nie jest promil Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.