Skocz do zawartości

Patch 8.02


wesol

Rekomendowane odpowiedzi

Wiecie co? U mnie "hokejowych" wyników nie było najwyższy 7:2. Tylko to, że Owen w pierwszym sezonie 38 goli strzelił i potrafił w meczu 5 bramek strzelić to dziwne ale w drugim sezonie po kontuzji już tak nie jest. Raz było też 3:5 z Chelsea ale to raz i ma prawo. Moim zdaniem jest całkiem ok.

 

 

38 ? ... przesadzili z ta skutecznością i to ostro .

 

 

Naprawde zastanawia mnie co oni chcą zmieniać jak nie silnik ? i ile to potrwa.

Odnośnik do komentarza
There clearly is an issue for certain combinations of corner takers and defenders, but its not being exploited by AI teams. Therefore the simple workaround is not to use it, in the same way as you wouldnt reload the game after a defeat. Simply dont use the challenge keeper instuction and you wont see it.

 

I realise its a frustration, but its simply not practical for us to re-issue a patch for an exploit that is easy to avoid if you dont want to see it in your game.

 

ROTFL, to jest już po prostu śmieszne akurat - mr. Paul implikuje, że bug w enginie meczowym, powodujący że konkretne ustawienia rzutów rożnych są nierealnie skuteczne jest cheatowaniem na poziomie sejw&load'u? I że mam specjalnie ustawiać taktykę w ten sposób, aby była mniej skuteczna? No przepraszam bardzo, ale litości.

Odnośnik do komentarza
There clearly is an issue for certain combinations of corner takers and defenders, but its not being exploited by AI teams. Therefore the simple workaround is not to use it, in the same way as you wouldnt reload the game after a defeat. Simply dont use the challenge keeper instuction and you wont see it.

 

I realise its a frustration, but its simply not practical for us to re-issue a patch for an exploit that is easy to avoid if you dont want to see it in your game.

 

ROTFL, to jest już po prostu śmieszne akurat - mr. Paul implikuje, że bug w enginie meczowym, powodujący że konkretne ustawienia rzutów rożnych są nierealnie skuteczne jest cheatowaniem na poziomie sejw&load'u? I że mam specjalnie ustawiać taktykę w ten sposób, aby była mniej skuteczna? No przepraszam bardzo, ale litości.

 

 

Elo, a co to za ustawienie?? ;] :P

Odnośnik do komentarza

Panowie ja nie zauważyłem u siebie ani problemu z dużą liczbą goli z rzutów rożnych ani zbyt dużych wyników (gram na patchu 8.0.2). Gram Athletic Bilbao i po 11 kolejkach zajmuje 8 miejsce bilans bramkowy 18 - 10. Największy wynik to 4-1 łącznie ze sparingami , dwukrotnie zremisowałem 0-0. Srednio mam; bramki zdobyte na mecz (1.4) a stracone (0.8). Najlepszy strzelec Fernando Llorente 4 gole. Co do rzutów rożnych to strzeliłem 2 bramki. jedyne co zauważyłem to niekiedy wyniki drużyn U-21 czy U-19 (reprezentacji) były hokejowe ( 7-3, 6-4). Może to poczatek i za jakiś czas odwróci sie to u mnie, ale wydaje mi się że jak będziemy grać taktykami kilerami to takie kwiatki będą. Jak na razie jedyna rzecz która mi się nie podoba (ale to było też na patchu 8.0.1) to ceny za piłkarzy na rynku transferowym np. Joaquin do Arsenalu za 56 mln Euro, czy Giusseppe Rossi do Milanu za 52 mln Euro, czy kilka 20 mln transferów do Portsmouth w jednym okienku (skąd kasa?) typu Lennon, Bale, Ashton i każdy ok. 20 mln. To na pewno nie jest realizm. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
ROTFL, to jest już po prostu śmieszne akurat - mr. Paul implikuje, że bug w enginie meczowym, powodujący że konkretne ustawienia rzutów rożnych są nierealnie skuteczne jest cheatowaniem na poziomie sejw&load'u? I że mam specjalnie ustawiać taktykę w ten sposób, aby była mniej skuteczna? No przepraszam bardzo, ale litości.

 

Burzysz się jakby to był pierwszy exploit w historii CM/FM :>

Odnośnik do komentarza
Mądre głowy z SI zamiast zrobić coś raz a porządnie wkółko powtarzają te same błędy(celowo?).

 

Sprobuj zrobić jakas grę i jesli podczas dodawania jakiejs akcji nic sie nie stanie z inna to mozesz czuc sie zajebistym programista. Tak trudno zrozumiec, ze jesli SI cos modyfikuje, to oczywiste ze skopie sie cos innego.

 

Ja nie muszę niczego próbować bo ja płacę i wymagam a FM to nie freeware (bo chyba to miałeś na myśli pisząc powyższe).

Od kilku ładnych lat silnik jest niedopracowany. A to woda na młyn twórców podróbek.

 

 

Polecam Ci bardzo dobry tekst Pereza

Odnośnik do komentarza

To normalne, że skoro płacisz to wymagasz, ale bartus ma rację - gra i tak jest wyjątkowo szczegółowo dopracowana, a przy tak skomplikowanym tworze aż trudno o brak drobnych błędów. Koniec końców to oni są najlepszym Managerem na rynku, i póki co to oni dyktują warunki - jak ci się nie podoba to jest Liga Polska Manager ;]

Odnośnik do komentarza
To normalne, że skoro płacisz to wymagasz, ale bartus ma rację - gra i tak jest wyjątkowo szczegółowo dopracowana, a przy tak skomplikowanym tworze aż trudno o brak drobnych błędów. Koniec końców to oni są najlepszym Managerem na rynku, i póki co to oni dyktują warunki - jak ci się nie podoba to jest Liga Polska Manager ;]

Nie przesadzaj. LPM to pół-freeware, kosztujące w porywach do 8 zł. FM kosztuje 99 zł. Jak gracz po 2 minutach gry zauważa dość uporczywy bug, który powtarza się za każdym razem, to czemu go nie wyłapali beta-testerzy? Ja tam aktualnie do FM-a nic nie mam, gram dopiero od 8.01, gra mi się fajnie, choć są denerwujące bugi w silniku meczowym.

Odnośnik do komentarza
ROTFL, to jest już po prostu śmieszne akurat - mr. Paul implikuje, że bug w enginie meczowym, powodujący że konkretne ustawienia rzutów rożnych są nierealnie skuteczne jest cheatowaniem na poziomie sejw&load'u? I że mam specjalnie ustawiać taktykę w ten sposób, aby była mniej skuteczna? No przepraszam bardzo, ale litości.

 

Po części masz rację. Pewnie pamiętasz jaki był sposób na rzuty rożne w FM2006. I tutaj sytuacja jest prawie podobna. Dla przypomnienia - w FM 2006 wystarczyło wszystkich grajków postawić na długim słupku a jednego ze strzałami z dystansu przed polem karnym i w ten sposób każdy niemal strzał to był gol. Kto chciał to tak ustawiał rożne, kto nie chciał ten nie ustawiał. Tyle, że takie ustawienie było kompletnie nierealistyczne. W obecnej odsłonie FM'a wystarczy, że jeden dobrze główkujący i skoczny gracz (wcale nie musi to być obrońca) atakuje bramkarza. Podobne sposoby rozegrania rzutów rożnych możemy znaleźć również w piłce realnej. I to jest aktualnie problem podstawowy. Powiem nawet więcej - nie tylko rzuty rożne, ale i rzuty wolne nie są pozbawione tego błędu (?). Miałem juz kilka przypadków, że domyślne ustawienie rozgrywania rzutów wolnych skutkowało właśnie wrzutką na głowę czy to obrońcy czy napastnika i w konsekwencji golem. Aż się boję momentu kiedy w mojej aktualnej karierze, AI 'nauczy' się tego sposobu na rożne i wolne :)

 

Tak na marginesie, czy ktoś z Was zauważył, że generalnie jest jakaś większa nieporadność bramkarzy? Na poprzedniej łatce, wszyscy wiemy, golkiperzy dokonywali cudów w bramce, potrafiąc obronić np. trzy dobitki z najbliższej odległości pod rząd. Aktualnie mam wrażenie, że bramkarze grają jakoś tak nieporadnie i niemrawo, jakby byłi nieco ospali. Być może to tylko subiektywne wrażenie, ale może ktoś z Was też zwrócił na to uwagę. Jestem ciekaw. Być może tu tkwi tajemnica zwiększonej skuteczności?

Odnośnik do komentarza
ROTFL, to jest już po prostu śmieszne akurat - mr. Paul implikuje, że bug w enginie meczowym, powodujący że konkretne ustawienia rzutów rożnych są nierealnie skuteczne jest cheatowaniem na poziomie sejw&load'u? I że mam specjalnie ustawiać taktykę w ten sposób, aby była mniej skuteczna? No przepraszam bardzo, ale litości.

 

Po części masz rację. Pewnie pamiętasz jaki był sposób na rzuty rożne w FM2006. I tutaj sytuacja jest prawie podobna. Dla przypomnienia - w FM 2006 wystarczyło wszystkich grajków postawić na długim słupku a jednego ze strzałami z dystansu przed polem karnym i w ten sposób każdy niemal strzał to był gol. Kto chciał to tak ustawiał rożne, kto nie chciał ten nie ustawiał. Tyle, że takie ustawienie było kompletnie nierealistyczne. W obecnej odsłonie FM'a wystarczy, że jeden dobrze główkujący i skoczny gracz (wcale nie musi to być obrońca) atakuje bramkarza. Podobne sposoby rozegrania rzutów rożnych możemy znaleźć również w piłce realnej. I to jest aktualnie problem podstawowy. Powiem nawet więcej - nie tylko rzuty rożne, ale i rzuty wolne nie są pozbawione tego błędu (?). Miałem juz kilka przypadków, że domyślne ustawienie rozgrywania rzutów wolnych skutkowało właśnie wrzutką na głowę czy to obrońcy czy napastnika i w konsekwencji golem. Aż się boję momentu kiedy w mojej aktualnej karierze, AI 'nauczy' się tego sposobu na rożne i wolne :)

 

Tak na marginesie, czy ktoś z Was zauważył, że generalnie jest jakaś większa nieporadność bramkarzy? Na poprzedniej łatce, wszyscy wiemy, golkiperzy dokonywali cudów w bramce, potrafiąc obronić np. trzy dobitki z najbliższej odległości pod rząd. Aktualnie mam wrażenie, że bramkarze grają jakoś tak nieporadnie i niemrawo, jakby byłi nieco ospali. Być może to tylko subiektywne wrażenie, ale może ktoś z Was też zwrócił na to uwagę. Jestem ciekaw. Być może tu tkwi tajemnica zwiększonej skuteczności?

Z bramkarzami masz jak najbardziej rację. Każdy strzał w środek bramki piłkarza przy którym w bliskiej odległości nie ma żadnego obrońcy kończy się golem bez względu kto strzela i kto stoi na bramce. Jak obrońca jest blisko to faktycznie zdarza się że jest pudło. Paradoksalnie strzały w boki bramki są często bronione (a chyba powinno być na odwrót; środek lepiej broniony a boki słabiej bo musi bramkarz dojść).

Sam na razie przestałem grać bo jeśli w lidze hiszpańskiej której gram są w miarę normalne wyniki (ale Barca, Real, Valencia pełno goli strzelają) to jak widzę mecze w lidze polskiej nawet 7:3 co kolejkę i młodzieżówki reprezentacyjne bardzo dużo strzelają to ręce opadają. Co jak co ale strzelenie chociaż 20 bramek w sezonie przez napastnika w lidze polskiej to już sukces. Nie ma np. takich kwiatków w najniższej angielskiej lidze gdzie wyniki często 2:2 więc nie bardzo wiem czym to tłumaczyć. Coś za bardzo pokombinowali z bramkarzami bo do innych formacji nie mam zastrzeżeń.

Na razie czekam jak to sie rozwinie (może będzie jednak fix do poprawy gry bramkarza). :)

Odnośnik do komentarza

Złosił już ktoś to zachowanie bramkarzy na forum Si ? wg mnie jak bronili by choc troszke lepiej to gra wygladała by już dobrze . Grałem chwile Cracovią ... kupiłem D.Jarke i chyba na 8 meczów miał już 12 czy 14 bramek ... i to właśnie czesto po takich strzałach które bramkarz powinien obronić ... to samo Janukiewicz chyba najlepsze statystyki bramkarskie w lidze polskiej a puszcza takie szmaty że szok :)

Odnośnik do komentarza

A Ja, im dłużej gram tym bardziej jestem przekonany że bugi o których wszyscy piszą (poza wunderwaffe rogal) to błędy bazy danych. Sam engine meczowy oceniam bez zarzutów, na razie trochę grałem Deportivo, a obecnie Newcastle. Owszem, jest trochę za dużo pogromów po 4-5 do jaja, szczególnie na wyspach, bo w Hiszpanii wręcz odwrotnie, dużo 1-0, ale szczególnie w Polskiej lidze to może mieć odzwierciedlenie w BD. Być może edytorem trzeba by było pozmieniać ulubione taktyki trenerów na bardziej defensywne, bo chyba w tym jest błąd, a może za niskie umiejętności obrońców względem napadziorów? Wiele drużyn gra bardzo otwartą nierealistyczną piłkę, AI komputerowych menadżerów to bardziej Bundesliga niż Serie A czy Ligue 1, trudno czepiać się że pada wynik 3-3, jak obie drużyny grają 4-4-2 z wysoko wysuniętą linią obrony, 2 skrzydlowych, a w pomocy jest dwóch AM-ów. Może trzeba zebrać siły i zrobić dobry update, ktory by to normalizował...

Odnośnik do komentarza
A Ja, im dłużej gram tym bardziej jestem przekonany że bugi o których wszyscy piszą (poza wunderwaffe rogal) to błędy bazy danych. Sam engine meczowy oceniam bez zarzutów, na razie trochę grałem Deportivo, a obecnie Newcastle. Owszem, jest trochę za dużo pogromów po 4-5 do jaja, szczególnie na wyspach, bo w Hiszpanii wręcz odwrotnie, dużo 1-0, ale szczególnie w Polskiej lidze to może mieć odzwierciedlenie w BD. Być może edytorem trzeba by było pozmieniać ulubione taktyki trenerów na bardziej defensywne, bo chyba w tym jest błąd, a może za niskie umiejętności obrońców względem napadziorów? Wiele drużyn gra bardzo otwartą nierealistyczną piłkę, AI komputerowych menadżerów to bardziej Bundesliga niż Serie A czy Ligue 1, trudno czepiać się że pada wynik 3-3, jak obie drużyny grają 4-4-2 z wysoko wysuniętą linią obrony, 2 skrzydlowych, a w pomocy jest dwóch AM-ów. Może trzeba zebrać siły i zrobić dobry update, ktory by to normalizował...

 

 

Własnie jestem bardzo ciekaw jak to jest w silniejszych ligach ... bo szczerze widzac jak Jarka mi strzela gole dla Cracovi to martwiłem sie co pokazałby w takim razie jakis napastnik w lidze hiszpanskiej ... no coz poczekam jeszcze na patch lub na fix nie wiem co wymyslą panowie z Si mam nadzieje że wyrobia sie na najbliższy weekend :)

Odnośnik do komentarza
ROTFL, to jest już po prostu śmieszne akurat - mr. Paul implikuje, że bug w enginie meczowym, powodujący że konkretne ustawienia rzutów rożnych są nierealnie skuteczne jest cheatowaniem na poziomie sejw&load'u? I że mam specjalnie ustawiać taktykę w ten sposób, aby była mniej skuteczna? No przepraszam bardzo, ale litości.

 

Burzysz się jakby to był pierwszy exploit w historii CM/FM :>

AFAIK to jest pierwszy exploit wykorzystujący realistyczne ustawienia taktyczne. :>

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...