Skocz do zawartości

GPRO - Sezon 7 i 8


Rekomendowane odpowiedzi

Panowie - krótkie pytanie, czy zawodnik po podpisaniu kontraktu dostaje kopa w motywacji??? Bo mam na oku drivera z OA 120 i chcę z nim od razu kontrakt przedłużyć zaraz po zgarnięciu i boję się, że jak do mnie przyjdzie to od razu mu OA wskoczy na np. 121 i będzie pozamiatane...

 

Każde przedłużenie kontraktu = +50 motywacji, ale samo pierwsze podpisanie nie daje nic. A co do OA to zawsze mozesz przecież zejść do -15M

Odnośnik do komentarza
Panowie - krótkie pytanie, czy zawodnik po podpisaniu kontraktu dostaje kopa w motywacji??? Bo mam na oku drivera z OA 120 i chcę z nim od razu kontrakt przedłużyć zaraz po zgarnięciu i boję się, że jak do mnie przyjdzie to od razu mu OA wskoczy na np. 121 i będzie pozamiatane...

 

Każde przedłużenie kontraktu = +50 motywacji, ale samo pierwsze podpisanie nie daje nic. A co do OA to zawsze mozesz przecież zejść do -15M

 

Taaa... i na 4 wyścigi przed końcem zaryzykować spadek do rookie. No thanks :)

 

Jeśli nikt na kolesia nie postawi, to sobie go wezmę. Bić się o niego nie będę bo musiałbym zapłacić mojemu driverowi odstępne za 30 wyścigów - czyli 900 000 :kekeke:

Odnośnik do komentarza
Jeśli nikt na kolesia nie postawi, to sobie go wezmę. Bić się o niego nie będę bo musiałbym zapłacić mojemu driverowi odstępne za 30 wyścigów - czyli 900 000 :kekeke:

 

Się nie da. ;) Jak płacisz odszkodowanie staremu kierowcy to tylko z aktualnie obowiązującego kontraktu, a nie z przedłuzonego. ;)

Odnośnik do komentarza

Panowie, doradźcie co zrobić z częściami bo już różne warianty przychodzą mi do głowy. Pomyślałem żeby teraz zrobić tylko hamulce i pojechać na zerowych riskach a w następnym wyścigu resztę co się zniszczy ale czy to ma sens na koniec sezonu? Może lepiej już teraz jakoś zmienić większą ilość części. SCREEN

 

 

Druga sprawa to jak pojechać w następnym wyścigu. Nie za wysoka temperatura i tyre wear medium skłania mnie ku temu żeby wziąć ESy i pojechać na dwa pity jednak tego nie jestem pewien. Druga sprawa to ile paliwa, jest to krótszy tor o 20km od standardowych, zastanawiam się czy 230litrów wystarczy na moim lvl silnika.

 

A dzisiejszy wyścig dosyć nudny, startowałem z PP przez większość wyścigu jechałem jako pierwszy. Wybrałem taktykę na jeden pitstop jednak zabrałem o 5 litrów za mało przez co na 70 kółku musiałem zjechać do boksu. Miałem o tyle szczęście, że wcześniej wyrobiłem sobie taką przewagę, że nawet po tym dodatkowym pitstopie wyjechałem na pierwszej pozycji. Mój kierowca naprawdę bardzo lubi deszcz, te deszczowe wyścigi to najlepsze wyścigi w tym sezonie. Dzisiejszy wyścig to dla mnie hattrick: PolePosition, Fastest Lap i 1st Position :)

Dzisiejszym wyścigiem zagwarantowałem sobie także pierwszą pozycje na koniec sezonu w klasyfikacji generalnej :)

Odnośnik do komentarza
Panowie, doradźcie co zrobić z częściami bo już różne warianty przychodzą mi do głowy. Pomyślałem żeby teraz zrobić tylko hamulce i pojechać na zerowych riskach a w następnym wyścigu resztę co się zniszczy ale czy to ma sens na koniec sezonu? Może lepiej już teraz jakoś zmienić większą ilość części. SCREEN

 

 

Druga sprawa to jak pojechać w następnym wyścigu. Nie za wysoka temperatura i tyre wear medium skłania mnie ku temu żeby wziąć ESy i pojechać na dwa pity jednak tego nie jestem pewien. Druga sprawa to ile paliwa, jest to krótszy tor o 20km od standardowych, zastanawiam się czy 230litrów wystarczy na moim lvl silnika.

 

A dzisiejszy wyścig dosyć nudny, startowałem z PP przez większość wyścigu jechałem jako pierwszy. Wybrałem taktykę na jeden pitstop jednak zabrałem o 5 litrów za mało przez co na 70 kółku musiałem zjechać do boksu. Miałem o tyle szczęście, że wcześniej wyrobiłem sobie taką przewagę, że nawet po tym dodatkowym pitstopie wyjechałem na pierwszej pozycji. Mój kierowca naprawdę bardzo lubi deszcz, te deszczowe wyścigi to najlepsze wyścigi w tym sezonie. Dzisiejszy wyścig to dla mnie hattrick: PolePosition, Fastest Lap i 1st Position :)

Dzisiejszym wyścigiem zagwarantowałem sobie także pierwszą pozycje na koniec sezonu w klasyfikacji generalnej :)

 

W takim wypadku ja bym żadnych części nie zmieniał, tylko zbierał kasę na następny sezon.

Odnośnik do komentarza

Szukam sobie właśnie jakiegoś kierowce na następny sezon, który by mi zapewnił walkę o Elyte... Strasznie kiepściutko z jakimiś dobrymi kandydatami. Wszyscy dobrzy pozatrudniani, bez kontraktu same jakieś odpadki :keke: Praktycznie jak na razie znalazłem tylko jednego fajnego kierowce. No ale jego problem to 163 overall. Link. Zdąży mu przed końcem sezonu spaść overall o te 3 punkty ? Motywację już ma na zero, więc pewnie będzie ciężko. Po sezonie zapewnie mu spadnie, no ale wtedy to się bydło rzuci na niego i aby go wyłuskać, trzeba będzie sporo zapłacić... :P Oprócz niego mam jeszcze takie cuś Link. Taki sobie, ma już jakoś inną ofertę, więc chyba nie warto teraz go zatrudniać, lepiej chyba poczekać na jakiegoś lepszego kandydata. Ciężko będzie coś znaleźć, przydałoby się GPRO supporter, bym sobie posortowował kierowców według np. staminy :]

Odnośnik do komentarza

Mógłbyś spróbować tego, ale najpierw musiałbyś rozbić bank :keke:

 

Ja mam za to inny dylemat. Przed ostatnim wyścigiem przedłużyłem kontrakt z moim drajwerem. Jego overall wynosi 160. Do końca sezonu chciałbym trenować mu staminę, tylko że boję się, że mu się przez to overall podniesie. Jaki ewentualnie trening mógłby obniżyć mu overall ?

Odnośnik do komentarza
Szukam sobie właśnie jakiegoś kierowce na następny sezon, który by mi zapewnił walkę o Elyte... Strasznie kiepściutko z jakimiś dobrymi kandydatami. Wszyscy dobrzy pozatrudniani, bez kontraktu same jakieś odpadki Praktycznie jak na razie znalazłem tylko jednego fajnego kierowce. No ale jego problem to 163 overall. Link. Zdąży mu przed końcem sezonu spaść overall o te 3 punkty ? Motywację już ma na zero, więc pewnie będzie ciężko. Po sezonie zapewnie mu spadnie, no ale wtedy to się bydło rzuci na niego i aby go wyłuskać, trzeba będzie sporo zapłacić... Oprócz niego mam jeszcze takie cuś Link. Taki sobie, ma już jakoś inną ofertę, więc chyba nie warto teraz go zatrudniać, lepiej chyba poczekać na jakiegoś lepszego kandydata. Ciężko będzie coś znaleźć, przydałoby się GPRO supporter, bym sobie posortowował kierowców według np. staminy

 

Jak motywacja 0 to mu OA nie spadnie przed końcem sezonu. A co do supportera to gdzie widzisz problem?;) mBank albo cokolwiek podobnego+moneybookers i już masz suppka w jedna godzinę. Koszt operacji nie powinien przekroczyć złotówki. Przynajmniej u mnie nie przekroczył.

 

Mógłbyś spróbować tego, ale najpierw musiałbyś rozbić bank

 

Ja mam za to inny dylemat. Przed ostatnim wyścigiem przedłużyłem kontrakt z moim drajwerem. Jego overall wynosi 160. Do końca sezonu chciałbym trenować mu staminę, tylko że boję się, że mu się przez to overall podniesie. Jaki ewentualnie trening mógłby obniżyć mu overall ?

 

A co Ci OA przeszkadza? Jak nie spadasz grupę niżej to OA może być i 200, a i tak nie tracisz kierowcy.

Odnośnik do komentarza

szybkie pytanie:

moj kierowca ma do konca kontraktu 3 wyscigi - czyli tyle ile zostalo do konca sezonu - jakby ktos sie nie zorientowal :P

i teraz pytanie czy bede z nim mogl przedluzyc konrakt po ostatnim wyscigu czy od razu zniknie?

ma 116 OA, i boje sie ze jak przedluze z nim teraz kontrakt to mu OA wzrosnie >120 i tak go strace, a nie chce bo mu caly sezon trenowalem stamine. co robic ?

Odnośnik do komentarza
A co Ci OA przeszkadza? Jak nie spadasz grupę niżej to OA może być i 200, a i tak nie tracisz kierowcy.

 

Ja też mam zagwozdkę z driverem. Zostało mu 3 wyścigi do końca kontraktu. Za podpisanie nowego na 17 wyścigów krzyczy $4.080.000 i co wyścig $2.240.000 (teraz równe $2.000.000). Trenowałem mu cały sezon stamine (z poziomu 0 dobiła na 30). Widać było jakiś tam postęp w kwalifikacjach i wynikach w kolejnych wyścigach, zdobyłem 2pkt i odpuszczam resztę sezonu zbierając kasę.

Rozglądałem się trochę na rynku, ale jakoś nie ma w czym wybierać. Pytanie czy czekać do końca sezonu, puścić tego, szukać tańszego i znów go szkolić, ale to sezon w plecy i stoję w miejscu. Chyba jednak poświęcę te kilka milinów i go zatrzymam...

Odnośnik do komentarza

Game Rules

3.1 Kierowca (Driver)

? Menadżerowie w klasie Amateur nie mogą oferować kontraktów kierowcom z "overall" powyżej 120

nie dodano przedłużać :-k

 

Jeśli na początku sezonu kierowca menadżera zdegradowanego do niższej klasy przekracza dopuszczalny limit wówczas kierowca opuści zespół. To samo dotyczy nawet menadżerów z grupy Rookie, którym nie uda się awansować do grupy Amateur a których kierowca przekroczy "overall" 85.

 

Nie ma nic o utrzymaniu i kierowcach z ovrl wyższym niż dopuszczalny. To mój pierwszy sezon w amateur, więc nie mogę zweryfikować info od binki'ego, ale z tego co przeglądałem driverów innych graczy z mojej grupy to spora część ma wywindowane ovrl na 130-140, więc to raczej prawda...

Odnośnik do komentarza

Kochani, ja naprawdę wiem co mówię. OA jest istotne przy: przedłużaniu kontraktu, oferowaniu kontraktu i zmianie grupy w dół - KONIEC. Jak przedłużysz kontrakt to kierowca zostaje. Jedynym wyjątkiem jest rookie gdzie OA przekraczające limit oznacza utratę kierowcy.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...