devil162 Napisano 29 Października 2007 Udostępnij Napisano 29 Października 2007 ale sobie zawaliłem pojechalem 1 quale na rainach i najgorszy czas :( ale w drugihch juz poprawilem :| o i pytanie 170 litrow starczy na clay wyscig ? Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 29 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 29 Października 2007 Ja poprzednio spaliłem 140 litrów (lvl 8 engine) Odnośnik do komentarza
Joszi Napisano 29 Października 2007 Udostępnij Napisano 29 Października 2007 W zeszłym sezonie była to szansa 95-99% I chyba również zaryzykuję start na suchych z niewielką ilością paliwa Spalanie w zeszłym sezonie silnika na 4ym poziomie 0,58 l/km, bez risków Odnośnik do komentarza
devil162 Napisano 29 Października 2007 Udostępnij Napisano 29 Października 2007 mam engine na 6 lvl i riski w kolejnosci 2,1,0,0 ile paliwa wziasc ? mniej ?? niz 170 ? Odnośnik do komentarza
rabandzia Napisano 29 Października 2007 Udostępnij Napisano 29 Października 2007 W zeszłym sezonie była to szansa 95-99% I chyba również zaryzykuję start na suchych z niewielką ilością paliwa Spalanie w zeszłym sezonie silnika na 4ym poziomie 0,58 l/km, bez risków no wlasnie . to jest nawet madra mysl ale to co nadrobisz stracisz na pit stopie .wiec w sumie nie wiadomo co to bedzie .trudne do przewidzenia : ) Odnośnik do komentarza
binki Napisano 29 Października 2007 Udostępnij Napisano 29 Października 2007 Edyta podpowiada, że mój kierowca pobija wszelkie rekordy jeśli chodzi czasy w qualach... Zupełnie nie wiem co się z nim dzieje... Mogę sobie myśleć nad taktyką, a start z 25-30 miejsca i tak wszystko rujnuje... ech... 2 opcje: 1. na zbity pysk 2. trenować Też już się martwię, bo nie tylko w qualach jesteś wolniejszy, ale i w wyścigu. W poprzednim jechalismy praktycznie identyczną strategią, a z moim zarabiającym 300tys kierowcą odjeżdżałem Ci nawet 1sek na okrążeniu. Bierz się w garść Waćpan, bo inaczej w przyszłym sezonie będę się musiał z samym Bułą męczyć. ))) Odnośnik do komentarza
Abaddon Napisano 29 Października 2007 Udostępnij Napisano 29 Października 2007 Wiecej wiary Binki. Moze jeszcze jakis polak trafi do M3 Odnośnik do komentarza
adamus Napisano 29 Października 2007 Udostępnij Napisano 29 Października 2007 To ile paliwa na jutrzejszy wyścig? Proponujecie 150l dla 8lvl silnika? Odnośnik do komentarza
Abaddon Napisano 29 Października 2007 Udostępnij Napisano 29 Października 2007 Sezon temu, z silnikiem lvl 7, spalilem dokladnie 147 litrow. Odnośnik do komentarza
handballer Napisano 29 Października 2007 Udostępnij Napisano 29 Października 2007 Ja w zeszłym sezonie z silnikiem lvl 6 spaliłem 143 litry. W tym sezonie miałem już kilka "wpadek" z paliwem, dlatego wole nie ryzykować i biorę 160 litrów. Silnik mam na 8 lvl Odnośnik do komentarza
devil162 Napisano 30 Października 2007 Udostępnij Napisano 30 Października 2007 ja mam silnik na 6 lvl i wezme 150 litrow wlasnie na jakich oponach zaczynacie wyscig ?? na rainach ? Odnośnik do komentarza
binki Napisano 30 Października 2007 Udostępnij Napisano 30 Października 2007 Wiecej wiary Binki. Moze jeszcze jakis polak trafi do M3 Polak pffff... A co do ewentualnego nowego forumowicza w m3 to dla jego dobra i naszego lepiej żeby trafił do innej grupy. Pozabijamy się. )) Odnośnik do komentarza
handballer Napisano 30 Października 2007 Udostępnij Napisano 30 Października 2007 Patrząc na moje zapiski, zużycie silnika w Monaco wynosci ok 13 %. Nie pomyliłem się czasem ?? Odnośnik do komentarza
larry Napisano 30 Października 2007 Udostępnij Napisano 30 Października 2007 945 995 350 510 200 600 q2 zjebalem bo ustawilem mokry setup, a nie padalo jeszcze startuje na rainach, 180l. jesli przestanie padac to zjezdzam na zmiane i dolewam do 100l mysle zeby zmniejszych np. do 80-60l jeszcze Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 30 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2007 Zużycie silnika na Monaco faktycznie jest na takim poziomie. Czy ktoś mógłby podać różnice między mokrym a suchym setupem (z poprzedniego tematu o GPRO ) Wingi - suchy xxx - mokry + 100 engine - itp. Ja zupełnie nie pamiętam... Odnośnik do komentarza
adamus Napisano 30 Października 2007 Udostępnij Napisano 30 Października 2007 Ja setup zmieniam tak: parts dry wet Front Wing: 500 +80 Rear Wing: 500 +90 Engine: 500 -75 Brakes: 500 +65 Gear: 500 -50 Suspension 500 -75 znalazłem swoje stare zapiski na tym kompie, wartości dla dry są przykładowe a pod wet jest napisane jak zmieniamy wartość z ustawienia dla toru suchego. Tyle że ja te wartości z tego co pamiętam dałem dosyć intuicyjnie. Odnośnik do komentarza
martin Napisano 30 Października 2007 Udostępnij Napisano 30 Października 2007 Akurat miałem gdzieś zanotowane (setupy na deszcz w porónaniu z suchym torem): +150 +130 -60 +30 -50 +50 Ja akurat dałem już wingi właściwie na maksa, więc nie ma już czego podwyższać. A kwalifikacje poszły mi całkiem nieźle. Jestem 14/22. Cztery pozycje nad devilem, ale to pewnie przez jego pomyłkę w Q1. Wziąłem paliwa 55/115, jak wcześniej zacznie padać, to oczywiście zjeżdżam na pita i tankuję. Czuję, że jest możliwość zajęcia dobrego miejsca i zagwarantowania sobie egzystencji w Amatorach. Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 30 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2007 No cóż... ryzykuję. Zmusza mnie do tego miejsce startowe. Pojadę na esach od startu licząc na to, że padać zacznie najwcześniej po 10 okrążeniach. Potem tankuję tyle, by starczyło do mety... opony na bank wystarczą jeśli nie przestanie padać. Odnośnik do komentarza
Leon Napisano 30 Października 2007 Udostępnij Napisano 30 Października 2007 Ja próbuję 50/120 paliwoi ES na starcie. Jak to wyjdzie, zobaczymy. Odnośnik do komentarza
millo Napisano 30 Października 2007 Udostępnij Napisano 30 Października 2007 Ja tam nie ryzykuje, wystartuję prawdopodobnie z 3 miejsca i liczę, że bardzo szybko zacznie padać Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi