Skocz do zawartości

GPRO - Sezon 6


Willow

Rekomendowane odpowiedzi

Ja w tym wyścigu startowałem z pole position (6raz w tym sezonie) i nawet po pitstopach nie spadłem na niższą lokatę niż startowa. Cały wyścig przejechałem na pierwszym miejscu i cały czas wykręcałem najszybszy czas okrązenia (nie licząc tych co są przy pitach). Na koniec wygrana. Znowu zdobyłem w wyścigu wszystko co mogłem zdobyć, polposition, fastest lap i wygrana :polska:

Odnośnik do komentarza

ja ten sezon raczej odpuszcze. Zapomnialem o dwoch wyscigach, a w tych, ktorych startowalem poszlo fatalnie i jak na razie mam tylko 2 pkt. Kierowca niestety spisuje sie fatalnie - szczegolnie w kwalifikacjach (mam rowniez niska stamine i 0 TI, wiec moze cos z tego jest powodem...). Potem nawet niezle nadrabia straty, ale 2 razy wzialem za malo paliwa i mialem pitstopa na przedostatnim okrazeniu. Zaluje troche, bo przeciwnicy nie sa rewelacyjni w tym sezonie, a i same wyscigi sa dosc sympatyczne, bo nie pada tyle co w sezonie 5. No coz, troszke pewnie w takim razie poeksperymentuje, z ryzykiem na przyklad i z ustawieniami. A w 7 sezonie zatrudniam drogiego, ale dobrego kierowce i jade do amatorow. :D

Odnośnik do komentarza

Z sezonu 4:

 

Kolejno czesc, zuzycie, level

 

Chasis - 24% - 4

Engine - 32% - 4

F.Wing - 19% - 6

R.Wing - 14% - 6

Underbody - 27% - 6

Sidepods - 14% - 5

Cooling - 13% - 5

Gear - 19% - 5

Brakes - 34% - 6

Suspension - 24% - 5

Electronics - 12% - 4

 

Przy czym, wtedy chyba w trakcie wyscigu padalo, wiec zuzycie bylo mniejsze niz normalnie (jesli bylo inaczej niech mnie ktos poprawi)

 

Z sezonu 5 niestety nie mam, byl to przedostatni wyscig i wszystkie czesci mialem juz na 99%

Odnośnik do komentarza

Chassis - 28% - 4

Engine - 36% - 6

F. Wing - 23% - 5

R. Wing - 18% - 5

Underbody - 31% - 5

Sidepods - 18% - 4

Cooling - 17% - 5

Gearbox - 23% - 5

Brakes - 38% - 6

Suspension - 28% - 6

Electronics - 16% - 4

 

Riski na poziomie 30, agresywność drivera ca. 50. Z zeszłego sezonu, nie padało :)

Odnośnik do komentarza

Extra soft na jeden pit ? Absolutnie nie wystarczą

 

EDIT: Widzę, że nie bardzo kojarzysz o co chodzi w ogóle:

 

E soft ---> najbardziej miękkie ---> najszybsza jazda i najszybsze ich zużycie

...

...

Hard ---> najtwardsze ---> najwolniejsza jazda i najwolniejsze zużycie

 

Musisz wyczuć, na podstawie temperatury, zużycia trasy, kierowcy ... Jakie opony nadają się na jaki tor i jaką taktykę obrać.

 

To tak bardzo ogólnikowo

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...